Dna, tekninen tuki.

  • 2 369
  • 7

Rillipiru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Minnesota North Stars
Pc:n vaihdon yhteydessä kaipailin sähköpostini salasanaa joten puhelin käteen ja kysymään.

Nyt lähes 2 tuntia olen yrittänyt päästä läpi. Veloittavat 0.37 e per minuutti. Eli kohta olen maksanut "palvelusta" lähes 50 euroa. Vittumainen luonne kun on, niin tämän pelin katson loppuun asti, maksoi mitä maksoi...

Edit. vastasivat 1 tunnin ja 52 minuutin jonotuksen jälkeen...! Dna:n toimitusjohtajakin itki jokunen päivä sitten talousuutisissa kilpailun kiristymisestä ja tarpeesta vähentää henkilökuntaa. Hyvä Dna!

Arvatkaapa vaihtuuko perheen puhelinliittymät ja internet operaattori huomenna....
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Rillipiru kirjoitti:
Pc:n vaihdon yhteydessä kaipailin sähköpostini salasanaa joten puhelin käteen ja kysymään.

Nyt lähes 2 tuntia olen yrittänyt päästä läpi. Veloittavat 0.37 e per minuutti. Eli kohta olen maksanut "palvelusta" lähes 50 euroa. Vittumainen luonne kun on, niin tämän pelin katson loppuun asti, maksoi mitä maksoi...

Edit. vastasivat 1 tunnin ja 52 minuutin jonotuksen jälkeen...! Dna:n toimitusjohtajakin itki jokunen päivä sitten talousuutisissa kilpailun kiristymisestä ja tarpeesta vähentää henkilökuntaa. Hyvä Dna!

Arvatkaapa vaihtuuko perheen puhelinliittymät ja internet operaattori huomenna....

Eikös tuon jonottamisen pitäisi olla ilmaista.
Ainakin muille operaattoreilla on. Itse olisin kyllä jättänyt jonottamisen väliin, ja marssinut aamulla aimo annos vitutusta haukkumaan lähimmän dna myyjän maanrakoon.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
DNA on viheliäinen paskayhtiö, jonka palveluksia ainakaan minä ei kaipaa enää koskaan.
 

Rillipiru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Minnesota North Stars
Lähetin jo sähköpostia ja kerroin "asiakaspalvelijalle" jonotusajasta...oli pahoillaan, eihän se sen syytä ole.

Soitin piruuttani elisan ja soneran vastaaviin palveluihin. Toiselle jouduin jonottamaan jopa reilun pari minuuttia.

Dna veloittaa musiikista ja heleästä naisäänestä (automaatti, joka kertoo että palvelemme sinua ihan kohta...) 0,37 euroa per minuutti.

http://www.dnainternet.fi/tuotetuki/

Huomenna vaihtuu liittymät ja lujaa....
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu Dna... Itse sain kerran karhulaskun Dna:lta noin 8 kuukautta sen jälkeen kun olin laskun reilusti ennen eräpäivää maksanut, siinä sitte selvitettiin ja esitettiin dokumentteja että lasku ON maksettu, ei kuulemma näy heidän päässä. Eikö yleensä karhulaskut tule parin viikon viikon päästä siitä kun laskun eräpäivä on mennyt? Kuulemma muillakin ollut ongelmia omituisten laskujen kanssa mutta 8 kuukautta on aika pitkä aika, olin jo lopettanut sen liittymänkin siinä muutama kuukausi ennen tätä mystistä laskutussotkua. Elämä on?
 

Rillipiru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Minnesota North Stars
Kaiken huippuna niiden antama uusi tunnus/salasana ei edes toimi!

Kuulemma menee muutama minuutti.....!Nyt on uuden tunnuksen aktivoinnista aikaa kulunut n. ½ tuntia.

Pitäisiköhän soittaa ja kysyä missä mättää....voi vitunpääkeitto, että on elämä kallista.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Dna:sta ei itsellä ole ollut pahaa sanottavaa. Parista muusta operaattorista kylläkin, yhteistä näille kaikille tuntuu olevan se, että asiakaspalveluun saa jonottaa ikuisuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös