Coca-Cola vs. Pepsi

  • 11 519
  • 93

Pepsi vai Coca-Cola ?

  • Coca-Cola

    Ääniä: 233 63,5%
  • Pepsi

    Ääniä: 134 36,5%

  • Äänestäjiä
    367

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Se vähän riippuu. Molempia tulee ostettua säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta kuluneen vuoden aikana taitaa olla Coca-Cola vienyt voiton.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai niissä jotain eroja keskenään on mutta mutta jos haen kaupasta a pepsin ja kaupasta b pepsin niin niilläkin voi olla jo suuri ero. Toisesta on vatkattu varastossa tai kuljetuksessa hiilihapot helvettiin. sama koskee toki myös kokista. Äänestin kuitenkin kokista joulupukin vuoksi.

Parasta cola juomaa on olvin classic cola tai euroshopperin litku, tutkittu juttu!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jos olisi pakko juoda, niin valitsisin Coca-colan.. Mutta mieluummin kyllä juon vaikka makuvischyä. Cokis ja Pepsi on molemmat melko pahoja..
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Pepsi Max voittaa Coca Cola Lightin, Coca-Cola voittaa Pepsin. Mutta muuten lähes samaahan tuo on. Kaikki maistuu hyvältä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Molemmat käyvät aivan loistavasti luistavan kytkimen pika-apukorjaukseen, joten vastaan, että aivan sama. Muuta käyttöä näille aineille ei sitten olekkaan.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Eihän näitä kahta voi mitenkään edes verrata; kokis vie aivan suvereenisti pisteet kotiin tästä parista. Kokis on äijien juomaa, Pepsi taas pehmeän flavorin omaavana sopii paremmin naisille, lapsille sekä tietenkin metroseksuaaleille.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aito Coca Cola on parasta, ja vaikka pitkään olin sokerittomista versioista Pepsi Maxin kannalla niin uusittu Coke Zero vie siitä voiton. Vanha Zero olikin selvästi heikompaa, Coca Cola Lightista nyt puhumattakaan.

Mustina hevosina Dr Pepper sekä erinomainen Royal Crown eli RC Cola päihittävät perus-Pepsit ja muut mennen tullen. Mitään Rainbow- tai Lidl-kolajuomia en laske edes kunnon kolajuomiksi, ja Laitilan tehtaan kolajuomakin on aika heikkoa.

Unelmani kesähelteille olisi kolmella litran kolajuomatonkalla, jääpalakuutiokehikolla ja kierrepilleillä varustettu pyörivä virvoitushattu, jossa yhdessä tonkassa olisi kokista, toisessa Pepperiä ja kolmannessa RC colaa. Tämä päässä en tarvitsisi mitään muuta vaatetusta enkä mitään muuta ravintoa paitsi diabeteslääkepillereitä ja insuliinia siinä vaiheessa kun verensokerini kihahtaisi katosta läpi.
 

Gemondo

Jäsen
Pizzan kanssa ehdottomasti Pepsi, mutta muuten aina Coca-Cola.

E K=C
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pepsiä olen ilmeisesti joskus äänestänyt, mutta nyt maistuisi Coca-cola. Jaksaisikohan sitä nousta ja kävellä jääkaapille..

Muita colajuomia en juo ollenkaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Coca-Colan kulutus on muutama leka vuodessa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
pitkään olin sokerittomista versioista Pepsi Maxin kannalla niin uusittu Coke Zero vie siitä voiton. Vanha Zero olikin selvästi heikompaa, Coca Cola Lightista nyt puhumattakaan.

Samaa mieltä, tasoihin Pepsi Maxin kanssa on Coke Zero päässyt. Molemmat ovat minun mielestäni parempia 33 cl tölkeistä kuin 1,5 litran päniköistä. Lieneekö vain psykologinen juttu...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suomessa Coca-Cola on paskan makuista, Ruotsissa esim. hiton hyvää. Joten koska asun Suomessa, vastaan miettimättä Pepsin.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Pepsi Max Ginger. Näin kääntyi elinikäinen kokiksen juoja.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämän ketjun innostamana ostin äsken sikspäkin Coca-Colaa. Tulee vähän @pettter fiilis, mutta Lidlissä maksoi vaan jotain 4,5 €.

Toi ihan tavallinen Coca-Cola on kyllä se ainoa oikee mulle. Ja harvoin kun juo niin kylmä tölkki/lasipullo maistuukin aika mainiolle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kumpikin maistuu, mutta jos nyt kaupassa olen itse Colajuomaa ostamassa, niin kyllä mä Pepsin sieltä hyllystä nappaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pepsi maistui ennen liiankin hyvin. Meni helposti 1,5 litraa Pepsiä päivässä ja krapulassa 3 litraa. Huhtikuussa 2016 lopetin sokerilimujen juomisen, niin puolessa vuodessa lähti 20 kilogrammaa painoakin. Nykyään en enää juo limuja ollenkaan. Eli nykyään vastaukseni on, että ei kumpikaan. Pepsiä tosin olen äänestänyt tässä äänestyksessä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Samaa mieltä, tasoihin Pepsi Maxin kanssa on Coke Zero päässyt. Molemmat ovat minun mielestäni parempia 33 cl tölkeistä kuin 1,5 litran päniköistä. Lieneekö vain psykologinen juttu...

Tämä ei ole vain psykologinen juttu, aihetta on tutkittukin. En nyt löytänyt ihan sitä artikkelia mitä etsin, mutta tämäkin juttu tukee aihetta eli Iltalehdessä oli artikkeli siitä, kuinka kolajuomaa ei kannata juoda muoviastiasta (muki tai muovipönikkä) vaan lasista, koska hiilihapot tarttuvat muovin rosoisempaan pintaan ja katoavat nopeammin ja kuinka kuplien rakenne muuttuu lasissa verrattuna muoviin.

Oletan tämän perustelun toimivan myös tölkkiin, josta juotuna kolajuomat ovat ehdottomasti paremman makuisia kuin muovipulloista tai -laseista. Kylmä tölkki kädessä, asiaankuuluva sihahdus kun tölkki avataan ja kolan ensipuraisu kurkussa hiilihapon ollessa vahvimmillaan... siinä on sitä jotain.

Pyrin nykyisin juomaan kokista ensisijaisesti tölkistä senkin takia, että juominen pysyy paremmin hallinnassa. Ennemmin 0,33cl tölkki päivässä kuin jääkaapissa avattuna oleva parin litran muovimötikkä jonka kumminkin juo nopeammin tyhjäksi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Väitättekö pokkana että tunnistetta kumpaa juotte? Juon omani vain pikaruokalavisiiteillä ja en kyllä eroa tiiä kumpaa on mukissa.

Jos suurkuluttaijlle pannaan lasiin kokista, väliin fanta, kolmantena pepsi ni osaako sanoa kumpi kolajuomista on kumpi?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Väitättekö pokkana että tunnistetta kumpaa juotte? Juon omani vain pikaruokalavisiiteillä ja en kyllä eroa tiiä kumpaa on mukissa.

Jos suurkuluttaijlle pannaan lasiin kokista, väliin fanta, kolmantena pepsi ni osaako sanoa kumpi kolajuomista on kumpi?

Kyllä tuon tunnistaa kun tarpeeksi juo.

Kaipa tämän saman kysymyksen voisi esittää myös oluen ja viinien juojille, eli tunnistatteko mikä mallasjuoma on lasissa tai ylipäätään, että kyseessä on eri juoma kuin edelliskerralla?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Väitättekö pokkana että tunnistetta kumpaa juotte?

No kyllä ne aika erimakuiset on, että tunnistan helposti. Ja samoin tunnistan, jos kyse ei ole kummastakaan edellä mainitusta. Pepsi max, Cola Zero ja mitä näitä nyt on. Näitä muita en sokkona osaa nimetä, mutta johtuu siitä, ettei niitä ole kiinnostanut juoda. Tietää ainakin etteivät ole aitoa tavaraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös