En ole koskaan...

  • 121 427
  • 975
En ole koskaan kuullut Vadelmavene -biisiä.

En ole kuullut minäkään. Enkä ole myöskään kykeneväinen mainitsemaan ainuttakaan kappaletta noilta ketjussa mainituilta jethrotulleilta, kingcrimsoneilta ja wigwameiltä . En erityisesti seuraa tuollaista räkänokkien suosimaa hömpänpömppää, vaikka toki siihen toisinaan saattaa radiota kuunnellessaan törmätä. Mutta onneksi kukaan ei ole velvollinen näitä nykyajan aivottomia ohjelmia kuuntelemaan, siksi harvoin niissä esitetään kuuntelukelpoisia sävelteoksia. Onhan se hivenen eriskummallista, että radiossa pitää soittaa jotain pitkätukkien huumehöyryistä pippelinmittaustiluttelua, kun maailmassa owat musiikkia jo tehneet esim. sellaiset artistit kuin Muddy Waters, Robert Johnson, Howlin' Wolf, Elvis Presley, Chuck Berry, Johnny Cash ja Carl Perkins. Nuoriso on pilalla.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En nyt tiedä oletko menettänyt mitään. Tai missannut.

En ole koskaan käynyr Lapissa.

No, kyllä vanhan Rauman puutalokorttelit pitäis joskus vielä katsastaa. Ja tietty Äijänsuon kiekkomatsi.

Lapissa kannattaa kyllä käydä. Melkein milloin vaan paitsi ei ehkä juuri nyt, koska hyttyset.

En ole muuten käynyt myöskään Savonlinnassa. Siihen asiaan tulee sentään muutos ensi viikolla.
 

Ralph

Jäsen

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No, kyllä vanhan Rauman puutalokorttelit pitäis joskus vielä katsastaa. Ja tietty Äijänsuon kiekkomatsi.
+ Kivikylän ryynäri. On muuten helevetin hyviä makkaroita.

En oo missään tapahtumassa ollut VIP-alueella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole koskaan avannut yhtäkään ketjua täällä Jatkoajassa. En ole myöskään raportoinut yhtään viestiä modeille. Hyvä tietenkin että joku noita tekee. Sellainen oikein pelottava noita-akka. Hui.

En ole koskaan nähnyt yhtään ainoaa KHL-matsia alusta loppuun. Kaksi erää olen tainnut joskus katsoa,
Viime kaudella mä pääsin yhden vedonlyöntifirman sponssaamana usein Jaffalaan, mutta monesti lähdin sieltä ennen loppua kun kaupasta piti ehtiä hakemaan kaljaa ennen ysiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo missään tapahtumassa ollut VIP-alueella.
No nythän tää menee kehumiseksi. Jostain nettikilpailuista oon varmaan parikymmentä kertaa voittanut jonkinlaisen vippilipun jonnekin, mutta yleensä niissä ei ole mitään kovinkaan erikoista. Normaali lippu + pari hikistä drinkkilippua ja ehkä pääsy jonnekin suht ankealle alueelle, josta joskus näkee jopa huonommin kuin muualta. Viimeksi jossain keikalla sai sentään kortsuja ja mähän tungin kaikki taskut aivan täyteen. Sylissäkin vielä kannoin varmaan kuus sellaista isoa paketillista kun himaan talsin. Meikäläisen panotahdilla tossa on miljardin vuoden tarpeisiin. Perintönä voisi vaikka lastenlapsille jättää. Mä itse olen saanut perinnön jo penskana. Se oli sellainen t-paita, jossa seitsemän miestä seisoo munat pystyssä ja vieressä komeilee 7-upin logo.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole koskaan pannut läskiä muijaa. En ole myöskään kuunnellut koskaan Sannia... kuka onkaan ei oikeastaan kiinnosta. En ole koskaan saanut sukupuolitautia, en angiinaa tms. juttua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En ole koskaan avannut maitopurkkia.

En ole koskaan maistanut tupakkaa tai sikaaria.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En ole koskaan käynyt KHL-matsissa.
En ole koskaan nähnyt yhtään ainoaa KHL-matsia alusta loppuun. Kaksi erää olen tainnut joskus katsoa,
En ole koskaan nähnyt erääkään KHL-jääkiekkoa, en paikan päältä enkä televisiosta. Sen verran täytyy kunnon ihmisellä olla häpyä ja periaatteita, ettei sekaannu Putinin fasistiseen paskakiekkoliigaan millään tavalla. Urheiluruudun tilalle näppään kaukosäätimestä hetkeksi vaikka ämmäkanavan sisustusohjelmaa, jos eetteriin suoltuu putinististista KHL-kuonaa. KHL on jääkiekon syöpä ja Jokerit on sen pahanlaatuinen etäpesäke, saatana. Aloitatteko prastitutkat sodan, vai odotatteko kaaliripulit housuissa että rahat loppuu ensin, häh?

En ole koskaan harrastanut vulgaaria kielenkäyttöä ikinä missään.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En ole koskaan käynyt KHL-matsissa.

En ole minäkään, enkä aio koskaan käydäkään.

En ole koskaan nähnyt yhtään ainoaa KHL-matsia alusta loppuun. Kaksi erää olen tainnut joskus katsoa,

Taisin katsoa yhden erän jonkin vuoden ratkaisupelistä, siis sen jolloin se sarja ratkesi. Janne Jalasvaara pelasi silloin voittaneessa joukkueessa.

En ole myöskään katsonut koskaan Super Bowlia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En ole koskaan syönyt kanansiipiä vai wingsejä vai mitä ne nyt on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ole koskaan käynyt Oulussa, Rovaniemellä, Kemissä tai Torniossa - enkä muissakaan pohjoisen kunnissa. Paitsi Kolarissa, koska Ylläs on siellä.

Oulussa olen kävellyt ratapihalla matkalla armeijan Lapin leirille, joka järjestettiin Rovajärvellä. Eli teoriassa olen siis käynyt Oulussa ja saattanut käydä Rovaniemelläkin, mutta yhtään en kyllä tunne käyneeni noilla paikkakunnilla. Kajaani taitaa olla pohjoisin kaupunki, jossa olen käynyt, ja sielläkin olen käynyt vain kerran joskus lapsena.

On jotenkin pöhköä, että ihminen on voinut käydä toisella puolella maapalloa, mutta ei ole käynyt oman maansa kaukaisemmissa kolkissa. Ja kaukaisiahan ne ovat lähinnä etelän näkökulmasta, eivät ne kaukaisia ole siellä päin maata asuville.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole koskaan ollut kännissä, vaikka laatuoluita nautiskelenkin. Oikeastaan aika optimaalista oli viettää absolutistina kolmekymppiseksi saakka, koska ei mulla liiemmin ole edes halua juoda yhtä tai korkeintaan kahta olutta enempää illassaan.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
En ole koskaan omistanut mikroaaltouunia tai kahvinkeitintä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En ole koskaan

- käynyt ns. etelänmatkalla
- vuokrannut videokasettia

Tätä kolmentoista vuoden takaista viestiä on päivitettävä sen verran, että DVD-kausikin meni ohi mitään vuokraamatta, mutta sorruin sitten Elisa Viihteestä yhden tai kaksi leffaa kokeeksi vuokraamaan. Kokeilu ei jatku.

Etelänmatkalla en ole käynyt vieläkään. Hankoa tai Tallinnaa ei lasketa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös