En ole koskaan...

  • 121 040
  • 975

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole koskaan klikannut Jatkoajan KHL-osiota. Tai en ainakaan muista. Jos olen, niin se on ollut humalassa, eli alkuperäinen väite pitää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuliko kuitenkin kortsu käytettyä?
Tuli joo. Itse asiassa just tosta tapauksesta oon täällä joskus kertonutkin. Siis se nainen oli niin lihava, että jonkun tv-ohjelman jo voisi tehdä. Ja kesken vetelyn tuli sellainen tunne että hitto nyt mä taidan nykiä läskimakkaroiden väliin enkä oikeaan paikkaan ja sen naisen ilmekin oli vähän sellainen, mutta kun tuntui hyvältä niin jatkoin vaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuli joo. Itse asiassa just tosta tapauksesta oon täällä joskus kertonutkin. Siis se nainen oli niin lihava, että jonkun tv-ohjelman jo voisi tehdä. Ja kesken vetelyn tuli sellainen tunne että hitto nyt mä taidan nykiä läskimakkaroiden väliin enkä oikeaan paikkaan ja sen naisen ilmekin oli vähän sellainen, mutta kun tuntui hyvältä niin jatkoin vaan.

Läskeissä naisissa on se hyvä puoli, että ei oo just niin tarkkaa osuuko se sinne itse kohteeseen. Ittelle se pienimunasena on muutenkin melko mahdotonta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vaikka juon alkoholia, en ole ollut kertaakaan elämäni aikana humalassa (absolutisteja ei siis lasketa)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Läskeissä naisissa on se hyvä puoli, että ei oo just niin tarkkaa osuuko se sinne itse kohteeseen. Ittelle se pienimunasena on muutenkin melko mahdotonta.
Joo pitkä on matka kyrvän taivaltaa kaikkien läskimakkaroiden ohi. Ja kitkaakaan sellaisessa ei paljoa tunnu olevan. Muutenkin joutuu kiipeämään päälle. Lapsena sitä hyppi pomppulinnassa ja mikään ei ole muuttunut. Takaisin lähtöruutuun ja porilaisten marssi eiku po-po-po-poing poing po-poo-poing. Voi kyynel.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En ole koskaan ajanut neuvosto- tai venäläisvalmisteisella autolla enkä oikeastaan muillakaan "itäautoilla". Skodalla olen kerran käynyt koeajolla 2000-luvulla, jolloin merkki oli ollut jo pitkään VAG-konsernin tuote.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En oo koskaan syönyt hyvää pakastepitsaa ja mä oon syönyt niitä paljon...
En ole koskaan juonut erityisen hyvänmakuista alkoholijuomaa ja olen juonut alkoholia paljon.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitkä on matka kyrvän taivaltaa kaikkien läskimakkaroiden ohi. Ja kitkaakaan sellaisessa ei paljoa tunnu olevan. Muutenkin joutuu kiipeämään päälle. Lapsena sitä hyppi pomppulinnassa ja mikään ei ole muuttunut. Takaisin lähtöruutuun ja porilaisten marssi eiku po-po-po-poing poing po-poo-poing. Voi kyynel.

Kyynel tulee yleensä ihan eri reiästä.

En ole koskaan pannut ketään silmään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En ole koskaan koskenut yksittäiseen tupakkaan edes sormillani enkä siis tietenkään ole sellaista edes kokeillut polttaa. Jonkun askin olen tainnut kaverille ojentaa jossain tilanteessa, kun on pyytänyt, mutta silloinkin alkoi kuvottaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minun on tehnyt mieli kysyä tästä asiasta jo 17kk 10 pv sitten: oletko sitten pannut huoraa ilmaiseksi kun kerran laitoit maksuasian sulkuihin?
Joo. Ei tarvinnut maksaa meni kaveripohjalta
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Joo. Ei tarvinnut maksaa meni kaveripohjalta

No siinä on kyllä jo kaveri pohjalla.

En ole koskaan juonut alkoholia Virossa. Oikeastaan voi sanoa etten koskaan ole juonut alkoholia, mutta en myöskään ole koskaan käynyt Virossa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Hemmetin vaikea keksiä mitä (tavanomaista, tai vähän erikoisempaankaan) en olisi koskaan tehnyt..

Ne perinteiset tietenkin; en ole koskaan kansantanhunnut, sukurutsannut tai pannut rumaa naista. En ole koskaan käyttänyt myöskään huumeita (ellei alkoholia sellaiseksi lasketa..) tai polttanut tupakkaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole koskaan ollut baarissa/humalassa armeijan iltavapailla. Itse asiassa en poistunut koskaan kasarmilta varuskuntavapailla. Viikonloppuna vedettiin toki sitten senkin edestä.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
En ole koskaan rakastellut kahden naisen kanssa samaan aikaan. Kerran se oli hyvinkin lähellä, eli päästiin jo suujuttuihin, mutta sammuin valitettavasti ja minut häädettiin sitten asunnosta pihalle,
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Hemmetin vaikea keksiä mitä (tavanomaista, tai vähän erikoisempaankaan) en olisi koskaan tehnyt..

Onhan noita helppo keksiä. En oo ikinä pelannut pelikonsolia kuten playstation tai xbox, en ole ikinä rullaluistellut, en ole ikinä ottanut tatuointia enkä ole ikinä käynyt ns. perinteisessä yleisessä saunassa. Keksisihän kaikkea vaikka kuinka paljon lisää jos vain jaksaisi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En ole koskaan rakastellut kahden naisen kanssa samaan aikaan.
Sama.
Kerran kyl menin taxilla kahden naisen mukana niiden kämpille muttei ne päästäneetkään mua sisälle ja se oli kyllä hyvä juttu, sillä en olis siihen toiseen halunnutkaan koskea. Vitutti se silti silloin vähän. Oli vielä tuolloin aika pitkä matka kävellä kotiin. Poliisit pysäyttivät mut matkan varrella, kun etsivät jotakuta. Kerroin heille miten mulle oli just käynyt ja nauroivat aika perkeleesti, mut rikosilmoitusta eivät suostuneet asiasta ottamaan vastaan.

Tapauksesta on noin 30 vuotta aikaa ja pikkuhiljaa olen pääsemässä nöyryytyksestä yli. Saatanan akat!
 

scholl

Jäsen

En mäkään, mutta oon rakastellut kahta kaunista naista peräkkäin. Siis vaihtanut naisesta toiseen. Molemmat olivat siinä samassa hotellihuoneessa. Kaksi kertaa minut on pyydetty hotellihuoneeseen jatkoille, niin että olisi ollut neljä naista ja minä, mutta olen kieltäytynyt. Tai toisella kerralla Turussa kieltäydyin ja Kampissa en kieltäytynyt, mutten osannut naisen numberia tallentaa kännykkään ja se katosi. En voinut nimittäin lähteä heidän matkaan, kun oli drinkki kesken. Myös Jatkoajan seniorimeetingin jälkeen jotkut naiset yrittivät kaapata minut mukaansa jonnekin. Siitä ei tiedä olisiko heillä ollut pahat aikeet, mutta vlad. kantoi minut siitä pois.

Sinänsä eikös tuo ole ihan normaalia miehille, jotka ovat vähän enemmän liikenteessä olleet, että sattuu ja tapahtuu. Vaikka olisi kuinka siveellinen herrasmies niin joskus käy jotain. Useimmiten olen onneksi osannut sanoa ei.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan ostanut vieraalle naiselle juotavaa baarissa.

(En myöskään ole absolutisti, alaikäinen tai muuten baareja välttelevä, en edes sinkkuaikana ollut kiinnostunut sellaisista naisista jotka yrittävät selvitä baari-illasta muiden kustannuksella tai ts. "antavat ymmärtää mutta...")
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulipahan vain mieleeni, etten ole koskaan valmistanut tai syönyt joulupöydässä kokonaista ankkaa tai hanhea.
No, nyt olisi tarkoitus tempaista ja paistaa joulupöytään kokonainen ankka kinkun/kalkkunan sijaan ihan vaihtelun ja osaksi senkin takia, ettei meille kahdelle vanhalle ihmiselle uppoa jouluruokaa(-kaan) määrättömiin.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Seuraava listaus ei ole kummoinen tällä palstalla, mutta omassa duunissa, jossa suurin osa ihmisista on kermaperseitä varakkaista taustoista, oheinen listaus herättäisi suurta ihmetystä.

En ole koskaan lasketellut
En ole koskaan syönyt rapuja enkä ollut missään rapujuhlissa
En ole käynyt Euroopan ulkopuolella
En ole ajanut automaattivaihteista autoa
En ole solminut kravattia ilman katsomatta tarkasti ohjekuvaa
En ole koskaan syönyt puikoilla
En ole koskaan jättänyt äänestämättä eduskunta/kunta/presidentin/EU-vaaleissa
En ole koskaan pelannut tennistä enkä golfia
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Käynyt hautajaisissa. Ja ikää on pyöreät 30 *koputtaa puuta*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös