Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2012–2013

  • 210 797
  • 528

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti IFK-fanit boikotoivat viimeistä Talviklassikkoa. Jokerithan kantaa taloudellisen riskin ja siis käärii mahdolliset voitot, eikö?

Toisaalta taas kyseessä on kenties viimeinen kerta, kun helsinkiläisjoukkueet kohtaavat toisensa samassa sarjassa, jonka seurauksena minä ainakin menen katsomaan kyseisen ottelun. Maksoi mitä maksoi.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas toivon että koko IFK boikotoisi talviklassikkoa.

Sopimusrikkomukseen vedoten perutaan ensimmäinen osa myöskin.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meillä on jo liput talviklassikkoon hommattuna, sinne mennään fiiliksen takia, varsinkin omien kannattajien fiiliksen takia ja jatkossa näen sen vaan plussana ettei siellä ole narreja :D.

Olen ihan varma että jos vaikka talviklassikko pelattais sitten IFKn ja vaikka Ässien välillä niin kyllä sekin tulisi olemaan loppuunmyyty. Näkihän sen tämänkin kauden finaalipeleissä, moni IFKn kannattaja kävi paikan päällä seuraamassa Ässien matseja ja talviklassikossa käy muidenkin seurojen kannattajia kuin narrien ja IFKn. Se on vaan sellainen erikoinen tapahtuma koko kiekkoväelle mielestäni.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on jo liput talviklassikkoon hommattuna, sinne mennään fiiliksen takia, varsinkin omien kannattajien fiiliksen takia ja jatkossa näen sen vaan plussana ettei siellä ole narreja :D.

Olen ihan varma että jos vaikka talviklassikko pelattais sitten IFKn ja vaikka Ässien välillä niin kyllä sekin tulisi olemaan loppuunmyyty. Näkihän sen tämänkin kauden finaalipeleissä, moni IFKn kannattaja kävi paikan päällä seuraamassa Ässien matseja ja talviklassikossa käy muidenkin seurojen kannattajia kuin narrien ja IFKn. Se on vaan sellainen erikoinen tapahtuma koko kiekkoväelle mielestäni.

Ei se mikään plussa ole ettei ole narreja, mutta konsepti voisi muuttua siten että HIFK isännöi joka talvi vuosittain vaihtuvaa liigavierasta. Olisihan se hauska nähdä joka seura kannattajineen oikein parhaat päällä täällä isolla kirkolla. Toisaalta olisi varmasti elämys muiden paikkakuntien faneille nähdä oma jengi Olympiastadionin jäällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös