Depeche Mode

  • 37 827
  • 225

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sinkkuna veikkaisin lohkastavan...

Levyn Ranskan-julkaisun kannessa on tarra, joka paljastaa tuleviksi sinkuiksi Peacen ja Hole to Feedin, uutisoi D-M.com.

Olen kyllä ihan samaa mieltä että Perfect olisi ollut hyvä valinta. Myös avausraita pari minuuttia lyhyempänä versiona olisi mielestäni ollut sinkkumateriaalia.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
tuleviksi sinkuiksi Peacen ja Hole to Feedin.

”Peace” on oikein vanhakantainen syntsarallatus. Se kopsaa synakuvionsa OMD:n ekan levyn biisitä ”messages” ja tuo korkean synasaundi säksätys on napattu suoraan Ultravoxin ”Astradyne” alusta. Lainaa Kraftwerkiä ja Jarrea hienosti. Mutta Asiaan vihkiytymättömälle ei ehkä avaudu sinkkuna…
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
DM kävi veivaamassa 7 biisin setin Hollywood Boulevardilla Jimmy Kimmelin shown vieraana. Tässä pari biisiä (tai oikeastaan puolitoista) setistä: Wrong ja Personal Jesus.

Tuo Kimmelin jakso näkyy Suomessa JIMillä ke 29.4. mutta en tiedä paljonko Modea ruudussa näytetään.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osa uuden levyn saundeista on kyllä täysin C-64 peleistä. Jossain biisissä on melkein sämple Spy vs. Spy-pelistä.

In Sympathy todella heittämällä levyn paras biisi, kertosäe ja rumpukomppi aivan loistava.

MACK
 
Uudessa Imagessa on paitsi DM-juttu, niin myös latauskoodi hyvinkin keskinkertaiseen, 11-minuuttiseen In Chains-uudelleenmiksaukseen (Minilogue's Air Remix).

Mutta levy on kyllä hieno.
 

Miguel

Jäsen
Sitten kai pitää lähteä merta edemmäksi kalaan.

Jos edullisesti mielii DM:n nähdä, niin Riika maanantaina 25.5. lienee aika passeli vaihtoehto. Ryanairilla lentää minä päivinä tahansa erittäin halvalla ja matkapäiviä valikoimalla vielä halvemmalla, eikä majoittuminenkaan kallista ole. Keikkaliput ovat 30 latista eli reilusta 40 eurosta ylöspäin.

Itse nimittäin sattumoisin matkailen noilla seuduilla tuohon aikaan, ja vaikken suuremmin DM-fani olekaan, taidan mennä setien stadionvirettä tarkastamaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ei alkanut poikien kiertue hyvin.

Luxemburgissa vetivät lämmittelykeikan ja kiertueen virallinen aloitus Tel Avivissa (10.5.) sujui ongelmitta, mutta sen jälkeen Ateenan keikka (12.5.) jouduttiin perumaan Gahanin sairastuttua gastroenteriittiin. Seuraavana päivänä peruttiin seuraavakin keikka (Istanbul 14.5.) ja sittemmin neljä keikkaa lisää (Bukarest, Sofia, Belgrad ja Zagreb 16.-21.5.).

Gahan on kuulemma lentänyt kotiin New Yorkiin ja toipuu siellä. 23. päivä Varsovassa on sitten seuraava keikka jota ei ainakaan vielä ole peruttu, saa nähdä saadaanko laulaja siihen mennessä jalkeille.

Vähän alkoi pelottaa, kun on Milanon keikalle lippu, lennot ja hotelli varattu ja maksettu, mutta onneksi tuohon on vielä yli kuukausi aikaa.

Harmittaa kyllä monien bändin missanneiden fanien puolesta, varsinkin ateenalaisia mahtaa hiukan vituttaa. Lämppäribändi ehti siellä jo esiintyä ja sitten puolen tunnin odottelun jälkeen yleisölle tiedotettiin, että keikka on peruttu.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
IS: Depeche Mode -laulaja Dave Gahan, 47, sairastaa syöpää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siinä sitten selvyyttä mistä oli kyse. Kasvain leikattu, mutta toipumiseen voi viedä aikaa paljon ja syövästä ei koskaan tiedä miten sen kanssa käy. Taitaa olla sitten kiertue kutakuinkin siinä, en ihan usko, että heti Gahan tuosta lavalle nousee. Ikävä juttu.

Voimia Gahanille taistella elämässä eteenpäin, vaikka tuskin terveiseni perille meneekään, mutta hengessä mukana. On se aina tälläistä kun saa elämänsä muuten järjestykseen (kuten olen miehestä käsittänyt), niin iskee jotain muuta. Muutenkin bändi on elänyt uutta tulemistaan ja viimeeksi tänään kuulostin uutuuslevyä ja toimii edelleen.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Taitaa olla sitten kiertue kutakuinkin siinä, en ihan usko, että heti Gahan tuosta lavalle nousee. Ikävä juttu.

Itse asiassa Moden sivut kertovat, että kiertue alkaa tavallaan alusta 8. kesäkuuta. Tätä ajankohtaa aiemmat konsertit on joko peruttu, tai pyritään järjestämään myöhemmin. http://www.depechemode.com/news.html

On tullut peloissaan seurattua tuota Moden keikkojen peruuntumista, itsellä kun on lippu Berliinin konserttiin, sekä lennot ja hotellit varattuna.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Milanon keikka torstai-iltana oli aikamoinen kokemus. Siellä oli pikkukaupungin poika ihmeissään kun kaksi kertaa synnyinkunnan väkimäärä oli ahtautunut San Sirolle ja kädet heiluivat tahdissa Never Let Me Down Againin aikana.

Jo keikan avanneet uuden levyn biisit saivat yleisön liikkeelle ja hittipainotteinen biisilista piti tunnelman korkealla. Lopun klassikkoputki Enjoy the Silence-NLMDA-Stripped-Master and Servant-Strangelove-Personal Jesus imi kaikki mehut yleisöstä ja rauhallinen lopetus Waiting for the Night kruunasi illan.

Jo viime kiertueen Lontoon keikka oli Suomen pojalle elämys, mutta kyllä Milanon massiivinen stadionelämys oli omaa luokkaansa. Mihinkähän sitä ensi kiertueella menisi?

On tullut peloissaan seurattua tuota Moden keikkojen peruuntumista, itsellä kun on lippu Berliinin konserttiin, sekä lennot ja hotellit varattuna.

Miltäs Berliinin keikka maistui? Sitä ja tuota Milanon keikkaa ovat enemmän reissanneet kehuneet kiertueen parhaiksi tähän mennessä.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Miltäs Berliinin keikka maistui? Sitä ja tuota Milanon keikkaa ovat enemmän reissanneet kehuneet kiertueen parhaiksi tähän mennessä.

Mielestäni ihan hyvä keikka, ei enempää. Ehkä itselläni vaikutti se, etteivät stadionkonsertit ole olleet ikinä meikäläisen suosikkeja. Jotenkin se bändi jää liian etäiseksi. Mikä tietysti osittain riippuu siitä mistä itse seuraa keikkaa, olin seisomakatsomossa siellä aika takana, joten konserttia onnistui parhaiten seuraamaan screeniltä.

Settilista oli kyllä hyvä. Kahdella aiemmin näkemälläni Suomen keikalla (01 ja 06) väliin jääneet Stripped ja Strangelove olivat hienoja hetkiä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Depeche Mode Suomeen helmikuussa!

Eli näin. Suomalaisetkin pääsee suuremmalla porukalla nauttimaan bändistä taas kerran. Hieno homma.

Liput tulee myyntiin 24.8. Täytyy olla sitten linjoilla heti, kenttäpaikat olisi saatava. Viimeeksi kun joutui tyytymään istumapaikoille ja aika kauas lavasta. Toki olen faniutunut lisää tässä vuosien varrella, joten kenttä on ehdoton. Toivotaan, että onnistaa.

Joka tapauksessa mainio uutinen!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Voihan paska, olen Alpeilla hiihtelemässä juuri konsertin ajankohtana.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tuli ja meni.

20 minuuttia yritin sekä netissä että puhelimella lippuja varata, mutta kumpaakaan kautta ei onnistunut. Puhelin piippasi vaan varattua ja netti ilmoitti "sivuilla on tapahtunut virhe, yritä myöhemmin uudelleen".

Turtolan Cittarin lippupisteessä sitten n. klo 9.25 kerrottiin että kenttäliput menivät viidessä minuutissa. Kiva.

Kukaan onnellinen täällä saanut lippuja?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turtolan Cittarin lippupisteessä sitten n. klo 9.25 kerrottiin että kenttäliput menivät viidessä minuutissa. Kiva.

Kukaan onnellinen täällä saanut lippuja?

Ainakin tällä hetkellä yläkatsomosta sai ihan helposti 2lippua. No itse en niitä aio ostaa, koska ei niin paljoa kiinnosta, mutta ihan mielenkiinnosta kokeilin ja saahan niitä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Turtolan Cittarin lippupisteessä sitten n. klo 9.25 kerrottiin että kenttäliput menivät viidessä minuutissa. Kiva.
About näin. Olin yhdeksältä heti lippu.fi:ssa varaamassa ja kenttälippujen saaminen oli (ainakin minulle) ihan mahdotonta. Monta kertaa yritin päivittää tuloksetta ja sitten jossain vaiheessa tarjosi, että yhden kenttälipun voi varata. No se ei kauheasti lämmitä kun neljälle piti saada lippu. Ja tuo tilanne oli siinä viittä yli yhdeksän jo.

Kukaan onnellinen täällä saanut lippuja?
No, yläkatsomoon saatiin sitten liput ja sinne on näemmä, tai oli vielä äsken lippuja jäljellä. Eri asia kuinka kauan. Huonot paikat, mutta ei voi mitään. Parempi kai kuin ei olisi lippuja olleskaan.

Inhoan vaan henkilökohtaisesti siellä korkealla istumista, koska katsomo on jyrkkä ja kärsin helposti korkeissa paikoissa huimauksesta.

Huuto.net:ssa yllättäen oli jo lippuja myynnissä. Mukava n. 120 euron kpl hinta. Että rakastan trokareita.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vaimo oli 8.30 Turun Skanssin Cittarissa jonossa sijalla 5 ja nyt on sitten liput kentälle. Precious!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti näille luusereille käy kuten Sonispheressä tai Madonnan keikalla, että joutuvat myymään tappiolla lippunsa.
Sitä sietää toivoa, mutta ottaen huomioon millä vimmalla lippuja meni, niin aika epätodennäköistä. Tietysti jos ihmisillä olisi selkärankaa, niin ei ostaisi ylihintaisia lippuja vaikka kuinka tekisikin mieli sinne konserttiin.

Se on ainoa tapa pistää luu kurkkuun trokareille.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Kukaan onnellinen täällä saanut lippuja?

Elämänkumppani sai ostettua itselleen ja minulle kenttäpaikat. Fiilikset on hyvät. Musen ja Placebon kohdalla saatiin katsomopaikat, mutta nyt onnisti. Elämänkumppani tiivisti suorituksensa: "olin nopea".
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
2006 Suomen keikalle onnistuin suhteellisen vaivattomasti netin kautta saamaan neljä kenttälippua, mutta liekö Moden suosio Suomessa kasvanut vai mistä johtuu, mutta tällä kertaa joutuu tyytymään alakatsomon paikkohin. Katsomokartasta tutkailin, että paikat ovat ihan lavan vierestä...no, kai siitä jotain näkee.

Hartwallin yläkatsomo ei ainakaan yhden kokemuksen (Iron Maiden, 2005) mukaan ollut kovin hyvä paikka konserttia kuunnella. Sieltä näki ihan hyvin, mutta ääni puuroutui mitäänsanomattomaksi mössöksi (ei tietenkään tarkoita että jokaisella keikalla näin).
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
6 kenttälippua helposti kotipaikkakunnan lippupalvelun myyntipisteestä klo 9. paikalla oli jonossa lisäkseni 1 ihminen DM keikalle ostamassa ja yksi Backstreetboysin keikalle ostamssa. Bäkkäri tyyppi antoi suosiolla DM miästen ostaa ensin.

liput oli kourassa ja maksettuna jo 9:02


EDIT: Yläkatsomossa on kaikua juu. Musa puuroutuu. Tämä kokemuksena Rushin keikalta (muulloin en yläkatsomossa ole ollut)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös