Harjoitusottelut 2022

  • 80 380
  • 692

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vähän sellanen Selinmäinen loppu pelille. Jäähyihin hävittiin, toki oliko ne jäähyt oikeasti sen 2min arvosia, niin ei tainnut olla :D

Ässillä oli sen verran paikkoja, että peli oltaisiin voitu ratkaista jo ensimmäisessä erässä.

Knihtiä en tuolta oikein erottanut, Hämeenaho taas erottui edukseen, jälleen kerran. Voisiko olla, että vie jopa Ruuttulta pelipaikan tuosta kolmosen laidalta.

Ykkösen peli näytti todella hyvältä, ja kyllä ne tuosta alkaa tekemään tulosta runkosarjassa. Graberkin vaikuttaa hyvältä, voi olla, että ottaa vielä aikansa, ennen kun alkaa sitä tulosta tulemaan. Ihan luottavaisin mielin hänen suhteen. Rohdinilla oli pari paikkaa tehdä maali, mutta ei saanut vielä kiekkoa reppuun.

Jos Ässien erikoistilanteet toimii runkosarjassa, mielestäni Ässät voi yllättää monet.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pakko kyllä kehua tota Myllymaata, osaa tehdä itsensä pelattavaksi todella hyvin. Helpottaa kaverien pelaamista tuolla.

Tällä ykkösketjulla on kyllä potentiaalia takoa melkoiset lukemat taululle tällä kaudella.

Ässien ykkösvitja on kyllä kova. Kiekko ja miehet liikkuvat hyvin.

On kyllä. Hienosti kiekko liikkuu äijillä ja ennen kaikkea tuo kiekoton hyökkäyspelaaminen on esimerkillistä.

Kyllä totta tosiaan on ykkösen peli kuin taidetta, toimii kerta kaikkiaan kuin ajatus.. tuolta näyttää, kun kiekko ja miehet liikkuvat aivan taukomatta ja jokainen tietää koko ajan missä kaksi muuta ovat

Taivas varjele mitä sieltä kauden mittaan uskaltaneekaan odottaa..

On toi Hämeenaho kyllä ihan törkeen hyvä. Pieni ihme on, jos ei ota jopa kärkiketjuista paikkaa kauden loppuun mennessä. Tosin voihan se olla, että nähdään sellainenkin ihme, että pystytään peluuttamaan tasaisesti kolmea tai vaikka jopa neljää ketjua.

On tuo ykkösen peli kyllä kaunista katseltavaa.

Kyllä se alkaa. Ei tänään mitään huippupaikkoja ole sentään ollut, vaikka hyvin onkin päässyt laukomaan ja ollut pelissä sisällä.

No se yks tontti maalinedessä josta ihan hyvä yri.

Lähtipä hyökkäys hienosti oman maalin takaa. Kyllä Heimosalmella sitä itseluottamusta löytyy.

Laurikaiselta hieno koppi Joensuun vetoon.

McCoshen luistelee kyllä todella hyvin.
Odotin kankeampaa pakkia, mutta onneksi yllätti

Hyvä vierasmatsi Ässiltä ollut kyllä. Näillä maalipaikoilla pitäisi kyllä ottelu voittaa.

Ei osunut kyllä Sevänen maila Plattia naamaan :D

Ei todellakaan kyllä ollut maila, ainakaan Seväsen mikä osu. Tiedä sit mikä osu jos osu mikään.

Kaksi viimeistä Ässä-jäähyä olivat kyllä sellaisia joista "jossain toisessa pelissä ei olisi pilli soinut".

Vastavasti Jypin rikkeet jäivät näkemättä. Ketäs nämä tuomarit tänään oli, täytyypi tarkistaa, toivotaan tosiaan, että eivät niitä joiden pitäisi olla kokeneita ja "ammattilaisia" jatkossa. Jonkun fanipoikatuomarin ymmärtäisikin.
Ässät oli kyllä ajoittain todella hyvä, vain viimeistely ontui avopaikoissakin.
Eipä ole hetkeen näkynyt Ässä-osiossa näin paljon positiivisuutta yhden ottelun aikana.
 

Nigi

Jäsen
Ei sinällään jää edes harmittamaan tuo tuomarivirheeseen johtanut voittomaali. Ei voi itse niihin vaikuttaa ja kun ei vielä pisteistä pelattu, niin menkööt nyt läpi tämän kerran.

Hyvän vieraspelin Ässät pelasi. JYP’n ainoa maali varsinaisella Heimosalmen kautta -> huonoa tuuria. Maalipaikkoja oli riittävästi pelin voittamiseen, parempana päivänä olisi mennyt 3-4 sisään.

Tästä on hyvä lähteä Ipan kaatoon.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei sinällään jää edes harmittamaan tuo tuomarivirheeseen johtanut voittomaali. Ei voi itse niihin vaikuttaa ja kun ei vielä pisteistä pelattu, niin menkööt nyt läpi tämän kerran.

Hyvän vieraspelin Ässät pelasi. JYP’n ainoa maali varsinaisella Heimosalmen kautta -> huonoa tuuria. Maalipaikkoja oli riittävästi pelin voittamiseen, parempana päivänä olisi mennyt 3-4 sisään.

Tästä on hyvä lähteä Ipan kaatoon.
Kiitos, ehdin katsomaan tästä pelistä vain ensimmäisen erän, ja nyt tovi sitten lopputuloksen. Täytyy katsoa jossain vaiheessa solidsportin ottelutallenne toisesta erästä alkaen..

Mutta kaipasinkin juuri tällaista viestiä, joka tiivistää ottelun. Toki jo siinä ensimmäisessä erässä olisi "pitänyt" tehdä jo kolme maalia, mutta peli oli siis ilmeisesti muutoin ihan yhtä hyvä kuin kaksi edellistäkin, nyt sitten vain kääntyi näin päin..
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu

Liitteet

  • 1662660024012.jpg
    1662660024012.jpg
    74 KB · kertaa luettu: 217

Nigi

Jäsen
Toki jo siinä ensimmäisessä erässä olisi "pitänyt" tehdä jo kolme maalia, mutta peli oli siis ilmeisesti muutoin ihan yhtä hyvä kuin kaksi edellistäkin, nyt sitten vain kääntyi näin päin..

Kyllä JYP paremmi pääsi peliin mukaan, mutta eivät ne pidemmät myllyt niin vaarallisia olleet. Ensimmäinen erä kyllä selvästi Ässien paras, mutta olisi siinä kahdessa muussakin erässä paikkoja maalintekoon.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minua ei vakuuta toi Eemeli Virtanen sitten alkuunkaan. Viirret on ihan kaikessa häntä edellä, tekee ratkaisut paljon nopeammin, paljon parempi luistelija, parempi avaamaan peliä. On fyysinen, ja vittumainen.

Knihti ei tuolta mihinkään erottunut, mutta Talajan ollessa kolmosessa se ketju on ollut Ässien parhaita. Toivottavasti Talaja on jo keskiviikkona mukana. Vaikka Ässät ei keskiviikkona yllärivoittoa Ipasta ottaisi, mielestäni rosteri on sellainen, jolla kyetään kyllä haastamaan myös Ilveskin. Ainakin näin tahdon uskoa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Minua ei vakuuta toi Eemeli Virtanen sitten alkuunkaan. Viirret on ihan kaikessa häntä edellä, tekee ratkaisut paljon nopeammin, paljon parempi luistelija, parempi avaamaan peliä. On fyysinen, ja vittumainen.

Knihti ei tuolta mihinkään erottunut, mutta Talajan ollessa kolmosessa se ketju on ollut Ässien parhaita. Toivottavasti Talaja on jo keskiviikkona mukana. Vaikka Ässät ei keskiviikkona yllärivoittoa Ipasta ottaisi, mielestäni rosteri on sellainen, jolla kyetään kyllä haastamaan myös Ilveskin. Ainakin näin tahdon uskoa.
Ei kyllä muakaan vakuuta Virtanen. Valmentajilla on aina näitä omia kiihotuspisteitään, mutta en ymmärrä jos Karrilla menee virhealtis Virtanen Viirretin edelle.

Knihti ei tosiaan juurikaan erottunut. Menee vähän joukon jatkeena. Mun mielestä Myllymaa vähän sama tänään, mutta Myllymaan kyvyt tietävänä ja muutenkin eri pelipaikkaa pelaavana hän on varma nelosen sena. Nelosesta muutenkaan hankala mitään urotöitä on tehdä. Myllymaa ja Hämeenaho käytännössä tekivät sen, mitä nelosessa tuolla peliajalla on mahdollista tehdä.

Pakistossa Matinpalo ja Viirret menee mulla Virtasen edelle. Matinpalossa yhdistyy ihan rightin kätisyys, ok ykkössyöttö ja fyysisyys, sekä haastot vastustajan hyökkäysalueen painostuksessa. Hän on lähtökohtaisesti oma seiskapakkini.
 

Nigi

Jäsen
Niihän se on mut kun joukkueessa ei oo sitä synnynnäistä maalintekijää. Ei voi ihmeitä odottaa jos kaverit on tehny 25 kaappia viimeksi joskus D-junnuissa.

Pari aiempaa harkkapeliä meni maalinteon tehokkuuden suhteenkin hyvin.

Esimerkiksi JYP’iä vastaan pari maalipaikkaa mieheen tuhlanneilta Erholtzilta, Rohdinilta ja Ruuttulta voi kohtuu hyviä maalilukemia odottaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viimeisessä harkkapelissä McCoshenin kanssa kulmassa paininut Siikanen joutuu valitettavasti jopa 4kk saikulle.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Viimeisessä harkkapelissä McCoshenin kanssa kulmassa paininut Siikanen joutuu valitettavasti jopa 4kk saikulle.
Se joka isoista ovista lähti niin siinähän tilanteessa oli mun mielestä Turgeon. Turgeon meni antaa painetta sen suuremmin koskematta ja mahtokohan Siikanen kaatuu omii aikojansa siinä ennen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Se joka isoista ovista lähti niin siinähän tilanteessa oli mun mielestä Turgeon. Turgeon meni antaa painetta sen suuremmin koskematta ja mahtokohan Siikanen kaatuu omii aikojansa siinä ennen.

Kyllä se numero 3 oli kenen kanssa kulmassa väännettiin ja Siikaselta meni jalka alta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kyllä se numero 3 oli kenen kanssa kulmassa väännettiin ja Siikaselta meni jalka alta.
Mua alko nyt ihan toden teolla kiinnostaa, koska katsoin pelin ja siinä Turgeon oli Siikasen vieressä ja otteluseurannassakin puhuttiin Turgeonista kunnes joku ässäfani sanoi että olikin McCoshen. Ettikää joku tosta klippi ja palauttakaa mun mielenterveys. :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mua alko nyt ihan toden teolla kiinnostaa, koska katsoin pelin ja siinä Turgeon oli Siikasen vieressä ja otteluseurannassakin puhuttiin Turgeonista kunnes joku ässäfani sanoi että olikin McCoshen. Ettikää joku tosta klippi ja palauttakaa mun mielenterveys. :D

Katsoin myös pelin. Turgeon tosiaan kävi siinä hetkeä aiemmin mutta kyllä se McCoshen oli jonka käsittelyssä Siikanen kaatui jäähän ja sai vammansa.

Tietopankki eli @Pratu voi tämän varmaan vahvistaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös