Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 637 873
  • 2 816

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan sivujen mukaan tuo Blues - Kärpät pelataan 12.3. Silloin olisi alkuperäisen ohjelman mukaan SaiPa - Blues, jolle Liigan sivut eivät nyt anna mitään päivää. Olisikohan tarkoitus, että se pelattaisiin sitten maaottelutauolla?

12.3. on valmiiksi täysi kierros, tuskin se silloin pelataan. Eiköhän ole lätkäisty johonkin vaan toistaiseksi kunnes oikea päivä löytyy.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Siis tuo pelipäivä riippuu varmaan lähinnä tämän iltaisen Kärppien CHL-välierän tuloksesta, olisihan muuten uusi pelipäivä jo ilmoitettu.
No jos Kärppien menestys vaikuttaa siihen milloin se peli pelataan niin sit mä veikkaan että toi peli pelataan ma 2.2. tai ke 4.2. jos Kärpät ei pääse finaalin (CHL finaali on ti 3.2.). Jos taas ne pääsee niin sitten voisko olla että sillon liitto myöntyy ja toi peli jopa pelattas tollon lauantaina 7.2.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
No jos Kärppien menestys vaikuttaa siihen milloin se peli pelataan niin sit mä veikkaan että toi peli pelataan ma 2.2. tai ke 4.2. jos Kärpät ei pääse finaalin (CHL finaali on ti 3.2.). Jos taas ne pääsee niin sitten voisko olla että sillon liitto myöntyy ja toi peli jopa pelattas tollon lauantaina 7.2.

Mahdollinen pelipäivä ottelulle Blues-Kärpät on myös ti 3.2. CHL-finaalin pelaaminen samana päivänä ei ole mikään este, sillä ruotsalaisten keskinäinen CHL-finaali ei kiinnosta Suomessa juuri ketään. Myös toinen CHL:n takia siirretty ottelu (HIFK-SaiPa) pelataan ti 3.2.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Myös toinen CHL:n takia siirretty ottelu (HIFK-SaiPa) pelataan ti 3.2.
No sitten se on varmaan toi päivä. Ajattelin että liigan ja CHL välillä ois joku soppari ettei 3.2. pelattas jotta koko jääkiekkoileva maailma voisi rauhassa seurata tätä CHL-finaalia.

No nyt on ainakin oheishäsäkkä yritystä huomiseen peliin. Hallilla on lämäritutka, live-musaa ja After Game -tilaisuus.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Noista lähtökohdista on hemmetin hyvä lähteä rakentamaan tulevia ottelutapahtumia. Harmi vain ettei nykyään enää muistaakseni ole tarjolla vieraspaikkakuntien erikoisruokia koska jotkut niistä olivat oikeasti hyviä. Eniten kuitenkin harmittaa ettei se sporttibaari enää ole käytössä, koska siellä oli kiva tavata valmentajia ja joukkueiden pelaajia ennen peliä ja kuunnella ennakkotunnelmia illan kamppailuun ja Blues-pelaajien after game interviewtkin loistavat poissaolollaan, joten nämä olisivat ainakin omasta mielestäni sellaisia asioita mihin olisi hyvä laittaa painoarvoa loppukautta ja kenties ensi kauttakin ajatellen.
 
Viimeksi muokattu:

Migufutuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Hernesaaren Näädät, Blackhawks, Lugu
Blues-pelaajien after game interviewtkin loistavat poissaolollaan, joten nämä olisivat ainakin omasta mielestäni sellaisia asioita mihin olisi hyvä laittaa painoarvoa loppukautta ja kenties ensi kauttakin ajatellen.

Lisäksi voitaisiin erätaukojen alussa vetäistä joku pelaaja pukkarikäytävältä nopeaan kahden kyssärin haastatteluun, joka tietenkin näytettäisiin jumbotronilta. Siihen vielä taustalle pääsponssien logot niin toisi vähän lisäarvoa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Lisäksi voitaisiin erätaukojen alussa vetäistä joku pelaaja pukkarikäytävältä nopeaan kahden kyssärin haastatteluun, joka tietenkin näytettäisiin jumbotronilta. Siihen vielä taustalle pääsponssien logot niin toisi vähän lisäarvoa.
Hyvä idea ja itsekin olen moneen otteeseen ajatellut tuota. Muistaakseni Osalan Oskun isä hoiteli jokunen vuosi sitten noita Vaasassa kun Sport vielä pelasi Mestistä.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Oisko oikea ketju. Tänään oli vissiin häppeninkiä hallissa aika paljon! Mua jäi kiinnostamaan tämä otteluemäntä (ei sillä tavalla vaikka hemaiseva blondi olikin). Meni vähän ohi mitä se siellä teki ja sanoi. Vissiin jotain lahjakortteja yms. jakeli? Mutta just tällästä uutta haluisin itekkin nähdä ja näin alkuun vaikuttaa mahtavalta idealta. Näinköhän vielä jatkaa vai oliko vaan yksittäinen kerta?
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mua jäi kiinnostamaan tämä otteluemäntä (ei sillä tavalla vaikka hemaiseva blondi olikin). Meni vähän ohi mitä se siellä teki ja sanoi. Vissiin jotain lahjakortteja yms. jakeli? Mutta just tällästä uutta haluisin itekkin nähdä ja näin alkuun vaikuttaa mahtavalta idealta. Näinköhän vielä jatkaa vai oliko vaan yksittäinen kerta?
Kiekkokonservatiivina tuomitsen tietysti jyrkästi ja toteutus tökki pahasti. Toki ymmärrän että kaikkea pitää kokeilla ja ehkä tuo homma tuosta sitten paranee. Mutta sanokaa nyt joku sille että vastustajan faneja ei päästetä ruutuun, ei vaikka olisivat pelkkiä harmittomia penskoja.

Tähän ketjuun kirjoittamalla saa näköjään suoran yhteyden meidän toimistoon - niin moni täällä äsken esitetty idea on toteutettu viime aikoina. Joten lisää hyviä ehdotuksia tänne vaan palstaveljet!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiekkokonservatiivina tuomitsen tietysti jyrkästi ja toteutus tökki pahasti. Toki ymmärrän että kaikkea pitää kokeilla ja ehkä tuo homma tuosta sitten paranee. Mutta sanokaa nyt joku sille että vastustajan faneja ei päästetä ruutuun, ei vaikka olisivat pelkkiä harmittomia penskoja.

Minusta oli mainio veto tossa pelitilanteessa lahjoa punapaitaista pikkupoikaa syntymäpäivänään Bluesin pipolla.
 

sininen haamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ottelutapahtumaan panostaminen oli tosi hyvä juttu. Otteluemäntä jakeli ainakin Viking Linen risteilylahjakortteja. Lisäksi hauska idea oli lahjoittaa Blues pipo jollekin Julli junnulle, joka vietti synttäreitään hallilla. Esiintyminen oli vielä otteluemännällä hiukan jännittämistä, mutta opin kautta tuosta saadaan hyvä lisä tapahtumaan. Ensi tiistaina on kuulemma peruttu junnujen treenejä ja toivottu jengiä hallille. Vietetään jotain junior nightia. Toivottavasti näitä ottelutapahtumia vihdoinkin aletaan kunnolla kehittämään, jotta laiskemmatkin espoolaiset löytävät tiensä hallille.

Edit hidas, ja seuraava matsi on torstaina, ei tiistaina
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Joo, ei tuosta haastattelijan puheesta oikein ottanut selvää, eli lisää ääntä kehiin rohkeasti. Onhan tällaista tehty muuallakin, eli esim. tuolla Ilmalan hallissa jo ennen rupla-aikaa. Siellä haastattelija tosin oli vähän kokeneempi mies, joten äänikin kuului huomattavasti paremmin perushallimötäkän yli. Jokatapauksessa hyvä, että tuotetta kehitellään ja yritetään luoda jotain uutta. Käytävilläkin oli ihan kiva kävellä, kun oli jotain mielenkiintoista seurattavaa lämäri- ja taitokisapisteiden muodossa. Hienosti oli myös pelaajat paikalla, ihmettelin kyllä vähän, miksei Rutanen laittanut paitaansa päälle.. Ja miksei hän ole kaukalossa edes jossain matsissa. IFK-fanin ottaminen esille oli vähän niin ja näin, periaatteessa en pidä moisesta ollenkaan mutta jos tosiaan sai Blues-pipon lahjaksi, veto on perusteltua.
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eiliselle tapahtumalle iso peukku, hyvin reagoitu toimistolta. Kaipaisin nettisivuille noihin olemattomiin pelaajakortteihin esimerkiksi sopimusten pituuksia. Tavallinen tallaaja tuskin jaksaa/kiinnostuu tarkistelemaan jostain eliteprospectista niitä, eikä aktiivi-kannattajakaan tohdi aina muistaa kaikkia jatkosopimuksia. Jos ei toimistolta löydy osaamista hommaan, niin soittoa vaikka johonkin Aalto-yliopistoon ja koodarille kurssityöksi ko. homma.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tuskin se osaamisesta on kiinni, onhan nettisivut muutenkin saatu kasaan... Mä veikkaan että tuo on ihan tietoinen ratkaisu, kun muistaa esim. tapauksen Huhtala. Hänen jatkosopimuksensa ilmoitettiin ihan suorana sopparina, vaikka kyseessä olikin oikeasti vain optio, joka jäi siis käyttämättä KHL-siirron myötä.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Tänään vissiin joku Yhteisvastuukeräystapahtuma hallilla. Lippupalvelun sivujen mukaan yläkatsomot olisi buukattu täyteen. Ihan kiva joo että väkeä on tulossa, mutta uskonto pois mun urheilusta. Kiekon tiputtaa joku piispa. Peukku alas.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Tänään vissiin joku Yhteisvastuukeräystapahtuma hallilla. Lippupalvelun sivujen mukaan yläkatsomot olisi buukattu täyteen. Ihan kiva joo että väkeä on tulossa, mutta uskonto pois mun urheilusta. Kiekon tiputtaa joku piispa. Peukku alas.

No eihän siihen ole pakko osallistua kuten ei ole myöskään pakko äänestää persuja vaikka Timo Soinikin on siellä joskus aloituskiekon pudottanut.

Tuskin tuolla keräyksellä on kuitenkaan yhteyttä yleisömäärään. Eiköhän siellä ole joku yhteistyökumppanin ilmaislipputempaus.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Kiekonpudottajalla ei tosiaan ole p*skankaan väliä, ja hyvä vaan jos moisia keräyksiä tulee. Ei niihin ole pakko osallistua.. Eiköhän yläkatsomot mene junnuille, joille on kait jaettu lippuja ilmaiseksi?
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Joo, ei ehkä se kiekontiputtaja ollut mun pointti joskin lyhyesti kirjoitin. En nyt ala tänne purkamaan mikä mua risoo kirkon lähetystyössä. Tapahtumaa kuitenkin markkinoitiin jotenkin Bluesin ja yhteisvastuukeräyksen -kimppana. Eteenpäin ja tänään 3 pistettä haaviin. Tulen hallille.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Vaikka kirkko onkin viime aikoina menettänyt sitä parasta teräänsä kansan silmissä (kiitos Päivi!), on aika luonnollista, että sen järjestämä keräys rantautuu myös urheilutapahtumaan. Itse en pidä kirkon toiminnoista noin yleisesti, enkä tule osallistumaan tähän keräykseen. Silti minua ei haittaa, vaikka sellainen järjestetään Bluesin ottelussa.
 

Enslaved

Jäsen
Eikös tänään ole junnuille ja heidän perheilleen suunnattu pelitapahtuma ja sen takia olisi yläkatsomot täyteen varattuja? Muistelisin tällaista lukeneeni aiemmin viikolla Bluesin facebook-päivityksestä.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jep, tänään on junioripäivä, junnut ilmaiseksi ja perheenjäsenet femmalla. Lisäksi kuulemma yhteisvastuukeräyksen kautta on ollut lippuja tarjolla edulliseti (ja olikohan niin että kerääjille ilmaiseksi).

Ja mun mielestä tosiaan tuo kiekon pudottajana piispa on ihan samaa tasoa kuin Soini, kuten Pavlovin koira asian muotoili. Enemmän mua risoo se, jos Arttu Wiskari tulee laulamaan. Kenenkään ei varmaan tarvitse osallistua keräykseen, ja voinen varmaan luvata, että ketään ei tulla lyömään Raamatulla päähän tai käännyttämään väkisin pelissä. En nyt suostu näkemään tuota yhtään pahempana kuin vaikka Roosa nauhaa tai Movemberia. Yhteisvastuukeräyskin kerää rahaa hyväntekeväisyyteen, ei lähetystyöhön. Ja ettei jäisi epäselväksi niin mulla ei ole yhtään mitään tekemistä ko. keräyksen tahi ev.lut. kirkon kanssa ;)
 

katekismus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, New York Rangers
Vähän menee ohi aiheen, mutta menköön. Itse en ole aikoihin kirkkoon kuulunut, mutta mun mielestä tässä rahankeruussa ei ole mitään pahaa, vaan päinvastoin. Apua tarvitsevien jeesaaminen on hyvä homma, vaikka sitä järjestäisikin kirkko. Tuskinpa siellä aletaan kenellekään saarnaamaan käytävillä.

Urut voisivat kyllä soida pelikatkoilla!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös