Hartwall Arena

  • 1 032 049
  • 3 025

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
^
Pitääkin vilkaista, toivottavasti siellä vilahtaa parit suihkun raikkaat paljaat pakarat... :P

Tuosta videosta hyvä ottaa nostetta kohti huomista, jolloin varmistetaan Bobrov-divisioonan voitto.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan nyt vaikka tänne, kun en parempaakaan paikkaa keksi.

Myötähäpeämittari napsahti rikki jo sisääntulon rumpuryhmän takia, mutta että oikein SKA:n maalitunnari näiden tehdessä maalin. Mitä helvetin vittua nyt taas?


e. varmasti löytyy toki niitäkin, jotka rummuista tykkäsivät, mutta itseäni ei miellyttänyt
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Jaaa. Minusta tuo rumpuryhmä oli oikein piristävää speaalihommaa. Maalibiisi nyt oli alle kaikkien asteikkojen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Amanda Harkimon on pakko saada kenkää. Hänen dj-touhuistaan nyt on varmaan yhtä monta mielipidettä kun musamakua, joten ei niistä sen enempiä, mutta se ämmä on niin täysin tyylitajuton bimbo, että ei pitäisi olla enää mitään asiaa töihin. Jo Jarna episodi oli törkeä, mutta viimeaikainen biiseilllä leikittely vastustajan tehdessä maalin huipentuen tähän päivään on ihan täydellinen riman alitus. Sen nyt tietää jo ihan hänestä lööppien perusteella, että kun lusikalla on annettu niin ei voi kauhalla ammentaa, mutta hän on liian tyhmä soittamaan edes musiikkia.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Amanda Harkimon on pakko saada kenkää. Hänen dj-touhuistaan nyt on varmaan yhtä monta mielipidettä kun musamakua, joten ei niistä sen enempiä, mutta se ämmä on niin täysin tyylitajuton bimbo, että ei pitäisi olla enää mitään asiaa töihin. Jo Jarna episodi oli törkeä, mutta viimeaikainen biiseilllä leikittely vastustajan tehdessä maalin huipentuen tähän päivään on ihan täydellinen riman alitus. Sen nyt tietää jo ihan hänestä lööppien perusteella, että kun lusikalla on annettu niin ei voi kauhalla ammentaa, mutta hän on liian tyhmä soittamaan edes musiikkia.
Eiköhän ne potkut olisi nimenomaan tulleet siinä tapauksessa, että olisi lähtenyt sooloilemaan ja jättänyt tuon soittamatta ylemmän tahon käskyjen vastaisesti.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Amanda Harkimon on pakko saada kenkää. Hänen dj-touhuistaan nyt on varmaan yhtä monta mielipidettä kun musamakua, joten ei niistä sen enempiä, mutta se ämmä on niin täysin tyylitajuton bimbo, että ei pitäisi olla enää mitään asiaa töihin. Jo Jarna episodi oli törkeä, mutta viimeaikainen biiseilllä leikittely vastustajan tehdessä maalin huipentuen tähän päivään on ihan täydellinen riman alitus. Sen nyt tietää jo ihan hänestä lööppien perusteella, että kun lusikalla on annettu niin ei voi kauhalla ammentaa, mutta hän on liian tyhmä soittamaan edes musiikkia.

Huutelen vieraisiin pöytiin, mutta mainitsi twitterissä ottelun jälkeen, ettei hänellä ole minkäänlaista sanavaltaa vastustajan maalibiiseihin, eikä hän soittaisi mitään taputapu biisejä, jos se hänestä olisi kiinni.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Varmaan seuraavaksi keksitään, että Jokerit pelaa vierasjoukkueena Hartwallilla.. eikun hetkinen, sehän tapahtui jo ennen viime kauden alkua.

Alkaa täyttämään tämä SKA-Jokerit rakkaustarina sellaiset mittasuhteet, etten ole ikinä vastaavaan törmännyt. Onkohan ensi kaudella jäässä Jokereiden logon lisäksi SKA:n logo?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jo Jarna episodi oli törkeä, mutta viimeaikainen biiseilllä leikittely vastustajan tehdessä maalin huipentuen tähän päivään on ihan täydellinen riman alitus.
Jarna-episodi oli huonosti hoidettu, mutta anteeksi pyydetty ja sillä selvä. Sen sijaan vastustajan maalin jälkeen soivissa biiseissä Amandalla ei ilmeisesti ole sanansijaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
On se outoa kun aina kun vähän arvostelee Rotenbergia, tulee joku vakuuttamaan että Hjallishan se Jokereissa määrää kun se omistaa yli puolet Jokereista. No, vittu, olisikin niin.

Se että SKA:n maalilaulu soi Jokerien kotiottelussa on niin syvää perseen näyttämistä, että ei tule vastaa mieleen mistään, koskaan, ikinä. Tilanne on täysin käsittämätön ja absurdi. Vitun rotta vei fiilikset Jokerien hienosta pelistä ja voitosta. Mikä varmasti oli sen tarkoituskin. Mutta että kotihallissa - hyi saatana!

e: jaahas, täällä onkin saatu jo Amandan viaksi. Huh-huh.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Huutelen vieraisiin pöytiin, mutta mainitsi twitterissä ottelun jälkeen, ettei hänellä ole minkäänlaista sanavaltaa vastustajan maalibiiseihin, eikä hän soittaisi mitään taputapu biisejä, jos se hänestä olisi kiinni.

Jaa. Oliko ne edellisissä matseissa soineetkin biisit sitten silloisten vastustajien maalibiisejä? Ilmeisesti. Mikähän vitun idea tossakin taas on.

Jos noita tolleen soitellaan nykyään, niin siinä tapauksessa AH veti pinnat himaan tiputtamalla edes volumet nolliin.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melkoisessa shokissa taisin olla tuon SKA:n pukukoppimaalin jälkeen, kun meni tuo maalilaulu livenä tyystin ohi. Kolmannessa erässä kiinnitin kyllä huomiota Eteläpäädyn mökötykseen ja mielessä kävikin, että mitähän se rotta on nyt keksinyt. Ottelun jälkeen Jatkoajasta se karu totuus sitten paljastui. Täysin käsittämätöntä! Jokereiden organisaation olisi nyt kasvatettava pallit ja puututtava asiaan. Rotta on niin tyylitajuton saapas, ettei varmaan edes ymmärrä tötöilevänsä todella pahasti. Kurrilla luulisi olevan tarpeeksi arvovaltaa pistää urpo kuriin, ainakin pahimpien aivopierujen osalta.
 

Jeffrey

Jäsen
Minun foliohattuni osoittaa kyllä nyt Amandaa.

Tässä nyt on kuitenkin kaksi kiistatonta faktaa.

1: KHL:ssä ei ole ikinä missään soitettu vastustajan maalilaulua.

2. Amanda on ennenkin vahingossa tai tarkoituksella nostattanut itseään otsikoihin tekemällä erinäköisiä tempauksia (Jantunen, Puljujärvi jnejne.)

Näiden kahden faktan nojalla, tyydyn siis syyttämään Amandaa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienon kiekkoillan pilasi totaalisesti vastustajan maalilaulu. Mitäköhän siellä on mietitty, ei minkäänlaista urheilullisuutta eikä kunnioitusta omaa seuraa, kannattajia tai pelaajia kohtaan. Mulla alkoi boikotti. En mene yhteenkään Jokerien matsiin ennen kun joku ottaa tuosta vastuun ja pyytää anteeksi kaikilta paikalla olleilta. Kausikortti pleijareihin ja ensi kaudelle jää myös hankkimatta. T: monivuotinen kausikorttilainen

Niin ja jos itse olisin ollut siellä soittamassa, niin potkujenkin uhalla olisin jättänyt soittamatta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni täysin oksettavaa toimintaa. Seuraa painetaan Rotenbergin toimesta ihan täysillä kakkoseen jatkuvasti. Jokerit on kuin joku SKA:n huora.

Pakko sanoa, että onneksi sentään kentällä sai neukkulauma nenäänsä.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antti Mäkinen twiittasi seuraavaa:

''Jokereiden toimistoväki kävi lämpöisenä tuosta ska:n maalilaulusta ja heitä kuultuani luulen että ei toistu.''
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Antti Mäkinen twiittasi seuraavaa:

''Jokereiden toimistoväki kävi lämpöisenä tuosta ska:n maalilaulusta ja heitä kuultuani luulen että ei toistu.''

Sama se nyt kun häpäisy on jo tapahtunut. Rotta saa polvillaan pyytää anteeksi keskiympyrässä, niin kauan meidän jengi pysyy himassa.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko toi siis SKA:n maalilaulu? Junnukisoissahan toi Kalinka-Everybody Dance Now toimi ryssien maalilauluna ja veikkasin itse että Amanda/joku muu asiasta vastaava oli sen siitä ihan omaa fiksuuttaan poiminut. Viimeksi SKA:n ladossa olin sen verran maistissa että en kyllä muista soiko tuo siellä.

Asia olisi hyvä kyllä kommentoida jotenkin koska jää muuten elämään ja jäytämään taas...

Kiitos Eteläpäädylle muuten että jättivät mökötyksen 10 minuuttiin - viesti tuli selväksi ja sen jälkeen joukkue kyllä ansaitsi tuon entistä komeamman kannustuksen. Erittäin hyvä.
 

Jeffrey

Jäsen
Sama se nyt kun häpäisy on jo tapahtunut. Rotta saa polvillaan pyytää anteeksi keskiympyrässä, niin kauan meidän jengi pysyy himassa.

Hauskinta tai surullisinta tässä lienee se, että vaikka tämä osoittautuisi taas Amandan yhdeksi julkisuustempuksi ja neiti tämän vielä omalla suullaan myöntäisi. Osa meistä ei silti tätä uskoisi, vaan uskoisi edelleen mielummin Rotan manipuloineen ottelutapahtumaa.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskinta tai surullisinta tässä lienee se, että vaikka tämä osoittautuisi taas Amandan yhdeksi julkisuustempuksi ja neiti tämän vielä omalla suullaan myöntäisi. Osa meistä ei silti tätä uskoisi, vaan uskoisi edelleen mielummin Rotan manipuloineen ottelutapahtumaa.

Kyllä mä sen verran Amandaa tiedän, että on henkeen ja vereen jokeri eikä tuollaista tekisi muuten kun pakotettuna. Hänen roolissaan olisin itse jättänyt ylemmän tahon käskyn toteuttamatta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hauskinta tai surullisinta tässä lienee se, että vaikka tämä osoittautuisi taas Amandan yhdeksi julkisuustempuksi ja neiti tämän vielä omalla suullaan myöntäisi. Osa meistä ei silti tätä uskoisi, vaan uskoisi edelleen mielummin Rotan manipuloineen ottelutapahtumaa.
Mitä ihmettä sä höpötät?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Osa meistä ei silti tätä uskoisi, vaan uskoisi edelleen mielummin Rotan manipuloineen ottelutapahtumaa.
No mä kyllä uskoisin, koska itselläni tuli ekana mieleen edellisessä viestissäsi mainittu vaihtoehto 2..

Toi biisihän on nyt muutaman viimeisen matsin ajan elänyt, kun ennen oli aina sama. Kiroilin jo edellisissä peleissä kun sieltä alkoi joku jumputus vastustajan tehtyä maalin, mutta en osannut sanoa ovatko vastustajan maalilauluja vai jotain muita biisejä, kun en noita itse tunnista.

Edit. Jos ei nyt sitten kuitenkin olisi joku AH erikoinen, jos se mediavastaava on sanonut ettei mitään tuollaista sääntöä ole. Säikähtänyt kun huomannut että tästä nousee isompi häly kuin Jarna -casesta, ja yritti pestä instant kätensä asiasta, kuten yritti viimeksikin, kunnes muuttui vitsiksi, kunnes muuttui ettei tiennyt ketä kyseessä etc.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllä mä sen verran Amandaa tiedän, että on henkeen ja vereen jokeri eikä tuollaista tekisi muuten kun pakotettuna. Hänen roolissaan olisin itse jättänyt ylemmän tahon käskyn toteuttamatta.

Kuitenkin on tänään kosiskellut venäläisiä twiittailemalla kyrillistä venäjää.

8 tuntia sitten


Диджей хоккейного клуба "Йокерит" Аманда Харкимо

Amanda Harkimo (@AHarkimo) | Twitter

Omalla kielitaidollani tuo tuossa esiin olevansa Jokereiden DJ. Vähän olisi liian hyvää sattumaa, että juuri tänään sattui tuota twitterissään mainostamaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
– Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, olisiko IFK:n maalilaulu joskus aikoinaan soinut täällä. Kai se on, kun venäläiset omistavat hallin, niin ne päättävät, mitä täällä tehdään. - Aaltonen

– Mä en edes huomannut sitä, mutta... Eipä se nyt yllätys ollut, Jokereiden Niklas Hagman naljaili.


Eipä tykkää Jokereiden pelaajatkaan tästä hirveästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös