Euroviisuvoitto vai MM-kulta – kumpi merkitsee sinulle enemmän?

  • 2 605
  • 36

Kumpi merkitsee sinulle tänä keväänä enemmän?


  • Äänestäjiä
    125

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysymyksessä lienee oletus, että molemmissa tapahtumissa kannattaa Suomea? Itse valitsen suosikkini esiintyjän/joukkueen pelaajien perusteella niin voittoa voi juhlia helposti, vaikkei maana olisi Suomi. Oletetaan, että tässä käsitellään nimenomaan Suomen menestystä.

Ei kumpikaan merkitse oikeastaan mitään tänä keväänä. Jos viisuissa olisi hyvä bändi hyvällä kappaleella niin sitten se menisi edelle. Nyt on järjetöntä myötähäpeää tuottava artisti tulilla heikolla kappaleella, ei tarvi voittaa. Sama Leijonissa, jos joukkueessa olisi omia suosikkipelaajia niin menestys lämmittäisi. Nykyään joukkue on pullollaan Jalosen selänpesijöitä, eikä näiden otteita jaksa edes katsoa. MM-kultakin tuntuisi paremmalta omien suosikkien myötä. Maalla ei sinänsä väliä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viisuvoitto. Jääkiekon MM-kultia on tähän mennessä kertynyt Suomelle jo neljä kappaletta, mikä on ihan passeli määrä, kun taas viisuvoittoja on plakkarissa tasan yksi. We want more.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kumpikin kiinnostaa tasan saman verran, eli ei tippaakaan. Jääkiekon MM-kisat pitäisi olla, kuten jalkapallossa, joka neljäs vuosi.

Euroviisut nyt ovat turhaa hömppää kansalle…
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minä oon ihan viimeisten vuosien aikana innostunut uusiksi molemmista tapahtumista. Euroviisuissa tuo äärimmäinen hyvätuulisuus ja karnevalistinen pukeutuminen on vienyt mukanaan.
MM-kisoista oli pitkään ilmaveivin jälkeen hohto pois, vaan onhan tuo viime vuosina innostanut taas. Varmaan tekee sekin, että noita nuoria tähtiä on syntynyt änäriin asti.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Käärijä.

MM-kulta kiekossa '95 helvetin kova homma. Toinen MM maistui myös. Sen jälkeen turtunut, pl. olympiakulta.

Euroviisujen voitto monien mönkään menneiden yritysten jälkeen maistuu aina. Nyt koko Eurooppa huutaa meidän nimeen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaikki paukut meni kyllä tällä kertaa Käärijän saagan seuraamiseen. Noi b-maaottelut on niin väsyneitä ja varsinkin tänä vuonna umpisurkeat rosterit, että eiköhän nuo ole nähty.
 

Glove

Jäsen
Ei tullut viisuvoittoa, enkä minä oikein usko noihin Leijoniinkaan. No, ehkä ne pärjää kun peleille tulee enemmän tärkeyttä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tullut viisuvoittoa, enkä minä oikein usko noihin Leijoniinkaan. No, ehkä ne pärjää kun peleille tulee enemmän tärkeyttä.
Jalosen joukkueille on ollut aika tyypillistä, että turnaus alkaa vähän hitaasti. En olisi toistaiseksi millään tavalla huolissani. Suomi on edelleen suurin ennakkosuosikki omissa papereissani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös