Diablo III – keisarin uudet vaatteet

  • 17 576
  • 104

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilu 13 tuntia aikaa Reaper of Soulsiin ja tiistai-keskiviikko vapaata töistä!

Millä mielellä porukka lähtee yöhön valmistautumaan? Crusader ensin vai Act V läpi?

Rohkeasti mukaan Diablon Jatkoaika-communityyn ja chattiin pyörimään!
 

Teloch

Jäsen
Minä ainakin lähden yöksi nukkumaan. Ei näy VPD:n sivuilla että olisi tilaus lähtenyt mihinkään, vaikka heidän kanssaan kirjeenvaihtoa asiasta kävinkin. Eipä se tietysti minulta ole pois, jos tuon muualta haen.

Act V vs. Crusader-väittelyyn oman pääni sisällä jääkin näin ollen mukavasti lisäaikaa. Vaikea päätös. Crusader tällä hetkellä niskan päällä.
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Act V vs. Crusader-väittelyyn oman pääni sisällä jääkin näin ollen mukavasti lisäaikaa. Vaikea päätös. Crusader tällä hetkellä niskan päällä.

Itse vedin Act V:n läpi, että pääsen levuttamaan adventure modeen. Oikein hauska lisäys peliin, ei hajota vanhojenkaan actien läpipelaus adventuressa yhtään. Ainakaan vielä.
 

Teloch

Jäsen
Ja minä taas päädyin crusaderiin. Viime yönä napsahti 70 ja nyt sitten hierotaan adventurea paremman roinan toivossa. Master-tasolla menee suht leppoisasti, mutta tormentille en vielä uskalla lähteä. Jahka tuosta pari kaveria vähän aktivoituu ja päästään useammalla äijällä vauhtiin, niin eiköhän tästä parin päivän sisällä jo sielläkin kuoleskella.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Nostetaanpa tama taalta ylos. Eli tuli juuri eilen haettua Diablo 3 Ultimate Evil Edition (jotain sinnepain) PS4:lle ja nyt tullut hieman hakattua Barbaarilla eteenpain. Paljon uutta kylla tullut, johtuuko sitten Reapers of Soulista, patcheista vai PS3-PS4 vaihdosta (pelasin siis aikaisemmin PS3:lla tata) ja toistaiseksi vaikuttanut erittain hyvalta. Pari huomiota:

Vaikuttaisi, etta levelia tulee entista nopeammin. Normal Act2 lahestyy loppua, mutta ukko on jo levelilla 30. Mitaan en ole pelannut uusiksi ja aika vahan on tullu tehtya mitaan Eventeja tai alueiden kiertamista. Jos nyt joku event tullut vastaan niin olen tehnyt, mutta eipa ole nakynyt montaa. Olettaisin olevani levelilla 31-32 kun paasen Act3:een, joka vaikuttaa aika korkealta. No, ehka se sitten tasottuu Nightmarella/Hellilla.

Legendary dropit. Niita on ihan yllattavan paljon. Harmillisesti kyllakin suurin osa on noita Blacksmithin Planeja, joilla en tassa vaiheessa tee yhtaan mitaan, kun ei ole ehtiny saada kaikki ingredientteja, etta vois craftata noita. Oon ma yhden legendary shieldin ja beltin saanut, mutta kaikki muut ollut planeja. Mahdollisesti tuo sitten auttaa uusia hahmoja, mita tulee taman Barbaarin jalkeen pelattua, toivottavasti ainakin.


Kannattaakos tassa ihan ensimmaisena pelata hahmo lvl70 seka hoitaa Hell lapi ja sitten vasta pohtia noita Adventure modeja, rifteja yms? Tuntuu etta on ihan noob, kun ei tieda naista yhtaan mitaan. Ei silla etta olisi ennenkaan tiennyt mistaan mitaan, mutta nyt on jotenkin todella avuton olo, vaikka kuvittelin tietavani Diablosta aika paljonkin.
 

Teloch

Jäsen
Tasolla ei niinkään ole väliä, senkus tuuttaat tarinan läpi että adventure mode aukeaa. Siellä expaa tulee sitten vielä tiukemmalla tahdilla. Toki jos adventure mode on suoraan auki (?) ja haluaa äkkiä tasokattoon, adventure on luonnollinen valinta. Tässä tapauksessa tarinan puolella Malthael kannattaa tappaa vasta kun on dingannut 70 -> varma lvl 70 legendary palkintona.
Tasokaton jälkeen sitten vaan kiukulla bountyja ja riftejä tahkoamaan ja kunnon romua niskaan, jahka olet keksinyt sopivan buildin.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Paasin tuon Normal -tason lapi jotakuinkin levelilla 50 ja sitten tuo Adventure Mode aukesi. Sitten testailin vahan noita bountyjen teko sen muutaman levelin, kunnes rupesin jonkun saksalaisen heebon kans tekemaan rifteja. Yhdessa illassa sainkin itseni lvl66, mutta kama on edelleen aika paskaa. Eika mulla niinkaan buildista ole viela hajua, katellaan niita sitten myohemmin. Vanhan D2 hulluna olin innoissani kun sain Azurewrathin kateen, joka pysyi kadessa yhden riftin ajan kunnes tuli joku parempi miekka. Noh, ehka sitten myohemmin loytyy naita D2-itemeita, joita voi sitten nostalgiapaissaan kayttaa.

Riftit on kylla ollut hauskaa puuhaa, pakko myontaa. En kylla naista transmogrifyista/enchanteista sun muista tajua mitaan, mutta ajan kanssa sitten.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyi taas kipinä peliin. HC-modella mennään level 60. Vedin storyn läpi ja nyt sitten adventure moden kimpussa. Vedin ACT 1 kaikki bountytehtävät hardilla läpi juuri. Milloin ne aukeavat taas uudestaan pelattaviksi? On kyllä ollut koukuttavaa menoa ja HC tuo vielä kunnon kuumotuksen lisää. Kerran meinasin jo päästä hengestäni, kun liian nopeasti menin eteenpäin.

EDIT: Pelin avasi uudestaan niin näköjään nyt voi vetää ACT 1 uudelleen, jos haluaa.
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Olisivat tuonkin voineet tehdä vaikkapa niin, että palautuksen jälkeen kone arpoisi uudet bountyt tauluun. Eihän siinä kauaa kestä kun käväisee pelistä pihalla, mutta olisihan se metrin verran sulavempi ratkaisu.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Ite tullu noita bountyja tehtya niin, etta kayn kaikki actit lapi. Ei tartte pomppia koko ajan ulos.

Barbaari siis jo lvl70, talla hetkella Demon Hunter levelilla 40, kun satuin loytamaan Windforcen, niin halusin tehda DH:n. Toistaiseks ollu aika jees hahmo. En siis oo ollenkaan tehny questeja, vaan suoraan alotin bountyista, koska Adventure Mode on nakojaan auki kaikille hahmoille heti kun on kertaallen tappanu Malthaelin. Paragon level taitaa olla talla hetkella 60, joista varmaan 30 tuli kun tein pari Torment VI riftia joidenkin Paragon 800+ jannujen kans, kun piti menna testaan kuinka pahasti siella tulee pataan. No, satuin loytaan pelin, missa oli kolme noita jannuja ja ne vaansi aika kovalla tahdilla noita rifteja. Eipa tuo lopulta niin hauskaa ollut, etta loput Paragon levelit tullee kylla tapeltua ite, barbaarilla vaannan Torment I rifteja/bountyja, niissa parjaan yksinani (tosin todella hitaasti), joten se on ollut paljon mukavampaa. Kun vaan loytais jonkun oikeen aseen tolle Barbaarille, toi Fjord Cutter ei oikein oo tarpeeks hyva. Tosin se build pitais varmaan kans jossain vaiheessa kattoo vahan paremmin, toi Frenzy kun on aika saalittava tekeen damagee. Tai sit vaan en osaa.

Demon Hunter + Strafe on kylla jotain mahtavaa. Kunhan ton Windforcen saa lyotya tiskiin, niin johan alkaa jannuja putoon. Sit vois tutkia myos mihin laitella noita Paragon pointseja, talla hetkella vaan kayttany Core-pointsit Movement Speediin.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Nakojaan ei pysty enaa editoimaan vanhoja viestejaan kovin pitkaan joten tulee tuplat.

Demon Hunterilla taistelen kohti lvl70 ja testailin vahan uutta jousta Riftissa. No, eikohan sielta tule legendary Bow sitten Rift Guardianilta ja mikas se on? Etrayu tietysti, joka kaiketi on aika lailla parhaimpia aseita Demon Hunterille? Ei muuten mitaan, mutta kun se on lvl60... Toi mun lvl70 Windforce vie damagessa Etrayu:ta miten haluaa. Toivotaan, etta saan tuon Etrayun joskus lvl70 myos, mutta mun tuurilla ei tule onnistumaan.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Nyt hieman meni into Diabloon. Piti menna Demon Hunterilla riftaamaan ja joku selkee hakkeri saapui peliin (Paragon level oli muistaakseni reilut 6000). Menin siina samalla sitten tekemaan tuon Key Trialin ja sainkin parikin Paragon levelia pelkastaan siina. Piti sitten painaa Cancel tuolle Greater Rift 95:lle, mutta vahingossa painoin Yes ja sit mentiin. Ennenkuin ehdin poistua pelista, niin sain jonkun useamman kymmenen Paragon-levelia. Tais olla lahemmas 50 Paragon levelia mita siina melkein samantien tuli. Ei ole kylla omaan mieleen tollainen Powerleveling, vie kaiken innon. Oma Paragon level taitaa nyt olla jossain 200 hujakoilla mutta kamat on ihan paskat.

Ehka vaikka viikon paasta jos kokeilis jotain uutta hahmoa.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt hieman meni into Diabloon. Piti menna Demon Hunterilla riftaamaan ja joku selkee hakkeri saapui peliin (Paragon level oli muistaakseni reilut 6000). Menin siina samalla sitten tekemaan tuon Key Trialin ja sainkin parikin Paragon levelia pelkastaan siina. Piti sitten painaa Cancel tuolle Greater Rift 95:lle, mutta vahingossa painoin Yes ja sit mentiin. Ennenkuin ehdin poistua pelista, niin sain jonkun useamman kymmenen Paragon-levelia. Tais olla lahemmas 50 Paragon levelia mita siina melkein samantien tuli. Ei ole kylla omaan mieleen tollainen Powerleveling, vie kaiken innon. Oma Paragon level taitaa nyt olla jossain 200 hujakoilla mutta kamat on ihan paskat.

Ehka vaikka viikon paasta jos kokeilis jotain uutta hahmoa.
Joo public-pelit on kyllä konsoleilla ihan kuraa juuri noiden modaajien takia. Blizzardiakaan ei taida modaajien poistaminen kiinnostaa, koska nuita tulee vastaan varmaan joka toisessa huoneessa torment 6:lla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Blizzard ei olisi tarvinnut pennin jeniä lisää, mutta niin vain veivät tämänkin tuottamaan pelaamisen mustaan aukkoon. Reaper Of Souls tuli ostettua kummipojalle ja sen pelaamista PS4:lla seurattuani on kyllä todettava, etten olisi voinut huonommin rahojani sijoittaa, sillä pojalla on kuitenkin edes välttävästi saman pyörittävä PC myös.

PTR vai season2? En tiedä, mutta pelaaminen on hauskaa. Pitäisi vaan tuolle DH:lle löytää ancienttia lapaseen, jotta voisi todella paukutella T6:lla rahaa noille muille seasonaleille. Barbi ja munkki tekisivät toki saman, mutta vielä kun DH:lla ehtii niin käytetään sitä sitten hyväksi.

Onko muuten PTR konsoleilla auki?
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Onko muuten PTR konsoleilla auki?

PTR:aa ei kasittaakseni ole lainkaan konsoleille, muistaisin jostain lukeneeni, etta tuo johtuu lahinna PSN/XBox Live -jutuista, etta konsoleilla ei pelattaisi Blizzardin servereilla tai jotain? Vaikuttais sinansa loogiselta.

Oma Demon Hunter alkaa olla aika hyvissa kamoissa. Tai no, ainakin paremmissa kuin aikaisemmin. Edelleen jatkan Strafe-buildillani, helposti pyoritan T1-rifteja, varmaan menis jo T3:kin, mutta ei oo tullu kokeiltua. Ehka tassa piakkoin. Ancient-kamaa ei hirveesti oo, Marauder-armori, Blackthorne-amuletti, Reaper's Wraps bracersit (ekalla yrittamalla craftasin Ancientit) ja siina se sit taisi ollakin. Eikun onpas mun Dead Man's Legacy -quiver myos ancient. Ja myoskin Mempo of Twilight, kaveri lahetti tollasen giftin mita tuolla kentissa tippuu ja sattu tuleen Ancientina, ei ollenkaan hassumpi.

Sain hieman lisaintoa peliin, kun paatin alkaa jahdata itselleni Ring of Royal Grandeuria (ja samalla tuota 500 bountyn trophya), mutta ei tipu sit millaan. Tosin oon pelannu vasta T1-3, joten pitaa yrittaa loytaa T6-online peli, jossa muut jeesaa noiden kans, ilmeisesti tulee siella helpommin?

Millasissa damage-lukemissa te painelette, jotka vedatte T6-rifteja? Lahinna kiinnostaa onko mun Strafe-mimmilla ikina tsanssia sinne...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sain hieman lisaintoa peliin, kun paatin alkaa jahdata itselleni Ring of Royal Grandeuria (ja samalla tuota 500 bountyn trophya), mutta ei tipu sit millaan. Tosin oon pelannu vasta T1-3, joten pitaa yrittaa loytaa T6-online peli, jossa muut jeesaa noiden kans, ilmeisesti tulee siella helpommin?

Millasissa damage-lukemissa te painelette, jotka vedatte T6-rifteja? Lahinna kiinnostaa onko mun Strafe-mimmilla ikina tsanssia sinne...
En osaa sanoa kuin PC:llä pelaamisesta, mutta ROG saattaa tippua vaikka easyllä. Tietysti neljän sakissa T6:lla todennäköisyys nousee, muttei merkittävästi. Nimimerkillä ei vielä yhtäkään ancienttia ko. rinkulasta, saatana.

En ole damoja tarkistellut, mutta normin DH on jotain 1,1mil ja buffeilla vajaan 2mil parhaimmillaan. Sen tehtävä on kerätä T6:lla rahaa ja legeä muiden classien kehittämiseen. Seasonin DH taitaa olla vain 800k tms, kun viimeksi tarkistin, mutta pysyy näppärästi hengissä T6:lla. Normin DH on valmis buildi, jolla voi buffata gemit lähes minne saakka tarvitsee, vaikka ase on jarruttavana tekijänä (ancient windforce vain). Season on se ainoa hauska tapa pelata tätä peliä, jossa WD on osoittautunut taasen hauskimmaksi vaihtoehdoksi.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
En osaa sanoa kuin PC:llä pelaamisesta, mutta ROG saattaa tippua vaikka easyllä. Tietysti neljän sakissa T6:lla todennäköisyys nousee, muttei merkittävästi. Nimimerkillä ei vielä yhtäkään ancienttia ko. rinkulasta, saatana.

En ole damoja tarkistellut, mutta normin DH on jotain 1,1mil ja buffeilla vajaan 2mil parhaimmillaan. Sen tehtävä on kerätä T6:lla rahaa ja legeä muiden classien kehittämiseen. Seasonin DH taitaa olla vain 800k tms, kun viimeksi tarkistin, mutta pysyy näppärästi hengissä T6:lla. Normin DH on valmis buildi, jolla voi buffata gemit lähes minne saakka tarvitsee, vaikka ase on jarruttavana tekijänä (ancient windforce vain). Season on se ainoa hauska tapa pelata tätä peliä, jossa WD on osoittautunut taasen hauskimmaksi vaihtoehdoksi.

Noi seasonit on itelle aivan utopiaa. No mutta sun lukemat nayttaa silta, etta ei mulla ainakaan hetkeen oo asiaa T6-rifteille :)

Ja mulla ei ole siis ensimmaistakaan ROG-rinkulaa, joten edes normaalikin kelpaa ilomielin. Ja meneeko tuota rahaa muka sitten niin paljon? Ma oon ehtiny kerata itelleni jo lahemmas 2 miljardia, kun en oo viela upgradennu kun muutaman Emeraldin, pitaa varmaan alkaa tykittaan noita rahoja sinne....
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
No nyt pienella hyvalla tuurilla saatiin tuo mun Strafe-Rain of Vengeance Demon Hunter valmiiks. Paivan ensimmainen Horadric Cache ja sain Ring of Royal Grandeurin. Sit aloin vetaan rifteja, etta jos loytais Natalyan crossbown tai sais blood shardeja etta vois gamblata. No, ekalla 500 shardin satsilla tuli Natalyan crossbow, kaiken lisaks Ancientina! Hetkea myohemmin ekalla yrittamalla tuli myos Witching Hour. Nyt tarviikin sitten vaan saada upgradettua nuo muutamat slotit normaalista Ancient-malliin. Tuohon mennee sit tovi, mutta jos aseita gamblais ja sakalla sais ancient Calamityn niin olisin erittain tyytyvainen.

En saanut viela DPS:aa yli miljoonaan, talla hetkella noin 850k, mutta Natalyan setista saatu bonus, etta Rain of Vengeancen cooldown tippuu sekunnilla jokasesta taposta, niin saan koko ajan heittaa tuota RoV:ta ilmoille. Jos vaikka rerollais muutaman noista heikoista Dex-rolleista, niin ehka silla paasis yli tuon miljoonan. Sitten voisi siirtya vaikka Crusaderin pariin.

edit.

nakojaan nostamalla Dexteritya 200:lla (rerollasin natalya bown ja mempon), nosti mun DPS:aa noin 20k. Eli taytyy siis loytaa vaan paivitysta joka slottiin etta paasee tuohon miljoonaan.
 
Viimeksi muokattu:

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Ostin Diablon PS4:lle ja satuin pelaamaan tuon Community Event Buffin aikana... Pelasin normaali tasolla läpi (myös ACT V:n) ja Malthaelin tapon jälkeen level oli 64. Taitaa olla vähän yli levelattu, kun tapan Nightmarella ACT I:sessä yhdella hitillä mobeja ja damage on 130k? Ihan juuri level 65. Olen kyllä clearannut kaikki mapit missä ollut niin perusteellisesti.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Ostin Diablon PS4:lle ja satuin pelaamaan tuon Community Event Buffin aikana... Pelasin normaali tasolla läpi (myös ACT V:n) ja Malthaelin tapon jälkeen level oli 64. Taitaa olla vähän yli levelattu, kun tapan Nightmarella ACT I:sessä yhdella hitillä mobeja ja damage on 130k? Ihan juuri level 65. Olen kyllä clearannut kaikki mapit missä ollut niin perusteellisesti.

Jos oikein muistan, niin mun eka hahmo tais olla lvl58 kun tapoin Malthaelin, etta hiukan korkeammalla olit kuin ma. Mutta tosiaan tuo Community Event Buff on varmasti auttanut noissa leveleissa. Itsekin tuon buffin aikana nostanu kaks hahmoa 1-70.

Olettaisin etta tuo 130k on DPS, eli lukema joka siina Inventory ruudussa nakyy? Vaikka tuo on varsin hyva lukema tuossa vaiheessa, niin sit saa kylla rajusti nostaa jos aikoo menna tuossa Adventure Modessa leikkimaan korkeammilla Torment-leveleilla. Tosin, se nousee melkoisen helposti kun paasee lvl70 ja saa sen tason kamat paalle. Itse juuri pyoritellyt oman Shield Bash -Crusaderin kamoja ja sain nyt ensimmaisen hahmoni, jonka DPS on yli miljoonan. Tosin, en viela testannut kuinka hyvin tuo toimii, koska health tippui aika rajusti. Mutta itse tulee pelattua Torment II tai III tuolla Crusaderilla (silloin kun damage oli noin 6-700k) ja silla parjaa noilla tasoilla rifteissa oikein lepposasti (ehka liian lepposasti?) Greater Riftin clearasin itekseni muistaakseni tasolle 20 noilla kamoilla. Aiemmassa viestissani mainittu Strafe -Demon Hunter voi ja elaa paksusti, mutta en ole viela saanut tuota yli 1mil DPS:n. Tuo 1mil on vaan oma tavoite hahmoille, mitaan aavistusta ei ole, minkalaisissa luvuissa mennaan huippukamoilla.

Suosittelen alkaa pelaileen noita Rifteja/Greater Rifteja/Bountyja. Vaikka Public Online onkin pullollaan modaajia, niin tulee usein kylla loydettya peleja, joissa 3:n muun tyypin kanssa clearataan Greater Rifteja ja/tai T2-3 rifteja. Hauskaa hommaa, tavaraa tulee suht hyvaa vauhtia, samoin kuin Paragon-leveleita. Ja ohessa pystyy vaikka TV-sarjaa/leffaa kattoon, kun pitaa Torment-levelin riittavan alhaisena.
 

Teloch

Jäsen
Ja vaikka se dps siinä paperilla onkin pätevä antamaan suuntaa, ei sitä kannata kauhean sokeasti tuijottaa. Rohkeasti vaan koittamaan mihin asti rahkeet riittävät. Kuten meikäläisen battle.net -profiilista voi nähdä, ei tuolla minun tohtorillakaan ole kovinkaan kummoiset statit ja romuistakin ainakin kolme pitäisi vaihtaa, suurin osa päivittää ancienteiksi ja sen jälkeen vielä muutenkin viilata. Tästä huolimatta T6 menee nenää kaivellen ilman ongelmia ja eiköhän joku greater rift 28-29 voisi mennä jos vaan jaksaisi yrittää, 27 meni ainakin alle 10 minuutin.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Ja uusi patch 2.2 on lyoty tanaan ilmoille PC:lle ja PS4 & Xbox One -konsoleilla. Linkki battle.netin patch-tietoihin: http://us.battle.net/d3/en/blog/18642492/

eli luvassa hieman muutoksia nykyisiin kamoihin, uusi setteja, pari uutta legendary gemia ja muita legendary kamoja, uusia goblineita yms yms. Ja vihdoista viimein tuota Blood Shard-capia saa nostettua, eli cap maaritty nyt sen mukaan mika on korkein Greater Rift mita on soolona vetany lapi. Eli 500 + 10*greater rift leve. Juuri asken testasin ja vetasin Grift 22 lapi ja cap pompsahti juuri tuohon 720. Helpottaa kylla kun on pari hahmoa lvl70, mutta ei oo viela kaikkia kamoja, niin tulee usein vaihdettua sit noille hahmoille kun blood shardit taynna ja gamblaan ja yritan saada kamoja.

Roland-settiin tuli takaisin (?) tuo 500% damage Shield Bash/Sweep Attack. Nosti mun Crusaderin damagen sellasiin lukemiin etta huhhu. Critical hitit huitelee useissa sadoissa miljoonissa talla hetkella. Sen verran nousi tuo damage, etta pitaa kylla varmaan hieman kikkailla kamojen kanssa, jos saisi tuota healthia/armoria nostettua, kun nyt mennaan aika heikolla tasolla noiden kans.

Dropeista en tieda, onko niihin tehty mitaan muutoksia, mutta ekalla greater riftilla tipahti Unity ja joku setti Amulet, kummatkin Intelligence-rollilla, vaikka pelaan Crusaderilla. Noh, mulla on tekeilla Wizard joten ei sinallaan haittaa yhtaan, mutta hieman ihmetytti etta kavi noin heti ekalla runilla patchin jalkeen. Ehka se oli yksittainen tapaus.

Nyt sitten vaan gamblaan noita Drakon's Lesson -bracerseita. Vaikuttais aika patevalta Shield Bash -buildille!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Koeta nyt aikuinen mies päästä irti siitä Crusaderista. DH/WD on edelleen pelin hauskimmat pelattavat. Sain muuten vasta 2.2 päivityksen myötä - jota ei PTR:n puolella tippunut - kahdesti Rhen'Hon WD:lle (edellinen oli lv66 jostain RMAH:n ajoilta tms.) ja Kryderin DH:lle suoraan valmiina ancienttina socketin kera (otin cooldownit socketista ja pistin kuutiosta uutta). Ei siis mitään valittamistä pätsin osalta. Nagelring tuntuu entistäkin houkuttelevammalta non-gr rinkulalta, jos ei RORGin jälkeen heti ensimmäinen ollut jo.

Uusi kausikin alkoi tänään, jota pitääkin juuri näillä näppäimin lähteä takomaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En ole itsekään D3:sta pelannut kahteen ja puoleen vuoteen, mutta nyt taas jostain syystä aktivoiduin. RoS:n hankin nyt vasta, ja pelaan nyt crusaderilla ensimmäistä kertaa sitä läpi

Tasoa tulee kyllä käsittämättömän nopeasti, tätä lienee jotenkin muutettu sitten viime pelaamisen? Kun tapoin Diablon ensimmäisellä kierroksella pelatessani demon hunterilla, niin olin jo tasolla 37! En muuten muistanutkaan, että peli on näin lyhyt, tuntuu että jokainen uusi act on aina lyhyempi kuin edellinen (tosin vitos actia en siis vielä ole edes nähnyt). Samoin verrattuna D2:een ensimmäinen kierros on kyllä luvattoman helppo, demon hunterini oli niin murskaavan ylivoimainen etten meinannut edes käsittää. Katsotaan nyt kun pelaan nightmarea eteenpäin, tosin nyt keskityn crusaderiin

Moniko täällä on muuten päässyt pelin salakenttään, nimeltä Whimsyshire? Ajauduin sinne itse aivan sattumalta jo pelatessa normalilla act kakkosessa, kun vastaan tuli vihollinen nimeltä rainbow goblin. Sen tappamalla päädyin salakenttään, ilmeisesti on myös muita tapoja päästä sinne esim. esineiden craftaamisen kautta. Ihan hauska paikka ainakin kertaalleen käydä, vihollisina legendaaristen lehmien sijasta siellä on teddykarhuja, yksisarvisia sun muita söpöyksiä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös