Chad Rau SaiPaan

  • 34 323
  • 88

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Urheilulehden Jäämiehet analysoivat Chad Rauta. Ilkka Palomäen mukaan Chad Rauta on "todella vaikea siirtää maalin edustalta", mutta onko näin? Minun havaintojeni mukaan Chad ilmestyy yleensä maalintekopaikalle niin huomaamatta, ettei vastustajan pakit ehdi kovin usein edes poikkaria tarjoamaan.
Joo, ei se pitkään siellä maaliedessä yleensä ole hakattavana, vaan tulee puolivarkain tilanteisiin.
 

Altec

Jäsen
Urheilulehden jutun innoittamana päivittelin jälleen maalipörssin kärkimiehen laukaisukartat.
 

Liitteet

  • Chad Rau - laukaukset, jotka eivät ole menneet maaliin.png
    Chad Rau - laukaukset, jotka eivät ole menneet maaliin.png
    29,8 KB · kertaa luettu: 520
  • Chad Rau tehdyt maalit ja tilastoja.png
    Chad Rau tehdyt maalit ja tilastoja.png
    37,8 KB · kertaa luettu: 829

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on siinä! Kukaan ei voi enää koskaan viedä tätä pois! Chad Rau nousi muiden SaiPan seuralegendojen eli Joonas Vihkon kanssa armoitettuun, tarunhohtoiseen KUUKAUDEN PELAAJA -eliittiin! Uskotteko kotona?!?!?? SaiPan pelaaja, KUUKAUDEN PELAAJA!!!!!

KIITOS CHAD RAU!!!!

2.12.-30.12.2015

5+4=9

NEVÖFOGET!!!!!!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Usein olen hymahtanyt kun olen nahnyt taman kaverin sukunimen maalintekijatilastoissa. Sillehan on ihan oma tunnusbiisi, Strapping Young Lad- Far beyond metal, jossa mainitaan useasti "King Rau".
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Usein olen hymahtanyt kun olen nahnyt taman kaverin sukunimen maalintekijatilastoissa. Sillehan on ihan oma tunnusbiisi, Strapping Young Lad- Far beyond metal, jossa mainitaan useasti "King Rau".

Uittu. Olipa hyvä haku, eipä oo tullu koskaan ajateltua! Tämä soimaan joka kerta kisapuistossa kun Rau tekee pussin. heh. (tosin nyt vaikuttaa ettei montaa kertaa tarvis soittaa..)
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Pistetäänpä nyt vaikka tänne kun on Rau asiaa. Eli Chadin pikkuveli Kyle avasi viikonlopun aikana NHL uransa Floridan Panthersin riveissä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hiukan maalihanat hyytyi kauden loppua kohden, mutta riitti kuin riittikin Liigan parhaan maalintekijän titteliin! Ei näitä paljoa ole SaiPalla ollut tälläisiä tapauksia. McTavishin kanssa nousee tältä osin tuohon joukkoon. Loisteliasta.

Toivon mukaan alkaa iskemään kiekkoa häkkiin pleijareissa urakalla.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Hyvä Chad!! Onnittelut!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chad RAU, KUUKAUDEN PELAAJA ja nyt myös maalikuningas! Onko mitään, mihin hän ei pysty? Jäähyjen oton lisäksi?

Kyllähän toi Zabon loppukiekkojen kiukuttelu toi vähän vielä lisää sokeria tähän herkkuun. Ei riitä, ei riitä, vaikka kuinka kelataan videoita ja itkua tuherretaan, Rrrrau tappaa!
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näinköhän pääsee ehdolle/valitaan vielä Raimo Kilpiö-palkinnon saajaksi, eli Liigan herrasmiespelaajaksi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisikohan peräti ensimmäinen kerta missään liigassa kun maalikuninkuus ja herrasmiespelaajan palkinto menisi samalle pelaajalle? Ei oikein osu yhteen meinaan noihin palkintoihin vaadittavat ominaisuudet. Chad Raullapa osuu. Ja niin no, ehkä myös Gretzkyllä.

Chad Rau, Wayne Gretzky, mitä eroo.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Tässä kohtaa kuvaan astui Raun joukkuetoveri AHL:stä. Joulukuussa Rau oli yhteyksissä McIntyren kanssa, joka kertoi miehelle nykyisestä seurastaan SaiPasta. Rau lähti ottamaan selvää tuosta pohjoisesta liigasta ja sen itäisestä seurasta saaden tarvittavan informaation ystäviensä kautta.

− Ystäväni kertoi, että tulisin pitämään Liigasta. Kiekko täällä olisi paljon pohjoisamerikkalaisempaa kuin Itävallassa. Ja sitähän se sitten olikin.

Loppujen lopuksi McIntyre toimi suosittelijana seurajohdon suuntaan, kun Raun hankkimisesta päätettiin. Rau sanookin miehen olleen iso palanen hänen siirtymisellään SaiPaan.

− David oli tärkeä palanen. Hän antoi Lappeenrannasta sekä Liigasta ison suosituksen ja kertoi tismalleen mitä minun pitäisi odottaa. Sanoisin hänen osuneen arviossaan aika hyvin."

Maalikuninkaan pitkä matka Lappeenrantaan - SM-LIIGA - 21.03.2016 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Thank you Chad & David!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös