Football Manager 2009

  • 19 483
  • 90

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Nyt on allekirjoittanutkin saanut haettua pelin kaupasta. Eilen tuli aloitettua Parmalla Serie B:ssä, mutta vielä ei ehtinyt alun muutamaa treenipeliä pidemmälle, kun piti laittaa joukkueen asioita muuten kuntoon.

Kyllähän tuota taas odottaa pikkupojan innolla. En tiedä mikä siinä on, mutta allekirjoittaneelle kaikkien aikojen rakkaimmat pelit ovat ehdottomasti entiset Championship Managerit ja nykyiset Football Managerit, vaikka viime vuoden FM jäikin väliin. Niin koukuttavaa, niin koukuttavaa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nyt on allekirjoittanutkin saanut haettua pelin kaupasta. Eilen tuli aloitettua Parmalla Serie B:ssä, mutta vielä ei ehtinyt alun muutamaa treenipeliä pidemmälle, kun piti laittaa joukkueen asioita muuten kuntoon

Toivottavasti et ottanut Serie C:tä mukaan? Pelissä on "pieni" bugi, joka kaataa pelin joka kerta samassa päivämäärässä(joskus kesällä 2009), jos Serie C on valittu pelattavaksi liigaksi.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Toivottavasti et ottanut Serie C:tä mukaan? Pelissä on "pieni" bugi, joka kaataa pelin joka kerta samassa päivämäärässä(joskus kesällä 2009), jos Serie C on valittu pelattavaksi liigaksi.
Niinpä tietysti, tokihan Serie C on mukana. Onko tuosta ihan mustaa valkoisella jossain, vai onko omakohtaisia kokemuksia jo? Ei varmaankaan ole minkäänlaista korjauspäivitystäkään tulossa asian tiimoilta?

Jos tosiaan näin on, niin täytynee sitten aloittaa alusta ilman Serie C:tä.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Toivottavasti et ottanut Serie C:tä mukaan? Pelissä on "pieni" bugi, joka kaataa pelin joka kerta samassa päivämäärässä(joskus kesällä 2009), jos Serie C on valittu pelattavaksi liigaksi.
Höpö höpö. Tuo bugi saattaa kaataa pelin tuolla päivämäärällä, suurimmalla osalla käyttäjiä ei kaada. Kannattaa lukea tuo sigamesin ketju jonka linkitit.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Höpö höpö. Tuo bugi saattaa kaataa pelin tuolla päivämäärällä, suurimmalla osalla käyttäjiä ei kaada. Kannattaa lukea tuo sigamesin ketju jonka linkitit.

Joka kerta, tarkoitti että se siis kaatuu vaikka sinulla olisi save ja vetäisit uudestaan ja uudestaan. Niinhän tuolla ketjussa lukee. Eli ei pääse enää eteenpäin vaikka kuinka yrittäisi.

Ja vaikka se todennäköisyys olisi 10%(ei toki tiedetä tarkkaan vaikka olisi suurempikin todennäköisyys), niin tuskin kukaan tahtoo riskeerata että pelaa kauden ja sitten pelissä ei pääse eteenpäin.

Että höpöhöpö vaan. Jos itse tahdot ottaa riskin niin vapaasti, mutta tuskin kannattaa muille sitä suositella.

Joka vuosi sama juttu, tälläisiä "game killer"-bugeja täynnä peli. Viime(vai toissa) vuotena ei voinut pelata Espanjan liigaa ennen viimeistä pätsiä, jne. Hassua että joku vielä näitä vähättelee, kun kuitenkin noinkin vakavasta bugista kyse ja kyse vielä asiasta mikä ilmenee vasta vuoden päästä. Tähän päälle vielä se, että valtavasti pelkästään si:n boardilla asiasta juttua(eli siis tapauksia on valtavan paljon), niin aika ihmeellistä vähätellä tuollaista.

edit:Itseäni ei kauheasti ainakaan lohduta, vaikka kaikilla muilla peli ei kaatuisi jos otan tietyn liigan mukaan. Ja nyt ei edes puhuta siitä, että kaikilla paitsi yhdellä ei kaatuisi. Vaan puhutaan siitä, että monella peli on kaatunut tuolloin ja sitä ei ole voinut jatkaa. Mielestäni siis fiksua varoittaa pelin juuri Italiassa aloittanut tästä riskistä, eikä olla hiljaa. Jos sinusta parempi vaieta tälläisistä "pikkuseikoista", niin siitä vaan.
 
Viimeksi muokattu:

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
AIK:n toimistolta päivää. Ensimmäinen kausi päätty cupin voittoon ja sarjasijoitus oli toinen. Tätähän sitten juhlittiin sillä, että molemmat avauksen hyökkääjät ilmoittivat haluavansa seurasta pois. Fanit odottavat isoja hankintoja ensi kaudelle ja tänään sitten aletaan pohjustus uutta kautta varten. Tomi Petrescu ostettiin jo TamU:sta ja kaiketi yksi hyökkääjä olisi hankittava jos nämä kaksi jantteria pois haluavat. Ketään ei pidetä väkisin...
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Joka vuosi sama juttu, tälläisiä "game killer"-bugeja täynnä peli. Viime(vai toissa) vuotena ei voinut pelata Espanjan liigaa ennen viimeistä pätsiä, jne. Hassua että joku vielä näitä vähättelee, kun kuitenkin noinkin vakavasta bugista kyse ja kyse vielä asiasta mikä ilmenee vasta vuoden päästä. Tähän päälle vielä se, että valtavasti pelkästään si:n boardilla asiasta juttua(eli siis tapauksia on valtavan paljon), niin aika ihmeellistä vähätellä tuollaista.

edit:Itseäni ei kauheasti ainakaan lohduta, vaikka kaikilla muilla peli ei kaatuisi jos otan tietyn liigan mukaan. Ja nyt ei edes puhuta siitä, että kaikilla paitsi yhdellä ei kaatuisi. Vaan puhutaan siitä, että monella peli on kaatunut tuolloin ja sitä ei ole voinut jatkaa. Mielestäni siis fiksua varoittaa pelin juuri Italiassa aloittanut tästä riskistä, eikä olla hiljaa. Jos sinusta parempi vaieta tälläisistä "pikkuseikoista", niin siitä vaan.
Voit varmaankin kertoa viestistäni sen kohdan, josta ilmenee että tästä pitäisi mielestäni olla hiljaa. Jos et, niin stfu.

Tottakai tuo on vakava asia, mutta se ei tarkoita että se tulisi kaikilla vastaan. Nähtävästi et tosin tuota tarkoittanutkaan, mutta sellaisen kuvan minä viestistäsi sain. Siksi korjasin.

Game killereistä vielä: olen ostanut CM/FM pelejä vuodesta -95, ja tähän mennessä en ole itse kokenut yhtään "game killer"-bugia. Kuten en tätä viimeisintäkään (olen vuodessa 2010, kaikki liigat valittu pelattavaksi).
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Game killereistä vielä: olen ostanut CM/FM pelejä vuodesta -95, ja tähän mennessä en ole itse kokenut yhtään "game killer"-bugia. Kuten en tätä viimeisintäkään (olen vuodessa 2010, kaikki liigat valittu pelattavaksi).

Tämä uusin painos on vielä pelattavin hetkeen, siis ensimmäisen päivityksen jälkeen, pieniä lapsuksia edelleen toki löytyy, mutta ei ainakaan omalla kohdalla mitään täydellisesti peli-ilon pysäyttävää virhettä ole löytynyt. Nyt ei kerkeä enempää kirjoitella, ehkäpä illemmalla enemmän fiiliksiä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Game killereistä vielä: olen ostanut CM/FM pelejä vuodesta -95, ja tähän mennessä en ole itse kokenut yhtään "game killer"-bugia. Kuten en tätä viimeisintäkään (olen vuodessa 2010, kaikki liigat valittu pelattavaksi).

Tässä Serie C:ssä tuo bugi, edellisessä(tai sitä edellisessä) Espanjan bugi(eli B-tiimiä ei voinut rekisteröidä onnistuneesti, jolloin farmijoukkueen yksikään pelaaja ei saanut pelata otteluita alhaalla tai ylhäällä), jne.

Kuten todettua, niin se että se sinulla tai vaikka useimmilla toimii, tuskin lohduttaa niitä useita kymmeniä(tai satojakin) joilla peli kaatuu 2009 kesällä Serie C:n takia.

Tämän ja tuon Espanjan tasoisia bugeja, jotka estävät enemmän tai vähemmän pelaamisen jossain sarjassa ei pitäisi peleissä todellakaan olla.

Aika aikuismaista tuollaiset "stfu"-jutut muuten...
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka vuosi sama juttu, tälläisiä "game killer"-bugeja täynnä peli.
Omasta mielestäni liioittelu on yhtä paha asia kuin jostain asiasta vaikeneminen.
Game killereistä vielä: olen ostanut CM/FM pelejä vuodesta -95, ja tähän mennessä en ole itse kokenut yhtään "game killer"-bugia. Kuten en tätä viimeisintäkään (olen vuodessa 2010, kaikki liigat valittu pelattavaksi).
Itsekin olen CM -ja FM -pelisarjojen pelejä pelannut vajaan 15 vuoden ajan jokaista ilmestynyttä peliä, enkä yhdessäkään ole kohdannut peliä tappavaa bugia. Toki tässä on välissä ollut muutamia versioita joiden pelaamiseen ei ole entisaikojen tapaan tullut innostuttua vanhojen hyvien(?) aikojen malliin, mutta kertaakaan tähän ei ole syynä ollut mikään yksittäinen bugi joka olisi "pakottanut" lopettamaan pelin pelaamisen.

Tässä uusimmassa versiossa olen itsekin selvinnyt ilman tätä valitettavaa Serie C -bugia, vaikka kyseinen liiga on mukaan valittuna ja viidettä kautta juuri olen aloittelemassa. Jostain syystä tämä uusin versio on iskenyt meikäläiseen ihan niiden vanhojen aikojen malliin. Kolme kautta meni Leedsin ruorissa, mutta ensimmäisen kauden nousun jälkeen kaksi seuraavaa kautta meno jotenkin junnasin totaalisesti paikallaan ja kolmannen kauden jälkeen kesällä hyväksyinkin Tottenhamin tarjouksen. Tätä aiemmin olin jo kolmannen kauden aikana hylännyt niin Napolin kuin Fenerbachenkin tarjoukset, mutta Spursin tarjous meikäläisen lempi-Valioliigajoukkueena oli liian houkutteleva, enkä siitä hetken mietinnän jälkeen pystynyt kieltäytymään. Ensimmäinen Spurs-kausi päättyi hyvien esitysten jälkeen viidenteen sijaan, johon on pakko olla tyytyväinen, varsinkin kun ottaa huomioon sen, että seitsemän pelin jälkeen olin sarjataulukossa 20. sijalla, eli viimeisenä ilman yhtään voitettua ottelua. Joukkueen tilanne näyttää muutenkin hyvältä, sillä kokoonpanosta löytyy useampikin varsin lupaava pelaaja, joten tulevaisuus pitäisi olla kohtuullisen hyvin turvattu. Kirkkaimpana tulevaisuuden tähtenä lienee 20-vuotias regeneroitu suomalaiskärki, Sami Salminen, joka kulkee tällä hetkellä nimikkeellä "wonderkid" ja josta satelee tarjouksia euroopan suurseuroilta tiuhaan tahtiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Omasta mielestäni liioittelu on yhtä paha asia kuin jostain asiasta vaikeneminen.

Niin noh joka vuosi on ollut bugeja jotka estävät yhden tai useamman liigan pelaamisen enemmän tai vähemmän.

Ei tuon tason bugeja voi mitenkään hyväksyä tuotteessa mistä maksetaan, jonka rekisteröinti ei välttämättä toimikkaan kun pelin on ostanut ja sen lisäksi vielä päälle spyware sekä monille juuri se tietty liiga mikä ei välttämättä toimikkaan kunnolla on pääasia tai ainoakin syy ostoon.

Mikäköhän vuosi mahtoi olla, kun tietyssä liigassa ei ollenkaan tullut Match Fixturesia tietyssä liigassa(vai olikohan useampikin).

Mitä tulee liioitteluun, niin jos oikeasti näitä pelejä on vuodesta toiseen pelannut, niin aika hyvä tuuri on ollut että ne on väistänyt. Itselleni, kavereiden ja SI:n forumin perusteella moni ei ole ollut niin onnekas. Itseäni eivät pienet bugit edes haittaa, mutta sellaiset jotka ovat tehneet mm. Espanjan sarjan, Ukrainan sarjan, jne. kokonaan lähes mahdottomiksi pelata tai tämän tasoiset jotka kaatavat koko pelin useille tiettynä päivämääränä tietyn sarjan kera, ovat sen tason bugeja että pieni liioittelu on omissa silmissäni pientä verrattuna siihen ettei kenellekkään sanoisi bugista.

Itse koen, että se on parempi että monelta voi säästyä tuon Serie C-bugin tiedostamisen takia kyllästyminen kokonaan peliin tai säästyminen ärsyyntymiseltä, kuin että tuosta ei kukaan puhuisi.

Ehkä SI:llekkään ei kannattaisi bugeista kertoa, vaan olla vain hyshys...

edit: Tässä siis vaihtoehtoina:

A) kuulla tuosta bugista ja ei oteta Serie C:tä mukaan, varsinkaan jos ei pelata Italiassa tai tarvita sitä sekä vältetään varmasti tuo bugi.

B) Ei puhuta bugista ja osa(vaikka pienikin) ottaa Serie C:n mukaan vaikka siellä pelaa tai ole kiinnostunut sen otteluista yhtään, peli kaatuu kesällä 2009 ja taas joutuu aloittamaan alusta pelin.

Ehkä sinusta B on parempi vaihtoehto, mutta minusta A on selvästi parempi omissa silmissäni.

edit2: Itselleni CM/FM on ainoa pelisarja mitä on tullut ostettua säännöllisesti ja josta olen pitänyt todella paljon. Mutta en vain voi sokeana puolustaa pelisarjaa, jossa on näinkin räikeitä bugeja vuodesta toiseen. Eniten ihmetyttää se, että esim. viime(vai oliko se nyt sitten toissa) vuonna tuota Espanjan bugia huomattu, vaikka se ilmeni heti pelin alussa. Siis miten mahdollista että peliä testataan varmasti useammankin ihmisen voimin ja tuollaista huomata. Syö aina kovasti immersiota ja intoa peliä kohtaan, kun näin räikeitä ja joitain liigoja käytännössä/periaatteessa pelaamista estäviä bugeja on vuodesta toiseen pelissä.
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En viitsi näin pitkää tekstiä lainata kokonaan, joten tästä johtuen pelkät kolme pistettä, ei mitenkään sisältöön viitaten.

En missään nimessä ole sitä mieltä, että bugeista pitää vaieta, mutta koin vain tuon "Joka vuosi sama juttu, tälläisiä "game killer"-bugeja täynnä peli." kohdan liioitteluksi, ainakin omien kokemusteni perusteella. Kuten sanoin, niin se vajaat 15 vuotta on tullut näitä pelejä pelattua, enkä tosiaan kertaakaan ole joutunut lopettamaan kautta/peliä kesken jonkun bugin takia. Olen itse samanlainen kuin sinäkin, että en jaksa valittaa jokaisesta pienestä epäkohdasta, mutta jos jonkin ison ongelma olisin joskus kohdannut, niin toki siitä olisin varmasti sigames.comin foorumeilla ja täällä Jatkoajassa ilmoittanut. Eli ilman muuta mahdolliset ongelmakohdat pitää tuoda julki, että muut osaavat näihin varautua, mutta tuohon (omasta mielestäni) liioitteluun vain halusin mielipiteeni sanoa. Kai tässä on pakko koputtaa puuta kaiken tämän ongelmattomuudesta hehkuttamisen jälkeen, sillä muuten käy pian niin, että kun pääsen kotiin niin ah-niin-koukuttava Spurs-uraputki jumittaakin johonkin pelintappajaan. Rauhaa ja peli-iloa vain itse kullekin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
En viitsi näin pitkää tekstiä lainata kokonaan, joten tästä johtuen pelkät kolme pistettä, ei mitenkään sisältöön viitaten.

En missään nimessä ole sitä mieltä, että bugeista pitää vaieta, mutta koin vain tuon "Joka vuosi sama juttu, tälläisiä "game killer"-bugeja täynnä peli." kohdan liioitteluksi, ainakin omien kokemusteni perusteella. Kuten sanoin, niin se vajaat 15 vuotta on tullut näitä pelejä pelattua, enkä tosiaan kertaakaan ole joutunut lopettamaan kautta/peliä kesken jonkun bugin takia. Olen itse samanlainen kuin sinäkin, että en jaksa valittaa jokaisesta pienestä epäkohdasta, mutta jos jonkin ison ongelma olisin joskus kohdannut, niin toki siitä olisin varmasti sigames.comin foorumeilla ja täällä Jatkoajassa ilmoittanut. Eli ilman muuta mahdolliset ongelmakohdat pitää tuoda julki, että muut osaavat näihin varautua, mutta tuohon (omasta mielestäni) liioitteluun vain halusin mielipiteeni sanoa. Kai tässä on pakko koputtaa puuta kaiken tämän ongelmattomuudesta hehkuttamisen jälkeen, sillä muuten käy pian niin, että kun pääsen kotiin niin ah-niin-koukuttava Spurs-uraputki jumittaakin johonkin pelintappajaan. Rauhaa ja peli-iloa vain itse kullekin.

Olet ihan oikeassa, että tuo sanojeni valinta kyllä antoi väärän kuvan. Oikeastaan olisi pitänyt olla, että "joka vuosi löytyy näitä 'gamekiller'-bugeja". Koska eihän siis niitä bugeja ole useita per vuosi, mutta joka vuosi niitä tuntuu löytyvän. Kaikki eivät siis suoraan edes kaada peliä, mutta estävät tehokkaasti pelaamasta/nauttimasta pelistä tietyissä liigoissa/maissa.

En sitten tiedä onko vain sattumaa, mutta tuntuu että Englannissa bugeja ei juurikaan ole. Muissa suuremmissa liigoissa näitä tuntuu kuitenkin riittävän(ei siis välttämättä samoina vuosina, mutta useampina vuosina erilaisia). Herää siis kysymys onko panostus vähän liiankin suurta Englantiin ja tätä kautta esim. testaus painottuu sitten sinne paljon enemmän kuin muihin liigoihin.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Football Manager 2009 ja game-killer-bugit

Heti löytyi yksi: läppäri ei suostu lukemaan levyä. Se riittää.

:-)
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Heti löytyi yksi: läppäri ei suostu lukemaan levyä. Se riittää.

:-)
Hymiöstä päätellen ylläoleva oli vitsi? Viallinen levyhän ei ole bugi, vaikka aika paha "game killer" se kyllä on.
Läppäreiden dvd-asemien toimintavarmuus lienee muutenkin pahin "game killer" mihin olen ikinä törmännyt.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Hymiöstä päätellen ylläoleva oli vitsi? Viallinen levyhän ei ole bugi, vaikka aika paha "game killer" se kyllä on.
Läppäreiden dvd-asemien toimintavarmuus lienee muutenkin pahin "game killer" mihin olen ikinä törmännyt.

Ei se ollut vitsi. Kävin tänään vaihtamassa uuden levyn ja kas, ei toimi vieläkään. Mitäs hittoa siis?

Tänään ei riitä virtaa ruveta tekemään asialle mitään mutta otetaan vinkit vastaan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei se ollut vitsi. Kävin tänään vaihtamassa uuden levyn ja kas, ei toimi vieläkään. Mitäs hittoa siis?

Tänään ei riitä virtaa ruveta tekemään asialle mitään mutta otetaan vinkit vastaan.

En tiedä onko mukana tulevalla DRM:llä tämän kanssa mitään tekemistä, mutta DRM:ää tosiaan löytyy tästä pelistä ihan omiksi ja naapureidenkin tarpeiksi.
 

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Onko kukaan ostanut tätä Steamin kautta ladattavana versiona ja vielä Macille? En pikaisella katselulla oikein saanut selkoa, että voiko sieltä ladata myös Mac-version. Varmaan tuota kyllä löytyy jo joka kaupan hyllystäkin, mutta säästäisikö ladatulla versiolla muutaman dollarin.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
On kyllä huikea peli, pelaamisfiilis aivan eri fääreissä kuin viime vuoden version kanssa.

Neljäs kausi Zaragozan peräsimessä menossa. Ensimmäisellä kaudella divarin voitto ja nousu liigaan. Toinen kausi meni uskomattoman hienosti ja päädyimme liigassa kolmanneksi. Kolmannella "jäätiin" neljänneksi ja nyt kolmas liigakausi tullee taas päättymään sijalle 3. Kautta jäljellä 4 peliä ja pisteitä kasassa 76, kun sarjaa johtavalla Realilla niitä on 82 ja kakkosena olevalla Barcalla 82.

Äsken oli huikea kolmen ottelun pituinen Real-sarja. Mestareiden liigan välierät ja niiden välissä tietysti liigaottelu. Ensimmäinen osa Bernabeulla ja 2-0 kuokkaan. Hyvää yötä ajattelin. Kuitenkin pelasin vielä liigaottelun La Romaderalla. Rohkealla 4-3-1-2 -taktiikalla peliin ja yllättävä 2-0 voitto nosti fiilikset joukkueen sisällä kattoon. Vielä yksi ajattelin. Nopea pressitilaisuus, jossa kerroin fiiliksen olevan korkealla ja mahdollisuuksien voiton ottamiseen olevan erittäin hyvät. Lisäksi toki totesin että La Ligan parhaaksi pelaajaksi tultaneen valitsemaan Zaragozan Matigol Fernandez. Peliin samalla taktiikalla, jolla edellinenkin voitto tuli. Alku oli kamala. 11min ja Federico Fazio kolaa järjettömästi Higuainin keskialueella ja tuloksena suora ulosajo. Hyvää yötä ajattelin.

Mitään muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin pelata upporikasta tai rutiköyhää. Joten jatkoin kolmen puolustajan linjalla, jossa oli yksi toppari ja kaksi ahkerasti nousevaa laitapakkia. Real rupesi varmistelemaan. 25min ja meille vapaapotku hyvältä etäisyydeltä. Matigol pommittaa, upea veto ja hyvä torjunta Casillakselta. Kuitenkin Zaragoza-ikoni Cani ehtii ensimmäisenä ripariin ja tuikkaa tyhjiin 1-0. Pieni toivonkipinä herää. Puolituntia pelattu ja Miguel Torres kippaa Angel Di Marian nurin 16 rajalla. vapari. Matigolilta jälleen upea veto, mutta tällä kertaa Casillas hoitaa tilanteen täydellisesti.

Puoliaika. Näkymättömissä ollut Jozy Altidore ja pienen tärskyn ottanut Mati Fernandez pois. Federico Laurito sekä Diego Buonanotte tilalle, edelleen kolmella puolustajalla. Pieni epätoivo alkaa valua puseroon toisen puoliajan rullaillessa eteenpäin. Real saa pelistä kiinni ja pallo pyörii meidän puolustusalueella. Casillas maalillaan saa olla rauhassa. Kunnes 65min on pelattu, Laurito ryntää nopeaan vastahyökkäykseen. Ohittaa Miguel Torreksen, dribblaa rangaistualueelle. Torres vetää viikatteen takaapäin, RANKKARI! Pakko tulla, kyllä. Torres pihalle, kortti alla, KYLLÄ! Daniel Aquino asettuu ampumaan, kylmän viileä suoritus ja pallo maaliin! 2-0 ja yhteismaalit 2-2. Pallo keskelle, Real on sekaisin. Äkkiä vaihto, Di Maria pois ja toinen toppari, Daniel Diaz, kehiin. Real lähtee hyökkäykseen, Diaz katkaisee, pitkä pallo paitsion rajamailla kärkkyvälle Lauritolle. Laurito pääsee yksin läpi! Päin Casillasta, pallo pomppii Buonanottelle joka siirtää tyhjiin, 3-0! Hirveä kilpikonna päällä, onko Real lyöty? KYLLÄ! Zaragoza matkaa Mestareiden liigan finaaliin!

Jessus kuinka peliä voi jännittää. Pulssi varmaan sata ja adrenaliinia ihan hulluna veressä. Addiktoiva peli, mistä sitä SI:n kehittämää manageri EDT:tä saa tilata, meikä haluaa...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Ei se ollut vitsi. Kävin tänään vaihtamassa uuden levyn ja kas, ei toimi vieläkään. Mitäs hittoa siis?

Tänään ei riitä virtaa ruveta tekemään asialle mitään mutta otetaan vinkit vastaan.

Ja kas, ongelma ratkaistu!

Ensin latasin pelin Steamista ja käytin dvd-kotelossa olevaa koodia käyttöoikeuden saamiseksi. Peli toimii. :-)

Onkohan minkälaisia päivityksiä tehty että Sumujen Saarille saataisiin myös oikeat logot, jne?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Ensimmäinen kausi menossa Liverpoolilla ja tilanne on erittäin ahdistava. Maalipaikkoja on riittävästi, peliväline pysyy joukkueen hallussa mutta maaleja ei tunnu syntyvän yhtään mistään. Mitä hittoa? Pitänee vielä enemmän kiinnittää huomiota yksityiskohtiin..
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Njaha, onhan tätä tässä muutama kausi hakattu, ja kun bugeista on tässäkin ketjussa puhuttu niin avaudutaan nyt yhdestä (1) epäkohdasta.

Eli kun mestareiden liigaan rekisteröidään pelaajia, alle 21-vuotiaita ei tarvi rekisteröidä. Noh, en tietenkään vaivautunut käyttämään kallista aikaani kuin noiden vanhempien pelimiesten rekisteröintiin, laiska kun olen. Tästähän 19-vuotias joukkueen tähtipelaaja otti nokkiinsa ja alkoi kitisemään kun ei kuulu CL-suunnitelmiin. Kuitenkin jannu on pelannut jokaisessa CL-matsissa tähän asti. Ei nyt siis varsinaisesti bugi, mutta olisihan se kiva että voisi todeta kaverille että ottaa lunkisti.

Muuten en yhteenkään varsinaiseen bugiin ole törmännyt, ja muutenkin peli vaikuttaa aikatavalla ehjältä. Man marking toimii vähän kummallisesti toisinaan, mutta johtunee noista kohtuu paskoista pelaajista. Sparta Prahalla tätä väännän, neljäs kausi menossa. Kolme tsekin mestaruutta putkeen, mutta mestareiden liigassa tie nousee jatkuvasti pystyyn lohkovaiheessa. Eteenpäin on menty.

Edit. Jaa ja nyt kun valittamaan päästiin niin eiköhän pistetä lisää... potkin tossa vanhat physiot helvettiin kun näytti olevan paremmilla statseilla olevia kavereita tarjolla. Noh, boardin mielestä ei joukkue tarvi enempää hierojia. Jaa, yks jäi, näillä mennään.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelin pelaajille sellainen yleiskyssäri ajankäytöstä. Mistä revitte aikaa pelata tätä mainiota peliä? Itse tekisi mieli pelata, mutta opiskelut/duunit/sosiaalinen elämä ei kuitenkaan jätä paljon ylimääräistä. Joko on liian väsynyt tai tunkee huono omatunto siitä, että pitäisi tehdä jotain hyödyllistä(opiskelut lähinnä). Ärsyttävää, kun hyvä peli menee sivu suun.

MACK
 

KIMPE

Jäsen
Pelin pelaajille sellainen yleiskyssäri ajankäytöstä. Mistä revitte aikaa pelata tätä mainiota peliä? Itse tekisi mieli pelata, mutta opiskelut/duunit/sosiaalinen elämä ei kuitenkaan jätä paljon ylimääräistä. Joko on liian väsynyt tai tunkee huono omatunto siitä, että pitäisi tehdä jotain hyödyllistä(opiskelut lähinnä). Ärsyttävää, kun hyvä peli menee sivu suun.

Itselläni löytyi aikaa yleensä kun tuli koulusta/töistä, avasi FM:n joksikin aikaa ja pelasin vaikka 2matsia ja luki lataustaukojen aikana seuraavan päivän läksyjä niin sai tehtyä kaksi asiaa yhtäaikaa. Myös illalla treenien, muiden toimien jälkeen löytyy jokunen tunti aikaa pelata, silloinkin voi taas opiskella vähän samalla ja pelata. Viikonloppuisin aikaa taas löytyy aamuista, itselläni on niin, että vaikka koska menisin nukkumaan niin en pysty nukkumaan kello 10 pidemmälle, joten siinä kun herää niin avaa koneen ja FM päälle ja myllytää parit pelit. Tuolla tavalla itse olen saanut viikossa pelattua n.6-10h ja pääsee aina vähän eteenpäin ja pystyy nauttimaan pelistä, ettei tahkoa sitä kovin nopeasti puhki. Tuolla tavalla sitä saa pelailtua 1-2h päivässä ja se on ihan ok tahti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös