Guns N' Roses

  • 785 335
  • 4 509

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyseleekö jengi täällä ihan oikeasti että kuka on Paul Simon? Mä kun oletin että tällä foorumilla suuri osa kirjoittajista on ihan aikuisia ihmisiä

Äänestin ihan kiusallani Paul Simonia ettei Axl voittaisi. :)

Älä hyvä mies vie nyt tätä vitsiä! Mun mielestä oli hyvä vitsi, ainakin mun mielestä, "kuka on Paul Simon" ja "nevöhöödien johto". Käynkin äänestämässä elämäni tarkoitusta Axl Rosea ja hänen kuulua yhtyettään Guns N' Rosesia.

PS: Harmi kun en vielä pannut omaan viestiini "onkohan Paul Simon sukua Carly Simonille." Se olis kivasti viitannut Hanoi Rocksiin ja sitä kautta GN'R:ään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Älä hyvä mies vie nyt tätä vitsiä! Mun mielestä oli hyvä vitsi, ainakin mun mielestä, "kuka on Paul Simon" ja "nevöhöödien johto". Käynkin äänestämässä elämäni tarkoitusta Axl Rosea ja hänen kuulua yhtyettään Guns N' Rosesia.

PS: Harmi kun en vielä pannut omaan viestiini "onkohan Paul Simon sukua Carly Simonille." Se olis kivasti viitannut Hanoi Rocksiin ja sitä kautta GN'R:ään.
Noniin, olisi pitänyt kirjoittaa vissiin tuonne "Asia joka ei avaudu minulle" -ketjuun tästä hassuttelusta kun meni niin ohi :(

PS: Olisin ymmärtänyt vitsin paremmin jos olisit laittanut just tollasen mukahassuttelun sinne perään, missä arvuutellaan siis sukulaisuuksia. Käsittääkseni Carly Simon ja Paul Simon eivät ole sukua toisilleen, mutta ne on nimetty Salmisen Simon mukaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noniin, olisi pitänyt kirjoittaa vissiin tuonne "Asia joka ei avaudu minulle" -ketjuun tästä hassuttelusta kun meni niin ohi :(

PS: Olisin ymmärtänyt vitsin paremmin jos olisit laittanut just tollasen mukahassuttelun sinne perään, missä arvuutellaan siis sukulaisuuksia. Käsittääkseni Carly Simon ja Paul Simon eivät ole sukua toisilleen, mutta ne on nimetty Salmisen Simon mukaan.

Tässä näkee, että laiskottelin. Tonhan tietää kaikki, kenen mukaan Carly ja Paul on nimetty. Mutta hyvä että kirjoitit tähän ketjuun, etkä avautumattomuuteen, sillä me GNR-ihmiset olemme hyvinkin auliita jakamaan ihmisyyttämme sille kansanosalle, joka ei vielä ole ymmärtänyt, kuka ja mikä määrää tässä universumissa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Anteeksi mukahauskuttelunne keskeytys, minä kyllä tiedän kummatkin Simonit mutta mitä tekemistä Carlylillä on Hanoin kanssa? Vai oliko tämäkin vain hauskuutusta? Vai onko Maikki se turha?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Anteeksi mukahauskuttelunne keskeytys, minä kyllä tiedän kummatkin Simonit mutta mitä tekemistä Carlylillä on Hanoin kanssa? Vai oliko tämäkin vain hauskuutusta? Vai onko Maikki se turha?

Ei se mitään.

Täältä löytyy vastaus:

"The song Village Girl was written to Andy's then favourite singer Carly Simon."
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
90-luvun jälkeinen tuotanto Gunnareilta on lähinnä vitsi. Better on ainoa ihan ok-biisi uusimmalta levyltä, muuten täyttä kuraa. Oikeasti, missä ne rock-biisit? Huvittavaa, että joku viitsii edes puolustella.......
 

MrOrange

Jäsen
90-luvun jälkeinen tuotanto Gunnareilta on lähinnä vitsi. Better on ainoa ihan ok-biisi uusimmalta levyltä, muuten täyttä kuraa. Oikeasti, missä ne rock-biisit? Huvittavaa, että joku viitsii edes puolustella.......
No, eihän Gunnareiden levyt Appetiten jälkeen pelkkää rokkailua olleetkaan. GN'R Lies, jos sitä albumiksi voi kutsua (ennemmin ehkä kahden EP-levyn yhteenliimaus), sisälsi jo useamman akustisen kipaleen. Illuusionit olivat sitten aika monipuolista kamaa, siellä oli herkistelyä ja vähän countryvetoistakin settiä, puhumattakaan jostain My Worldista. Chinese Democracyllakin on aika monta rokkibiisiä. Itse en kuitenkaan arvota levyä niiden pohjalta, tyylisuunnalla ei ole väliä jos se kuulostaa hyvältä. Pidän vain hyvänä, jos joku yhtye tekee rohkeasti muista levyistään poikkeavaa materiaalia. Ja jaksan puolustella CD:ta, koska se on mielestäni loistava lätty, ja jos joku on eri mieltä, niin sitten on. Jos koet huvitusta siitä, että joku moisesta "kurasta" saa nautintoa, niin pidän sitäkin ehdottomasti positiivisena. Täten voit keskittyä sen paremman musiikin kuunteluun ja poistua estraadilta voittajana. Minä tyydyn osaani mielihyvin ja työnnän jatkossakin Chinese Democracyn levysoittimeni uumeniin nauttien sen musiikkitarjonnasta täysin rinnoin. Ehkä olenkin masokisti?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä tyydyn osaani mielihyvin ja työnnän jatkossakin Chinese Democracyn levysoittimeni uumeniin nauttien sen musiikkitarjonnasta täysin rinnoin. Ehkä olenkin masokisti?

CD ei aivan ehkä yllä maailman historian kovimpien lättyjen joukkoon, mutta eipä masokismia tarvitse sen jatkuvaan pyörittämiseen.

Siinä on kokeiltu vähän erilaisia juttuja enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä. Eihän sitä tosiaan ole pakko kuunnella ja mitähän se on joltain pois, jos monet niin tekee. Typerää väittää levyllä olevan vain yksi kunnollinen biisi, mutta jos sen joku niin kokee, niin poteroista on turha jatkaa vääntöä.

This I Love.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nyt on lippu Hämeenlinnan keikalle hallussa. Eihän tätä voi väliin jättää mistään hinnasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ne ketkä olivat hereillä maantiedon tunnilla tietävät Osakan olevan Japanissa. Ne tietävät myös sen, että aurinko on jo laskenut, vaikka kuinka on nousevan auringon maa.

Japanissa on usein ollut jotain erikoista, esimerkiksi ylipitkät keikat ja viimeksi soitettiin koko CD pl. Riad. Katsotaan ja kuunnellaan, josko jotain pientä saataisiin siihen settilistaan.

Kyocera Domen ovet ovat auki.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Japanissa on kaikkia ihmeellisiä juttuja, meille länsimaisille ja ei-japseille ihmeellisiä juttuja. Tulispa jo Youtubeen materiaalia keikalta. Tai no, onhan siellä soundcheckiä ja jotain jo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Japanissa on kaikkia ihmeellisiä juttuja, meille länsimaisille ja ei-japseille ihmeellisiä juttuja. Tulispa jo Youtubeen materiaalia keikalta. Tai no, onhan siellä soundcheckiä ja jotain jo.

Paul on Periscope: "Guns n roses japan osaka"

Tuo on toiminut nyt koko keikan todella hyvin. YouTube tulee täyttymään todella hyvästä materiaalista ja full concert on tietenkin varma.

Helvetti, ei Laylaa NR:n introna, eihän se nyt tätä tarkoita, jos toivoo vähän muutoksia settiin. Kyseessä on kuitenkin yksi parhaista kohdista koko setissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Paul on Periscope: "Guns n roses japan osaka"

Tuo on toiminut nyt koko keikan todella hyvin. YouTube tulee täyttymään todella hyvästä materiaalista ja full concert on tietenkin varma.

Helvetti, ei Laylaa NR:n introna, eihän se nyt tätä tarkoita, jos toivoo vähän muutoksia settiin. Kyseessä on kuitenkin yksi parhaista kohdista koko setissä.

No helkatti... laitoinkin ton periskoopin tulolle. Tänks!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
January 21st, 2017 Osaka, Japan @ Kyocera Dome

Setlist:


Looney Tunes & McBob Intro
It's So Easy
Mr. Brownstone
Chinese Democracy
Welcome To The Jungle
Double Talkin' Jive
Better
Estranged
Live and Let Die
Rocket Queen
You Could Be Mine
Duff's solo - Can't Put Your Arms Around A Memory/Attitude
This I Love
Civil War
Coma
Band Intros
Slash's solo - (sounds like an actual non-GNR song as an intro)/Godfather Theme
Sweet Child O' Mine
Richard N' Slash - Wish You Were Here
November Rain (No Axl solo/jam of Layla before)
Knockin' On Heaven's Door
Nightrain

Encore:

Jam (Angie)
Patience
The Seeker (Axl acknowledges Richard)
Paradise City
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itseäni harmittaa se, ettei GNR (Axl Rose) tajunnut lopettaa bändiä ajoissa silloin aikoinaan. Bändillä kun ei ole sitten 90-luvun alun jälkeen ollut mitään annettavaa. Uusin levy on täyttä kuraa 17 vuoden jälkeen, siitä on "GNR rock" vitun kaukana. Toki muutama ihan ok biisi, mutta...... Luulisi, että olisi enemmän hyvää matskua melkein kahden vuosikymmenen jälkeen.

Itse olen tykännyt GNR:sta aina hemmetin paljon, omistan kaikki alkuperäiset levyt. Tykkään vieläkin, siis siitä oikeasta bändistä. Tämä nykyinen meno on vain niin säälittävää ja noloa, että hävettää bändin puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös