Ensi yönä Boston-Tampa Bay

  • 908
  • 14

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Ja mahdollisesti myös Nazarov versus Barnaby, jotenkin minulle jäi sen edellisen pelin jälkeen sellainen maku suuhun että Nazzelle jäi jotain hampaankoloon titaanihammasta vastaan, ja kun katsoin vielä videon siitä tappelusta, kaksi tuomaria roikkuu Nazarovissa joka takoo irvistelevää Barnabya selkään, tulee olemaan jännä nähdä minkälaisiin toimenpiteisiin Andrei ryhtyy. Onkos muuten kellään muulla tällaista pelaajaa ketä ei voi sietää, minulla on ollut jo pidemmän aikaa jonkinlainen inho Matt Barnabya kohtaan mutta ilmeisesti en ole ainoa, myöskin Rob Raylla ja Lyle Odeleinilla taitaa olla jotain hampaankolossa...
<BR>
<BR>Jouni, joskus pesän loppuaikoina laitoit omia palkinnonsaajaehdokkaitasi, ja yksi oli juuri Odelein, ja palkinto jota ehdotit oli Frank Beaton Trophy tai joku tällainen ja asia jäi vähän vaivaamaan minua, mikä on kupletin juoni?[addsig]
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Minä en voi sietää Penguinsin Billy Tibbetsiä! Siinä on semmoinen sikailija että en ole toista nähnyt. Mies tökkii kaikkea mikä liikkuu ja on välillä kimpaantunut pelaajiin jotka eivät ole hanskahommiin erikoistuneet. Jos rähisee niin alkaisi rähisemään jonkun kunnon enforcerin kanssa. Sunnuntainakin mies tökki ja härnäsi Jason Blakea, joka on todellinen minimies mutta kun Craig Berube tuli paikalle alkoi hieman hiipumaan myös Tibbetsin innostus. Olisi saanut Berube vähän Tibbetsiä kouluttaa, no toivottavasti sen joku joskus tekee, ja näin uskon kyllä tapahtuvan ennemmin tai myöhemmin. Jos ei Billy ole sitä ennen vankilaan joutunut...[addsig]
 

ipaz

Jäsen
Barnabyn ja Tibbetsin kanssa samaan kastiin kuuluu myös St.Louisin Tyson Nash. Ihan uskomaton mies, koko ajan pikkusikaa ja suu käy kun Tikillä aikanaan. Uskon ettei ole mukava pelata Tysonia vastaan.
<BR>
<BR>Barnaby on ollut jo pitkään eniten inhoamani pelaaja. Myös swedupetteri Uffe Samuelsson sai välillä vereni kiehahtamaan. Lindros ei tainnut puhua Uffelle sanaakaan sinä aikana kun yhdessä pelasivat ja Cam Neelykin saattaa olla hieman katkera miehelle. Myös toinen hurri eli Tomas Sandstrom ei kuulunut kaikkien suosituimpien NHL-pelaajien listaani.
<BR>
<BR>Lisäksi yksi ärsyttävyyden ilmentymä:
<BR>
<BR>Claude Lemieux
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ken Belanger on ollut ilmeisestikin pelikuntoisena jo ainakin viikon verran mutta Keenan on pitänyt miestä healthy scratchinä. Ihmetyttää... Sillä onhan Kenny aivan eriluokan tappelija kuin Nazi, joka on todennäköisesti liigan surkeimpia tappelijoita, ja todella typerä mitä tulee turhin jäähyjen ottamisen suhteen.
<BR>
<BR>Joten Kenny jäälle ja Nasse pressi-boksiin!
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
No niinhän siinä kävi, että peli etenä huimat 6 sekuntia ja Barnabyn ja Nazarovin hanskat lenteli. Jos jollakulla tietoa nyrkkimatsista niin ei kun tänne.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nazarov oli ottanut selkeen voiton, taas. Saanut lukuisia iskuja sisään eikä Barnaby yhtään.
<BR>
<BR>Perkele, ku menivät sulkemaan nhlfightzone.commin ni ei enää nää omin silmin miten yön matseissa on käynyt... Bettmanin tekosia varmaan.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Niin tarkennetaan vielä vähän että sillä ärsyttävimmällä pelaajalla tarkoitin nimenomaan sellaista pelaajaa kuka ärsyttää ihan katsojan näkökulmasta peliä katselevaa, mutta samat tyypithän nämä taitavat olla ketkä ärsyttävät yleensä kaikkia.
<BR>
<BR>Ei se Nazarov ihan huono tappelija voi olla jos antoi Barnabylle selkään, tai sitten Matt on huonompi, ei mitään väliä, pääasia on että Barnabya lyötiin ja toivottavasti kovaa. Nazarov saanee peliaikaa koska pelilliset ansiot ovat paremmat kuin Belangerilla, tosin ei ole Nasty saanut itsestään parasta irti tällä kaudella jos vertaa viime kauteen Calgaryn paidassa. [addsig]
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
No, tota Barnaby-voittoa ei kyllä todellakaan voi pitää minään kovana saavutuksena. Barnaby ei ole mikään heavyweight-tappelija. Tappelee kyllä aika usein raskassarjalaisia vastaan, mutta saa yleensä aina turpaansa. Täytyy kyllä arvostaa Barnabya siinä mielessä, että vaikka suu käy ja pikkukoiruuksia tulee jaettua, niin hän uskaltaa vastata teoistaan pudottamalla hanskat kovimpienkin tappelijoiden kanssa. Tällä kaudella Matt on tapellut jo 18 kertaa. Vastustajina on ollut mm. Brashear, Grimson ja Worrell.
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: JimmyMac 2001-03-02 12:04 ]</font>
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Niin no eihän Nazarovilla varmaan olisi mitään jakoa Grimsonia, Laraqueta tai näitä muita todellisia raskassarjalaisia vastaan, olen vain kieron mieleni sopukoissa todella iloinen siitä että BArnaby sai turpaan.
<BR>
<BR>Nazarovilla on myös yllättävän paljon fightin major-rangaistuksia, taitaa olla ainakin yhtä paljon kuin Barnbylla. Keenanin Mike tunnetusti pitää kovista otteista joten Nazarovin peliaika lienee turvattu myös pudotuspeleissä, pettymyksekseni joudun myöntämään ettei kaikkien aikojen suurin voittaja The Moose onnistunut kantamaan joukkuetta, ilman Fleuryä homma näyttää todella ylivertaiselta. [addsig]
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Joo, Nazarovilla on 19 fighting majoria. Ja on ihan kohtalaisen näköinen fight card: Colin White kaksi kertaa, Jeff Odgers, Eric Boulton, Dave Manson, John Jakopin kaksi kertaa, Sami Helenius, Jim McKenzie, Darren Langdon, Peter Worrell, Sheldon Souray, Chris McAllister, Chris Tamer, Denny Lambert, Matthew Barnaby kolme kertaa, Chris Dingman. Mutta voittosarake näyttää aika vaatimattomalta: White, Manson, Lambert, Barnaby. Itse rankkaan Nazarovin samaan sarjaan mm. Steve McKennan ja Chris Dingmanin kanssa. Kokoa heiltä löytyy, mutta tappelijoina he ovat surkeita.
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: JimmyMac 2001-03-02 12:47 ]</font>
 

Deader

Jäsen
<BR>2001-03-01 12:56, dingus kirjoitti: 8< 8< 8< klip klap
<BR>
<BR>\"Onkos muuten kellään muulla tällaista pelaajaa ketä ei voi sietää, minulla on ollut jo pidemmän aikaa jonkinlainen inho Matt Barnabya kohtaan mutta ilmeisesti en ole ainoa, myöskin Rob Raylla ja Lyle Odeleinilla taitaa olla jotain hampaankolossa...\"
<BR>
<BR>Barnabylla itsellään muuten tuo ykkösinhokki oli Christian Ruuttu jo silloin kun miehet
<BR>pelasivat samassa joukkueessa. Syytä en tiedä mutta jossakin haastattelussa
<BR>mies mainitsi kysyttäessä Samuelssonin ja Marchmentin pahoina mutta Ruuttu
<BR>kuulemma oli koko liigan suurin \"fuckface\", jonka näkemistäkään hän ei siedä.[addsig]
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Rob Raykin sanoi joskus muinoin jossain Prohockeyn jutussa että Christian Ruuttu oli eräs hänenkin eniten vihaamista pelaajista.
<BR>Mitähän pahaa Chrisu on Buffalossa tehnyt?
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Onko kellään tietoa siitä miten kävi tappeluissa Nazarov-Jakopin?[addsig]
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Joo se taisi minunkin muistini mukaan olla nimenomaan Rob Ray joka inhosi Ruuttua, voi tietysti olla Barnabyllakin jotain Christiania vastaan. Varsinainen inhon kohde Raylla oli \"Se pieni kuvotus nimeltä Phil Housley\" ja Ruuttu oli ikäänkuin lisäinhokkeena. Minulla lienee lehti vieläkin tallessa.
<BR>
<BR>Kukas se muuten oli joka oli valmis muodollista korvausta vastaan kopioimaan tappelunauhoja? En nyt pääse sähköpostiani lukemaan ennenkuin ensi viikolla mutta tähänkin voinee vastata.[addsig]
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Jeps, minä tossa jokin aika sitten kyselin niitten nauhojen perään. Joten laita vaikka sähköposti / puh.nro mulle vaikka yksityisviestinä, niin sovitaan tarkemmin, ok?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös