Éric Perrin Turun Palloseurassa

  • 123 927
  • 348

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Lues nyt se sääntö ennen kuin enää itse selität täällä mitään.

"Sääntökirjan säännön 160 määritelmän mukaan slew-footing (jalkapyyhkäisy) on teko, jossa pelaaja vaarallisesti horjuttaa vastustajan tasapainoa kohdistamalla iskun takaapäin vastustajan jalkaan tai luistimeen taikka vetämällä vastustajaa taaksepäin samalla iskien tai potkaisten vastustajan jalat alta"

Oon lukenut ja mielestäni ks. tilanteessa ei moista tapahdu, koska isku ei kohdistu jalkaan (vaan yläkroppaan) eikä blood potkaise perriniltä jalkoja alta.

Edit: näköjään sääntöjen copy pasteeminen kopsasi tekstin muotoilunkin samalla - outoa.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Mitä sä selität? Kyllähän se jalka on Perrinin jalkojen takana mutta itse pyyhkäisyliike/takaapäin kampitusliika jalallahan tosta puuttuu kokonaan. Sama se oliko pyyhkäisy tai ei, niin turha teko toi on kiekottomaan mieheen.

Tallinder istuu siis samanlaisesta toesta turhaan kakkua. Me nähdään tilanne sen verran eri tavalla, ettei kannata jatkaa siitä puhumista.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Myös TPS voisi keskittyä ainakin osan vastustajien kanssa loppukauden siihen, että silvotaan vastustajan parhaat. Vielä on talvea jäljellä. En edes pilaile, meiltä viety kaksi pistepörsän kärkijätkää näillä, viedään kusipäiltä sitten samat ennen ratkaisupelejä missä emme tule näiden takia olemaan.
Kannatetaan, ei ole reilunpelinhenkeä ainakaan mulla enää jäljellä tippaakaan.
Moision Kalle nyt ainakin pitää ensiksi naarata takaisin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllä sivusiteiden vaurion huomaa ilman kuvaustakin ja tunnustelemalla polvea pitäisi ainakin huomata.

Asia on juuri näin eli jos liikkuvuus ja kipu on riittävää, niin on kohtuullisen helppo diagnoosi. Ja pahimmillaan tuo mainittu kuusi kuukautta voi olla taukoa, toki ammattiurheilijoilla yleensä vähemmän.

On tää hienoa, kun b-luokan kaverit ajelevat liigan parhaimpia pelaajia paskaksi ja seuraukset ovat luokkaa 1-3 peliä. Nyt olisi sitten 2/3 ykkösestä telakalla.

Blood ajeli meidän b-luokan pelaajan (Guttig) 11 otteluksi telakalle ja sai kaksi matsia ja eiköhän juuri tuossa 1-3 haarukassa pysytä nytkin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ei kai tässä nyt ketään aleta tarkoituksella teloittamaan? Muistuttaa toki voi. Kojonkin teko aivan perseestä.

Onko tuosta loukkaantumiseen johtaneesta tilanteesta mitään videota?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä odotellessa ehdottomasti. Moisio, Kojo, Pikkarainen tai Virtanen -kaikki käy, mutta se ettei kukaan käy ei kertakaikkiaan sovi.

Menee off-topikiksi, mutta itse uhraisin tuohon Kojon, ei haittaa vaikka tulisi kakkua koko loppukaudeksi..on myös tuo reilupeli-henki katoamassa, toki voi olla että huomenna tunnekuohut ovat jo laimenneet, mutta ei voi olla täysin sattumaa että juuri kultakuupat ottavat tällaista osumaa.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä sä selität? Kyllähän se jalka on Perrinin jalkojen takana mutta itse pyyhkäisyliike/takaapäin kampitusliika jalallahan tosta puuttuu kokonaan.
Et selvästikään ymmärrä, että vaatii ainoastaan n. 10 sentin liikkeen jalalla kantapäähän niin toinen on katollaan. Ei sen tarvitse olla mikään jalkapallokamppi että se on jalkapyyhkäisy.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
No jos koko Tuppuraisen tilanne sivuutetaan kokonaan, vaikka kaverilla oli kerrankin kaikki aika mailmassa miettiä mitä tehdä selkääntaklauksensa suhteen, niin helvetin säälittävää on. Se että saa pataansa, ei todellakaan vaaranna Tuppusen kautta/uraa.

Henk koht arvostaisin aina jos omat joukkuekaverit makselisivat velkoja takaisin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Olen samaa mieltä. Joka jengistä parhaat paskaksi. Ei ole vittu vitsi.

Juu juu, nyt vaan seuraaville kausiksi näytiksi että haistakaa vittu, ristisiteet sekä sivusiteet paskaksi -mentaliteetilla kaukaloon. Takaristiside erityistoiveena. Aivotärähdyksiä till. Muutoin näyttää siltä, että vammoja tullaan antamaan Turkuun ja me kattellaan nössöinä päälle. Rakennetaan uuttaa brändiä. Ja hei Blood, haista jätkä vittu! In english, Go Fuck Yourself Blood! Wanker. Elomo is waiting you in the kapakka nearby police station.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jep, ja varo veri-pena pimeitä kujia, kostaja odottaa sua siellä..
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Luultavasti Perrin ja Tukonen lopettavat uransa Tepsissä. Tähän kauteen. Jos Perrinin polvi on aivan pillunpäreinä, mitä vitun motivaatiota tuonikäisellä jampalla on alkaa hirveä kuntoutus jne. Kannut jo voitettu. Nyt ei päästy edes tammikuuhun taaskaan kun luisu alkaa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ei olisi ollenkaan edes mahdottomuus, että lähtisi ns. täysin lapasesta ja alettaisiin metsästämään vastustajien parhaita. Kurinpidolla on tässä suht iso rooli, ennakkotapaus olisi syytä tehdä jostain pelaajasta alta aikayksikön. Muuten sitä kanssapelaajan kunnioitusta ei tunnu löytyvän millään. Sellaista vitun hiihtäjää löytyy liigajäiltä tällä kaudella.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei olisi ollenkaan edes mahdottomuus, että lähtisi ns. täysin lapasesta ja alettaisiin metsästämään vastustajien parhaita. Kurinpidolla on tässä suht iso rooli, ennakkotapaus olisi syytä tehdä jostain pelaajasta alta aikayksikön. Muuten sitä kanssapelaajan kunnioitusta ei tunnu löytyvän millään. Sellaista vitun hiihtäjää löytyy liigajäiltä tällä kaudella.

Kerro mulle miksi ei lähdettäisi? Siksi, että TPS on TPS? Se ysikytluvun taitojoukkue? Vittu, meiltä vietiin kaksi PARASTA pelaajaa kesken kauden näillä saatanan persereikäjätkillä. Vielä on kevättä jäljellä, kaikki moisiot ja moisionmielisairaat kaverit jäälle, sanon minä. Kultakypärät röntgeniin, ultraan ja magneettiin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Luultavasti Perrin ja Tukonen lopettavat uransa Tepsissä. Tähän kauteen. Jos Perrinin polvi on aivan pillunpäreinä, mitä vitun motivaatiota tuonikäisellä jampalla on alkaa hirveä kuntoutus jne. Kannut jo voitettu. Nyt ei päästy edes tammikuuhun taaskaan kun luisu alkaa.

Aika surullista jos ura tosiaan päättyy ikävään polvivammaan. :/ Perrinhän meinasi lopettaa uransa jo siihen Pelicansia vastaan finaaleissa jatkoajalla tehdyn voittomaalin jälkeen. Toivoisin kyllä hienolle uralle tyylikkäämpää loppua. Toki eihän tässä kukaan vielä tarkalleen tiedä vamman laatua.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jep, kultakypäriltä kierukat polvista palasiksi ja pehmeät kädet murskaksi.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Kerro mulle miksi ei lähdettäisi? Siksi, että TPS on TPS? Se ysikytluvun taitojoukkue? Vittu, meiltä vietiin kaksi PARASTA pelaajaa kesken kauden näillä saatanan persereikäjätkillä. Vielä on kevättä jäljellä, kaikki moisiot ja moisionmielisairaat kaverit jäälle, sanon minä. Kultakypärät röntgeniin, ultraan ja magneettiin.

Kun noin toit asiaa esille, niin kyllä, todennäköisempäähän se jo on, että lähtee lapasesta. Nyt kun äijää tippuu, niin rosteripaikkaa aukeaa uusille lihanuijille, ja kun jo ennestään on kovaan peliin pystyvää äijää helvetisti, niin siitähän se lähtee liikkeelle. Nykysäännöillä voi kyllä huoletta sikailla, eihän siitä tule kuin max 5 pelin kielto. Tämähän johtaa väkisinkin siihen, että joukkueessa PITÄÄ olla joku poliisi.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kerro mulle miksi ei lähdettäisi? Siksi, että TPS on TPS? Se ysikytluvun taitojoukkue? Vittu, meiltä vietiin kaksi PARASTA pelaajaa kesken kauden näillä saatanan persereikäjätkillä. Vielä on kevättä jäljellä, kaikki moisiot ja moisionmielisairaat kaverit jäälle, sanon minä. Kultakypärät röntgeniin, ultraan ja magneettiin.
Selin ei halua sellaista. Ei Tepsistä mitään Nazarovin Vitjazia tule.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyl surkeeta tuuria. Omasta puolesta esim. Tuppurainen sais miettii tekemisiään vähintään niin kauan kun Tukonen joutuu olee pois pelistä. Mut et tarkotuksella vastustajien pelaajia alettaisiin telomaan, no kertoo ainaki mitä mm. Youtubest löytyy, Turku on Suomen... Paranemista Ekille ja Tukoselle.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mut et tarkotuksella vastustajien pelaajia alettaisiin telomaan, no kertoo ainaki mitä mm. Youtubest löytyy, Turku on Suomen... Paranemista Ekille ja Tukoselle.

Jos fanien tunnekuohu saa aikaan tämänkaltaista tekstiä, niin se vasta mielenkiintoista onkin, mitä pelaajat miettivät ja mahdollisesti suunnittelevat seuraavaan kohtaamiseen... Tai valmentajat. Se jäi ainakin lehdistötilaisuudesta mieleen, että sen päätteeksi ei paljoa kätelty, vaan käännettiin selkä ja lähdettiin hiljaa helvettiin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
On kyl surkeeta tuuria. Omasta puolesta esim. Tuppurainen sais miettii tekemisiään vähintään niin kauan kun Tukonen joutuu olee pois pelistä. Mut et tarkotuksella vastustajien pelaajia alettaisiin telomaan, no kertoo ainaki mitä mm. Youtubest löytyy, Turku on Suomen... Paranemista Ekille ja Tukoselle.

No tähän yhdyn et toivottavasti Tepsin pelaajat ajatteleva vähän enemmän kuin Tepsin fanit, muuten löytyy TPS aika nopeasti taas pohjamudista jos aletaan tahallaan teloamaan vastustajien parhaimpia pelaajia sen takia et omalla joukkueella on ollu paska tuuri loukkaantumisten takia. Onko se oikein jos vaikka Pelicansin Potulny telotaan tahallaan sen takia että Blood on perseillyt? Kojohan sitä vähän jo yritti. Nyt oikeasti valoja päälle! Jos pitää kostaa, niin kostetaan sit pelaajille joilla on oikeasti osuutta loukkaantumisiin (Blood, Tuppurainen).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös