Eurovision laulukilpailut 2017 – liveseuranta

  • 26 842
  • 522

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei voitto vaan murskavoitto. Millä helvetillä se Portugal kaivo eniten yleisöääniäkin? Ja vielä niin saatanasti, tuplas juryäänet.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Portugali voitti myös yleisöäänet.
 

Kaivanto

Jäsen
Onko toi juontaja aivovammainen? Portugali viimeisenä jäljellä eli sai eniten puhelinääniä ja tämä ei tajua, kuka voitti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Italia floppasi todella rajusti, mahtaa heitä harmittaa.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Jumalauta Portugali... Miksei meidän PKN aikanaan voittanu? Häh? Nekin oli vakavasti sairaita! Paska systeemi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Portugali voitti. Onnea Portugalille maan ensimmäisestä euroviisuvoitosta, vaikka biisi ei itselleni kolahtanutkaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
"Portugali on voittanu euroviisut, tää on uskomatonta".

Joo. Todella. Ainu maa ilman voittoa. Pitikin valvoa tän järjestetyn paskan takia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onko toi juontaja aivovammainen? Portugali viimeisenä jäljellä eli sai eniten puhelinääniä ja tämä ei tajua, kuka voitti.
Juu vähän vajaalta vaikutti kyllä, hehkutti miten Belgia tuli ihan liki Portugalia kun sai yleisöäänet. No tulihan se joo tavallaan, sama kuin mäkihypyssä aika usein toisella kierroksella ne paskemmatkin hyppääjät käyvät kisan kärjessä hetkellisesti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pääsin vasta vartti sitten linjoille. Mikä tämä äänestys systeemi? Ihan perseestä

Eniwei. #Lisbon2018 Onnittelut Portugalille.
 

Salama44

Jäsen
YES! Ehdottomasti paras kappale ja paras esitys voitti. Ei mitään turhaa vaan ainostaan kaunus upea laulu.

Portugali on nyt voittanut sekä Jalkapallon arvokisat ja Euroviisut. Valtavat onnittelut!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä en voi uskoa kuinka huono maku mulla on . Sekä viime vuonna Ukraina että tänä vuonna Portugali olivat musta huonoin. Mun suosikki oli Kreikka
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihan hyvä sanomahan tuolla oli kertakäyttömusiikin paskuudesta ja musiikin tuomisesta takaisin euroviisuihin, ainoa että tuolla oli kyllä paljon parempikin ei-kertakäyttöbiisi tarjolla voittajaksi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos yleisökin on sitä mieltä, että Portugali oli paras, niin demokraattisessa kilpailussa se täytyy hyväksyä, että nyt kävi näin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä en voi uskoa kuinka huono maku mulla on . Sekä viime vuonna Ukraina että tänä vuonna Portugali olivat musta huonoin. Mun suosikki oli Kreikka

Löytyihän täältä joku samalla maulla varustettu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tyylikäs biisi voittajana. Aikamoinen parannus viime vuoden poliittisesta paskasta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Laulu ei mitenkään minua sytyttänyt, mutta sinänsä kiva että Portugaliin voitto meni, vanhan Euroopan laidalle. Muualle kuin Rahastaneihin, maalle vailla naapureita. Tai, no yksi naapuri kuten Irlannillakin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Väärin äänestävltä kansalta tuli vähemmän ääniä naapureille kuin "oikein" äänestävältä juryltä.
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Kyllä on musamaku todella kummallinen.. itselle voittobiisi aivan karmeeta kuraa.. Mä oon oikeessa, Eurooppa ei :D

Yleisesti ottaen taso oli parempi tänä vuonna, kuin viimeks..
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kävikö joku näyttämässä persereikäänsä lavalla illan aikana? En seurannut niin en tiedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös