Hattrick

  • 1 249 993
  • 10 181

Bandana

Jäsen
Vituttaako kun joukkueesi ottaa jatkuvasti turpaan, eikä saa yhtään maalia aikaan? Tekisikö mieli kunnon maalijuhliin? Ei hätää! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt, sillä FC Vaihtopenkki on mukana liigassa, ja pelaa IV.60 sarjassa.

Pistä sormet rohkeasti näppäimistölle, ja kirjoita 75925, niin otamme yhteyttä. Maalijuhlat toimitetaan perille keskiviikko-iltana. Ei takuita. Ja kaiken lisäksi tämä kaikki on vieläpä ilmaista!
 

Luca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Haasteita tulemaan nrolla 74318. Pesä-Veikot pelaavat vitosdivaria V.52. Juuri sain joukkueen ja nyt pitäisi pikkuhiljaa opetella noita alkeita. Solid coach löytyi, mutta rahaakin paloi ihan pirusti. Noh, jospa se kannatti.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Joo sain uuden joukkueen valmennettavaksi ja joukkue on lohkossaan ykkösenä, nouseeko kaikki viivanpäällä olevat?

Tein pari pelaajahankintaakin ja joukkueeseen liittyi
David Ramwald:

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: excellent
Winger: weak Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: inadequate

ja hyökkääjä Torsti Eerikäinen

Stamina: excellent Keeper: wretched
Playmaking: weak Passing: disastrous
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: weak

turpaan tuli ensimmäisestä matsista jotain ulkomaista seuraa vastaan 3-2
 
Viimeksi muokattu:

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avausvoitto!

Joukkueeni FC Rastaspiirakka otti sitten 3-2-avausvoittonsa harkkapelissä Snaksterin joukkuetta vastaan! YES!
Kyllä mä vielä nousen!

PS. olen tyMHä, miten hankitaan pelaajia?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP
Ekasta liigamatsista viime lauantaina 5-1 kotivoitto, mutta nyt tuli haastematsissa turpiin 2-1 vieraissa Venäjän voimaa vastaan.
Pikku kämmi sattu, kun vasen laita vuoti kun seula. Virheistä opitaan...
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Durable
Ensimmäinen voitto tuli. Vieraissa 0-5. Yllätyin positiivisesti. Tästä on nyt hyvä jatkaa.

Muah.. annas mä arvaan.. pistit Karhuvuorta turpiin että roiskahti..
Kerrankin mulla oli pallo enemmän hallussa edes ekalla puoliajalla 53% ja tilanne oli 0-0, toisella puoliajalla sitten rupesi meidän päässä soimaan, 0-5. No onneksi oli meidän kakkosmiehistö kentällä. Kyllä minä vielä joskus voitan..

Ei taida missään olla mahdollisuutta määrätä ottelunaikaisia vaihtoja, taktiikanmuutoksia tai painostuksia? Sillon joskus oli samantyylinen manageripeli jossa oli nuokin määrättävissä, siinä sai myös valita maan ja oikean joukkueen jota manageroi, ei siinä tietty oikeita pelaajia ole mutta joukkueet oli oikeat, sitten se muuttui maksulliseksi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Avausvoitto!

Viestin lähetti ZD
Joukkueeni FC Rastaspiirakka otti sitten 3-2-avausvoittonsa harkkapelissä Snaksterin joukkuetta vastaan! YES!
Kyllä mä vielä nousen!

PS. olen tyMHä, miten hankitaan pelaajia?

Nooh, kato pelasin kakkosmiehityksellä ja paketti hajos toisella jaksolla pahasti. Lisäksi teloit yhden ukkelin multa sairastuvalle. Mutta tästä se lähtee.
 

Alien

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Turpaan tuli...

Tuli nokkiin 1 - 7 Thaimaalaiselta jengiltä vaikka melkeinkaikki taidot olivat passable.

Mitkä taidot ovat tärkeitä valmentajalle?
(ja missä se lukee...)
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Valmentajista

Tärkeintä on se (raaka) taidon kuvaus alussa eli esim Passable coach -> on jo aika hyvä. Solid on paras coachille. Sitten johtajataidot ja lopuksi experience joka kasvaakin koko ajan (hitaaaaasti). Viimeiseksi merkitsee se, pitääkö coachisi hyökkäävästä vai puolustavasta pelityylistä (->antaa ylimääräisen boostin jos pelaat hänen suosimalla tyylillä). Iällä ei ole väliä. 70v coach on yhtä hyvä kuin 38, poislukien experince...

Lisää Coacheista löytyy about hattrick/rules -osiosta.


PS. Ja muistakaa kertoa kavereille kanssa... Suomalaisten käyttäjien määrä on räjähtänyt kasvuun. Ei suljeta vuolasta virtaa, vaan toivotetaan kaikki mukaan!
 

Alien

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Valmentaja

Nyt löytyi tälläinen tyyppi:

36 V
Passable coach
Formidable experience
Passable leadership

Pleasent guy, calm and honest.

Eli tämä taitaa riittää???
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Re: Valmentaja

Vikalla kierroksella selvä 4-0 voitto. Hienoa. Kertaakaan en hävinnyt kun olin itse ruorissa, eli neljä peliä. Ainut tasuri tuli friendlyssä ranskalaista kolmosdivari-jengiä vastaan. Tästä on hyvä jatkaa.

Koskas sitten seuraava kausi alkaa? Että pääsen nousemaan...

Niin ja haasteita voi heittää numeroon: 74149
 

Bandana

Jäsen
Kausi päättyi erittäin hyvin.

Pelaan nelosdivarissa, ja kauden viimeinen peli edessä. Joukkueeni on voitettava ottelu vähintään kahdella maalilla, että en joutuisi karsimaan putoamisesta vitosdivariin. Jos voitan kahdella maalilla, niin juuri tämä vastustajani joutuu karsintoihin.

60min kohdalla vastustaja tasoitti 1-1, ja näytti huonolta.
66min pelin jälkeen siirryin 2-1 johtoon, ja taistelu oli hirveää.
Vartti ennen pelin loppua 3-1 maali syntyi, ja 3-1 voitolla nousin tasapisteisiin vastustajan kanssa, ja koska maaliero on yhden maalin parempi, säästyin karsinnoilta. Ottelun ratkaisi 2+1 tehoillaan päivää ennen ottelua hankkimani pelaaja. Hyvä näin.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Kausi päättyi ristiriitaisin tuntein, voitto tuli sarjakakkosesta 5-0 suvereenin esityksen jälkeen, pidin palloa 86%! mutta käsittääkseni siltikään en noussut vaan joudun tahkoamaan uuden kauden 5 divarissa :(
Kärkeen hankkimani pelaaja teki heti hattrickin ja toinen kärki säesti hyvin 2 maalillaan jaa mutta matseihin oli tullut jo qualification matsi fc hik barcelonaa vastaan, onko joku teistä ton koutsi :)=?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kauden viimeinen peli, panoksena sarjan viimeinen tila ja toiseksi viimeinen, kyllä tiesivät sarjaohjelman laatiat että tästä tulee thrilleri. Meidän piti voittaa peli vieraskentällä ja sen me pojat tehtiin, puhdas 0-3 voitto ja nousimme viimeisen häpeälliseltä tilalta. Se ei meitä auttanut vaan seuraavalla kaudella kiusaamme V-divarin joukkueita, toivottavasti menestyksellä.

Kestääkö yksi kausi todellakin 14 viikkoa? Kuullostaa pitkältä ja varsinkin kun pelejä on vaan 1-2 kertaa viikossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmiskauppaa

Myydään/annetaan tarpeettomana:

Hannu Linnanoja (5888103)
27 years, inadequate form, healthy

A controversial person who is temperamental and righteous.
Has wretched experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Finland
Assessed value: 30 000 Euro
Wage: 680 Euro/week
Owner: Ylistön Yrjöt
Warnings: 0


Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: wretched

Tarjoukset Hannusta Hattrickin transfer listalle. Alarajaa tarjoukselle ei ole ja kauppa sulkeutuu 27.11 klo 00.17 Ruotsin aikaa.

Yrjöt ottaa edelleen haasteita vastaan. Ensi viikolle on vieraspeli Puolassa tosin jo sovittu.
 

Durable

Jäsen
Mulla on joukkueen kaikki pelaajat myytävänä. Että jos siirtolistalla kohdalle sattuu Fc Durablen pelaaja ja herättää mielenkiintoa, niin toivoisin että ostaisitte. Pitää paikkailla hieman taloutta.
 

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Uusi kausi

Uusi kausi alkaa kahden viikon kuluttua. Toivottavasti Jatkoajan Runsastakin runsaampi "uusi ht-polvi" pärjää uudella, ensimmäisellä kokonaisella kaudellaan hyvin.

Kun aloitimme keskustelun Jatkoajassa, Suomessa oli 824 pelaajaa. Nyt luku on 1070 ja kasvaa... Miten tämä on mahdollista??? Ennen tätä keskustelua suomalaisten käyttäjien määrä oli kasvanut n. 30 3 kuukauden aikana... Voiko todella olla mahdollista, että tämä ketju olisi aiheuttanut moisen boomin?
 

Tuamas

Jäsen
Itsellä oli kädessä joukkueellinen luusereita ja nolla pistettä kolme kierrosta ennen loppua. Heikosti män ja loput kolme peliäkin tuli turpiin.

Noh, ensi kaudeksi on jo hankittu neljä uutta miestä ja valmentajaakin on vaihdettu useat kerrat (nyt "jo" inadequate, kuinka hyvän voi V-divarijoukkue saada?).

Pelitaktiikaksi olen hakenut tarkoitushakuisesti hyökkäävää, joskin hieman haastavampaa 3-4-3:a. Toistaiseksi tuloksena on ollut vain nöyryyttäviä tappioita, ehkäpä nyt, kun ei ole enää Wretched molaria ja koutsia, sekä muutenkin koko joukkueen taso on nousussa.

Ja tiimihän on Fc Wc.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös