Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 772 877
  • 1 423
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jaahas, se olikin sitten näin simppeli strippi. Oletin löytyvän jotain vähän syvällisempää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perjantain Ankkalinna-aiheinen strippi oli aika hyvä. Alustuksen olisi tosin voinut jättää vaikka kokonaan pois ja sen sijaan laittaa kuvaan näkyviin Hessun nelisormiset kädet, mutta ehkä vitsi olisi mennyt ohi liian monelta ankkalinnalaisten ja muidenkin sarjakuvasankareiden ominaisuuksista tietämättömältä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Liekö tässä ketjussa jo ollut juttua, mutta mitä kautta Jarlalle voi lähettää strippi-idean? Käsittääkseni se niitä ottaa vastaan mielellään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onko tuo virallinen osoite eli onko tietoa vai poiminta kysy-sivustolta? En viitsisi jännäkakka housussa odotella vastausta turhan vuoksi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ok, kiitokset. Laitanpa postia.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Joskus talvella lähetin parikin ideaa yllä mainittuun osoitteeseen mutta eipä koskaan kuulunut vastausta, puhumattakaan siitä että olisi julkaistu. Ilmeisesti olivat vain liian paskoja..
Mä oon saanut pari kertaa vastauksen, tosin strippejä ei ole julkaistu. Täytyypi taas laittaa yksi.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä oon saanut pari kertaa vastauksen, tosin strippejä ei ole julkaistu. Täytyypi taas laittaa yksi.

Olen laittanut myös pari vinkkiä, ensimmäiseen niistä kommentoi n. parin päivän viiveellä, että hyvä idea ja tästä n. 4-5 päivää niin oli hesarissa julkaistuna. Toiseen ei ole kuulunut mitään. Pitänee kanssa laitella maililla ideoita joku päivä....
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitänee kanssa laitella maililla ideoita joku päivä....
Onko tämä vitsi Fingerporista vai ei? Jotenkin siitä tulee mieleen Elias Tapani Karhu.

*RING RING*
Hätäkeskus: "Hätäkeskus!"
Soittaja: "APUA, APUA, PALOKUNTA!!!"
H: "Rauhoitu, missä palaa?"
S: "Täällä Kustaankadulla!"
H: "Selvä! Puhtaanapitolaitoksen auto tulee aamulla."
Jotenkin jo sieluni silmin näen Heimo Vesan seisovan tyhmän näköisenä Kustaankadun risteyksessä tuon viimeisen kommentin kajahtaessa puhelimesta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tulkitsin tämän stripin niin, että tuo ensimmäisen ruudun kaveri on piirretty hyvin sarjakuvamaisen näköiseksi hahmoksi ja sitten kun pyydetään olemaan realistisempi, näyttää seuraavassa kuvassa "oikeammalta" ihmiseltä.

Aa, oikei. Luultavasti on noin, ajattelin ensin että kuvan tyyppi jäljlittelee jotain todellista henkilöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös