Donald McLeanille jatkosoppari!

  • 17 329
  • 78

Bandana

Jäsen
Nikke kirjoitti:
Tarjoilija, mulle samaa mitä mazappilla on lasissa. Luepa kaksi tai kolme viestiä omasi yläpuolelta. Vinkki; Donitsille viime yönä toisessa tämän kauden ottelussaan peliaikaa 14:10 ja syöttö Shanahanin 1-0 maaliin.

Muaha. Legendaarista. "En nyt jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta heitänpä kaksi senttiäni mukaan..."

En nyt tuota Niken onnenpissiä niele. Oliko mautonta sarkasmia vai mitä? Viime syksystä lähtien jokainen Donitsi-uutinen on ollut suuri isku sydämeen. Alkukauden lukuisat maalit, koko talven jatkuneet maalit, valinta tähdistöotteluun, tähdistöottelun laukaisukisan voittaminen ja nyt AHL:n tärkeimmäksi pelaajaksi valitseminen. Mitä seuraavaksi? Nobelin sympaattisuuspalkinto?

Maailmanhistoriassa ollaan usein mietitty, millaista olisi ollut jos aikansa nerot olisivat eläneet samaan aikaan. Millainen joukkoräjähdys oltaisiin koettu jos vaikkapa Platon, Tuomas Akvinolainen, Galilei ja Einstein olisivat törmänneet samassa yökerhossa?

Samaa voi soveltaa Bluesiin. Donitsia ja muita Espoossa ihastuttaneita miettiessä ei voi kuin harmitella sitä miten kaikki parhaat osuvat tänne aina eri aikaan.

Robert Salo 1990 - 1999, Jan Caloun 2001 - kevät 2004, Donald MacLean syksy 2004 - maaliskuu 2005, Joakim Eriksson huhtikuu 2005 ->

Once again, timing is everything.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Bandana kirjoitti:
En nyt tuota Niken onnenpissiä niele. Oliko mautonta sarkasmia vai mitä?
Ei siinä mitään sarkasmia ole. Väitän ettei Blues olisi saanut miestä pidettyä vaikka olisi yrittänytkin. Ja kyllä mä olen vilpittömästi iloinen jos nämä "meillä" onnistuneet onnistuvat muualla, pl SM-liiga. Kyllä esim Ekmanin valinta viime vuonna DIF:n Järnkaminen-palkinnolla sekä hienot pelit San Josessa samoin kuin Davidssonin otteet HV:ssa lämmittävät. Vaikka toki näkisin miehet mielellään Espossa, Pernillan ja/tai Lindan kanssa tai ilman.

Ja mitä tuohon ajoitukseen tulee niin kyllä mulle kelpaisi ensi kaudella hyökkäyksessä nelikko Eriksson-Kohn-Caloun-MacLean/MacTavish.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nikke kirjoitti:
Tarjoilija, mulle samaa mitä mazappilla on lasissa. Luepa kaksi tai kolme viestiä omasi yläpuolelta. Vinkki; Donitsille viime yönä toisessa tämän kauden ottelussaan peliaikaa 14:10 ja syöttö Shanahanin 1-0 maaliin.
Vesiselvänä tuon kirjoitin :) Ketjua toki olen myös lukenut, mutta ei näköjään pistänyt silmään se mikä piti. Sattuuhan sitä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Nikke kirjoitti:
Ja mitä tuohon ajoitukseen tulee niin kyllä mulle kelpaisi ensi kaudella hyökkäyksessä nelikko Eriksson-Kohn-Caloun-MacLean/MacTavish.

Tehdään suosiolla 'penat' ja otetaan molemmat mac't ja peluutetaan kerraaln vain toista ja toinen voi syödä hodareita sauna-aitiossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös