cm 01/02

  • 9 220
  • 108

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyykö uusimpaan manageriin netistä non-cd-jutaania? Eli että voi pelata ilman levyä?

Kiitos.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eipäs nyt waretella noin kovaa peliä.

Eihän nyt cm-sarjaa saa wareina pelata, hyihyi. Itselleni ollut se yksi harva peli mikä on ostettava. Sen verran loistava ja suht. pienen tekijänkin peli. Tosin pakko myöntää, että cm01/02 paransi sen verran vähän vain peli, että odottelen vesi kielellä jo cm4:sta. Jos homma siirtyy, niin sitten 02/03 on odotuslistalla.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Loistava peli. Kannattaa hankkia joko warettamalla tai sitten kaupasta. Ihan miten on varaa, kyllä kannattaa...

Pelailen nyt Atletico Madridilla ja Milwallilla. Atleticolla on mennyt kaksi kautta, ekalla tietty nousin, se oli helppoa tuolla tiimillä, mutta yllätykseksi kamppailin ihan kakkossijasta liigassakin. Sitten iski loukkaantumissuma kauden lopussa, ja sen vuoksi en voittanut viimeisistä matseista paljoakaan, joten päädyin Intertoto-paikalle. :mad:
Milwallilla on vasta ensimmäinen kausi puolessa välissä ja olen rahapulasta huolimatta toisena divarissa, saas nähdä miten menee loppukausi. Kun noiden rahapula ei kiinnosta pelaan AS Romalla, kauhea haaste se joukkue... ;)

Hankkikaa CM!

Varoitus: Tämä peli aiheuttaa riippuvuutta. Hoitoa siihen ei ole vielä keksitty.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Riippuu...

Vähän riippuu kuinka nopeasti tahtoo pelata, itselläni peli pyörii jotenkin(p200,32mb muistia), mutta aika hidasta. Jos löytyy esim. 300 ja muistia vähintään se 64, niin sitten jo pyörii varmasti nopeampaankin tahtiin. Tosin pelihän on perinteisiä "luetaan kirjaa/katsotaan leffaa samalla"-pelejä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tämä peli aiheuttaa suurta riippuvuutta. Itselläni on pelit 97/98 kaudesta lähtien. (ihan kaikki ostettuina, mutta ihan vinkkinä vaan niin sen saa ilmaseks KaZaasta...) tämä vuonna imppasin kyseistä paikasta ohjelman millä voi pelata peliä ilman CD:tä siis ihan vaan sen takia että sitä ei tartte aina kaivella. Juuri koko päivän peliä pelattuani olen Leedsillä voittanut ensimmäisellä kaudellani mestaruuden (viimeisellä kierroksella voitin kahden pisteen erolla Manun) ja sitten olin pelaajien keruu reissulla World Cupissa jolloin vasta huomasin pelin todellisen hohdon:pistettyäni tarpeeksi monta Strikeriä (hyökkääjää) Shortlistille (semmonen nopee lista mihin voit pistää pelaajia joista olet kiinnostunut) ja lehtien kirjoiteltua tarpeeksi kauan uuden tähtipelaajan hankinnasta rupesivat mun omat tähdet Mark Viduka, jne. valittamaan että he pelkäävät avauskokoonpanopaikkansa puolesta. Siinä sitten selittelet että en minä sinua ole reserveihin tiputtamassa.
Nyt on uusi kausi alkanut ja kaksi peliä voitettu maalierolla 7-1.

Aloituskokoonpano Tottenhamia Vastaan viime matsissa oli:

Martyn

Ferdinand Duberry Woodgate

Kanu (cristopher Ajaxista)

Nordbäck Bowyer Freguson (Barry Rangersista)


Keane Viduka Roiha (Paulus suomesta)




Pari vihjettä huippupelaajista.

Steauassa pelaa joku Radôi tai vastaava. Selakovic tai joku semmonen ruotsin maajoukkueessa ja Simon Downer jostain kakkosdivarista. Muita mitä kannattaa harkita Jesus Mendoza ja sen joukkueesta ei ole tietoa. Paulus Roiha ja Hannu Tihinen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
01/02

Tuli vielä mieleen. Kun noista huippupelaajista puhuttiin, niin uusimmassa CM:ssä löytyy mukavasti E-Amerikasta pelaajia. Itse olen erinäisiä Urugualaisia/Kolumbialaisia pelaajia saanut hankittua pienempiinkin seuroihin, hyvällä scouttauksella näistä onkin löytynyt joukkueen tähdet. Esim. Genoassa juuri muutama Urugualainen hoiteli minulle nousun.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Pelaajia löytyy Etelä-Amerikasta, Itä-Euroopasta, etenkin Tsekistä. Löysin myös muutamia hyviä pelaajia Australiasta.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aivan loistava peli, mutta kuten joku totesi niin tv kannattaa olla sopivasti hollilla....Lauantaina katselin canalilta kun Newcastle nuiji Leedsin:D ja samalla itse hörpin olutta ja höyläsin cmää Newcastlella tietty.....Oikein mukavata ajankulua........
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Aivan loistava vapaa-ajan ongelmien poistaja tuo cm.. itse pelailen laziolla, tällä hetkellä ei mene kehuttavasti, mutta kauden ekat viisi peliä tuli kotiin maalierolla 15-0. fanit diggas ihan hyvää ja johtokunta samaten.. yksi hyvä hankita, joskaan ei halpa, on guilherme brasiliasta. tekee maaleja kiitettävään tahtiin, tällä hetkellä hintalappu on n. 20 miljoonaa (itse maksoin 10) ja kasvaa kokoajan.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mä olin 00/01 vuodessa 2174 eli 174 kautta vepsulla. Sitten rupes jo vähän kyrsimään... voitte päätellä oliko jalkapallotietoudella enää mitään tekemistä pelaajien hankinnan kanssa:D

näillä sivuilla kannattaa käydä:

www.sigames.com
www.thedugout.net
www.cmgamer.com
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
2174?!??, jumaliste, jätkä on hullu ;9

minulla peli kaatuu sattumanvaraisesti ensimmäisen, kolmannen tai viidennen kauden jälkeen jolloin on pakko aloittaa alusta, eikä hommaan saa mitään korjausta,

hatuttaa moinen homma. kaikissa aikaisemmissakin versiosssa peli on kaatunut tiettynä päivämääränä tiettynä kautena. eikä päivitys tms auta.

löysin pari hyvää nuorta puolustajaa halvalla engannin divarista

David Prutton - Nottingham Forest
Joleon Lescott - W.B.A

pakko ottaa kun tykkimiehillä on helvetin vanha puolustus, adams, keown, kendall + kump ovat jo 35-38 v ;)

keskikentällä viilettää fransesco totti as romasta
maksoi vaivaiset 40 miljoonaa puntaa ;)
blackburnista tullut nuorten maajoukkueessa oleva david dunn

jotenka nuorennusleikkaus on must
taktiikka on 3-2-2-1-2
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Mä sain pelin jouluna,ja vaatimattomasti pelaan heti ManUlla ensimmäistä kautta.

Sarjassa kakkosena heti Arsenalin jälkeen,äsken tuli voitti Boltonista 8-1.

Beckhamin sain vihdoinkin myytyä pois ja Barcelona maksoi hänestä 61 miljoonaa euroa.
Tilalle Gennaro Ivan Gattuso Milanista 30 miljoonalla eurolla,noussut oikein kunnolla fanien suursuosikiksi :)

Loistavaa ajankulua tämä peli on, esim.tämän illan matsia odotellessa
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Lukekaa ja peljätkää
 

Liitteet

  • jhk.txt
    18,7 KB · kertaa luettu: 586

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
(ihan kaikki ostettuina, mutta ihan vinkkinä vaan niin sen saa ilmaseks KaZaasta...)

Niin ja kaupanpäällisenä mukaan tippuu muutama virus, jotka edellisellä kerralla aiheuttivat 300 mk:n laskun. Mukana mm. CIH (meniköhän oikein), muutama Trojan Horse ja yksi kappale wormeja.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
ja lisää...
 

Liitteet

  • ngfn.txt
    18,7 KB · kertaa luettu: 408

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti SaiPa2000


Niin ja kaupanpäällisenä mukaan tippuu muutama virus, jotka edellisellä kerralla aiheuttivat 300 mk:n laskun. Mukana mm. CIH (meniköhän oikein), muutama Trojan Horse ja yksi kappale wormeja.

vituttiko? no mulle kävi samalla tavalla tos viime jouluna...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Itse sain myös pelin joululahjaksi ja olen pikkuhiljaa päässyt peliin mukaan ja viime yöt ja päivät onkin menny pelaillessa.

Kesti vähän oppia kaikki uudet jutut,kun viimeksi minulla oli Cm2 muistaakseni vuodelta 95/96 ja sitä ennen se amigalla ollut manager.Tässä uudemmassa on niin paljon hienoja yksityiskohtia,että olin aivan ihmeissäni aluksi..:cool:
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
vituttiko?

Miksi minua tuollainen olisi vituttanut. Mielumminhan laitan 300 mk koneen puhdistukseen kuin KALJAAN. :rolleyes:
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Muita huippulupaavia junnuja pelissä on mm: Filipe Oliveira (chelsea),Derek Boateg (PAO),Ruben Olivera(Danubio) Cherno Samba (Millwall) Chris Stringer (Sheff Wed) Dean Ashton (???) Daniel Sjölund (Liverpool)
------------------------------------------------------------------------------------

Onko kukaan muu huomannut kun joku pelaaja on lopettamassa niin laittaa pelaajalle jonkun lempinimen ja sitten kun pelaaja on lopettanut etsit pelaajan sillä nimellä minkä olet lempinimeksi laittanut ja sieltä löytyy kyseinen pelaaja joka on yleensä nuori ja hyvä!!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko tässä nyt on vähän omia "saavutuksia" tuuletella kaiken kansan nähtävissä. Pelinä on tosin 00/01 yhä, mutta kuitenkin.

Joukkue: FF Jaro
Vuosi: 2026
Rahaa: 360 milj. puntaa
Veikkausliiga- mestaruuksia: 20
Champions League mestaruuksia: 6
Manager Rep. (Whole world): World Class, 1.

Avauskokoonpanosta omia kasvatteja nyt kahdeksan kappaletta, muutkin ostettu abt 17 vuotiaina raakileina. Juuri meni Madridiin yksi 19 vuotias oma kasvatti (täysin oma) 30 miljoonalla punnalla.

Ei cheateja, ei editointeja. Ykkösestä nousuun meni 2 kautta, ensimmäisellä kaudella liigassa neljäs, toisella kolmas ja siitä lähtien paria poikkeusta lukuunottamatta mestaruus.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo ja Rati Alexidse Chelseasta kehittyi aikamoiseksi kultakimpaleeksi, kun Chelsealla pelailin.

Ja suomestakin löytyy paljon hyviksi pelaajiksi kehittyviä pelaajia, kuten Peter Sjölund...ja oli niitä muitakin. Ruotsista löytyy kanssa halpoja ja todella hyviksi kehittyviä nuoria pelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös