Ilmoitukset

Nimimerkin stoneofage kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 1§:n perusteella.

Myös nimimerkki Captain K on asetettu pysyvään pelikieltoon, koska hän rikkoi aiempien pelikieltojen jälkeenkin toistuvasti sääntöjen 9§:ä.

Nimimerkit 1963_Neveragain ja Väsyneet Kädet ovat seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

Nimimerkki Lorenzo on seuraavan viikon pelikiellossa ja vuoden ketjunavauskiellossa johtuen luokattomasta ketjunavauksestaan.

Nimimerkki coyote86 huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n, 6§:n ja 7§:n perusteella.

Nimimerkki Kaukosäädin huilaa seuraavat kolme kuukautta sääntöjen 7§:n perusteella. Nimimerkin aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

EU:n viestintä ja markkinointi

Viestiketju osiossa 'Espoo United' , aloittajana Pavlovin Koira, 15.09.2016 klo 12.30.

  1. Availlaas muitakin ketjuja ettei kaikkea tarvitsisi tunkea tuohon Espoo United kaudella 2016-17 -ketjuun.

    Ja että tähän viestiin olis jotain sanottavaakin, niin todettakoon että tilan omistava taho oli eilisessä Elämä Lapselle -konsertissa ottanut tapahtuman hyvin haltuun pukemalla VilleGallen päälle Hirson EU-pelipaidan.
     
  2. Lystikäs Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo
    Ketju on varmasti enemmän kuin tarpeen, niin hyvässä kuin pahassa, kunhan homma lähtee kunnolla pyörimään. Alkuun tulee varmaan olemaan hankalaa suhteuttaa asioita mestiksen mittakaavoihin, kun on tottunut tuohon liigatason toimintaan. Mutta eiköhän se siitä kun hetken mestissaappaat jalassa tuijottaa touhua ja alkaa väijyä muiden mestisjoukkueiden vastaavaa toimintaa.
     
  3. Physical Edge Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo
    Positiivinen havainto: nettisivuille ilmestyvät otteluraportit yms. alkavavat muistuttaa suomen kieltä. Onkohan kirjoittaja vaihtunut?
     
  4. Tonnikala Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues
    Lainaus:
    Nuo "mestiksen mittakaavat" tms. budjettirajoitteet eivät kuitenkaan ole esteitä vaan korkeintaan haasteita, ainakaan näin insinöörin mielestä. Toki isolla rahalla saa helpolla näkyvyyttä ja komeita mainoskampanijoita, mutta myös pienemmällä rahallakin voi yltää samaan tulokseen. Mielestäni se, että on pieni budjetti ei tarkoita, että asiat tulisi tehdä huonommin vaan luovemmin. (tästä esimerkkinä tps a junnujen finaalin yleisöennätys, somen avulla) Lisäksi markkinointihan ei ole taakka seuralle/yritykselle, vaan keino kasvattaa myyntiä. Mielestäni ei tulisi tyytyä mestis tasolle markkinoinnissa vaan tähdätä parempaan, ellei jopa parempaan kun keskiverto liigajengi. Se onnistutaanko siinä riippuu toki motivaatiosta, luovuudesta ja oikeista henkilöistä.

    Ps. Katsoin tuon mestiksen avaustilaisuuden ja olin positiivisen yllättynyt siitä kuinka Mestis pyrkii kasvattamaan näkyvyyttään. Se tapa millä on saatu jaettua näkyvyyttä elisan / veikkauksen ja ylen kesken on mielestäni hieno juttu. Olen vähän jopa yllättynyt, että elisalle suostui ylen mukaan tuloon. Pienemmälle liigalle on näkyvyyden kannalta (ja myös isommalle) mielestäni huonoa rajata katsojat yhden maksullisen ja kalliin palvelun alle (lue ruutu). Pidemmän aikaa on tuntunut, että mestis on ollut vähän sisäänpäin sulkeutunut. Mutta nyt tuntuu siltä, että mestiksessä ollaan herätty.
     
  5. sininen haamu Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues
    Kävin tänään Metro Arenalla. Jää on sopivan täynnä mainoksia, mutta ainakin tänään laidat olivat täysin tyhjiä. Eli vielä on euroja tulossa organisaatioon kunhan laidat saadaan myydyksi. Alan pikku hiljaa syttymään tälle joukkueelle
     
  6. MrBitter Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues
    Inchcape varmaankin sponssina kun oli eu-teipattuja Jaggeja rivi areenalla...
     
  7. Vanhaukko Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    EU
    Vielä olisi vähän parantamista.
    Tässä pala seuran nettivulta:

    Tapahtuma avaa ovensa klo ja kiekko putoaa jäähän kello 18:30. Osta lippusi matsiin tästä!

    Espoo United kausikorit löytyvät täältä!


    Niin siis mihin aikaan ovet aukeaa ja mikä on kausikori?
     
  8. DanC Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
    Lainaus:
    Tapahtuma ei vielä tiedä monelta se avaa ovensa. Kausikori on uusi ämpäri. Jaetaan huomisessa JYP-akatemia matsissa. Sisältää yllätyksiä kuten EU:n fanihuivi. Kymmenelle ekalle korin saajalle kausikortti. Kaikki ajoissa jonoon.
     
    Viimeksi muokattu: 16.09.2016 klo 11.40
  9. Lystikäs Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo
    Lainaus:
    Nyt ollaan markkinoinnin ytimessä. Suomi on tunnetusti ämpärihullua kansaa ;)
     
  10. ohiveto1 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues
  11. Hartza Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo United
    Lainaus:
    No todellakin on kova yhteistyökumppani. Erityisen hienoksi diilin tekee se, ettei mikään edustusjoukkueista edes pelaa ylimmällä sarjatasolla eikä Olli Aro ole edes vielä virallisesti aloittanut työssään. Silti kaveri kulkee fanibussilla, junailee diilejä ja kommentoi niitä kuten myös tekee aika paljon muutakin näkyvää työtä Unitedin eteen. Tästä on hyvä jatkaa.
     
  12. Jambo78 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoon Blues, HaKi
    IHQ! Tämä kaikki olisi ollut mahdotonta jos olisivat päättäneet elvyttää jo olemassa ollutta brändiä?
     
  13. The Nikkari Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues
    Lainaus:
    Olisiko Jaguar halunnut assosioitua brandiin, joka ei hoida velvollisuuksiaan työntekijöitä kohtaan? Ei ainakaan ennen halunnut.
     
  14. ohiveto1 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues
  15. DanC Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
  16. Juhaht Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Kuvailemattomat linkit
    Kyllähän toi aika doeroinnilta kuulostaa, mutta tällä kertaa ihan positiiviselta sellaiselta. Kaiketi pitää itsekin kinuta ilmainen lounas jossain twittagramissa. Hirso on niin karismaattinen ja mukava tyyppi, että se kannattaisi valjastaa muutenkin seuran palvelukseen peliuran jälkeen.

    Se mitä Unitedin kannattaisi itseasiassa tehdä (Aleksi, saat käyttää) on kutsua avoimin ovin jengiä lounaalle hallille vaikka joka viikko keskiviikkoisin x kuukauden ajan. Joka kerran pari pelaajaa ja Aleksi/Aro messiin, tutustumaan, kertomaan juttuja, luomaan sitä paljon puhuttua yhteisöllisyyttä. Pieni tekoja, mutta veikkaan että kyllä toi jossain vaiheessa itsensä maksaisi takaisin.

    Tietty eri asia on se, käykö Espoon kaltaisessa mestassa kukaan lounaalla muualla kuin henkilöstöravintoloissa, mutta sille ei voi mitään. Yrittänyttä ei laiteta hei!
     
  17. msg Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HC Hanhinaamat
    Mahtoikohan tämä lounastwiittailu tuottaa mitään syytä miksi joku saapuisi Tapiolan pellolle ja maksaisi EU:n peleistä?
     
  18. Vivekaa Jäsen

    Tämän kauden aikana BFC:n nettisivuilla oleviin pelaajakortteihin julkaistaan pelipäivinä Espoo Unitedin pelaajista esittelyvideot. Käykää kurkkaamassa :)
    Osoitteesta: www.bluesfanclub.net
     
  19. Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun en sopivampaa keksinyt. Ollessani viime perjantaina EU - JoKp -matsissa kiinnitin huomiota yleiseen häröilyyn katsomoissa kun ihmiset tihrustelevat heidän lipuissaan olevaa paikkanumeroa. Aika useinhan siellä ihmiset istuvat minne sattuu ja sitten toiset arpovat että menenkö hätistämään toisen paikaltani vai menenkö johonkin missä on tilaa.

    Kun alakatsomot tulevat Mestiepelissä enintään puolilleen, tuntuu tuollainen säätäminen aika järjettömältä. Eikö matseihin voitaisi vain myydä kaikkia lippuja paikattomina? Luulisi olevan helppoa kun hintakin on se vakio kymppi (poislukien alimpien rivien femman "Mestiskampanja"-liput). Tiedän joo, ettei onnistu koska tietyille paikoille myydyt kausarit mutta ensi kaudelle voitaisiin myydä nekin paikattomina.
     
  20. msg Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HC Hanhinaamat
    Lainaus:
    Mahtoiko SocialMediaPowerplayer ja Hirso missään vaiheessa ehtiä lounastaa Jari Pullisen kanssa ja jos niin tietääkö kukaan millä EU:ta yritettiin Jarille myydä?
     
  21. msg Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    HC Hanhinaamat
    En viitsi kausiketjuun kirjoittaa, kun sopinee paremmin tänne.
    Nimimerkki Juhaht kirjoitti toisessa ketjussa: Brändäyksessä puhutaan paljon merkityksistä ja siitä syystä miksi jokin asia on olemassa.
    Minulle ei ole oikein selvinnyt, miksi EU on olemassa. Oma käsitykseni on se, että Jussi tarvitsee urheiluseuroja tuon tuulisen pellon kiinteistöbisnekseen. Varmaan tuokin ihan hyvä olemassaolon syy, mutta en mä tuolla lähtisi seuraa yleisölle myymään.
    Jussihan voisi itse tai sen uuden toimarin välityksellä viestiä miksi seura on olemassa, kun tuo Garyn ja Hirson lounastapaaminenkin meni niinkuin Garyn doeroinnit tuppaavat menemään.