Fallout 4

  • 38 474
  • 172

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Pääjuonta olen vetänyt satunnaisesti ja perstuntumalla sen osalta mennään varmaan jossain keskivaiheilla. Valtaosa ajasta on kulunut paikkoja tutkiessa, lähes joka kanto pitää kääntää ja kaikki mahdolliset notet ja terminaalit toki lukea läpi.

Tämähän se on ainut oikea tyyli pelata. Minä olen päässyt hakkaamaan tuota jotain 40 tuntia ja en ole edes vielä mennyt Diamond Cityyn asti käymään... Eli pääjuonen osalta mennään aivan alussa. Eipä se pääjuoni vaan koskaan ole ollut näissä peleissä pääasia. Se menee siinä hiljalleen eteenpäin kaiken muun ohella.

Peli on alkanut jopa tuntua liian helpolta, joten survival-vaikeusasteelle vaihtaminen saattaa tulla pian kyseeseen. Kuten aikaisemmissa Fallouteissa (ja Skyrimissä), hiiviskelyn ja kaukaa ampumisen yhdistelmä on vähänkään avoimemmassa ympäristössä lähes voittamaton. Sneak- ja rifleman-perkit yhdessä Dogmeatin kanssa pitävät huolta, että jopa deathclawit saa tapettua melko vaivattomasti.

Suosittelen survivalia ehdottomasti. Vastukset ovat kyllä aikalailla viisaampia kuin New Vegasissa. Osaavat hakeutua suojaan jolloin itse on pakko lähteä turvallisesta asemasta muualle. Puskevat kimppuun useasta eri suunnasta samaan aikaan ja tuntuvat vielä hyökkäävän kauhealla voimalla juuri silloin kun itse on heikossa hapessa. Eräänkin paikan putsaaminen supermutanteista vaati sellaisen taistelun, että aina välillä piti juosta karkuun parin HP:n voimin ja kun lopulta sain viimeisetkin mutantit hengiltä, niin power armorini oli puoliksi tuhoutunut. Tulee aikamoinen onnistumisen fiilis tuollaisen mätön jälkeen. Etenkin jos vertaa siihen, että olisi voinut vain napsia jostain turvallisen välimatkan päästä kaikki vastukset yksitellen hengiltä.

Armorit ovat tosiaan vähän hakusessa minullakin. Leather armorin modatut osat löytyvät raajoista, rinnassa combat armorin rintapanssari, päässä kypärä ja alla vault suit. Eipä tuossa muuten ole ongelmaa, mutta asukokonaisuus olisi kyllä huomattavasti tyylikkäämpi, jos tuon vault suitin saisi vaihdettua vaikkapa armeijan asusteisiin tai road leathersseihin... Mutta kun vault suit on ainut asuste jota saa paranneltua siellä armor workbenchillä. Tuota en oikein ymmärrä, sillä eihän niiden muiden asusteiden pitämisessä ole sitten yhtään mitään järkeä, koska ne eivät tarjoa minkäänlaista suojaa. Ei nyt näyttäisi olevaan mistään puuttuvasta perkistäkään kiinni, kun luulisi sitten olevan ne muut asut kuitenkin "tummanvihreällä" listattua workbenchin valikkoa selatessa.

Power armorin käyttöä olen säästellyt. Nakkaan sen lähinnä vain niskaan jos tiedän että nyt on odotettavissa jotain kovempaa taistelua.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Edelleen mennään pääjuonen suhteen ihan alkutekijöissään. Pitäisi ottaa nyt vähän asiakseen saada siinä edistystä aikaan. Diamond Cityyn asti olen sentään vihdoin päässyt.

Pitää kyllä panostaa nyt sen perkin hommaamiseen, jolla voi luoda supply linet eri settlementtien välille. Helpottaisi asioita aikalailla, jos saisi luotua kaikki settlementit kattavan verkoston, jotta ei tarvitsisi lähteä hakemaan jotain clothia toiselta puolelta karttaa yhden sängyn vuoksi. En nyt kyllä ole edelleenkään oikein sisäistänyt, että mitä hyötyä noista settlementeistä lopulta on. Toki Old Gunssin tekemisen jälkeen tuli sinällään edes jotain iloa noihin liittyen, mutta en ole vielä varma, että kuinka rajoitettua senkin asian hyödyntäminen on. Onko se ilo sitten vain siinä, että saa käydä kokoajan jotain päivittelemässä jossain suunnassa. Noh, onhan sekin tällaiselle näpertelystä pitävälle sinällään hauskaa touhua... Ainakin siihen asti, kunnes niitä settlementtejä alkaa olla aika helvetin monta ja jokaisessa valitetaan jostain asiasta.

Tuossa yksi päivä matkustelin fast travellilla takaisin paikkaan jossa olin käynyt useasti aiemminkin. Yhtäkkiä taivaalta kuului kovaa ääntä ja sinne katsoessani näin lentävän lautasen, joka syöksyi horisonttiin. Ja hetken päästä kaukaisuudesta kuului räjähdys. En tiedä löytyykö tuolta suunnasta sitten UFOn raato avaruusolioineen, vai menikö kartan ulkopuolelle. Mutta olipa kyllä hyvä random-tapahtuma - tuli ihan Fallout 2 fiilikset tällaisesta meiningistä. Taivaasta tippuvaa valasta odotellessa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Meikäläisen settlementit on aikalailla oman onnensa nojassa. Sactuary Hillillä on sentään sänkyjä, kasvimaa, vettä, ja pari turrenttia surisemassa jos vainolainen yrittää päälle, samoin siellä autoelokuvateatterimestassa on joku peltivaja ja muutama peti. Välillä on tullut ilmoitusta että nyt olisi paha paikka jossain, kyllä te siitä selviätte ja jatkan omia hommia. Dogmeatin olen hieman kadottanut mutta kai se jossain on, enemmän Prestonin ja etsivä Nickin kanssa tullut huuhailtua.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Välillä on tullut ilmoitusta että nyt olisi paha paikka jossain, kyllä te siitä selviätte ja jatkan omia hommia.

Ahaa, eipä ole tullut minulle kertaakaan mitään tuollaista. Johtunee sitten siitä, että olen pitänyt aina puolustuksesta ja muusta huolta, joten kukaan ei käy sen vuoksi edes kokeilemassa hyökkäystä. Tai niistä hyökkäyksistä ei tule minulle sitten mitään infoa, koska selviävät ongelmitta itsekkin. Kuitenkin joskus on toimintaa ollut silloin kun olen itse ollut paikalla.

Etenkin Sanctuary Hillssissä ja Castlessa minulla on sellaisetkin rakennelmat, että kyllä kelpaa settlereiden siellä elellä. Ja samalla voi myös tehdä johtopäätöksiä siitä, että miten ihmeessä minulla voi olla niin monta tuntia jo pelattuna, kun olen kuitenkin edennyt vasta parin main questin verran. Kyllähän siinä aikaa jännästi katoaa, kun rupeaa rakentelemaan kaikkea mahdollista (toki ei nyt ihan siihen rakenteluun ole vain tullut aikaa pistettyä, vaan side questeja ja yleistä haahuilua olen harrastellut runsaasti). Taloja en ole kyllä edelleenkään pystyyn pistänyt, kun se rakentelusysteemi on tuollaiseen niin kovin perseestä. Muuria rakentelin Sanctuaryyn aika paljon ja se jo näyttää erittäin kehitysvammaiselta. Puolet muurinpalasista ovat osittain ilmassa, kun ne eivät osaa mukautua maastoon mitenkään. Ja niitä palasia ei saa edes toisiinsa kiinni, joten väliin jää aina paikkoja joista laihempi kaveri pääsisi ongelmitta läpi.
 
Ainakin ihan hyvät kaupat saa noihin settlementeihin pykättyä. Vaatii tosin pari perkiä. En tiedä onko muuta hyötyä. Kokemusta saa mukavasti kun istuttelee meloneita ja pykäilee pytinkejä :D

Mä ostin tän pelin julkaisupäivänä ja aika pikkuhiljaa pelaillut. Aluksi ei edes koukuttanut yhtään. Nyt oikeastaan ehtinyt vasta enemmän kun olen saikulla ja koukussa ollaan. Juonta en ole pelannut yhtään oikeastaan. Diamond Citykin on vielä koluamatta. Mutta kartan pohjoinen ja läntinen osa on tullut paikka paikalta syynättyä aika tarkasti. Jos kohta sinne Diamond Cityynkin sitten. Hahmokin on kuitenkin jo 28 levelillä. Onneksi tässä ei kuulema ole level capia niin ei haittaa :)

Päivitystä saisi tulla kyllä pikkuhiljaa. Bugeja on tullut jonkun vastaan. Erityisesti Covenant niminen settlement bugaa mulla ainakin huolella.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuli eilen ostettua peli ja tänään pääsee sen kimppuun. Ikinä en ole kyseistä sarjaa pelannut ja mitä nyt lueskellut niin aika haastavalta vaikuttaa. Olisiko heittää aloittelijalle jotain vinkkejä mikä helpottaisi peliin sisälle pääsemistä?
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Olisiko heittää aloittelijalle jotain vinkkejä mikä helpottaisi peliin sisälle pääsemistä?

Alussa varmaan tuntuu hyvin vaikealta osata valita SPECIAL-pisteet (eli hahmosi ominaisuudet kuten voimakkuus, älykkyys jne). Niin tuntui vaikealta tällaisesta Fallout-veteraanistakin, sillä pisteitä oli tällä kertaa paljon vähemmän jaossa kuin aiemmin. Onneksi tällä kertaa noilla ei niin suuresti ole väliä, sillä level cappia ei ole ja jokaisen uuden levelin saatuasi voit valita joko jonkun perkin tai nostaa yhtä noista SPECIAL-lukemista.

Suosittelisin säästämään stimpakkeja vähän tukalampiin tilanteisiin ja parantelet muuten HP:t ruualla ja juomalla. Noiden suhteen kannattaa vaan varoa sitä mukana tulevaa säteilyä, sillä Fallout 4:ssa siitä on oikeasti jotain haittaakin (eli radawaylla sitten poistat radiatonit aina välillä). Niin ja cooking stationeilla käyt paistelemassa ruuasta säteilyt pois (esim. kun tapat radroacheja, niin saat niistä aina lihaa mukaan, jota voit sitten paistella vähän terveellisempään muotoon). Stimpakin asetat sitten favourite itemiksi, niin saa nopeasti taistelun aikana piikiteltyä lisää HP:ta kehiin. Tosin minä pelaan sillä survival-vaikeustasolla, joten en tiedä kuinka näiden suhteen muuttuu asiat helpommilla tasoilla. Ainakin palautumisvauhti on ilmeisesti huomattavasti nopeampi, mutta en tiedä kuinka säteilyt ja muut yleensäkin vaikuttavat.

Niin ja tässä kannattaa käytännössä hamstrata tavaraa mukaan aina niin paljon kuin vain pystyt kantamaan. Eli se tarkoittaa, että sinulla on sitten kokoajan laukut täynnä. Tällöin käy tyhjäämässä workstationiin (tulee varsin alussa heti vastaan) kaikki turha roju ja pidä mukana vain niitä oikeasti käyttämiäsi kamoja. Niin ja tuon vuoksi on hyvä myös pitää mukana kaveria, että saa pistää senkin kantamaan kaikkea irtaimistoa mukanaan.

Tässä nyt jotain nopeasti alkuun.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Tuli eilen ostettua peli ja tänään pääsee sen kimppuun. Ikinä en ole kyseistä sarjaa pelannut ja mitä nyt lueskellut niin aika haastavalta vaikuttaa. Olisiko heittää aloittelijalle jotain vinkkejä mikä helpottaisi peliin sisälle pääsemistä?
SPECIALeista sen verran, että jos haluat avata kaikki lukot ja hakkeroida terminaalit (ja mikset haluaisi), ensimmäistä varten pitää olla PER vähintään neljä ja jälkimmäistä varten INT vähintään neljä. Noita saa siis kasvatettua myöhemmin, ja vaativat kumpainenkin omat perkinsä ja niissä useamman levelin, mutta perkejä ei saa avattua jos ei perusspeksit ole kunnossa.

Myös CHA(risma) on yllättävän tärkeä, ei pelkästään eri perkien muodossa, vaan myös noiden "speech checkien" suhteen. Homma siis toimii siten, että kun on mahdollisuus päästä dialogissa puhumalla johonkin vaihtoehtoon, se näkyy eri värisenä (keltaisesta tumman punaiseen, riippuen kuinka "vaikea" tuo speech check on). Laskentakaava on sitten kuta kuinkin CHA+jonkin verran LUCK+satunnaisarvonta, jonka perusteella peli arpoo meneekö läpi. Eri asusteilla CHArismaa saa kasvatettua hetkellisesti, ja toki jos menee dialogi reisille niin lataa vain uudelleen ja kokeilee uudemman kerran.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kiitos neuvoista. Hitaasti mutta varmasti lähti liikenteeseen. Ensimmäiset tunnit menikin lähinnä ihmetellessä ja romua kerätessä. Koukuttavalta peliltä kyllä vaikuttaa ja toiseksi vaikein taso tuntui itselle ainakin alkuun juuri sopivalta.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Mul on pikku ongelma... Aina, kun menen Power Armoriin tai hyppään siitä pois, hyppää radit heti +50:een.. Ongelma poistuu pikamatkustamalla johonkin, ja palaa heti, kun poistun PA:sta tai menen sellaiseen. Mulla on T45, T51 ja T60 armorit ja kaikilla sama juttu. Muilla vastaavaa?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tiivistäkääs mulle joku tän pelin idea, tää on eka fallout mulle koskaan ja olen nyt siinä kohdassa missä seuraan liittyy koira ja olen koittanut kerätä kaiken mahdollisen purkin ja korkin mitä olen matkalta löytänyt, mutta mitä niillä romuilla tehdään?
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Mul on pikku ongelma... Aina, kun menen Power Armoriin tai hyppään siitä pois, hyppää radit heti +50:een.. Ongelma poistuu pikamatkustamalla johonkin, ja palaa heti, kun poistun PA:sta tai menen sellaiseen. Mulla on T45, T51 ja T60 armorit ja kaikilla sama juttu. Muilla vastaavaa?

Eipä ole itselle käynyt noin, mutta et ole ainut jolla on tuo bugi ollut. Kuulemma se korjaantuu jos otat Aquaboy-perkin.

Tiivistäkääs mulle joku tän pelin idea, tää on eka fallout mulle koskaan ja olen nyt siinä kohdassa missä seuraan liittyy koira ja olen koittanut kerätä kaiken mahdollisen purkin ja korkin mitä olen matkalta löytänyt, mutta mitä niillä romuilla tehdään?

Käy viemässä junkit sinne Sanctuary Hillssillä olevaan workshoppiin (siinä toisella puolella tietä kotitalosta). Niillä romuilla voit tehdä päivityksiä aseisiin, armoriin ja rakennella esimerkiksi machinegun turretteja puolustamaan settlementtejä (kuten Sanctuary Hills). Itse pistän kaikki rojut aina workshoppiin paitsi arvokkaimmat junkit kuten kultakellot, tupakka-askit jne, joista on enemmän hyötyä jos käyttää niitä kauppatavarana. Enpä tosin ole kyllä kaupoista ostanut käytännössä mitään muuta kuin panoksia. Mutta niihinpä siinäpä sitä menoerää jo huonolla barterilla tuleekin.

Voit myös "scrapata" aseita ja armoreita, jolloin saat muutettua niistä irtoavat materiaalit junkeiksi ja hyötykäyttää sitten vaikka ykkösaseesi parantelemiseen. Eli nakkaat vaikka jonkun armorin palasen maahan ja käynnistät workshop-moden (tietokoneella pelatessa V), jolloin voit sitten valita ja scrapata sen (R). Tässäkin on sitten taas sitä asioiden punnitsemista, että onko parempi käyttää niitä aseita ja armoreita vaihtokaupoissa vai pistää palasiksi. Vähänkään kalliimat nyt kannattaa laittaa myyntiin. Ja siihen scrappaamisesta saatavaan materiaalimäärään (ja tyyppiin) vaikuttaa Scrapper-perk.
 
Aseet ja armorit saa scrapattya myös jos on armor ja weapon workbench lähellä. Ite tykkään modailla ja scrappailla paljon, mutta hiukan on noiden materiaalien kanssa ongelmia. Jotain terästä ja puuta nyt löytää yllinkyllin, mutta esimerksisi "fiber optics" tuntuu olevan aina lopussa, vaikka Scrapper Perk on pistetty maksimiin. Sitä adhesivea olen tehnyt cooking stationin "vegetable starchilla" varastoon ihan kivasti. Aluksi oli siitäkin pulaa, mutta tuo ratkaisee asian mukavasti.

Power Armoreita en ole käyttänyt oikein lainkaan. Jotenkin niin kömpelöä se meno siinä peltipurkissa. Prestonille olen kyllä antanut tappiin asti modatun T-60:n. Companioneille noita kannattaakin antaa, kun eivät kuluta fusion coreja lainkaan. Armorin health toki laskee heidänkin käytössään.
 
Tullut huomattua melko helppo tapa tehdä rahaa:

Eli pykää noihin settlementteihin missä on pienikin vesilätäkkö, sellaisen ison purifierin. Tämä johtaa siihen, että ko. Mestan workbenchiin ilmestyy tasaisin väliajoin (kerran päivässä?) about 15-20 purified wateria, joista nettoaa kaupoissa ihan kivasti. Helppoa jos vaan jaksaa kierrellä noita settlementejä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Taso on hieman päälle 30 ja vanhoilla hoodeilla katselemassa mitä siellä on, on jäänyt hieman tutkailematta. Talonraadon lähistöllä sain mirelurkit perääni, joku tavallinen tallukka ja toinen kovempi luu jonka healt parani takaisin tappiin kun jouduin laserasettani latailemaan, en saanut rapunaamaa hengiltä. Pakenin sitä selkä edellä kuin.. rapu ja yritin räiskiä minkä kerkesin kun meno stoppasi, meinasin jo että mikä siellä on kun eteenpäin ei pääse, no Deathclaw siellä haki halausotetta kuin VAK:n hanakin matu. Se taisto oli sitten siinä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onko muilla esiintynyt sellaista että joudutte tekemään samoja sivutehtäviä uudelleen? Prestonin siivoustehtävät alkaa tympiä kun samoihin paikkoihin pitää aina mennä...

E: sama nainen nyt kaksi kertaa pelastettu samasta paikasta.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ei ole mun peli tämä, turhan keskeneräisen oloinen ohjausbugeineen ja graffoineen.

Lisäksi, näin ensikertalaisena pelatessa jokin tutoriaali olisi paikallaan pelivalmistajalta.

Ei kiinnosta zombien ampumiset, jää tää peli level kutoseen multa. Haluaako joku ostaa pois?
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Eipä ole itselle käynyt noin, mutta et ole ainut jolla on tuo bugi ollut. Kuulemma se korjaantuu jos otat Aquaboy-perkin.
Ratkaisin ongelman aloittamalla alusta. On vähän mukavampi, kun kuitenkin nyt vasta Fallout-neitsyyden menetin. Kivempaa näin. Stimpakeja on yli sata jne.
 
Millä vaikeustasolla pelaat? Itse kun pelaan survivalilla niin panokset ja stimpakit hupenevat välillä vauhdilla. Ruokaa tulee tehtyä aika paljon.

Onko toi survival muuten paljonkin very hardia vaikeampi? Ite pelannut very hardilla ja aika helpolta tuntuu peli. Aika harvoin on pahoja paikkoja ollut. Voisin harkita tuohon survivaliin siirtymistä. Onko new vegas tyylinen "juo, syö ja nuku tai kuolet" vai vaikuttaako vain taisteluun?
 
Suosikkijoukkue
KK
Kai se enemmän siihen taisteluun perustuu ja esim Legendary vastustajia tulee enemmän. Mutta toisaalta parempia tavaroita löytää. Itselläni ei niin hirveästi ole stimpäkejä ole, mutta en myöskään hirveästi käytä powerarmoria.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Joo ei ole survivalissa noita New Vegasin HC-moden juoma, ruoka & uni -mittareita. Eli taisteluiden vaikeusasteesta on vain kyse.

Aluksi oli välillä todella haastavaa. Pari mongrelliakin kun tuli metsässä vastaan ja toinen sattui olemaan legendary, niin ei vaan ollut mitään mahdollisuutta selvitä hengissä, vaikka yritin uudestaan ja uudestaan jonkun 10 kertaa nyt ainakin. Oli pakko sitten peruutella vaan tilanteesta pois ja kiertää toista reittiä määränpäähäni. Mutta nykyisellään kun aseet ja taidot ovat kehittyneet, niin ei nyt enää niin vaikeaksi mene. Toki edelleenkin tulee taktikoida taisteluissa, sillä jos jää ottamaan osumaa, niin se kostautuu aika nopeasti. Yleisesti ottaen suosittelen kyllä ehdottomasti edelleenkin survivalia käyttämään. Aina se haasteellisuus aiheuttaa mukavamman pelikokemuksen kuin liian helppo meno.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä itse tullut pelattua kaverin luona tätä, niin aivan mahtava peli. Tietty tuolta löytyy paljonkin noita Bethesdan bugejakin, mutta eivät ainakaan tähän mennessä ole pelaamista haitanneet yhtään, vaan useimmiten aiheuttanut vain sponttaania naurua. Sanctuarylla on nyt pariin otteeseen tämä kauppiaan Brahim ilmestynyt talon sisälle jumiin ja pari vihollista ovat olleet myös huvittavasti maassa/rakennuksissa jumissa. Yhdeltä jopa puuttui pää, mutta räpiköi ja ampui kuin päätön kana.

Ainut mitä kaipailen vanhemmista peleistä on Karma. Ei taida tässä uusimmassa olla minkäänlaista karma-mittaria ja välillä vaikuttaa että pahiksena pelaaminen on muutenkin liki mahdotonta. Kaverilla tuo ukko huitelee 40+ lvl ja asearsenaalista löytyy Gaussrifleä, Plasmakivääriä, jossa bonuksena 100 säitelydamagea. Eilen tuli jopa kokeiltua Powerarmorin turvin Super Sledge ottelua super mutanttia vastaan ja voittohan siitä tuli.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Onneksi on tallennuskohtia eli ei tarvitse pelata koko peliä alusta saakka vaan tietyssä kohdin juonta pitää valita "puoli" pikku hiljaa, riippuu miten itse toimii. Vaan senhän te jo tiedätte. Pelasin itse pelin pääjuonen läpi ensin tietyllä puolella, kokeilen samaa toisella puolella jos lopputulos olisi erilainen.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli sitten pilattua oma pelikokemus roikkumalla liiaksi sivutehtävissä. Ajattelin tutkia nyt edes jonkinmoisen osan kartasta tekemällä sivutehtäviä ennen pääjuonen kuljetusta (olisiko tuo jossain 1/3 paikkeilla), mutta jossain 60-70 tunnin kohdalla tajusin olevani lopen kyllästynyt 1) isoon kasaan tehtäviä joita ei saa pipboysta valmiiksi joko siksi että bugaavat, siksi että ovat tarkoitettukin loputtomiksi, tai siksi ettei ole hajuakaan ratkaisukeinoista, ja 2) satojen ja satojen vastustajien kellistämiseen ja tavararalliin joka alkoi olla hyvin itseään toistavaa.

Peli oli hyvä, ei siinä mitään. Grafiikat ja äänet nostivat miljöön sille tasolle, että maailma tuntui mukavan aidolta toisin kuin New Vegasissa. Aseilla ammuskelu oli niin paljon paremmin tehty ettei edes vituttanut yhtään, vaan sitä ammuskeli ihan mielellään. Ei vaan nyt kiinnosta pätkääkään pelata enää. En tiedä kertooko se enemmän pääjuonen kiinnostavuudesta vai minusta. Varmaan tulee uusintayritys otettua kun seuraava julkaistaan, voisi ennen sitä pelata kaikki järjestyksessä ml. kolmosen joka on jäänyt välistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös