Hartwall Arena

  • 1 032 654
  • 3 025

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitääkö paikkansa, että tuossa tämänpäiväisessä paitaseremoniassa oli jääprojektori käytössä?

Itse en tapahtumaa nähnyt, mutta tällaista kuulin.
Kyllä. Myös ennen peliä pelaajien maajoukkuehetkiä näkyi jään pinnassa. Miksei Jokereiden peleissä ole käytetty? Selitettiin parin miltsin rakenteluista..?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. Myös ennen peliä pelaajien maajoukkuehetkiä näkyi jään pinnassa. Miksei Jokereiden peleissä ole käytetty? Selitettiin parin miltsin rakenteluista..?
Ehkä niille Moseksen pelaajaoikeuksista saaduille rahoille on nyt löydetty käyttöä :)
 

Masentaja

Jäsen
En usko että projektoreita on ollut Jokerien peleissä vaan laitettu kattoon mm-kisojen takia. Joku joskus väitti että kaapeloinnit ei muka kestäisi mut kuitenkin kestää? Ja olipa muuten häiritsevää kun tv-kamerat oli vaihtoaitioiden puolella, ei jäähyaitioiden kuten yleensä Areenalla. Mikähän lie on syy. En tiedä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Pyörihän siellä jäällä joku liekkijuttu jo 2012 Skoda cupissa.

Kaapelointien kesto my ass.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ja olipa muuten häiritsevää kun tv-kamerat oli vaihtoaitioiden puolella, ei jäähyaitioiden kuten yleensä Areenalla. Mikähän lie on syy. En tiedä.
Ihan puhdas veikkaus TSN kun on host boarscaster niin saavat sen ykköspaikan ja YLE kun tekee vain kansallisen signaalin niin ottaa varapaikan.
Jäähalissahan kaikki tulee TSN:n tuottamana kaiketi niin mainoksetkin näkyivät oikeinpäin.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En usko että projektoreita on ollut Jokerien peleissä vaan laitettu kattoon mm-kisojen takia. Joku joskus väitti että kaapeloinnit ei muka kestäisi mut kuitenkin kestää? Ja olipa muuten häiritsevää kun tv-kamerat oli vaihtoaitioiden puolella, ei jäähyaitioiden kuten yleensä Areenalla. Mikähän lie on syy. En tiedä.
Jos TSN toisella puolella kuvaamassa? mene ja tiedä..
 

J82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilisessä Suomen pelissä hallia kiertävät ja tulostaulun alla olevat ledipaneelit sammutettiin siksi aikaa kun jäähän heijastettiin kuvaa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti siellä oli myös koko päivän ajan syystä tai toisesta tulostaulun vaihtoaitioiden puoleiselta sivulta pelikello kokonaan piilossa. Muilla sivuilla pelikello näkyi normaalisti.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Toi projektori on aivan saatanan tyylikäs. Vaadin kyllä tollasta Jokereidenkin matsiin. Mikä siinä olis 30 pelissä niin vaikeeta saada se toteutettua kauden aikana? Jos kerran nyt tässä nuorten kisojenkin aikana tuota käytetään joka pelissä.
 

faro

Jäsen
Omistaja oli ryssien logo puvussa, surullisena, jakamassa äiti-venäjän pojille mitalleja.

Eikö Teitä vittu hävetä?
Mikä pitäisi hävettää? Se, että hallin omistaa venäläinen? Eikö tässä tapauksessa kaikkia suomalaisia pitäisi hävettää? Itseäni ei ainakaan hävetä, lähinnä naurattaa. Rotenbergin ilme oli näkemisen arvoinen.

Mahtavaa Suomi! Jokerit saa erinomaisen koutsin.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 5.1.2016, kun sain suureksi järkytyksekseni nähdä Jokereiden osaomistaja Roman Rotenbergin silminnähden pettyneenä Areenan jäällä Pikkuleijonien maailmanmestaruuden jälkeen. Elämäni pahin painajainen oli alkanut.

Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Jokereiden kannattajana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen, että Venäjällä syntynyt Rotenberg ei iloitse Suomen voitosta. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa.

Uskon, että Hjallis tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko jääkiekkoa seuraavalta maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen.

Penkkiurheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana kävin isäni kanssa ensimmäistä kertaa Jokereiden kotiottelussa, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä.

Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Areenan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa.

Helsinngissä tammikuun 6. päivänä 2016

Deko
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun telkkarista seuraa IFK:n ja KalPan välistä peliä, niin on pakko tunnustaa, että yksi asia IFK:lla on kirkkaasti parempi kuin Jokereilla. Nimittäin hallilla soiva musiikki. Kiitos upean, suojatyöpaikasta nauttivan DJ:mme, joka soittaa Arenalla pelkästään järkyttävän huonoja biisejä, joilla tuskin on edes nimeä ja vielä joka ilta samassa järjestyksessä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nyt kun telkkarista seuraa IFK:n ja KalPan välistä peliä, niin on pakko tunnustaa, että yksi asia IFK:lla on kirkkaasti parempi kuin Jokereilla. Nimittäin hallilla soiva musiikki. Kiitos upean, suojatyöpaikasta nauttivan DJ:mme, joka soittaa Arenalla pelkästään järkyttävän huonoja biisejä, joilla tuskin on edes nimeä ja vielä joka ilta samassa järjestyksessä.

Tätä keskustelua on jatkunut vielä aika pitkään. Valitettavasti se Amanda vaan saa jatkaa sen äänisaasteen syöttämistä. Rupeis tekemään vaikka jotain realityohjelmaa tai vastaavaa...
 

Gemondo

Jäsen
Nyt kun telkkarista seuraa IFK:n ja KalPan välistä peliä, niin on pakko tunnustaa, että yksi asia IFK:lla on kirkkaasti parempi kuin Jokereilla. Nimittäin hallilla soiva musiikki. Kiitos upean, suojatyöpaikasta nauttivan DJ:mme, joka soittaa Arenalla pelkästään järkyttävän huonoja biisejä, joilla tuskin on edes nimeä ja vielä joka ilta samassa järjestyksessä.

En varsinaisesti pidä Areenallakaan kuultavasta "musiikista", mutta ensimmäinen huomio Nordiksella käydessäni oli kuinka paskaa oli vastaava tarjonta siellä.

Jos Areenalla soi samat biisit pelistä toiseen niin Nordiksella ne samat biisit on soinut jo jostain 70- tai 80-luvulta lähtien. Ja tietenkin diskantit säädetty täysille jotta mitään muuta ei kuulu. Vaikka eipä niissä biiseissä juuri bassolinjoja kai olisikaan. Makuasioitahan nämä toki ovat mutta en mä ainakaan jaksaisi tehdä kolmeakymmentä kertaa kaudessa musiikillista aikamatkaa vuosikymmenten taa.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Itse olen myös "perinteisen" ränttätäntän kannalla, mutta samalla täytyy muistaa että iso osa yleisöstä kuuntelee vapaaehtoisesti vapaa-aikana Keekkikä, JVG:tä yms kokeneemmalle yksilölle täysin käsittämätöntä pas... nykymusiikkia.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Minä luulin aivan tosissaan, että Amanda on vähän niin kuin suojatyöpaikassa Arenalla, mutta miten helevetissä se oli päätynyt myös Nuorten MM-kisoihin? Kai Arenaan nyt saa musiikin ilman Amandaakin? Sinänsä ihan sama mulle mitä musiikkia soittaa, huonoa se on aina ollut ja varmaan tulee aina olemaan.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka kotona ei nykyhitit soikaan niin kuuntelen uusia ja about vuoden välein vaihtuvia viisuja sata kertaa mielummin kuin ränttätänttä whatever you want, what ever you... blaah.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös