E-Sports

  • 77 634
  • 427

Yö-Orava

Jäsen
Joo hieman tiheämpään tosiaan tullaan ampumapaikalle tässä kuin ampumahiihdossa. En kyllä ihmettele yhtään jos putoaa kärryiltä tämän termistötulvan keskellä. :D
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siis mikä tämä juttu on? Eikös tuo NaVi johtanut reilusti ja nyt äkisti kun käänsin lähetyksen takaisin, niin tämä Luminous johtaakin 13-14... wtf, ilmeisesti tilanteet vaihtuvat laidasta laitaan ja pelissä voi voittaa tyyliin jopa kymmenen peliä putkeen..
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eiköhän CS ole isolle osalle tuossa viime vuosikymmenellä teini-ikänsä eläneille erittäinkin tuttu peli. Pikkasen kyllä huvitti kun ekaa kertaa tätä tuli ihan Suomen televisiostakin ja suomeksi selostettuna. Nythän siellä on jo kaikki ennakkostudiot ja haastattelutkin mukana. Ei olis ihan äkkiä uskonut silloin 10 vuotta sitten kun 1.6:sta naputeltiin kaveriporukalla, että tämä voi tähän mennä.

Nyt ilmeisesti vasta se iso sukupolvi onkin tulossa ja näistä on vasta tulossa kova juttu.

Itse pelin pelaaminen ei kyllä enää oikein nappaa, mutta kivahan näitä isoja turnauksia on katsoa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Siis mikä tämä juttu on? Eikös tuo NaVi johtanut reilusti ja nyt äkisti kun käänsin lähetyksen takaisin, niin tämä Luminous johtaakin 13-14... wtf, ilmeisesti tilanteet vaihtuvat laidasta laitaan ja pelissä voi voittaa tyyliin jopa kymmenen peliä putkeen..
Ilmeisesti altavastaajalla nyt enemmän "rahaa" käytössä ja paremmat pyssyt. Nyt alkaa jo itseäkin naurattaa nämä omat varmaan erittäin asiantuntevat kommentit.

EDIT. Ei saatana, :D Nyt vasta tajusin, että osa noista oudoista termeistä on noiden pelaajien nimiä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eiköhän CS ole isolle osalle tuossa viime vuosikymmenellä teini-ikänsä eläneille erittäinkin tuttu peli...

Juu ja on se nyt tuttu periaatteessa meille teini-ikänsä 10 vuotta sitten eläneillekin. Itseäni ei ole kyllä koskaan oikein napannut, vähän jaksanut jauhaa niitä WWII:n sijoittuvia...olisi varmaan kannattanut, jos näillä nyt lyödään rahoiksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ilmeisesti altavastaajalla nyt enemmän "rahaa" käytössä ja paremmat pyssyt. Nyt alkaa jo itseäkin naurattaa nämä omat varmaan erittäin asiantuntevat kommentit.

EDIT. Ei saatana, :D Nyt vasta tajusin, että osa noista oudoista termeistä on noiden pelaajien nimiä.

Onko noissa peleissä vaihtuvia pelaajia? Vielä hetki sitten tuntui, että Luminous on niskan päällä, mutta äkisti tämä NaVi hoitanutkin rutiinilla pari viimeistä...
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eka kartta jatkoajalle. Voi tulla aika pitkä peli.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mites tämä jatkoaika, onko paras kuinka monesta?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mites tämä jatkoaika, onko paras kuinka monesta?
Molemmat pelaa 3 kierrosta kummallakin puolella. Yhteensä siis 6.

Eli se joka voittaa ensin 4 kierrosta, voittaa kartan. Jos menee 3-3 niin silloin tulee uudet 6 kierrosta.

Oliko selvästi selitetty? :D
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Molemmat pelaa 3 kierrosta kummallakin puolella. Yhteensä siis 6.

Eli se joka voittaa ensin 4 kierrosta, voittaa kartan. Jos menee 3-3 niin silloin tulee uudet 6 kierrosta.

Oliko selvästi selitetty? :D

Juu, tänks...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oliko tämä eka kolme peliä niin, että NaVin lähtöasema oli vaikeampi? Nyt nimittäin selostajat puhuvat, että NaVilla etulyöntiasema...
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Painostamaan midin puolelle jottei pääsis niin pahasti splittaamaan.

Eli siis painostamaan keskikarttaa, jottei toinen joukkue pääse halkomaan omaa joukkuetta erilleen?
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Kartat ovat tosiaan enemmän tai vähemmän CT painotteisia (pl. Cache tällä tasolla jota tänään ei nähdä), eli toisin sanoen niitä on helpompi puolustaa kuin niille on hyökätä. Vanha Nuke on yksi hyvä esimerkki missä 12-3 tilanne puoliajalla oli ihan mahdollinen ja ottelu saattoi päättyä tappiolla olleen joukkueen voittoon.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Brasseille meni eka kartta
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Samanlaista romantiikkaa mainoksissa kuin mitä futismaailmasta tulee.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Huikea ensimmäinen kartta ja tännehän on näköjään tullut viestejä reilustikin :D

Ei siis ole mitään vaihtomiehiä, molemmilla 5 pelaajaa. Ja tuo vaihtelu johtuu tuosta rahasta, mitä joka kierroksella saa. Jos ei ole rahaa hyviin aseisiin, niin saumat kierroksen viemiseen tippuu aika radikaalisti. Sen takia se lumipallo lähtee pyörimään nopeasti toiseen suuntaan.
Ja 15 kierroksen jälkeen vaihdetaan puolia, sen takia voi olla ensin 12-3 ja sen jälkeen 15-15. Toinen puoli on yleensä vahvempi kartassa.
Äskeinen kartta oli Luminosityn valitsema ja seuraava on sitten NaVin valitsema. Jos päättyy 1-1, niin sitten tulee satunnainen kartta, joka on tällä kertaa Train.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin tämän pelin "hienous" on siinä, että joka peli on ihan sitä samaa, mitä ne kaikki muutkin pelit. Terroristit yrittää voittaa pislarundin, jonka jälkeen painaa muutaman voiton rahan turvin, jonka jälkeen yleensä sitten niitä perseraiskataan. Sitten vaihtuu puolet ja sama homma uudestaan ja lopussa katsotaan kumpi sai voitettu terroristeilla enempi.

En jaksa ymmärtää, miksi ihmiset katselee näitä. Tämän pelin varianssit on niin olemattomia ja mapitkin on aina samat. Itse olen katsellut lähinnä tabletilta saunassa, kun yleensä sieltä ei muutakaan tule, varsinkaan viikkoiltoina ja sunnuntaisin ja siltikin tämä alkaa puuduttamaan, kun on katsonut vaikka kerran kahteen viikkoon yhden matsin. Kiva peli pelata, mutta en tämän katsomista vain ymmärrä.

Mutta ei ole minulta pois.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En jaksa ymmärtää, miksi ihmiset katselee näitä. Tämän pelin varianssit on niin olemattomia ja mapitkin on aina samat. Itse olen katsellut lähinnä tabletilta saunassa, kun yleensä sieltä ei muutakaan tule, varsinkaan viikkoiltoina ja sunnuntaisin ja siltikin tämä alkaa puuduttamaan, kun on katsonut vaikka kerran kahteen viikkoon yhden matsin. Kiva peli pelata, mutta en tämän katsomista vain ymmärrä.

Itse katson ihan sen takia, koska tykkään pelistä ja nuo pelaajat ovat niin helvetin taitavia, että noita suorituksia jaksaa ihailla kerta toisensa jälkeen.

Ja finaalilla tosiaan 1,3 miljoonaa katsojaa meni äsken rikki.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
En jaksa ymmärtää, miksi ihmiset katselee näitä. Tämän pelin varianssit on niin olemattomia ja mapitkin on aina samat. Itse olen katsellut lähinnä tabletilta saunassa, kun yleensä sieltä ei muutakaan tule, varsinkaan viikkoiltoina ja sunnuntaisin ja siltikin tämä alkaa puuduttamaan, kun on katsonut vaikka kerran kahteen viikkoon yhden matsin. Kiva peli pelata, mutta en tämän katsomista vain ymmärrä.

Mutta ei ole minulta pois.
Ei tässä kai mitään ihmeellistä ole. Nassikat kasvaa tämän parissa ja kai se on sitten jollain lailla luonnollista. Ja vanhat ihmettelee että mitä helvettiä ne tuon kanssa aikaansa tuhlaa. Näin se vaan taitaa aina mennä. :)

Ei kait tämä nyt periaatteessa sen järjettömämpää ole kuin minkä tahansa muunkaan asian seuraaminen jossa kilpaillaan jostakin.

Kyllä minäkin näitä kattelen aina silloin tällöin kun näitä isoja turnauksia tulee. Tai tätä ennen en ole katsonut kuin ne mitkä on Suomen televisiosta tullleet. Ihan kivaa viihdettähän tämä on. Ja toisaalta kun pelin aiemman version kanssa tuli vietettyä paljon aikaa aikoinaan, niin kyllähän silläkin on jotain tekemistä että kiinnostaa näitä katsella. Toisaalta on se ihan ymmärrettävää jos nämä joillekin menee ihan yli hilseen. Niin se menee se oikea urheilukin monelle ihan yli hilseen samalla tavalla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Näkevätkö nämä selostajat enemmän kuin me?
Ei, sama kuva niillä on.
E: Itseasiassa enpäs menekään takuuseen miten tuo ohjaaminen toimii. Mutta olen käsittänyt, että samasta kuvasta selostavat.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse katson ihan sen takia, koska tykkään pelistä ja nuo pelaajat ovat niin helvetin taitavia, että noita suorituksia jaksaa ihailla kerta toisensa jälkeen.

Ja finaalilla tosiaan 1,3 miljoonaa katsojaa meni äsken rikki.
Kyllä tiedän paljon porukka tätä katselee ja kuinka iso se "skene" on. Mutta ihmettelen silti. Noita dota pelejä en ymmärrä pätkän vertaa, mutta nekin vaikuttaa sisältävän enemmän variaatioita kuin CS. Ja minä sentään olen CS:ää pelannut betasta asti, ihan tuhottomia määriä, olen klaanimatsannut yms. Jotenkin en vain ymmärrä mitä katsottavaa tässä on. Oletin ehkä vähän enempi kun tämä uusi :GO julkaistiin, että olisivat keksineet jotain uutta ja ihmeellistä. Eivät keksineet.

Toki olen hyporkiittinen, kun nytkin tätä lähetystä katselen. Ja kyllä mä Allun pelejä tykkään katsella... Suomi, torille jada jada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös