Ennakko-odotukset kaudelle 2016–2017

  • 7 942
  • 32

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Omat odotukset ovat että joukkueessa pysyy edes jokin taso vaikka kuukausi kerrallaan. Ärsytti viime kaudella se ailahtelu, mitä meinas olla pitkin kautta havaittavissa. Joten tälle kaudelle fokus kuntoon ja minä olen tyytyväinen, kuten varmasti moni muukin, joka sitten näkyy parempina yleisömäärinä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan oikein. Todella kova joukkue on kasassa ja olisi suoranaista tyhmyyttä lähteä tavoittelemaan mitään muuta kuin mestaruutta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tulostavoitteiden sijaan minä keskityn enemmän siihen millaiselta se peli näyttää. Voitot ova totta kai toivottuja mutta myös tuloksen taakse pitää pystyä katsomaan.

Marko Virtanen kirjoitti:
Ensimmäisellä jaksolla haluan, että meidän arvot näkyy jäällä. Niitä ovat aktiivinen ja nopea pelaaminen kiekollisena. Hyökkäykset on oltava rytmikkäitä. Myös kiekottomana pitää olla rohkea. Siihen kuuluu taklaukset, kiekkojen blokkaukset ja maalille meneminen muun muassa.
Ilolla tervehdin tälläisiä kommentteja. Ne ovat kuin yö ja päivä verrattuna Virtasen valta-ajan aikaisempiin höpinöihin pelikirjastoista ja Siekkisen kommentointiin että taklaukset eivät kuulu JYPin pelitapaan koska silloin ajaa itsensä ohi helposti pelitilanteesta. Tämä Virtasen kommentti nyt tarkoittaisi onnistuessaan myös erittäin viihdyttävää pelaamista. Sitä minä jääkiekon kuluttajana ja JYPin kannattajana haluan nähdä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Ihan oikein. Todella kova joukkue on kasassa ja olisi suoranaista tyhmyyttä lähteä tavoittelemaan mitään muuta kuin mestaruutta.

Täysin samaa mieltä. Tavoite on nyt asetettu ja siihen pyritään keinolla millä hyvänsä. Hienoa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Veltsun ajatuksia lainaillen, odotan aktiivista ja nopeaa pelaamista kiekollisena, taklauksia,blokkeja ja erityisesti taistelevaa peli ilmettä. Odotan myös että Vainio,Niku ja Vaakanainen lyövät kunnolla läpi. Valmennukselta odotan herkkää pelinlukua, eli jos peli ei joukkueella- tai pelaajalla kulje, niin ollaan valmiita tekemään muutoksia. Odotuksia on myös pelitapahtumaan, saako uusi toimari luotua viihdyttävämmän tapahtuman, musiikki,valot,kuution käyttö ym. avulla.

Odotan pitkää kevättä, ja vaikka niin että Synergialla nostellaan ensi keväänä Kanada maljaa !
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pitäisköhän tää viesti aloottaa samantien tekstillä "Rakas joulupukki, jääkiekkokausi on taas niin pirun pitkä..."

Eniveis, asiaan. Mestaruus. Ei kahta sanaa. Pari kautta jo pronssimatseissa kärvistelty, joko tällä kaudella takaisin itse asiaan?
Pelaajista Vaakanaisen, Suomelan ja Vehviläisen läpimurto. + Ruusulle enempi vastuuta mahdollisesti.

Mitäs muuta. Jos hallin yleisökeskiarvoa sais hivenen nousemaan, ottelutapahtuman tason noustessa. Ja enempi massaa hoilaamaan JYPin puolesta. Ihan rohkeesti. Perkules.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös