Futispörssi – rahakimppa

  • 9 612
  • 73
Ihan mielenkiinnosta huutelen ulkopuolelta, että millaisilla pistemäärillä keikuttiin kärkipaikoilla? Ennen kisojen alkua harkitsin vakavissani hyppäämistä mukaan, mutta kun jalkapallotietämys on lukua Litmasen Ajax, niin ei uskaltanut. Lopulta kuitenkin ainakin omasta mielestä hemmetin kunnioitettavat 399 pinnaa Superpelillä, vaikka matkalla tuli tehtyä pari vaihtoa, joista jo etukäteen "tiesi", että ei näin.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Onnittelut voittajille.. :D jumboksi jäätiin ja aika perseelleen meni kun piti harjoitella tuota pörssin pelaamista uudelleen ja taisi alussa jonkinsortin paniikki tulla nuiden vaihtojen muodossa.

Noh näillä mennään :D
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
@Jääkaappi Nyt on Futispörssi auki. Lyödäänkö kimpat tulille? Kauheet poltteet taas päästä häviämään rahansa taas!

Kyllä kyllä.

Nimi: Jatkoaika
Salasana: JatkoaikaFP

Panos 15€
Ilman lisävaihtoja

Onko jalkapalloon mitään eliteprospectsin kaltaista tilastosivua? Ei juuri mitään hajua halvemmista pelaajista, mutta kai tää tästä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko jalkapalloon mitään eliteprospectsin kaltaista tilastosivua? Ei juuri mitään hajua halvemmista pelaajista, mutta kai tää tästä.

Varmaan moniakin mutta itse käyttänyt monessa futisjutussa soccerwaytä. Helposti löytää oikeaan liigan/maan/pelaajan kun laittaa googleen nimen ja ton soccerwayn.

Live scores, results, fixtures, tables, statistics and news - Soccerway

Oma kaverikimppa vireillä, jos ei synny (tule tarpeeksi ukkoja) niin sitten liityn tähän mukaan.

Edit: Esim. Messi soccerway pääsee helposti kiinni Argentiinan pumppuun ja sieltä esim. pelattuun Haiti matsiin.

Argentina vs. Haiti - 30 May 2018 - Soccerway

sieltä taas ketä tahansa klikkaamansa pääsee kiinni pelajien historiaan. Esim. Haitin vaihtopelaaja Arcus Auxerren miehiä.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Lisävaihdot kehiin ja panos 20 ekee. Siinä mun ehdotus. Ainakin lisävaihdot, jos tulee joku salamanisku ja homma luonaa, niin olisi mukavata olla itse pörssikahinoissakin mukana.
 

TuH0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ensikertalaisena varmistelen, että kyse on jalkapallon mm kilpailuista ja tästä sivustosta:

https://www.futisporssi.fi/

Jos näin niin täältä ilmoittautuu yksi rahoittaja mukaan!
 

Rapala

Jäsen
Liityin kimppaan. Lisävaihdoilla olisi tosin mielekkäämpi pelata eli olisiko mahdollisuutta pelata kuitenkin niillä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mukana, mielummin lisävaihdoilla, mutta miten vaan.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisävaihdoilla tottakai. Niilläkin tekee tiukkaa selvitä tämä läpi turnauksen luonteesta johtuen, saisi olla vielä enemmän vaihtoja käytössä.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Jos lisävaihdot käytössä, niin luultavasti mukana.

P.S. Jos joku on järjestämässä kimppaa vähän isommalla panoksella, niin täältä löytyy kiinnostusta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kommenttien perusteella porukkaa sais kyllä molempiin kimppoihin?

Mua ei tässä noi lisävaihdot kiinnosta, mutta jos joku laittaa hyperpelikimpan pystyyn, niin on jokaiselle jotakin?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kommenttien perusteella porukkaa sais kyllä molempiin kimppoihin?

Mua ei tässä noi lisävaihdot kiinnosta, mutta jos joku laittaa hyperpelikimpan pystyyn, niin on jokaiselle jotakin?

No, jos minä nyt sitten otan siitä vetovastuun. Eli kimppa pystyssä ja koodit seuraavassa viestissä.

Ja olen mukana myös tuossa lisävaihdottomassa kimpassa!
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ja täältä pesee:

Nimi: HyperJatkis
Salasana: Lisävaihto

Eli lisävaihdot kehiin ja 20 euroa panos.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös