Fanitapahtuma - Kolme Kovaa Stadista 3. elokuuta

  • 3 322
  • 1

Bedrock

Jäsen
Kolme Kovaa Stadista -tapahtuma tuo HIFK:n, HJK:n ja ToPon pelaajat Kampin Narinkkatorille 3. elokuuta.

Kello 16.00 käynnistyvän tapahtuman aikana kolmen urheiluseuran pelaajat ottavat mittaa toisistaan lyhyissä katulätkä, koripallo ja fudismatseissa. Otteluiden välissä voi piipahtaa myös HIFK-teltassa, jossa on tarjolla paljon erilaista ohjelmaa petohenkisille ihmisille. Narikkatorin tunnelmasta pitävät huolen HIFK:n cheerleaderit.

HIFK:sta paikalle saapuu viisi pelaajaa, jotka jakavat myös nimikirjoituksia otteluiden välissä.

Tule mukaan pitämään hauskaa ja tapaamaan suosikkijoukkueesi pelaajia!

Linkki: http://www.hifk.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=136&Itemid=31
 
Viimeksi muokattu:

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Moi, onko kukaan tulossa tänään tsigaamaan kamppiin pelaajia. Mä olen ainakin paikalla. On varmasti siistiä tavata pelaajia. Ketä pelaajia on paikalla? Itse uskon, että kibe on varmasti, kun se puhuu stadii niin hyvin. Kun porukka valittaa, että ei tiedoteta ja muutenkin toiminta on kuin neuvostoliitosta, niin tämä on hyvä tapa murtaa vanhoja kaavoja. Fanit tapaa pelaajia ja päsee näkee muita puolia. Toivottavasti näitä tulee lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös