Friman ja Kuukka JYPin testiin

  • 23 325
  • 144

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@-pasi- Mikko Kuukka on terveenä EHT-tason pakki. Sinusta hänelle ei ole käyttöä JYPin puolustuksessa koska onhan siellä kailehtinen ja juusopulli jo valmiina.

Aikamoinen mielipide.
En ole -Pasi-, mutta osoitatko vielä, että missä kohtaa hän mainitsee, että Kuukalle ei olisi käyttöä? Minä löysin häneltä vain kommentointia siihen suuntaan, että Kuukka olisi varmasti täysikuntoisena vahvistus, mutta emme tiedä millainen hänen nykykuntonsa on.

Kuukka ja Friman hilaavat osaltaan JYPin pakiston suoritusvarmuutta sille tasolle että ihan jokaista johtoa ei menetettäisi ja täällä ei tarvitisi joka pirun pelin jällkeen selitellä miten Veini on ihan hyvä veskari vaikka päästikin ottelun lopussa ne kolme helppoa.

Jos keskitytään vielä Frimaniniin niin hänhän nimenomaan tuo jotain mitä joukkueessa ei ole - suoritusvarmuutta. Friman on pelannut paljon paremmin kuin esim. joku Uotila, Aitola tai Pulli joka on kuin varjo entisestään.

Mihin virheisiin tulee niin mihinköhän tällä viitataan? Se IFK-pelin pelinviivytysjäähy? Entä muuta? Minua vituttaa jääkiekkoa tunteella seuraavat joille tapahtumat ovat "epävarmoja", "hermostuneen oloisia" tai muita määreitä joita ei voi mitata.
Oletkohan nyt ihan oikeasti seurannut yhtään Frimanin pelaamista näissä JYP-otteluissa? Jatkuvasti tekee pieniä virheitä, ottaa löysästi oman miehensä ja menettää kiekkoja. Jos miehen otteita ei erityisesti seuraa, niin ehkäpä se HIFK-ottelun munaus on ainoa selkeästi näkyvillä ollut virhe, mutta löytyy sieltä paljon muutakin, jos yhtään peliä tarkemmin seuraa. Itselläni on aina tapana ottaa koeajalla olevat kaverit tarkempaan syyniin ja silloin kyllä näkee, jos peli ei kulje. Jännä homma muuten, että Friman oli ensimmäisessä pelissään JYPin paidassa parhaimmillaan ja tuo TPS-matsi onkin ainoa ottelu, josta annan hänelle puhtaat paperit. Sen pelin perusteella voisin samantien unohtaa koeajat, jos vain taso olisi jatkunut samanlaisena. Sen jälkeen on kuitenkin menty epävarmalle linjalle, mutta en missään nimessä väitä, että tämä on Frimanin oikea taso. Parannettavaa kuitenkin on.

Minä nimenomaan odotin, että Friman olisi suoritusvarma peruspakki, mutta kun epävarmuus on juurikin pelistä paistanut, niin en ole vakuuttunut. Frimanin hyökkäyspään pelaamisesta olen jopa hieman positiivisesti yllättynyt, sillä en odottanut juuri mitään siltä osastolta. Nyt nähty taso ei kuitenkaan riitä, jos haluaa jatkaa joukkueessa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Minusta Friman ei ole pelannut kliinisesti eikä virhealttiisti, mutta myönnän että näkisin kyllä Kai Lehtisen kiekollista osaamista myös ns. ylhäällä. Tykkäsin kovasti kaverin pelityylistä jo viime kaudella Mestiksessä. Pakko tosin myöntää sekin että viimeiset pelit Akatemiassa eivät ole Lehtiseltä olleet mitenkään erityisen loistavia, mutta potentiaalia vähän kiekollisempaan peliin on.

Samaa mieltä Pullin taantumisesta, ei voi olla kaukana että putoaa kokoonpanosta näillä esityksillä. Aitola taas tekee sitä Valtterihietas-tyylistä perusduunia, ei oikein loista mutta harvemmin tekee virheitäkään.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oletkohan nyt ihan oikeasti seurannut yhtään Frimanin pelaamista näissä JYP-otteluissa?
Olen
.
Kenties minä olen nähnyt väärin ja Friman ei pelakkaan numerolla #20 vaan vuorotellen numeroilla #11 tai #2 tai #60. Siinä tapauksessa voin myöntää että Friman on pelannut epävarmasti ja paljon enemmän tarvitaan

Se että täällä oikeasti ehdotellaan jotain Kai Lehtistä Frimanin paikalle kertoo siitä, että jäähalleissa tarjoillaan selvästi humaltuneille alkoholia.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
... tai Pulli joka on kuin varjo entisestään.

Mitähän muuten Pullille tapahtui kun noin taantui? Muistaakseni 14-15 Kärpät-semifinaalisarjassa osoitti välillä maagisia otteita. Vai oliko vaan suonenveto?
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Mitähän muuten Pullille tapahtui kun noin taantui? Muistaakseni 14-15 Kärpät-semifinaalisarjassa osoitti välillä maagisia otteita. Vai oliko vaan suonenveto?

Kävi ns. Pihlmanit, ettei pitkän loukkaantumisen jälkeen ole päässyt entiselle tasolle. En sitten tiedä, onko tämä ainoa syy.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen
.
Kenties minä olen nähnyt väärin ja Friman ei pelakkaan numerolla #20 vaan vuorotellen numeroilla #11 tai #2 tai #60. Siinä tapauksessa voin myöntää että Friman on pelannut epävarmasti ja paljon enemmän tarvitaan

Se että täällä oikeasti ehdotellaan jotain Kai Lehtistä Frimanin paikalle kertoo siitä, että jäähalleissa tarjoillaan selvästi humaltuneille alkoholia.
Pulli on todellakin kaukana parhaasta tasostaan, mutta on silti omilla vahvuuksillaan tuonut joukkueeseen enemmän, kuin Friman, jonka vahvuus pitäisi olla varmuudessa, jota hänellä ei ole ollut. Uotilakin on tehnyt virheitä, mutta myös hän on omilla vahvuuksillaan ollut joukkueelle enemmän hyödyksi.

Tässä on kyse ihan siitä, että Frimanilla ei ole mitään erikoisia kykyjä, vaan hänen vahvuutensa pitäisi olla tasaisuudessa ja varmuudessa. Kun nämä kohdat jäävät vajaaksi, niin ei jää paljoa jäljelle. Monet muut pakit voivat olla yhtä epävarmoja, mutta heillä on vahvuuksia muualla, jolloin heistä on joukkueelle enemmän hyötyä.

Mutta toistan edelleen, että en ole missään nimessä luovuttanut Frimanin suhteen. Toistaiseksi ei vain ole vakuuttanut. Kai Lehtinen kuuluu muuten myös siihen kategoriaan, joilla on vahvuudet muualla kuin varmassa pelaamisessa. Tämän vuoksi näkisin Lehtisen kokoonpanossa ennemmin, kuin nykyisellä tasolla pelaavan Frimanin. Tilanne voi toki muuttua radikaalisti, jos Friman löytää vähintäänkin sen tason, millä pelasi TPS-ottelussa.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mielestäni Friman on ollut pakiston parhaita (mikä ei ole sekään kovin paljon).

Friman on kyllä täyttänyt paikkansa. Valtteri Hietanen vol 2 - hivenen paremmilla käsillä. Eikä kohlota itseänsä tilanteista pihalle niinkuin Pulli kokoajan.

Jännä tietysti nähdä mikä tulee olemaan kohtalo koeajan puitteissa mikäli kaikki puolustajat ovat terveinä. Kun kärkikuusikko on siinä tapauksessa Kalteva, Vainio, Vaakanainen, Niku, Kuukka, Yonkman/Uotila. Tällöin lähtökohtaisesti Friman on vasta kahdeksas pakki.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Tilastoscouttauksen perusteella Friman on pelannut ihan ok. 0+0=0 4min +/- 0 vaikuttaa just siltä mitä Frimanilta voisi odottaakin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@-pasi- Mikko Kuukka on terveenä EHT-tason pakki. Sinusta hänelle ei ole käyttöä JYPin puolustuksessa koska onhan siellä kailehtinen ja juusopulli jo valmiina.

En missään kohti ole sanonut ettei Kuukalle ole käyttöä. Juurihan vielä korostin että voisi tuoda paljon enemmän omalla osaamisellaan joukkueelle kun mitä nyt Friman, varsinkin puolustuspeliin, kunhan nähdään miten mies pelaa. Tosin tuon yhden lauseen voi tulkita niin että kummallekin sekä Frimanille että Kuukalle ei olisi käyttöä mutta tarkoitin sillä että tuskin on järkeä tehdä molemmille diili koeaikojen jälkeen. Siellä on kuitenkin jo ennestään 12 pakin kanssa sopimus ja näistä vain Pullilla ja Vaakanaisella loppuu tähän kauteen. Toki jos kummatkin jatkaa joukkueessa koeajan jälkeen niin olisihan tuossa jo ensikauden pakisto valmis sitten.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Friman on kyllä täyttänyt paikkansa. Valtteri Hietanen vol 2 - hivenen paremmilla käsillä. Eikä kohlota itseänsä tilanteista pihalle niinkuin Pulli kokoajan.
Toivoin Frimanin olevan juuri Hietasen tyylinen ja yhtä näkymätön perusvarma pakki, mutta toistaiseksi ei ole sitä ollut. Kerta toisensa jälkeen kun joku pakki on tehnyt virheen, sijoittunut huonosti tai muuten vain jäänyt negatiivisesti mieleen, niin selässä on lukenut nimi Friman.

Minulla ei ollut mitään ennakkoasenteita Frimania kohtaan, kun en miehestä oikeastaan mitään tiennyt. Tämän vuoksi kaikki havaintoni ovat neutraalista lähtökohdasta tehtyjä. Ensimmäisessä TPS-matsissa Friman oli hyvä, mutta sen jälkeen epävarma. Tehnyt virheitä yhtä paljon kuin Pulli, mutta Pulli on korjannut omat virheensä paremmin.
 

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla ei ollut mitään ennakkoasenteita Frimania kohtaan, kun en miehestä oikeastaan mitään tiennyt. Tämän vuoksi kaikki havaintoni ovat neutraalista lähtökohdasta tehtyjä. Ensimmäisessä TPS-matsissa Friman oli hyvä, mutta sen jälkeen epävarma. Tehnyt virheitä yhtä paljon kuin Pulli, mutta Pulli on korjannut omat virheensä paremmin.

Katsottu varmaan ihan eri pelejä. Friman ollut heittämällä Vainion kanssa JYPin parhaat pakit viime peleissä. Sijoittuu hyvin, ei höntyile, blokkaa kiekkoja ja varsinkin pelaa hyvin vastustajan mailat pois. Mistään epävarmuudesta ei ole ollut tietoakaan. Sen sijaan Pulli on ollut aivan täysi katastrofi ja tippuu kokoonpanosta ihan aiheesta kun vielä Vaakanainen saadaan kehiin. Tai johan tuo oli lauantaina pois kokoonpanosta.
 

Baldrick

Jäsen
Itsekin olen pitänyt Frimanista kyllä peliesityksiltään. En nyt silmä kovana ole juuri nimenomaisesti seurannut, mutta ei tuolta hirveästi virheitä jäänyt mieleen pl. kiekko pleksin yli pelin lopussa. Osallistunut mielestäni hyvin kiekolliseen peliin ja saanut vaikeitakin syöttöjä perille. Yritys on kova ja toki joku kiekonmenetys on sattunut, mutta mielestäni selkeästi pakeista meidän parempaa osastoa. Toki joku tarkemmin Frimanin tekosia seurannut voi löytää enemmän virheitä kuin minä, mutta vertaillessani vaikkapa Pulliin, pitäisin Frimanin paljon mielummin kokoonpanossa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaajaa....minustakin Friman on ollut hyvä ja pelannut suhteellisen virheettömästi. Kyllä siellä ihan muut pakit pelottaa...Ollut mielestäni tähän mennessä varsin hyvä hankinta.

Pulli taas on ollut iso pettymys, kuten edelläkin on monesti mainittu. Tuntuu että Pulli vain rähisee oman maalin edessä ja kiekolliset ratkaisut ovat lähinnä arveluttavia.

Kuukkaa odotellessa...
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Niin helppohan se on meidän täällä huudella. Varmasti pelannut aikaisemmin pelityyliltään ihan erityyppisissä seuroissa, joten ei tuo uusi pelitapa ihan heti tule selkärangasta. Ekassa pelissä on aina näyttämisen halua ja siksi varmasti putkeen menikin. Mut ei todellakaan huonoimpia pakkeja. Hyvä haku ja kyllä kohta alkaa kantamaan hedelmää.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Siellä on kuitenkin jo ennestään 12 pakin kanssa sopimus ja näistä vain Pullilla ja Vaakanaisella loppuu tähän kauteen...

Aitolan sekä Uotilan sopimuksessa on vain optiot, joten heillä ei ole ensi kaudeksi sopimusta. Lisäksi Nikun kohdalla pitänee ottaa huomioon mahdollinen lähtö Pohjois-Amerikkaan. Kyllä siellä ensi kaudeksi tilaa Frimanillekin noilla otteilla on, ainakin jos aiemmin viestissä mainittu option omaavat sekä Pulli jatkavat heikkoja otteitaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aitolan sekä Uotilan sopimuksessa on vain optiot, joten heillä ei ole ensi kaudeksi sopimusta. Lisäksi Nikun kohdalla pitänee ottaa huomioon mahdollinen lähtö Pohjois-Amerikkaan. Kyllä siellä ensi kaudeksi tilaa Frimanillekin noilla otteilla on, ainakin jos aiemmin viestissä mainittu option omaavat sekä Pulli jatkavat heikkoja otteitaan.

Onhan tuossa siltä kannalta hyvä että tuo koeaika jatkuu vuoden loppuun asti niin siihen mennessä kerkee varmaan jo ensikauden pelaajistokin enemmän selvitä. Kyllä itse kuitenkin odottaisin että otteet pitäisi aavistuksen parantua että olisi järkeä sopimus jatkaa. Varsinkin kun kyse ei ole pelkästä loppukaudesta vaan ensikaudesta myös.

No kävi miten kävi niin positiivista että tämänkaltaisia sopimuksia tehdään sen sijaan että vain muutamaksi peliksi käy jotain Niklas Tikkisia tai Ruotsin toiseksi korkeimalta sarjatasolta lauma pelaajia pelaamassa. Try-outeja, mutta sisältää mahdollisuuden pitkään jatkoon.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aitolan sekä Uotilan sopimuksessa on vain optiot, joten heillä ei ole ensi kaudeksi sopimusta. Lisäksi Nikun kohdalla pitänee ottaa huomioon mahdollinen lähtö Pohjois-Amerikkaan. Kyllä siellä ensi kaudeksi tilaa Frimanillekin noilla otteilla on, ainakin jos aiemmin viestissä mainittu option omaavat sekä Pulli jatkavat heikkoja otteitaan.
Miksi Niku lähtisi Pohjois-Amerikkaan? Keräämään omenia?

Nykun tämä ketju koskee myös tuota Kuukkaa, niin onko miten pelannut? Tulee mieleen ne viime vuiden ruotsalaiset, jotka olivat sairastuvalla. Silti tällä palstalla oltiin iloisia, koska olivat niin "halpoja" miehiä. Varmaan maksoivat muutaman kymppitonnin, että.saivat olla osa suurta&uskomatonta organisaatiota.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin helppohan se on meidän täällä huudella. Varmasti pelannut aikaisemmin pelityyliltään ihan erityyppisissä seuroissa, joten ei tuo uusi pelitapa ihan heti tule selkärangasta. Ekassa pelissä on aina näyttämisen halua ja siksi varmasti putkeen menikin. Mut ei todellakaan huonoimpia pakkeja. Hyvä haku ja kyllä kohta alkaa kantamaan hedelmää.
Olen täysin samaa mieltä. Tämän vuoksi olenkin sanonut, että ei tuomita vielä, mutta parantaa täytyy.

En kyllä jaksa ymmärtää miten näinkin monet ovat pitäneet Frimanin otteita toistaiseksi hyvinä. Onko täällä syntynyt jonkinlainen negatiivinen asenne muuta pakistoa kohtaan, jolloin puolustuksen yleisesti hitusen paremmat otteet viime otteluissa laitetaan Frimanin ansioksi? Minun silmiini Friman pisti positiivisesti silmään ensimmäisessä matsissaan ja tuon jälkeen lähinnä negatiivisesti.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
En kyllä jaksa ymmärtää miten näinkin monet ovat pitäneet Frimanin otteita toistaiseksi hyvinä. Onko täällä syntynyt jonkinlainen negatiivinen asenne muuta pakistoa kohtaan,

Minä olen kokenut asian niin, että Friman on kyennyt tuomaan tarvittavaa stabiiliutta JYP puolustukseen, mikään sateen tekijä hän ei ole.En usko ainakaan omaavani mitään negatiivista asennetta yhteenkään rosterin äijään, katson vaan pelejä ja yhteenvedän näkemääni. Puolustus on ollut, mistä lie johtuen laimeasti sanottuna epävarma ja virhealtis. Potentiaali siellä varmaan on, mutta rakenne vaikuttaisi ainakin vielä olevan epäbalanssissa. Friman oli oiva täsmähankinta tähän tilanteeseen ja kummallista, ettet ole havainnut hänen onnistumisiaan, ainoastaan , että jotain epämääräistä virhettä siellä on tehty. 0+0 ei kai kuitenkaan tätä indikoi, vaan juuri sitä mitä hän on tuonut. Otanta toki hänen kohdallaan on varsin kapea, joten syvempiin päätelmiin tuskin voidaan tässä vaiheessa sukeltaa. Kuukka jää sitten vielä nähtäväksi, mutta positiivisena näen ainakin tähän astiseen luodaten Frimanin haun.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Friman oli oiva täsmähankinta tähän tilanteeseen ja kummallista, ettet ole havainnut hänen onnistumisiaan, ainoastaan , että jotain epämääräistä virhettä siellä on tehty.
Olen havainnut onnistumisia, kuten olen moneen kertaan todennut. Friman oli TPS-matsissa joukkueen paras pakki ja muissakin otteluissa on ollut etenkin hyökkäyspäässä ajoittain yllättävän hyvä. Suurimman osan ajasta Friman on muutoinkin pelannut ihan ok, mutta kun hänellä ei tosiaankaan ole mitään erityiskykyjä, niin varmuus ja tasaisuus pitäisi olla se valttikortti. Liian usein olen huomannut, että miehen selässä lukee Friman, kun joku pakki on ottanut löysästi oman miehensä tai tehnyt huonon ratkaisun kiekollisena yms. Ei mitään isoja juttuja, mutta silmiinpistäviä kylläkin.

Kuten jo aiemminkin totesin, niin pelkän TPS-matsin perusteella olisin voinut unohtaa koeajat samantien, mutta sen jälkeen on virheitä ja epävarmuutta ollut liikaa. Jos pääsee tuohon TPS-matsin tasolle jatkossa, niin ei ole mitään syytä olla pitämättä Frimania joukkueessa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
TPS-matsin perusteella olisin voinut unohtaa koeajat samantien

Ehkäpä tässä Friman vetäisi ns. pyrhoksen voiton sinun suhteen ja odotusarvo kohosi perusteettomasti tämän vuoksi. En dumaa siis näkemystäsi kokonaisuudessaan, mutta minusta hän ollut parempi kuin tekstisi antaa ymmärtää. Nää on niin näitä, mun silmiin taas siellä on 11 seilannu miten sattuu, tehnyt huonoja ratkaisuja ja ollut pehmeä väärissä paikoissa, mutta onpa hänellä onnistumisiakin, vaikka hän silmiin on näissä sattunutkin, objektiivisuus on kovin haasteellista meille kannattajille, huomaan itsestäni. Myös Niku on ollut luvattoman lapanen omissa minun silmiin, vaikka paikkaa sitten kiekollisena ihan jees. No, ollaan optimisteja ja luotetaan, että tuo pakkipermanentti tälle kaudelle vielä alkaa futaamaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkäpä tässä Friman vetäisi ns. pyrhoksen voiton sinun suhteen ja odotusarvo kohosi perusteettomasti tämän vuoksi. En dumaa siis näkemystäsi kokonaisuudessaan, mutta minusta hän ollut parempi kuin tekstisi antaa ymmärtää. Nää on niin näitä, mun silmiin taas siellä on 11 seilannu miten sattuu, tehnyt huonoja ratkaisuja ja ollut pehmeä väärissä paikoissa, mutta onpa hänellä onnistumisiakin, vaikka hän silmiin on näissä sattunutkin, objektiivisuus on kovin haasteellista meille kannattajille, huomaan itsestäni. Myös Niku on ollut luvattoman lapanen omissa minun silmiin, vaikka paikkaa sitten kiekollisena ihan jees. No, ollaan optimisteja ja luotetaan, että tuo pakkipermanentti tälle kaudelle vielä alkaa futaamaan.
Niin siis en ole verrannut Frimania keneenkään muuhun, vaan katsastellut peliä ihan yleisellä tasolla ja hän on osunut omiin silmiin eniten, kun joku pakki on pelannut huonosti tilanteen. Kyllä siellä on koko pakisto enemmän tai vähemmän sekaisin, siitä nyt ei ole epäselvyyttä.

Toki Frimania tulee varmasti katsottua hieman tarkemmin ja kriittisemmin, koska hän on vielä koeajalla. Kuuluu niin sanotusti asiaan, kun koeaika on käynnissä.
 
Friman taisi katsella kaikkia Skellefteån maaleja jäällä. Ainakin maali missä laskivat Philmanin kanssa ruotsalaisen läpi-ajoon, oli huonompaa pakki pelaamista. Muissa maaleissa sitten huonoa merkkaus-/maalinedus pelaamista koko joukkueelta. Friman ei mielestäni ole esittänyt mitään miksi pitäisi tehdä sopimusta koe-ajan jälkeen. Laajuuttakin pakistossa kuitenkin on, varsinkin kun sieltä jossain vaiheessa Kuukka, Vaakanainen ja Jokinenkin kuntoutuvat.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Friman taisi katsella kaikkia Skellefteån maaleja jäällä. Ainakin maali missä laskivat Philmanin kanssa ruotsalaisen läpi-ajoon, oli huonompaa pakki pelaamista. Muissa maaleissa sitten huonoa merkkaus-/maalinedus pelaamista koko joukkueelta. Friman ei mielestäni ole esittänyt mitään miksi pitäisi tehdä sopimusta koe-ajan jälkeen. Laajuuttakin pakistossa kuitenkin on, varsinkin kun sieltä jossain vaiheessa Kuukka, Vaakanainen ja Jokinenkin kuntoutuvat.
Frimanin tehotilasto näyttää lukemaa -3, joten kolmen maalin aikana ainakin jäällä oli. Ei myöskään omasta mielestäni ole toistaiseksi ansainnut paikkaa joukkueesta, mutta annetaan vielä aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös