Daniel Lebedeff Lukon maalilla

  • 60 300
  • 543

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Joo, kyllä mun puolesta voidaan ne pudotuspelit mitä on pelata Gibson-Salonen -kaksikolla. Samaan hengenvetoon on sanottava että harmittaa helvetisti, ettei Lebe saanut revittyä itsestään tarvittavaa irti. Vaikuttaa todella sympaattiselta kaverilta ja hyvinä hetkinään suorastaan huippu. Tää nähty taso nyt kuitenkin on sellaista, että sopimuksen purku lienee oikea vaihtoehto.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Onpa hyvä, että Kalle sai suoraan kahden vuoden paperiin Leben kuittauksen!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ei näitä maalivahtirekryjä pelkästään Kallen ansioksi lasketa.

Oli miten oli, niin ei tämä hyvin mennyt. Säästettiin nyt ihan väärässä paikassa.
No ei Vuorio yhtään sopimusta tee ja urheilujohtaja on kuitenkin se, joka vastuun kantaa (tai siis pitäisi).
Jos hän kuuntelee Vuoriota, vika on silti hänen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei Vuorio yhtään sopimusta tee ja urheilujohtaja on kuitenkin se, joka vastuun kantaa (tai siis pitäisi).
Jos hän kuuntelee Vuoriota, vika on silti hänen.
Mites muuten Harvey? Meneekö Sahlstedtin piikkiin, olisiko pitänyt tietää että ottaa ritolat kesken kauden?

Tämä puhtaasta mielenkiinnosta, kun olen itse pohtinut pienessä mielessäni, olisiko kausi ollut erilainen jos Harvey ei olisi lähtenyt.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mites muuten Harvey? Meneekö Sahlstedtin piikkiin, olisiko pitänyt tietää että ottaa ritolat kesken kauden?

Tämä puhtaasta mielenkiinnosta, kun olen itse pohtinut pienessä mielessäni, olisiko kausi ollut erilainen jos Harvey ei olisi lähtenyt.
Yksittäisten pelaajien kohdalla en ota kantaa, mutta yleisellä tasolla pitäisi pyrkiä löytämään pelaajia, joille Rauma kaupunkina esim. ei ole ongelma. Kaipa se on osa tuota työtä.
Virheitä meistä tekee kaikki.
Parhaat ottaa niistä opiksi.

Ei Lukko Harveyn kanssa ainakaan huonompi olisi ollut vaikka itse julistivat tämän nykykaksikon antavan paremmat mahdollisuudet.

Kannattajilla on oikeus jälkiviisauteen, urheilujohtajan ei siihen pitäisi kauhean usein joutua.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksittäisten pelaajien kohdalla en ota kantaa, mutta yleisellä tasolla pitäisi pyrkiä löytämään pelaajia, joille Rauma kaupunkina esim. ei ole ongelma. Kaipa se on osa tuota työtä.
Virheitä meistä tekee kaikki.
Parhaat ottaa niistä opiksi.

Ei Lukko Harveyn kanssa ainakaan huonompi olisi ollut vaikka itse julistivat tämän nykykaksikon antavan paremmat mahdollisuudet.
Fiksua pohdintaa, samaa mieltä. Joskin pidän käytännössä hyvin vaikeaa selvittää sellaista etukäteen aukottomasti.

Tosin sen verran pitää sanoa (en tosin tiedä olemmeko tästä edes eri mieltä) että ei Lukolla mielestäni ollut mitään muuta mahdollisuuttakaan kuin sanoa, että maalivahtiosasto vahvistui.
 

Kepakko

Jäsen
Ikävä kyllä Lebestä ei ole meidän maalivahdiksi pudotuspeleissä. Harmittaa Lukon ja myös miehen itsensä puolesta ihan valtavasti. Odotukset olivat kovat ainakin minulla. Niitä ei valitettavasti ole pystynyt lunastamaan.

Mukavan oloinen mies ja vahvasti näyttää elävän tunteella. Voin kuvitella mitä käy tällä hetkellä päänsä sisällä.

Tällä hetkellä peli on rauhatonta, poukkoilevaa, vuoroin ali- ja ylipelaamista, mutta ennen kaikkea epävarmaa. Olemus huokuu kaikkea muuta kuin itsevarmuutta.

Täyttä luottoa ei myöskään Gibiin ole, mutta sillä on nyt mentävä. Odottamaani hetkeen tarttumista ei Leben suhteen tapahtunut. Enkä ihan heti usko sen pudotuspeleissä enää tapahtuvan. Mielelläni olen väärässä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei Vuorio yhtään sopimusta tee ja urheilujohtaja on kuitenkin se, joka vastuun kantaa (tai siis pitäisi).
Jos hän kuuntelee Vuoriota, vika on silti hänen.
Ei Vuorio yhtään sopimusta tee, mutta käsittääkseni yhtään maalivahtia ei Kalle ole Lukkoon hankkinut ilman Vuorion "hyväksyntää". Joku Raanta olisi varmaan poikkeus.

Tämä kaksikko on siis seuraavat kassarit tänne roudannut: Jukuri, Zagidulin, Lebedeff, Harvey, Gibson. Ihan jännittää mitä sieltä seuraavaksi tulee.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka kuinka haluat että Leben sopimus purettaisiin niin sitä ei tule tapahtumaan.
Jos hankittaisiin kunnon ykkönen eteen, niin ehkä sitten voisi tapahtua. Vaikea tuotakaan on nähdä tapahtuvaksi, koska Lebellä ei ottajia tämän kauden jälkeen kyllä montaa ole, jos yhtään.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Jos hankittaisiin kunnon ykkönen eteen, niin ehkä sitten voisi tapahtua. Vaikea tuotakaan on nähdä tapahtuvaksi, koska Lebellä ei ottajia tämän kauden jälkeen kyllä montaa ole, jos yhtään.
vaikka hankittaisiinkin se kunnon ykkönen niin kyllä Lebe silti olisi kakkosveskari ensikaudella.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Vaikka kuinka haluat että Leben sopimus purettaisiin niin sitä ei tule tapahtumaan.
Olkoon sitten niin. Kirjoitin vain siitä, mikä omasta mielestäni olisi fiksua. Jos Vuorio ja Kalle katsovat että Lebestä saadaan vielä pelimies, ja niin käy, niin sehän olisi helvetin hyvä homma. Karmii vaan selkäpiitä jo valmiiksi ajatus, että Lebestä muodostuisi Lukolle Samuel Jukurin kaltainen riippakivi ensi kaudella. Vielä enemmän hirvittäisi ajatus Lebedeffistä ykkösenä, mutta niin tuskin voi käydä.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Jos ei itse halua lähteä.
Totta. Mutta aika vaikea nähdä että saisi mistään parempaa rahaa tämän kauden näytöillä. Silloin tuskin haluaa jäädä 'tyhjän' päälle.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totta. Mutta aika vaikea nähdä että saisi mistään parempaa rahaa tämän kauden näytöillä. Silloin tuskin haluaa jäädä 'tyhjän' päälle.
Tämän totesin tuossa ylempänä jo. Ainoa vaihtoehto Leben lähdölle on se että hän niin itse haluaa, tai sopimus vaan ostetaan ulos. Toisaalta sai joku Niilo Halonenkin viime kauden jälkeen sopimuksen Allsvenskanista, niin voidaan kai sanoa että kaikki on aina mahdollista. Halonen tosin oli ilman sopparia, toisin kuin Lebe.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Fox
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Lebe saa joka välissä paskaa käsiinsä. Toivottavasti saa hiukan rauhallisuutta ja pelillistä varmuutta kesän aikana niin tulee olemaan hyvä veska liigassa.

Viime kauden Lukon helma syntejä oli puolustuspään pelin sakkaaminen 90% peleistä. Pelitavattomuus, johti siihen että maalivahdit nousevat torjuntaprosentin huonouden kautta esiin. Ensi kaudella pelin pitää lähteä tiiviistä oman pään pelistä ja aggressiivisesta karvauspelistä hyökkäyspäässä. Tästä esimerkkinä toinen finalisteista.

Alla olevassa linkissä laukaisu sektorin vaikutuksesta maalin syntyyn.

 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Alla olevassa linkissä laukaisu sektorin vaikutuksesta maalin syntyyn.

Tekstistä löytyi kiva toteamus:

"Jos haluat pitsaa, mene pitseriaan. Jos haluat maalin, mene maalille”. Tämä Ville Niemisen Aleksander Barkoville opettama ohje päätee tilastojenkin valossa maalintekoon."

Lukon pelaajien pitäis varmaan eka käydä pari kertaa maalikaupassa tilaamassa pizzaa ja sen jälkeen tehdä sama pizzeriassa, sitten miettiä maalinedus- ja maskipelaamista.

Mutta ei kaikkea voi maalivahtien syyksi laittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös