cm 01/02

  • 9 236
  • 108

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti DAF


Kokemukseni mukaan näin käy käytännössä aina. Tulevat sitten kun tulevat.

Sellaset pelaajat kannattavat myydä/vuokrata/antaa potkut, kannattavin on toki vuokraaminen...Tai sitten antaa olla vaan lomilla...
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Nostanpa piruuttani tämän ylös, kun kävi seuraavaa:

"The Jaro supporters were singing Aljaksandr Lukanshenka's name as the team won the Champions cup."

Vahvahko suoritus pietarsaarelaisilta keväällä 2007. Toki Jarossa pelasivat mm. Jari Litmanen, Dwight Yorke, Paulus Roiha, Tepi Moilanen, Jari Niemi ja Roy Keane. Ikämies Litmasella oli vain tuttu ongelma: ei tahdo mahtua joukkueeseen :)
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Miten ja mistä nuita pelipäivityksiä nuihin treidauksiin voi hakea ku oon yrittäny vaikka mistä mutta ei oo koskaan onnistunu?
Paljoko yleensä saatte pelaajista ku myytte ku ite yritän myydä pelaajan niin esim. Kluivertista saa korkeintaan 20milj.puntaa Muttako yrittää ostaa niin saa maksaa vähintään 50milj.puntaa!!!
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Nyt näköjään koetellaan meikäläisen hermoja oikein urakalla. nimittäin juuri Rushdenin huikean sarjanousun jälkeen pahaa aavistamatta latasin tallennustani jotta pääsen rakentamaan joukkuetta kesätauolla. Tai luulin pääseväni, savetus oli toista mieltä. Kyrähti samalla tavalla kuin tuo edellinenkin. Yhteistä näyttäisi olevan, että molemmissa oltiin Englannin kakkosdivarin kesätauolla. Kun palstalla muillakin on tallenteet hajoilleet, kertokaapa kuulostaako pelitilanne tutulta, eli onko bugi vain tietyssä kohdassa, vai voiko savetus jämähtää koska vain?
 

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Viestin lähetti Jokeri
Miten ja mistä nuita pelipäivityksiä nuihin treidauksiin voi hakea ku oon yrittäny vaikka mistä mutta ei oo koskaan onnistunu?
Paljoko yleensä saatte pelaajista ku myytte ku ite yritän myydä pelaajan niin esim. Kluivertista saa korkeintaan 20milj.puntaa Muttako yrittää ostaa niin saa maksaa vähintään 50milj.puntaa!!!

Kokeile sigames.com tai thedugout.com/net. Noissa pitäis olla aika hyvin kaikenlaista kamaa.

No jos pidät Kluivertia transfer listalla niin joukkueet maksaa huomattavasti vähemmän eli sen 20 milj. tai mitä nyt sitten pyydätkään. Ei kuitenkaan varmaan 25 enempää. Jos pelaajaa taasen yritetään ostaa listan ulkopuolelta niin niistä saa huomattavasti paremman hinnan. Ite oon saanu muistaakseni Davidsista 29 ja Nedvedistä 33 milj. Koita siis nostaa pelaajan hintaa jos laitat sen myyntiin, toimii tosin vain yleensä huippunimillä ja niillä jotka on pelaavassa kokoonpanossa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Ois parempi jos pelissä pystyis oleen muissakin rooleissa tai nouseen muihin rooleihin kuten Chairmaniksi ja antaa tehtäviä esim hanki tuo ja tuo pelaaja managerille. Kenkääkin pystyis antaan ja ehtiä uusia managereita ymm..
Ja managerointi sopimuksista neuotella (palkka, tavottet ym.) ettei joukkueeseen vaan mennä.
Mutta taitais tulla melko iso peli.

Ootteko alottanu koskaan peliä maajoukkueessa?
Siinä joutuu automaattisesti johonkin joukkueeseen scoutiksi tai valmentajaksi eikä ite pysty eroaan mitenkään!
 

Mommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Sain Vieirasta 61mlij. € Interiltä Kun neuvottelin. Pakkohan siihen oli suostua, vaikka suunnitelmissa oli, etten myy millään hinnalla.
Kauden jälkeen Vieira siirtyi Manuun 20 Milj €
 

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Mulla on Bayern Münchenillä nyt menossa kolmas kausi. Olen kyllä hakannut tuota peliä monia kausia. Sitten asiaan. Aluksi tiesin, että Bayern on täynnä vanhoja ukkoja. No päätin sitten alkaa myymään niitä. Hyvin sain kaupaksi Effenbergin ja kumppanit. 1.kaudella oli paljon yli 30-kymppisiä pelaajia, mutta enää ei taida olla kun Oliver Kahn. Sinnekin maalivahtiosastolle olen etsinyt korvaajaa, mutta ei ole löytynyt. Sebastien Freyn Parmasta haluaisin, mutta ei tule mistään hinnasta. Kahtena kautena oon ollut toisena kauden päättyessä, Schalke ja Dortmund vienyt mestaruuden nenän edestä. Suuria siirtojakin on tullut, mutta vaan yksi itselleni. Roque Juniorin Real Madrid osti 43,5 miljoonalla eurolla. Hyvät rahat sain. Kunnon pommin pläjäytti markkinoille kuitenkin Milan hankkimalla Amoroson Dortmundista 60 miljoonalla eurolla. Hirveitä summia. Top-10 kalleimman pelaajan joukossa 8 Italiassa pelaavaa pelaajaa.
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tässä näin nyt suhteellisen kokeneena cm-pelaajana (kaudesta 97-98 alkaen on cm:t hyllyssä), tällä hetkellä paras pelaajapäivitys on varmaan cmsortedin päivitys osoitteessa http://cmsorted.thedugout.net ... itsekin väsäsin jotain päivitystä jossain vaiheessa, mutta osoittautui huomattavasti työläkkäämmäksi kuin kuvittelin ja se jäi sitten..

mutta kannattaa tuota päivitystä harkita
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös