Ilmoitukset

Nimimerkki Fremont provosoi porilaiskannattajia viime lauantaina Liigan otteluseurannassa. Siitä sai palkinnoksi viikon pelikiellon.

Nimimerkki Hedonist huilaa viikon provoilustaan Kärpät-Lukko otteluketjussa.

Nimimerkki Lemieaux huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella. Rikkomus löytyy HIFK:n kausiketjusta.

Nimimerkki Tuen Vety miettii viikon mitä tarkoittaa hyvän maun käsite. Tuotos löytyy Liigan erotuomarien-ketjusta.

Nimimerkki Erkka Lapanen huilaa kuukauden provoisoinnissa, joka kohdistuu taas kerran Jokerit-kannattajiin. Viesti löytyy vapaan keskustelun Väkivallanteot-ketjusta.

Bluesin fanituotteet

Viestiketju osiossa 'Espoo United' , aloittajana He-man, 04.10.2005 klo 13.01.

  1. He-man Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Voittajajoukkue
    Eli, mielestäni Bluesin fanituotteiden määrä on surkea. Onhan siellä pelipaidat ja t-paidat ja kahvimukit, mutta kaikki muu puuttuu. Katsokaapa vaikka Pelicansin fanituotteita osoitteesta: http://www.pelicans.fi/?id=35&spid=1

    Tuotteita melkein 50, ja ne voi tilata vaikka netin kautta. Miten on mahdollista että Bluesin kokoinen organisaatio ei voi palvella Espoon faneja? Ja tiedän, että logo on juuri vaihtunut jne. Mutta äkkiäkös sen uuden logon mailaa toimittajalle ja pyytää uusia tuotteita?

    Mutta, minä ainakin haluaisin Blues-perseenaluset saunaan, ja kaikkea mahdollista Blegin logolla. Ja naiselleni Blues-stringit! Palvelkaa faneja, näistähän ne rahat saadaan?
     
  2. KEspoo76 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    BLUES
    Lainaus:
    Olen aivan samaa mieltä asiasta kanssasi. Minua ottaa eniten päähän se ettei asialle todellakaan olla tekemässä mitään. Mailia on tullut lähetettyä jo jonkin verran asian tiimoilta mutta minkäänlaista vastausta asiallisiin kyselyihini ja toiveisiin ei ole tullut/kommentoitu millään tavalla. Tuoreelle Bluesfanille olin hankkimassa Bluesin logolla varustettua tuttia ja potkupukua mutta eihän sitä tietenkään ole eikä tule olemaan. Naapuriseurassa fania kuunnellaan ja tuotteita löytyy joka lähtöön, MIKSI EI BLUESISSA???
    Uudet fanit muodostavat kuitenkin tulevaisuudessa myös maksavan yleisön joten tekisivät asialle jo jotain.
     
  3. He-man Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Voittajajoukkue
    Lainaus:
    Hmm, pitäisiköhän hakea Bluesille töihin. Eikai tuotakaan huonommin voisi enää hoitaa? Ja eikös tuo ole parasta mainosta jengille, kun fanit kulkevat bluesin paita päällä /tutti suussa /hattu päässä ympäriinsä?

    Ja toinen asia mikä häiritsee on se, että esim Sellon Prismassa on 100 ja 10 HIFK:in fanituotetta muttei yhtään Bluesin tuotetta. Missä se Espoolaisuus viipyy?
     
  4. Jec Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues
    Näin on näppylät. Itsekin haluaisin edustaa sinisiä joka lähtöön, mutta kun ei ole millä edustaa. Kyllä fanipaitaa ja kaulahuivia löytyy, niin kuin myös pipoa (vanhalla logolla). Ei se riitä! Joo ja kun netistä haluaisi katsella niitä vähäisiä tuotteita niin niitäkään sivuja ei VIELÄ ole saatu valmiiksi! Töitä, töitä pojat! Bluesissa ei vain ihan täysillä yhteys toimi fanien kanssa, jos ollenkaan. Jos uusi logo on tuottanut jotain viivästystä niin ei senkään takia näin kauan pitäisi odotella niitä tuotteita...
     
  5. Pantse67 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
    Samaa mieltä

    Tämä fanituotteiden kauppa on ihan lapsen käsissä, mutta tavallaan se on ymmärrettävääkin. Ennen tätä kautta on pitänyt olla melkoinen masokisti, että on kehdannut kulkea Bluesin väreissä maailmalla.

    Olen itsekin tiedustellut toimistolta fanituotteisiin liittyviä asioita, mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta. Tässä olisi pikapalavarin paikka!
     
  6. E Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Kiekko-Espoo, Ketterä
    Eikös Blues ulkoistanut fanituotekauppansa tälle kaudelle? Eli siis Blues itsessään ei vastaa enää fanituotteista. Jotenkin tällainen kuva asiasta jäi.

    Mikäli nuo pk-seudun kaksi "pikkuseuraa" jatkavat konttaamistaan, Blues alkaa oikeasti piakkoin olla jo suurseura. Silloin on oletettavaa, että fanituotteiden kirjo laajenee. Onhan noita fanituotteita ollut boksereista alkaen, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että kysyntä kaikelle erikoisemmalle on ollut kohtuullisen vaisua. Mikäli kysyntä nousee (kuten tämän nykyisen pk-seudun trendin voisi uskoa vaikuttavan), uskoisin tarjonnankin kasvavan
     
  7. Jääkuutio Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues ja Bruins
    Pakko nostaa ylös. Suoraan sanottuna Bluesin fanitavarakauppa on täysin perseestä.

    Tuotteiden yhteenlaskettu lukumäärä on n. 5 ja osa niistäkin on käsittämättömän laaduttomia. Miksi itken tätä? Siksi, että oli odottanut suht pitkään uusien kaulaliinojen saapumista ja, kun ne lopulta tulivat, laatu oli järkyttävää penailua: logo on venytetty pikselimössöksi ja muutenkin tuote näyttää järkyttävän paskalta.

    Kiitti letuista.
     
  8. mazapp Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues
    Lainaus:
    Ja kaulaliina laatuun nähden oli melko kalliskin. Tuotteita sais kyllä olla reilusti enemmän.
    No onneksi sain edes fanipaidan nyt.
     
  9. Shayne Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
    Ei muuta kuin "pääjehu" Kuuppelomäelle tulikivenkatkuista palautetta, kyllä se hoitaa tai ainakin delegoi.

    Alihankkijat vaihtoon jos jälki kerran on scheissea.
     
  10. Jääkuutio Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues ja Bruins
    Lainaus:
    Melko kallis? Järjettömän kallis jo muutenkin, ja suhteessa laatuun... niin, Blues on.
     
  11. He-man Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Voittajajoukkue
    Lainaus:
    Näin on. Mutta fanituotteet voisivat oikeasti olla laadukkaampia/halvempia/monipuolisempia. Pitäisikö pistää adressi pystyyn? Tai jos ei, niin ainakin joukkomailia jollekkin päättävälle taholle. En oikein tajua miksi fanituotteiden toiminta on pitänyt ulkoistaa, ei niitä fanikaupan ukkoja oikein tunnu kiinnostavan edes asiakaspalvelu. Paljonkohan ne saa palkkaa, voisin tehdä samalla palkalla 5x parempaa duunia. Olisivat nyt jotenkin vaikka bfc:n kanssa lähteneet yhteistyöhön, siellä luulisi olevan mielenkiintoa hommaan...
     
  12. jani#31 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Poissa.
    Fanituotteet

    Ainaista narinaa.Kuinka perkeleesti niitä fanituotteita pitäisi olla euron kappale hintaan,että tää loppuis?
    Viimekaudella kun homma oli joukkueen omaa bisnestä,niin saatavilla oli kahvikuppi,huonolaatuinen painettu ja ylihintainen fanipaita,lippu ja tarra!
    Nyt kun valikoimaa ollaan jatkuvasti laajentamassa,niin sama valitus jatkuu.Luuletteko oikeesti,että jollain IFK:lla tai Narreilla fanituoterepertuaari on kehittynyt yhdessä kaudessa?Sitäpaitsi esim. IFK:n fanituotteet ovat aina olleet vielä sikahintaisempia kuin meillä.
    Tuotekaupan ulkoistaminen oli fiksu ja odotetunlainen veto,koska fanituotekauppa ei ole jääkiekkojoukkueen "ydinliiketoimintaa" ja näinollen joukkue voi keskittyä urheilutoimeen ja fanikauppa fanituotteisiin.
    Näin näppituntumalla sanoisin,että harvalla liigajoukkueella tuotekauppa on omissa käsissä, ja hinnat taitaa olla pientä "pääkaupunkilisää" lukuunottamatta olla aika samaa tasoa kuin meillä vai olenko väärässä???

    Annettaisko tässäkin asiassa vähän enemmän kuin puolikas kausi aikaa parantaa touhua ennenkuin tuomitaan ainakaan näin kovalla kädellä??
     
  13. Dhearted Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues, Kookoo
    Lainaus:
    Tästä täytyy olla samaa mieltä. Ei fanituotteita vaan yhtäkkiä ilmesty 42 532 erilaista ja kaikenlisäksi halpaa ja helvetin laadukasta. Jos halutaan laatua, täytyy antaa aikaa suunnitella. Eli ei voida saada nopeasti paljon uutta. Tosiaan voitaisiin katsoa taas ensi kauteen ja verrata ollaanko menty yhtään eteenpäin. Jos ei niin sitten ehkä aihetta valituksiin.

    P.S. ostin muuten itse semmoisen avaimenperän (se missä se metallilenkki), se on ainakin ihan hieno *hymiö*
     
  14. msg Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Sopimustekninen verovelka
    Toisaalta jos fanituote myynti ulkoistetaan sen osaavalle, niin tälläisellä yrityksellä pitäisi olisi valmius tuottaa erilaista fanitavaraa lyhyelläkin varoitusajalla.
    Jos tähän ei kykeni, niin sitten tämä yritys ei ole asiansa osaava.
     
  15. jani#31 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Poissa.
    Ja ketju ylös....

    Mitä on tapahtunut Hockey Cornerille? Baronalla tila tyhjänä ja nettikauppakin Bluestuotteiden osalta loppuunmyyntitilassa?

    Tietääkö joku onko fanituotemyynti taas turbulenssin kourissa??
     
  16. Toni85 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues loppuun asti
    Lainaus:
    Tästä uutisoitiin jo monta kuukautta sitten, Hockey Cornerin ja Bluesin yhteistyö on loppunut.
     
  17. jani#31 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Poissa.
    Lainaus:
    Aha,ok. On vaan mennyt multa täysin ohi...
     
  18. Elmeri Hautamäki Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Kiekko-Espoo ja Blegi United
    Mitään tietoa miten tästä eteenpäin? Josko vihdoinkin hommaan tarttuis joku ammattilainen, jolla olisi tarjota jotain uutta tällä rintamalla, eikä tarjoustalo-laatua olevia t-paitoja yksinkertaisilla printeillä. Viimeiset kymmenen vuotta Bluesin fanituotemyynti on ollut aika lapsen kengissä, joka ei varmasti kovin montaa yllätä. Toki tuo genre ei Suomessa ole ihan yhtä tuottavaa, kuin esim. Jenkkilässä.
     
  19. The Nikkari Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Blues
    Lainaus:
    Soitin tästä toimistolle viime viikolla ja sieltä sanottiin, että uusi toimija on tulossa, mutta (yllättäen) homma on vielä kesken.

    Sinällään sälli kenen kanssa puhuin oli kyllä ystävällinen ja kovin halukas auttamaan, muttei "voinut tehdä asialle mitään". Myöskään ammattimaisuus ei millään tavalla välittynyt puhelimen kautta. Jotenkin tuli mieleen kauppaopiston käynyt piirimyyjä... Kunpa sinne toimistolle nyt saataisiin edes pari ammattilaista.
     
  20. Toivo Isänmaa Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues, espoolaiset kasvattajaseurat
    Lainaus:
    Edelleen fanituotemyymälän tila tyhjillään. Ei sitten kuukaudessa ole uutta toimijaa tullut eikä kauden avaukseenkaan ole kuin reilu viikko...
     
  21. trap Jäsen

    En muista firman nimeä mutta uusi toimija on kyllä kuuleman mukaan olemassa.
     
  22. Number 11 Jäsen

    Uusi toimija on olemassa, mutta fanituotemyynti hallilla tulee ilmeisesti keskittymään käytävillä sijaitseviin myyntipisteisiin, jolloin ollaan lähempänä katsojia esim. erätauoilla. Myös internetin kautta tuotteita on ostettavissa. Eli fanimyymälää ei näillä näkymin tule siihen tilaan, missä se on aikaisempina vuosina sijainnut. Kyseisen tilan käyttötarkoitus on täysin auki eli toistaiseksi se pysyy tyhjänä.

    Pahoin pelkään, että käytävillä sijaitsevista myyntipisteistä johtuen tuotevalikoima jää pieneksi. Osa tuotteistakin on tulossa myyntiin vasta myöhään syksyllä. Vähän turhan pahasti vaiheessa tämäkin homma näyttäisi olevan.
     
  23. Toni85 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues loppuun asti
    Jotain puhetta oli myös siitä, että fanimaailmaan tulisi omat myyntipisteet, tai ainakin näin olin ymmärtävinäni fanitapahtumassa kuultua selitystä.
     
  24. Superböle Jäsen

    Olen boikotoinut fanituotteita siitä saakka kun logo vaihdettiin koska pidän sitä lähes naurettavana. Tänään tein poikkeuksen ja sorruin omassa joulunodotuksessani suoranaiseen kulutushysteriaan ja ostin t-paidan ja pipon kun näyttivät niin hyviltä.
     
  25. DanC Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
    Lainaus:
    Logolla vai ilman?