Hallimusiikit

  • 117 454
  • 460

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Palautetaanpa huomautuksesi toisessa ketjussa toteamalla, että tarkoittanet kuitenkin inflaatiota

No heh, inflaatiopa hyvinkin.

Jos aiemmin ehdottamistani biiseistä puuttuikin kunnon spunk, tuotosten ollen ehkä turhan sliipattuja ja loppuun tuotettuja, ei vastaavan kritiikin ainakaan pitäisi koskea seuraavia ehdotuksiani (linkit vie youtube-videoihin):

Kingston Wall - We Cannot Move, suomalaisen progebändin menevä rallatus
Hassisen Kone - Reippaina Käymme Rekkain Alle, etenkin seuraavalla pelikatkolla heti sen jälkeen kun joku vastustaja on jäänyt vapahtaja BJF:n/rekan alle
Silly Fools - จิ๊จ๊ะ, Thaimaalaista raskasta rokkia
Clawfinger - Don't Get Me Wrong, ehkä liiankin raskasta rokkia joka ei välttämättä sovi mutta alku toimii!
Bloodhound Gang - I Hope You Die, tää alku on aika hyvää settiä ja vaikka itse kyllä pidän loppubiisistäkin niin se ei kyllä nordikselle sovi lyriikoiltaan ;))
Spin Doctors - Two Princes, about paras alku biisille ever

Edit:
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade, laitetaan nyt myös yksi tällainen emopunkbiisi
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Olen siis etsinyt kyseistä kappaletta kuukauden verran selaten lukuisia soittolistoja läpi ilman toivottua tulosta. :D
Helpoimmalla pääset kun ilmoitat seuraavaksi (ellet muista menneistä) pelin ja ajankohdan kun kyseinen biisi soitettiin, niin Ruutu+-katselijat voivat yrittää hakea tiedon sinulle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itse toivoisin suuresti että hallilla otettaisiin soittoon Mustaschin "Double Nature". Se mielestäni kuvaa täydellisesti HIFK:ta. Ja sopisi myös musiikillisesti kuin nyrkki nenään. Olen ajatellut että opettelen vanhoilla päivilläni vielä rakentamaan Youtube-videon johon tulee musiikiksi kyseinen biisi. Jos miettii vaikka lyriikoita:

"I wanna keep it, though I eat it
Shove it in my mouth
I can't control my evil eye
I wanna keep it, though I eat it
Have a bigger bite
I love you baby, though I hate you
Cause' I'm a Double Nature!"

Onhan tuo nyt HIFK! Olen jo visioinut että videolla yhteen "Cause I'm a Double Nature"-kohtaan tulee pätkä jossa Ramu nostaa kiekon maalin kattoon jalkojen välistä ja seuraavaan kun Gillies vetää kyykkääjältä piilolinssit vinoon. Double Nature!

Mustasch - Double Nature
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No heh, inflaatiopa hyvinkin.

Jos aiemmin ehdottamistani biiseistä puuttuikin kunnon spunk, tuotosten ollen ehkä turhan sliipattuja ja loppuun tuotettuja, ei vastaavan kritiikin ainakaan pitäisi koskea seuraavia ehdotuksiani (linkit vie youtube-videoihin):

Kingston Wall - We Cannot Move, suomalaisen progebändin menevä rallatus
Hassisen Kone - Reippaina Käymme Rekkain Alle, etenkin seuraavalla pelikatkolla heti sen jälkeen kun joku vastustaja on jäänyt vapahtaja BJF:n/rekan alle
Silly Fools - จิ๊จ๊ะ, Thaimaalaista raskasta rokkia
Clawfinger - Don't Get Me Wrong, ehkä liiankin raskasta rokkia joka ei välttämättä sovi mutta alku toimii!
Bloodhound Gang - I Hope You Die, tää alku on aika hyvää settiä ja vaikka itse kyllä pidän loppubiisistäkin niin se ei kyllä nordikselle sovi lyriikoiltaan ;))
Spin Doctors - Two Princes, about paras alku biisille ever

Edit:
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade, laitetaan nyt myös yksi tällainen emopunkbiisi

Lyhyesti kommentoituna nyt ollaan näiden kanssa jo suurelta osin asian ytimessä, mutta nämä ovatkin pääosin musiikkia jonkalaista hallilla jo soi. Esim. Two Princes on muistaakseni Nordiksella ainakin ennen ollut ihan vakiosoitossa. Kingston Wallista täytyy sanoa, että ainakin minä sähköistyisin huomattavasti jos We Cannot Move pamahtaisi sopivassa kohtaa soimaan, loistava poiminta!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen jo kuukauden päivät miettinyt mikä mahtaa olla erään hallissa soivan kappaleen nimi. Ensin kuuluu kevyttä rumpujen soittoa ja sitten pärähtää soimaan iloinen/mieltä nostattava kitaran rimputus. Lähes koskaan biisi ei lauluun asti ehdi, joten senkään perusteella en ole voinut kappaletta etsiä.

Mites tämä?

AC/DC - Safe In New York City
 

Punanuttu_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse toivon edelleenkin omaa suosikkia Depeche Modea ja kaikkea sen tyylistä musiikkia hallille. Sopisi hyvin tämän hetkiseen linjaan, mutta toisi samalla vähän vaihtelua. Esimerkiksi nuo M83 ja Capital Cities voisivat muuten olla ihan toimivia vaihtoehtoja, mutta vaikea kuvitella, että uppoaisivat kovin hyvin sinne rokin sekaan. Itselleni olisi kyllä suurempikin musavalikoiman päivittäminen ihan OK, vaikka perinteinen rokkikin toimii ja kuulostaa HIFK:lta. Jotain muutosta voisi joka tapauksessa tapahtua jo näin 2010-luvulla. Ainakin ne monta vuotta soineet korvamadot (Bad To The Bone), joita täälläkin on kritisoitu, voitaisiin jo pikkuhiljaa vaihtaa edes joihinkin muihin rock-ralleihin.

Depeche Mode – Personal Jesus
Depeche Mode – Soothe My Soul
Depeche Mode – I Feel You
Depeche Mode – Policy Of Truth

Myös joku Musen tyylinen toimisi varmaan ihan hyvin, en tosin muista soiko tätä jo hallilla. Linkit vievät YouTubeen.
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Itse toivoisin suuresti että hallilla otettaisiin soittoon Mustaschin "Double Nature". Se mielestäni kuvaa täydellisesti HIFK:ta. Ja sopisi myös musiikillisesti kuin nyrkki nenään. Olen ajatellut että opettelen vanhoilla päivilläni vielä rakentamaan Youtube-videon johon tulee musiikiksi kyseinen biisi. Jos miettii vaikka lyriikoita:

"I wanna keep it, though I eat it
Shove it in my mouth
I can't control my evil eye
I wanna keep it, though I eat it
Have a bigger bite
I love you baby, though I hate you
Cause' I'm a Double Nature!"

Onhan tuo nyt HIFK! Olen jo visioinut että videolla yhteen "Cause I'm a Double Nature"-kohtaan tulee pätkä jossa Ramu nostaa kiekon maalin kattoon jalkojen välistä ja seuraavaan kun Gillies vetää kyykkääjältä piilolinssit vinoon. Double Nature!

Mustasch - Double Nature
Ääni Mustaschille täältä! Ei kun videon tekoon!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös joku Musen tyylinen toimisi varmaan ihan hyvin, en tosin muista soiko tätä jo hallilla. Linkit vievät YouTubeen.

Uprising on ainakin soinut. Saisi kyllä soida paljon useamminkin, jo teemansa ja viestinsä takia.

Myös Musen Psycho on soinut hallillta tasaiseen tahtiin. Depeche Modeen suhtaudun vähän varauksella, mutta oikein käytettynä miksi ei. On kuitenkin aika masentavaa mössöä, vaikka hyvä bändi sinänsä onkin.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Pain - Shut Your Mouth ois mukavan menevä biisi jossain kohdin soitettavaks :D Yks omista lemppari biiseistä!
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Huomenna, jos Luoja suo, pitäisi soittaa Konsta Jylhän ja Kaustisten Purppuripelimannien huippukappale "Vaiennut viulu" Tupsukoiden muistolle, mikäli rantapallot pääsisivät lentoon.
 

Punanuttu_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Myös Musen Psycho on soinut hallillta tasaiseen tahtiin. Depeche Modeen suhtaudun vähän varauksella, mutta oikein käytettynä miksi ei. On kuitenkin aika masentavaa mössöä, vaikka hyvä bändi sinänsä onkin.

Tämän takia pistin tuohon viestiini noita vähän menevämpiä biisejä. Suurin osa DM:n tuotannosta nyt ei vaan ikimaailmassa sopisi mihinkään urheilutapahtumaan. Mutta hienoa, että ainakin Musen biisejä soitetaan. Samaa mieltä silti @Lemieaux kanssa, eli useamminkin voisi Mikke heidän plattojaan pyöritellä siellä kopissaan.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Kamraatit goes HIFK on Spotify

Kamraattien keräämä HIFK-henkinen spotify-soittolista, innostusta on haettu omasta ja muiden päästä sekä Muulin soittolistasta. Mukana tietenkin hallilla soitettuja biisejä.

Kiitos Tinke kun jaoit listan!

Listaan on tosiaan isketty vanhoja legendoja, toiveita ja ennenkaikkea Muuli Åstenin eri IFK- listoilta poimittuja biisejä. Aluksi mietittiin pitäisikö listan olla vanhaa Rokkia. Päädyttiin nopeasti siihen, ettei todellakaan vaan isketään sinne mukaan myös niitä biisejä mitä pelaajat nykyään kopissa kuuntelevat.

Päivitellään aina kun uusia ilmaantuu.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna, jos Luoja suo, pitäisi soittaa Konsta Jylhän ja Kaustisten Purppuripelimannien huippukappale "Vaiennut viulu" Tupsukoiden muistolle, mikäli rantapallot pääsisivät lentoon.
Huomenna, jos Luoja suo, ja voitetaan TPS, niin toivon, että Nordiksen jäälle ei lennä yhden yhtä rantapalloa. Niiden heittely on vain ja ainoastaan noloa ja junttia.
 

444

Jäsen
Huomenna, jos Luoja suo, ja voitetaan TPS, niin toivon, että Nordiksen jäälle ei lennä yhden yhtä rantapalloa. Niiden heittely on vain ja ainoastaan noloa ja junttia.
Saman hartaan toiveen esitin ennen toista kärppämatsia, ja hyvin tuntui toimivan. Ainoastaan pari kelluketta yritti liidellä fanikatsomosta kenttää kohden.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junttia tai ei, mä suhtaudun kyllä rantapalloihin noin yleisesti ihan semi-positiivisesti. Ne on kuitenkin aitoa suomalaista kiekkoperinnettä, ja perinteet on aina kivoja. Oikeastaan mun mielestä on vähän hupaisaa, että yhtäkkiä ollaan keksitty, että kaikki suomalaiset perinteet ovatkin jotenkin "noloja".

That said, en kyllä ikinä jaksaisi itse ruveta mitään rantaleluja raahaamaan hallille.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huomenna, jos Luoja suo, ja voitetaan TPS, niin toivon, että Nordiksen jäälle ei lennä yhden yhtä rantapalloa. Niiden heittely on vain ja ainoastaan noloa ja junttia.

Ei sillä, että itse olisin jotain rantapalloa tms. raahaamassa hallille ja heittämässä kentälle, mutta mikä siitä nyt tekee niin noloa ja junttia?
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Junttia tai ei, mä suhtaudun kyllä rantapalloihin noin yleisesti ihan semi-positiivisesti. Ne on kuitenkin aitoa suomalaista kiekkoperinnettä, ja perinteet on aina kivoja. Oikeastaan mun mielestä on vähän hupaisaa, että yhtäkkiä ollaan keksitty, että kaikki suomalaiset perinteet ovatkin jotenkin "noloja"......

@wloff; ainoa hieno perinne on Nakkipannun polttaminen saunassa. Toivottavasti saan elää niin kauan, että se toteutuisi vielä kerran. Muistaakseni ainakin Bobbyllä oli nälkä ikimuistoisena keväänä 1998. Samoissa pleijareissa kurjin IFK-juoni koskaan, Lundell TPS:ssä varmisti omalta osaltaan Nakkipannun paluun kotiin pudottamalla Tepsukat Kiekkorietasta, eikun Espoota vastaan aivan yllättäen.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
On niitä paljon hienoja perinteita, muitakin kuin nakkikattilan polttaminen saunassa. Kuten nakkikattilan unohtaminen uima-altaan pohjalle, tai uiminen Havis Amandan kanssa. Minusta rantapallot on hieno ja hauska perinne, mutta itsekään en kyllä jaksaisi nähdä vaivaa sellaisten ostamisessa ja hallille raahaamisessa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henk koht pidän uimalelujen heittelyä epäkunnioittavana vastustajaa kohtaan. Samalla tavalla on verta, hikeä ja kyyneleitä vuodatettu, ei se ansaitse minusta lällättelyä. Usein se jatkoonmenokin on vain Hentusen läpiajoa vaille :)
Mut mä olenkin old skool.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
No, musiikeista puheenollen, koska meillä on tuo "kolmosen spåra" riveissä niin muistutteena vois välillä soida FRANCINE: Keep Your Head up!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin vaikea nähdä, että joku pelaaja jaksaisi hävityn sarjan jälkeen välittää jostain rantapalloista, joten en oikein jaksa mieltäni pahoittaa, vaikka kentälle muutama sellainen lentäisikin. On se kulloinkin sitten IFK tai vastustaja. Tapahan on sitä paitsi jo varsin vanha, enkä sen alkaessa huomannut, että siitä olisi samalla tavalla suivaannuttu kuin nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös