Ilmoitukset

Nimimerkki Sako on asetettu viikon pelikieltoon sääntöjen 7§:n perusteella, sillä hän kirjoitti todella mauttoman viestin Ville Peltosta koskevaan ketjuun.

Nimimerkki Vellihousu kirjoitti aamulla Ässien osioon sen verran monta henkilökohtaista hyökkäystä ja räikeästi hyvän maun vastaista viestiä, että annamme hänelle näistä rikkeistä suoraan kahden kuukauden pelikiellon.

Nimimerkki FASlapsi kirjoitti täysin turhan ja luokattoman viestin Jesse Puljujärven ketjuun ja hän kuittasi tästä kuukauden pelikiellon. Tässä tapauksessa aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Nimimerkki Blacktowhite on asetettu viikon pelikieltoon Liigan kurinpitoa käsittelevän ketjun sisällöttömästä onelineristaan.

Nimimerkki Mike kuittaa itselleen viikon pelikiellon netiketin vastaisesta viestistään Jokerit-osiossa.

Nimimerkki Fernando huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella hänen kirjoitettuaan kiekkokeskusteluun viestin, jonka sisältönä on pelkästään "*hymiö*".

TPS-osiossa nimimerkki puukädet provoili ja meni henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittaa kohtaan ja saa kuukauden pelikiellon sääntöjen 6§:n ja 9§:n perusteella. Kyseisen nimimerkin pelikieltoa pidentää se, että hän on vähän aikaa sitten kärsinyt pelikiellon vastaavanlaisesta rikkeestä.

Nimimerkki haukka on seuraavat kaksi kuukautta pelikiellossa syylistyttyään Jokerit-osiossa itsemoderointiin. Nimimerkin pitkä rikehistoria pidensi pelikieltoa huomattavasti.

Bongaa julkkis!

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Tarik, 17.07.2003 klo 18.55.

1. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
    Aiemmin elokuva-alalla vaikuttanut Pekko pyöri tänäänkin Kallion katukuvassa ja melko varmasti pyörii tälläkin hetkellä. Mitenhän Pekolle kävi kuten kävi?

2. Tuleva mestari Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pyry & Tappara
    En tiedä onko täällä joku osuvampi bongaa-ketju, mutta Lauri Marjamäki bongattu eilen sunnuntaina Ratinassa Suomi-Kroatia-ottelussa.

3. TheRimpula Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa
    Lainaus:
    Onko kyseessä Pekko Borgar?

4. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Kyllä. Ei oo muuten näkynyt ehkä kolmeen viikkoon. Punk In Finlandissa ehkä tiedetään. Siellä on ajantasaisia Pekko-havaintoja usein.

5. TheRimpula Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa
    Lainaus:
    Edellinen havainto toukokuulta, mutta eiköhän se taas jostain kömmi.

6. alwahla Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Calgary Flames, Montreal Canadiens, HIFK
    Vappu Pimiä ja Rita Tainola Hotelli Kämpissä. Puhutaanko tässä jo heikoimmista bongauksista tässä ketjussa?

Vapulla on helvetin iso pää.

7. Kanerva Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Vegas Golden Knights
    Lainaus:
    Ja hyvät tissit!

8. Eric Rooslind Jäsen

Lainaus:
    Tai hyvät liivit.

9. UnenNukkuja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Kapteeniainekset Durggusest
    Taidan asua lähellä Ville Niinistöä. Eräs maanantaiaamu hän käveli Turussa Yliopistonkadulla vastaan. Viime sunnuntaina herra astui Pasilassa samaan junaan ja Turussa rautatieasemalta lähdimme kävelemään samaan suuntaan.

10. U2 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara & anyone against russia...
    Perjantaina sain töissä kunnian palvella näyttelijälegenda Esko Roinetta! Bongailut jatkuivat tänään, kun Jethro Rostedt patsasteli toimistonsa sisällä ison ikkunan äärellä Turussa.

11. UnenNukkuja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Kapteeniainekset Durggusest
    Esko Roineen bongasin minäkin taannoin Turussa.

Viime viikolla Jukka Koivun näin aamulenkillä jokirannassa, mikä nyt ei liiaksi saanut hämmästymään.

12. alwahla Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Laura Lepistö, Jussi Lampi ja Sari Siikander Katajanokalla tuossa tunti sitten. Siikanderin kanssa juteltiin pitempikin tovi ja vaikutti varsin mukavalta ihmiseltä. Lepistöä en kehdannut mennä häiritsemään, kuten en myöskään Lampea.

13. Turder Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Toronto Maple Leafs
    Jyrki Katainen Kuopion torin parkkihallissa viime lauantaina.

14. Radiopää Jäsen

Lainaus:
    Olisit vähän niitannut sitä.

15. alwahla Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kalervo Kummola, Susanna Rahkamo, O-P Karjalainen ja Tuija Brax tänään Pasilan Sokos Hotelsissa. O-P:lla on helvetin massiivinen leuka.

16. tiimari Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Eilen kaupassa Haapasalon Villellä oli pasmat ilmiselvästi sekaisin Etelä-Suomea piinaavan lumimyrskyn takia. Ensinnäkin hänellä oli jalassaan pitkä housut, ja näytti vähän siltä, kuin olisivat olleet erittäin epämukavat.
    Pian huomasinkin Villen työntelevän meikäläisen ostoskärryjä. Menin paikalle ja hän hyvin nöyrästi pahoitteli tapahtunutta. Hienolta ja mukavalta mieheltä vaikutti.

17. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Jussi Lampi, tuo perusnäky Kalliossa ja elävä esimerkki siitä, mihin koulukiusaaminen johtaa. Mua vituttaa Jussin ja perheensä koettelemukset. Tsemppiä Jussi ja kaikki muut!

18. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Ettei vaan ollut Viikin Prisma?

19. tiimari Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Kyllä vaan. Onhan tuota tullut bongattua useampaan otteeseen, mutta nyt kun tuli ihan lähempää kontaktia herraan otettua, niin kehtaa mainitakin.

20. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Joo mulla on kykyjä. Mä oon selvänäkijä, lähestulkoon meedio.

Mutta mä voin uudestaankin kurkistaa tonne kristallipalloon. Mä katson mitä esimerkiksi sä teet siellä, siis just sä, sinä siinä, joka luet tätä. Mä en tunne sua enkä tiedä susta mitään, mutta katsotaas.

Hmm... Seksi ja erotiikkatasot noh, kieltämättä aika vähissä. Libidoa kyllä on havaittavissa, mutta charmi on aika heikoilla eikä ulkonäkökään ole mikään kaksinen. Mutta mitä olet tekemässä hmm... Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei kyllä hirveästi näy. Hetkinen, nyt näkyy jotain. Selvästikin joku tietotekninen vempain ja joo, internetti. Tarkemmin kun katsoo niin näkyy Jatkoaika ja Bongaa julkkis -ketju. Ai nyt näkyykin tosi tarkasti. Sä näköjään luet just tätä mun viestiä. Selvästikin.

Joo mulla on kykyjä.

21. PataJaska Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät, sympatiat HPK ja espoolainen kiekko
    Michael Monroe eilen syömässä Kampin Memphisissä parin muun henkilön kanssa, lähes viereisissä pöydissä oltiin. Tehtiin siinä lähtöä samaan aikaan kun Michaelin seurue, ja heitti meidän yksivuotiaalle hyvän hymyn kun poika siinä häntä hymyillen katseli. Samoin aivan selvästi bongasi vaimon takissa olleen roosanauhan, sehän on tänä vuonna hänen suunnittelemansa.. emme jääneet siinä juttua iskemään yhtään enempää, koska kiire näytti olevan. Sitä paitsi itse ainakin karsastan erittäin paljon ajatusta mennä häiritsemään julkkiksia vain siksi, että he ovat julkkiksia.. ainakin eilen tuolla kaikki muutkin antoivat miehen olla rauhassa

Tuossapa muuten samalla se suurin syy, miksi itse en koskaan haluaisi mistään hinnasta olla mikään sen kummempi julkkis: haluan elää rauhassa

22. heavy Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Julkkiksia kun bongaa käytännössä päivittäin, niin ei tule tähän ketjuun kirjoiteltua, mutta sen verran seiskapäivä tason bongaus taannoin JFK:lla eräällä baaritiskillä oli kun samaan paikkaan ilmestyi Antti Kaikkonen nuoren persukansanedustajattaren kanssa. Eivät valitettavasti kännissä sekoilleet, liekö kuitenkin ollut krapulaa vai vatsatautia ilmassa kun Fernet oli tilauksensa.

23. MegaForce Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkueet, Itä-Helsingin Kiekko
    Lainaus:
    Ei varmasti, sillä itse istuin eilen samassa bussissa BB-Ninon kanssa. (Vuosien 2009-2010 Big Brother)

24. Tadu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Viikingit, Narrit, Spurs
    Lainaus:
    Ihan kuin olisin bongannut saman henkilön aikaisemmin tällä viikolla Itä-helsinkiläisellä metroasemalla. Saattoi olla myös look-a-like.

25. MegaForce Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkueet, Itä-Helsingin Kiekko
    Lainaus:
    Osaan arvata mikä metroasema on kyseessä, vähän väliä häntä siellä näkee, kuten myös paria muuta menneiden vuosien BB-turhaketta. Paavo Arhinmäen olen myös bongannut hiljattain samoilta seuduilta.