Daigle inspiroi Alanis Morrisettea?

  • 1 701
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
En ole ihan varma onko tämä oikea osasto tälle ketjulle, mutta täältä saattaisi löytyä tieto paremmin.

Eli uusimmassa Jääkiekkolehdessä Tuomas Gröman spekuloi tulevaa draftia ja kertoo aikaisemmista ykkösvarauksista. Alexander Daiglesta "Osku" kertoo seuraavaa: "Daiglen suurin saavutus on kiekkoilun sijaan musiikin alalta. Hän inspiroi ex-tyttöystävänsä Alanis Morrisetten hittibiisin hyppäämällä vieraan petiin."

Onko tämä ollut tiedossa ennenkin vai päästikö "Osku" ilmoille varsinaisen skuupin?
 

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
Viestin lähetti Master Chief
En ole ihan varma onko tämä oikea osasto tälle ketjulle, mutta täältä saattaisi löytyä tieto paremmin.

Eli uusimmassa Jääkiekkolehdessä Tuomas Gröman spekuloi tulevaa draftia ja kertoo aikaisemmista ykkösvarauksista. Alexander Daiglesta "Osku" kertoo seuraavaa: "Daiglen suurin saavutus on kiekkoilun sijaan musiikin alalta. Hän inspiroi ex-tyttöystävänsä Alanis Morrisetten hittibiisin hyppäämällä vieraan petiin."

Onko tämä ollut tiedossa ennenkin vai päästikö "Osku" ilmoille varsinaisen skuupin?

Mulle on jostain jäänyt päähän, että se Morrisetten poikaystävä olisi ollut Mike Peluso, eikä Daigle. Muistaakseni luin sen THN:stä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Kappale "You Oughta Know" on yhdistetty Peluson lisäksi Morissetten entisistä poikaystävistä myös muun muassa näyttelijä Dave Coulieriin, mutta myös Frendien Matt LeBlanciin ja Morissetten monivuotiseen lauluntekijäpartneriin Leslie Hoween. Morissette itse sanoo Paul Cantinin toimittamassa elämäkerrassa asiasta tyhjentävästi: "The truth is I am never going to tell who it is about."
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaha. Ja mulle joku selitti että Morrisette olis lesbo:) no eipä ole hirvttävän paljon tullut seurattua ko neidin elämää,eikä kauheesti kyllä kiinnostakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös