Erikoisimmat paikat missä Jatkoaikalaiset ovat käyneet?

  • 26 946
  • 208

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joulupukkina katkolla. Se tuntui ainakin siinä hetkessä hyvin erikoiselta paikalta ja erikoiselta tilanteelta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...
Ehkä oudoin paikka on kuitenkin Qatar, ja Hiltonin hissi, jossa olin Diego Serranon kanssa. En meinannut henkeä saada kun hissiin astelin ja siellä seistä toljotti itse Diego vitun Serrano. 20 kerrosta mentiin alaspäin, aika pitkältä reissulta se tuntui mutta en pyörtynyt sentään.
"Tunnetuin henkilö, jonka kanssa olet ollut samassa hississä" voisi olla hyvä ketjun idea. Kukahan se minulla olisi? Ehkä Fred Brathwaite nuorten mm-kisojen 2014 aikaan, kun olin Kanadan ja monen muunkin joukkueen kanssa samassa hotellissa. Aikamoinen pygmi muuten. Samasta kerroksesta astui hissiin myös joku toinen kanukki, jota luulin ensisilmäyksellä Craig MacTavishiksi, mutta nimikortista päätellen ei ollut.

Erikoisin paikka onkin sitten vaikeampi kysymys. Tai onhan tuo Ruotti ja Malmöö aika erikoisia.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olin kerran eräässä Tampereen yliopiston vessassa virtsaamassa tyytyväisenä pisuaariin, kun Paavo Väyrynen pamahti ähisten viereiselle kusipisteelle kuseksimaan. Eipä siinä mitään erikoista, mutta pestessäni käsiäni näin peilin kautta "Kusikäsi"-Paavon kävelevän muina väyrysinä käsiä pesemättä ulos. Tämän jälkeen näin, kun Paavo kätteli myhäillen jotain kepulaisia kokousvieraita yliopistoravintolan edustalla. Siitäs saivat, perkeleen kepulaiset!

Niinkin tavallinen paikka kuin oppiahjon laitoskäymälä voi siis osoittautua erikoiseksi, kun tähdet, kuu ja aurinko ovat sopivissa asennoissa!
 

scholl

Jäsen
Käytiin aikanaan kerran hinttibaarissa nimeltä Lostari. Tai se ei muka ollut oikeasti hinttibaari, mutta se vaikutti kuitenkin siltä. Syynä sinne menoon oli se, että se oli joku tiistai-ilta, eikä missään ollut menoa ja taksikuski väitti, että lostari on ainoa, missä on. Mentiin siis muutama kortteli taksilla sinne. Alakerrassa oli kusilaarin edessä siis tyyliin munien korkeudella peili. Siihen mahtui hyvin kaksi rinnakkain, jos kolmas änkesi siihen välii keskelle, niin hartiat otti kiinni ja lisäksi stalkkasivat peilin kautta. Kusella ollessani huutelin, että siihen väliin ei kukaan hintti tule tai saa turpiin. No, Renny Harlin änki siihen silti. Ei ehkä vedä vertoja Paavo Väyryselle, mutta onhan näitä kaikenlaisia erikoisia juttuja tapahtunut, kun olen yrittänyt pitää yllä järjestystä. Aikanaan esim. Olli Jokinen ryysäsi Kaivohuoneen vipissä kusemaan samaan pönttöön ja joku urpo kusi siinä oven ulkopuolella lavuaariin. Julkkikset ovat kaikki enemmän tai vähemmän likaista jengiä.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ryttylässä sijaitsevan Salen vessa. Jotkut Geneven päämajat ja rajavyöhykkeet on kuulkaas mitättömiä verrattuna tuohon paikkaan ja kylään eksoottisuudessaan.
Ainoat rajavyöhykkeet löytyi pöntöstä.

En ole muuten ikinä käynyt Salessa, jossa on asiakasvessa. Sen sijaan kävin paikallisen poliisiaseman vessassa pesemässä pois mustetahroja käsistä. En ole ikinä nähnyt niin epäsiistiä vessaa. Naiskonstaapeliakin selkeästi hävetti.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaa-a olisikohan erikoisin paikka ja tilanne noin niin kuin julkkismittarilla suljettu Oxford Streetin HMV-levykauppa 90-luvun vaihteessa. Olin siis inessä ja siihen pelmahti limusiini eteen ja Michael Jackson jonkun pikkuskloddin kanssa ostoksille joka oli puettu ja maskeerattu ihan MJ:n näköiseksi. Vartijat sulki ovet saman tien keskellä päivää ja vain sisällä olleet sai jäädä.
Tsiigaili ja poimi leffoja mukaansa siinä samalla VHS-hyllyllä kuin meikä joka monttu auki vaan tsiigas että on tutun näköinen jamppa vieressä.

Samalla reissulla tuli käytyä myös Wimbledonin pääarenalla mikä oli siis autiona, ymmärtääkseni sinne ei ainakaan silloin päässyt ilman saattajaa. Faija onnistui puhumaan vahtimestarin näyttämään meille paikkoja ja saatiin sightseeing tennis-pyhättöön.

_
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen ollut kolmessa etelä-amerikkalaisessa vankilassa. Vieraana. Aina on hyvänä pidetty ja ulos on päästetty, silloin kun haluaa. Hyvin mielenkiintoisia mestoja. Aika erikoinen yhteensattuma oli, että aika pian San Miguelin (Santiago) vankilassa käyntimme jälkeen, Suomessa uutisoitiin samassa vankilassa sattuneesta tulipalosta, jossa menehtyi aika monta (83?) vankia. Huomasin vaan jostain uutispätkästä, että tuolla olen käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös