Clash Royale

  • 3 778
  • 8

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei tarvitse kysyä löytyykö jatkoajalta pelaajia tälle mobiilipelien kuninkaalle. Takuulla löytyy ja nyt on aika avata omaa ketjua.

Vuoden alusta julkaistu Clash royale on takuulla koukuttavin mobiilipeli itselleni koskaan. Pelissä on ideana reaaliaikaisesti sotia toista pelaajaa vastaan yrittäen tuhota vastustajan torneja erilaisilla ansaituilla joukoilla tai mökeillä. Joukkoja saat arkuista joita ansaitset voittamalla battleja tai turnauksia. Heti Androidissa julkaisun jälkeen en ole muita pelejä lainkaan pelannut luurilla. Rahaa on lahjoitettu 15 euroa Supercellille tarjouksiin. Kovin suuria rahasummia ei kannata menestyksen toivossa edes laittaa. Nykyään omat pokaalit pyörii siinä 3400-3700. Parilla eri joukolla tulee pelattua ja itsellä toimii jostain syystä parhaiten pelit kun on pari mökkiä omissa joukoissa.

Perkele FIN nimisessä klaanissa ollaan ja hyvässä aktiivisessa hengessä pelaillaan. Parhaillaan ollaan päästy Suomen listoille jossa nytkin ollaan. Paljon on +30v pelaajia itse mukaan lukien, mutta kloppejakin on mahtunut mukaan. Tärkeintä mennä reilussa hengessä ja muistellaan donailla. Vielä mahtuu klaaniin +2000 pokaaliset jos olet klaania vailla tai muuten vaan vaihtelu virkistäisi.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Samaa mieltä @Flyingbird kanssa. Itse olen pelin android julkaisusta asti pelannut ja on kyllä paras mobiilipeli mitä olen pelannut.
Pokaalit siinä 3500 yläpuolella pyörinyt viime balanssiin asti, kunnes Supercell päätti tehdä pakkani avainkorteista heikot. Nyt ei kyllä kiinnosta pelata, koska 700 pokaalia on tultu alas..
 

6sto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Viiksiperhe klaaniin saa liittyä jos haluaa! Kavereittenkaa tekemä klaani mikä on jo valmiiks täynnä mutta jos täältä löytyy jatkoajan miehiä randomien tilalle niin ihmeessä messiin vaan!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Perkele FIN klaaniin saa liittyä aktiiviset. 50-80 sijoitus suomen listoilla ja kultaliigaa tahkotaan sodissa. Jos rento peliseura ja haasteet houkuttaa niin tervetuloa K18 klaaniin.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Pelaako joku jatkislainen vielä Royalea? Kuukausi sitten löysin taas tämän pelin ja koukutuin kuten tapana välillä on näitten mobiilipelien kanssa. Itse olen haastaja 2 areenassa jonne nousin ryminällä, mutta jossa olen nyt ollut jonkin aikaa jumissa.
Deckkinä toimii Lava Hound Balloon yhdistelmä, jossa mukana myös mm. Ice wizard.

Kiinnostaa tietää olenko ainoa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Pelaako joku jatkislainen vielä Royalea? Kuukausi sitten löysin taas tämän pelin ja koukutuin kuten tapana välillä on näitten mobiilipelien kanssa. Itse olen haastaja 2 areenassa jonne nousin ryminällä, mutta jossa olen nyt ollut jonkin aikaa jumissa.
Deckkinä toimii Lava Hound Balloon yhdistelmä, jossa mukana myös mm. Ice wizard.

Kiinnostaa tietää olenko ainoa.
Minä pelailen vielä, pokaaleja semmoiset 5300 ja deckistä löytyy golem, lumbo, gob gang, skarmy, zap, fireball, minionit ja Mega
Minion

Klaanina legendaarinen Chi Chi
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelaako joku jatkislainen vielä Royalea? Kuukausi sitten löysin taas tämän pelin ja koukutuin kuten tapana välillä on näitten mobiilipelien kanssa. Itse olen haastaja 2 areenassa jonne nousin ryminällä, mutta jossa olen nyt ollut jonkin aikaa jumissa.
Deckkinä toimii Lava Hound Balloon yhdistelmä, jossa mukana myös mm. Ice wizard.

Kiinnostaa tietää olenko ainoa.
Täälläkin tulee vielä pelailtua. Nyt viime aikoina on jäänyt vähemmälle, mutta ehkä se siitä taas lähtee, kun kiireet helpottavat. Paljonkohan niitä pokaaleita oli? Ennätys taisi olla joku 5300.
 

Savon leijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Clash Royale on kyllä erittäin viihdyttävä peli, pakko myöntää. Multa löytyy lähes kaikki kortit, puuttuu vaan neljä mestaria. Pikku prinssi on erittäin hyvä kortti. Samoin legendaarisia kortteja tulee paljon käytettyä. Käytän myös P.E.K.K.A nimistä korttia, on erittäin hyvä puolustamaan Mega knightiä ja muita tuollaisia vahvoja kortteja vastaan. Itsellä on pokaaleja se 5684.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös