Dallas Stars (1.) – Vegas Golden Knights (WC2), Central 1. kierros

  • 21 789
  • 79

Kumpi menee jatkoon?

  • Stars 4 - 0

    Ääniä: 2 2,0%
  • Stars 4 - 1

    Ääniä: 6 5,9%
  • Stars 4 - 2

    Ääniä: 36 35,3%
  • Stars 4 - 3

    Ääniä: 26 25,5%
  • Golden Knights 4 - 0

    Ääniä: 1 1,0%
  • Golden Knights 4 - 1

    Ääniä: 3 2,9%
  • Golden Knights 4 - 2

    Ääniä: 15 14,7%
  • Golden Knights 4 - 3

    Ääniä: 13 12,7%

  • Äänestäjiä
    102
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämäkö on se kuuluisa Bennin pommi josta täällä puhutaan? Ei se nyt kovin kummallinen ainakaan näin klippinä ole, ja kyllähän tosta tosiaan olisi voinut 2min estämisen viheltää.
Onko tuo tosiaan estäminen? Molemmat tavoittelevat kiekkoa, Eichel näkee Bennin tulevan kohti ja kääntää selkänsä. Olisi voinut myös yrittää ajaa itse vastapalloon.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Onko tuo tosiaan estäminen? Molemmat tavoittelevat kiekkoa, Eichel näkee Bennin tulevan kohti ja kääntää selkänsä. Olisi voinut myös yrittää ajaa itse vastapalloon.
Mun mielestä kiekko oli vähän enemmän Bennillä ja sitten ei kenelläkään. Tosiaankin yhtä hyvin ton tilanteen voi jättää viheltämättä niin kuin nyt tehtiin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tämäkö on se kuuluisa Bennin pommi josta täällä puhutaan? Ei se nyt kovin kummallinen ainakaan näin klippinä ole, ja kyllähän tosta tosiaan olisi voinut 2min estämisen viheltää.





E: odotin näkeväni vähintään samaa mitä Kotkaniemi tarjoili Clutterbugille



Paljon päräyttävämpi oli se edellisen pelin niitti, kun kuittasi McNabbin taklauksen heti perään. Se oli todellista johtajuutta kapulta.
 

TanukkiSuvala

Jäsen
Suosikkijoukkue
CoCoDa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös