Cliche hajonnut..

  • 2 802
  • 14

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
hyvä näin. Vaikka en tiedä yhtään kappaletta ko. orkesterilta.

Kyllä käy häiritsemään nämä Clichet ja Tyrävyöt.
Ilman tätä herra Jimi Pääkalloa kukaan ei tietäisi kummastakaan bändistä mitään.

Musiikillisesti tämä Cliche on aivan jostain, Tyrävyö ei ole niin paljoa. Tyrävyön kaverit osaavat ainakin oikeasti soittaa. Ei kuulosta tuo Cliche kauhean monimutkaiselta.

Mutta nyt onkin mielenkiintoinen asia se, että minkä bändin
Jimi Pääkallo nostaa nyt julkisuuteen?

(miksi kirjoitin tämän?)
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
En tiedä miksi kommentoi, mutta

ehkä siksi että sen bändin hajoaminen on loistava asia ja vie osaltaan Suomalaista musiikki-kulttuuria mukavasti eteenpäin. Kuulin bändiltä yhden biisin joskus ja totesin että paska on.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riemuvoittto!

Aika laihalta vaikuttaa bändin musiikillinen anti. YÖK! Ja tietysti miehenä on turha arvioida, mutta mitähän ne teinitytöt siinä Jimi Pääkallossa näkevät. Tavallisen daijun näköinen jätkä. No, itsehän olen tietysti liki mr. Finland tasoa, mutta sanoinpa nyt kuitenkin.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cliche hajonnut, so what!

Markkinointi kikka sanon minä, kun ei homma vetänyt tartti jotain tehä. Eiks se pitäny olla uuden vuosituhannen Hanoi Rocks :)
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen samaa mieltä: Cliche ja Tyrävyö, molemmat pohjimmiltaan sammoo paskoo; mutta kyllä minun mielestä se on Cliche, jonka jätkät osaa oikeesti soittaa. Tyrävyössähän ne tyypit on suunnilleen jostain yläasteen bändikurssilta soittotaitonsa oppineita.
 

tsei_tsei

Jäsen
Cliché oli kyllä perseestä, ja hyvä että meni pois häiritsemästä. Jaa että Hanoi Rocks, kaukana siitä. Cliché musiikki oli mitäänsanomattomuuden huippu (kaksi biisi kuullenna voi tehdä tämän johtopäätöksen). Tyrävyönkään jätkät ei kyllä osaa soittaa, mutta sekin keskinkertaisuus uppoo sentään paremmin - eli ei.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Näin Clichen Nosturin lavalla ja ihmettelin,että mitä ne siellä heiluu,että voiko olla tosiaan näin paska bändi.
Ne kuvasi siinä samalla jonkun hittibiisinsä videota,jossa minulla on perheineni on sitten kyseenalainen kunnia vilahtaa.
Samassa tapahtumassa esiintyi sisätiloissa loistava Tohtori Orff&Herra Dalcroz,joka toivottavasti ei hajoa.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
ei se nyt niin paska ollut

niin no miks jimi pääkallo EI ollut teidän mielestä rock?
mun mielestä ne clichen kaks hittiä oli ihan kunnon biisejä.
jos ne ois ollut jonkun teidän mielestä hyvän bändin biisejä, niin oisko ne sittenkin olleet ihan ok??

kysmys:
jos vertaillaan clichetä ja tyrävyötä, niin onko tyrävyö siksi parempi vai juntimpi, koska niiden soittajat on ihan tavallisen näköisiä pallinaamoja?
 

JanJ

Jäsen
Mielipiteitähän nämä.
Eli minun mielestäni Clichen ns. hittibiisit eivät ole kovinkaan erikoisia,
eivätkä kestä montaa kuuntelua. Alkaa ottamaan pattiin.
Sitten laulajan lausuminen ja ääni.
Nick Triani korjasi sinänsä lapselliset sanat hieman parempaan muotoon ja
pisti laulajan englanninkielen kurssille jotta saivat edes jotain narulle.

Musiikin pitää olla hyvää että sitä jaksaa kuunnella...
Sama se mikä bändi ja minkänäköiset heput sitä esittää.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyseessä tuskin oli alusta alkaen rahastusprojekti, koska taloudellisesti on aika tyhmää hajota keväällä. Nyt jäi Pääkallolta & kumppaneilta kesäfestareiden keikkaliksat saamatta, tosin eiköhän se Jimmy taas jonkun porukan mukaan lyöttäydy teinejä itkettämään ja rahaa keräämään. Täytyy sanoa että itselläkin ensimmäinen ajatus Clichetä ekaa kertaa kuullessa oli se, miten musa voi olla noin tyhjänpäiväistä. Vähän sama olo kuin Lemonatoria kuunnellessa, tosin heidän uutta tuotantoaan en ole kuullut, se voi jo olla parempaakin.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Janneone
Onkohan mussa jotain vikaa kun mun mielestä se oli ihan hyvää musiikkia vaikken ole edes kirkuva teini tyttö...

Ei omaa musiikki makua kannata kyseenalaistaa, se on hyvää mikä tuntuu hyvältä. Itekin kuuntelin aikoinani salaa Dingoa korvalappustereoilla, nyt jo uskallan sen tunnustaa :)
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähettänyt käyttäjä FourForty
Vähän sama olo kuin Lemonatoria kuunnellessa.

Mielestäni on hieman kyseenalaista verrata raudanlujien ammattilaisten Lemonatoria Clichéen puuhastelijoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös