Colorado:n treenejä voipi mennä vilkuilemaan?

  • 1 551
  • 15

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lainaus nhl.com:ista "As a part of NHL Challenge-Helsinki, the Avalanche will travel to Helsinki, Finland Sunday, Sept. 16. The team will hold an open practice Monday, Sept. 17 at the Hartwell Arena in Helsinki."

Onko tästä ollut jossain Suomalaisessa mediassa juttua? Päästäkö Hjallis mut tosiaan kattomaan, että kuinka lujaa sitten olisi pitänyt treenata, että olisi päässyt sinne änäriin. Paljonkohan Hjallis aikoo verottaa mua tästä huvista.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti Kako-86
50 mk :D

Olen kysellyt asiasta Hartwall-areenan lipunmyynnistä vastaavalta henkilöltä. Hän sanoi minulle, että harjoituksen lippuja ei ole saatavilla, koska ne on varattu Jokereiden junioreille.

Jos joku todellakin TIETÄÄ, että lippuja on jossakin myynnissä, niin ilmoittakoon minulle sähköpostilla osoitteeseen heikki.kallionsivu@jatkoaika.com , kiitos. Itse olisin heti valmis maksamaan 50,- päästäkseni katsomaan NHL-joukkueen harjoituksia.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti heikkik


Olen kysellyt asiasta Hartwall-areenan lipunmyynnistä vastaavalta henkilöltä. Hän sanoi minulle, että harjoituksen lippuja ei ole saatavilla, koska ne on varattu Jokereiden junioreille.


Eihän sentään kaikki ole Jokeri-junioreille varattuja. Eiköhän noita junnuja ole paremminkin muutama sata kuin muutama (13) tuhat.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
jussi_j:lle

Hmmm, kysyin ko. lipunmyyntiasiaa sekä sähköpostitse että puhelimitse.

Ensimmäisellä kerralla (heinäkuussa) paikalla ei ollut ketään, jolla olisi ollut tarkkaa tietoa asiasta. Toisella soittokerralla (olisikohan ollut 10.8.) lippujen kohtalosta ei oltu vielä tehty päätöstä, mutta viimeisimmän soiton yhteydessä (taisi olla tiistaina 21.8.) kerrottiin että lippuja ei ole enää saatavilla, vaan ne on jo toimitettu eteenpäin juniorijoukkueille. Muistan lukeneeni - en muista mistä - jo ennen ensimmäistä soittoani, että liput menevät Jokereiden junioreille, mutta ajattelin kuitenkin koittaa kepillä jäätä.

En muista ko. henkilön käyttämää tarkkaa sanamuotoa, joten voi olla että käsitin tilanteen väärin ja lippujen saajina ei ole pelkästään Jokerien juniorit vaan mahdollisesti myös heidän vanhempansa ja kaverinsa. Jokereiden kotisivuilta en ole asiasta mitään tarkkaa tietoa löytänyt, mutta olisihan ihan mielenkiintoista tietää miten asia on hoidettu.

Itseäni tuo lippun saamattomuus sapetti melkoisesti, mutta en alkanut silloin puhelimessa penäämään asiaa sen tarkemmin. Jo se, että Harkimo/Jokerit onnistuvat tuomaan Suomeen maailman tämän hetken parhaan seurajoukkueen on hemmetin hieno asia. Tietenkin noiden harjoitusten seuraaminen olisi tuonut "ekstra"-lisän tuohon tapahtumaan. Olisi ollut mielenkiintoista päästä katsomaan, kun Scott Parker tekee luisteluharjoituksia, sillä tuskinpa mies varsinaisessa pelissä kovinkaan montaa vaihtoa vetää ...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: jussi_j:lle

No, positiivisena asiana voidaan todeta, että onneksi tällä kertaa ovat hyötyjinä ne, joille sen suon. Toivottavasti vetävät kunnon treenit ja näyttävät junnuille, että eivät he sattumalta ole änäri pelaajia.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Veit jalat suustani!

Jep, täysin samaa mieltä. Jos joillekkin tuohon tapahtumaan suo erioikeuden, niin se on juniorit ja heidän kanssaan toimivat henkilöt.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Liput Coloradon treeneihin

Jos jotakin kiinnostaa niin tämä on Jokerifanien kirjoituspalstalta:

Jokereiden fanikausarilla pääsee seuraamaan Coloradon harjoituksia ma 17.9 Areenalle. Lippuja saa Pavelta Power Play Saloonissa tulevana perjantaina 31.8.
 
K

kangaroo

Eli siis vain fanikausarin haltijoille (104-katsomo), mutta ei muille Fan Clubin jäsenille ? Olen itsekin ollut vuosikaudet fanclubin jäsen vaikka majailen 108-katsomossa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
kangaroo

Tarkempaa tietoa ei minulla ole, jos olet itse menossa tänään katsomaan Ärrä-cupia niin kannattaa varmaankin kysyä sieltä.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
En voi kuvitella mitään hienompaa, kuin päästä katsomaan jotain reenejä! Pojat luistelee spurtteja viivalta toiselle ja lämivät vuorotellen maaliin. Jes!

Ja vielä saa maksaa siitä. Mahtavaa!

Menkää vaan, jotka haluatte!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Tunkki
En voi kuvitella mitään hienompaa, kuin päästä katsomaan jotain reenejä! Pojat luistelee spurtteja viivalta toiselle ja lämivät vuorotellen maaliin. Jes!
Ja vielä saa maksaa siitä. Mahtavaa!
Menkää vaan, jotka haluatte!
Menisin jos pääsisin. Harvoinhan näitä tähtiä täällä Suomen jäillä näkee.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Tunkki
Meinaatko nimikirjoituksiakin pyytää?
En todellakaan. Miten jonkun ihmisen nimikirjoitus voi jollekin toiselle olla tärkeä, jos ei ole mikään vekseli tai pankkilaina kyseessä. En ole koskaan pyytänyt nimmaria keneltäkään "tähdeltä". Enkä aio tulevaisuudessakaan.

Tämä on aiheeton kommentti. Ja jos et lukea osaa niin kirjoitin näin: "Menisin jos pääsisin." Joten en näin tule olemaan lähelläkään matsia, enkä treenejä, joten en meinaa pyytää nimikirjoituksia.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Naulan kantaan Superman! Aiheettomille kommenteille on omat kanavansa... Tunkki voisi osoittaa edes jonkinlaista siviilirohkeutta ja julkaista suosikkijoukkueensa nimen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös