Blues - Jokerit la 29.10.2005

  • 31 434
  • 207
Tila
Viestiketju on suljettu.

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Olisiko pomminheitto-asiasta aiheellista tehdä tutkintapyyntö poliisille. Silloin saataisiin virallinen kannanotto asiaan ja tapaus tutkittua perinpohjaisesti.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Ilmeisesti on niin, että mitkään järkiperäiset argumentit eivät mene perille eräille täällä esiintyville kirjoittajille, vaan tarvetta on nyt saada oikein kunnolla mollata kaikkia ja kaikkea Jokeriaiheista.

Kun ylivoimainen enemmistö Jokerikannattajista kirjoittaa häpeävänsä yhden idiootin toimintaa eilen, niin ei mene perille. Kun ylivoimainen enemmistö Jokerikannattajista kirjoittaa vastustavansa ehdottomasti tavaroiden heittelemistä kentälle, niin ei mene perille. Ja kun sitten ruvetaan eri sosiaaliluokkia lokeroimaan on jo todella köyhää. "Sossun luukku" ja "Kontulan idiootit". Joopa joo. On se hienoa kun piikittelee vähemmän ansaitseville ihmisille!

Minun mielestäni joka joukkueen fanit ovat hyvää porukkaa joitain yksittäisiä tapauksia lukuunottamatta. Ja kaikki Espoolaiset jotka tunnen ovat hienoja ihmisiä. Eilen pelattiin hei yksi jääkiekkoottelu jossa yksi tyhmä yksilö ilmeisesti heitti paukun jäälle. Vähän nyt suhteellisuudentajua kiitos.
 

Karkoil

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIEKKO-ESPOO
Alamummo kirjoitti:
Mistä lähtien Espoo on ollut osa stadia?


Mistä lähtien se on stadilaisia kiinnostanut mitä espoolaiset asiasta väittää?

Kai siitä lähtien se on ollut osa stadia, kun stadinkebab tuli selloon?
Ainakin osa niin täällä kirjoittanut :D

Matsista sen verran, että viihdyttävä oli ja fiilis mainio lähtiessä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Värikäs ottelu jossa maaleja ja tapahtumia ja SM-liigan arvoinen tuomari, niin mistä jengi puhuu otteluketjussa? Jostain papatista jonka joku yksittäinen fani tuonut hallille ja heittänyt jäälle. Eiköhän tämä olisi enemmänkin järjestävän seuran ja autotallin turvallisuustoimista vastaavan tahon asia. Ei herran jestas jos tällaisesta asiasta nostetaan häly. Ei ilmeisesti ihmiset ole ikinä tutustuneet kansainväliseen fanitoimintaan. Suosittelen vierailua vaikkapa Italian Serie A-otteluissa, niin saatte vähän perspektiiviä pommeihin ja osaatte erottaa papatit kunnon jysäreistä!

Kuka vielä ihmettelee nykyisiä HMV ottelutapahtumia jos tämä on meininki?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Gags kirjoitti:
Ei herran jestas jos tällaisesta asiasta nostetaan häly. Ei ilmeisesti ihmiset ole ikinä tutustuneet kansainväliseen fanitoimintaan. Suosittelen vierailua vaikkapa Italian Serie A-otteluissa, niin saatte vähän perspektiiviä pommeihin ja osaatte erottaa papatit kunnon jysäreistä!

Ei tainnut olla eka kerta kuin tuo kortti vedetään esiin. Huvittavaa sinänsä, että nämä suomalaista katsomokulttuuria eniten häpeävät tahot apinoivat juuri niitä aspekteja niistä mystisen hienoista ulkomaisista katsomokulttuureista, joista sielläkin yritetään päästä eroon. "Mutku nekin tekee" ei ihan toimi, tälläkään kertaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Juhaht kirjoitti:
Ei tainnut olla eka kerta kuin tuo kortti vedetään esiin.
Oli vai? Ja siltikin jaksetaan vielä inistä jostain papateista? No, se selittääkin jo paljon.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Huh-huh!

Tommy kirjoitti:
Espoon Leppävaaraan on avattu Stadin Kebab -ravintola, joten Espookin on osa Stadia nykyään.
Me ollaan kaikki Stadista, joo joo joo joo Espoon Bluussi.

Turkkilaiset ei päätä mitä on stadia ja mikä ei.

Peli oli mitä oli, 1. erä oli Jokereilta hyvää, toka erä oli samanlaista sontaa, mitä Jokereilta nähtiin alkukaudesta. Komannen erän hetkittäinen piristyminen ei riittänyt pisteisiin, Blues oli parempi, shit happens.

Katsomossa Jokerifanit vei 6-0. Lopun ottelun lopussa nähtyä roskien ja kiinarin heittämistä en puolustele, mutta jos uhoa täynnä olevat espoolaiset muistaisivat, että heittäjät olivat yksittäisiä henkilöitä yli 100- henkisestä katsomonosasta. Jokainen vastaa omista teoistaan.

Se kaiken kaman heittäminen on kiellettyä, eikä ollut oikein, mutta laitetaan taas asioita oikeisiin mittasuhteisiin, pari roskaa ja harmiton paukku, ei oikein, mutta ei myöskään vaarallista huliganismia, eihän?
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Lainaus Jokerifanit.net sivuilta:
Nimimerkki operational error kirjoitti:
[Vitun nynnyt, en oo tänne usein kirjottanu mutta täältä pesee.
"Vajoon maan alle häpeästä..."
Vitun paska nynny niin sanottu jokerifani, kaivaudu routaan. Mua kävi kyrpimään spoolaisten diivailu, kun ne pakeni jäältä ottelun päätyttyä, enkä yhtään häpeä, että heittelin niitä.]

(Tosin alkuperäinen o.e.:n viesti oli yllättäen tämän päivän puolella poistunut sivuilta)

Se olisi kaikkien etu, että yritettäisiin faniorganisaatioiden sisällä jo ehkäistä näiden ns. futisfaniongelmien tulo lätkähalleihin.
Nyt tässä tapauksessa pitäisi löytyä ryhtiä jokerifanien yhdistyksen sisältä, ja ruveta ehkäisemään näitä ongelmia tosissaan.

Nyt kaikki puhaltamaan yhteen hiileen, että tämäntyyppisiltä ongelmilta vältyttäisiin. Se on jääkiekon, SM-liigan, kannattamasi seuran ja meidän katsojien etu. Ryhmäkuri on avainsana kaikissa järjestetyissä vieraspelireissuissa, vieläpä korostetusti virallisten fan-clubien järjestämillä matkoilla.
Kotihalleissa tätä tämän tyyppistä ei varmastikaan tapahtuisi, en ainakaan usko.

Minä, jos kuka uskon tietäväni ennakkoluulojen merkityksen. Niitä kohtaan oma fanipaita päällä tosi usein. Mutta se vasta on haastavaa, jos mikä, nimittäin näiden luulojen kääntäminen, tuloksena selkeästi positiivinen ajatus jälkeenpäin.

Nyt vaan kaikki siistimistalkoisiin mukaan!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Gags kirjoitti:
Värikäs ottelu jossa maaleja ja tapahtumia ja SM-liigan arvoinen tuomari, niin mistä jengi puhuu otteluketjussa? Jostain papatista jonka joku yksittäinen fani tuonut hallille ja heittänyt jäälle. Eiköhän tämä olisi enemmänkin järjestävän seuran ja autotallin turvallisuustoimista vastaavan tahon asia. Ei herran jestas jos tällaisesta asiasta nostetaan häly. Ei ilmeisesti ihmiset ole ikinä tutustuneet kansainväliseen fanitoimintaan. Suosittelen vierailua vaikkapa Italian Serie A-otteluissa, niin saatte vähän perspektiiviä pommeihin ja osaatte erottaa papatit kunnon jysäreistä!

Kuka vielä ihmettelee nykyisiä HMV ottelutapahtumia jos tämä on meininki?

Luikeroistahan kannattaakin ottaa esimerkkiä. Jos peli on paskaa niin HMV-ottelutapahtumat eivät muutu yhtään paremmiksi jollain fanien ääliömäisillä tempauksilla. Heitelkää ne savupomminne Hjaffalassa, siellä ne HMV-pelit on tällä kaudella pelattu.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Alamummo kirjoitti:
Jos peli on paskaa niin HMV-ottelutapahtumat eivät muutu yhtään paremmiksi jollain fanien ääliömäisillä tempauksilla.
Oletan että hyväksyt kuitenkin valmentajien ja pelaajien ääliömäisen käytöksen?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nordis kirjoitti:
20.000 euroa tuli Jokereille ja se siitä pomminheitosta!
Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?

Alamummo kirjoitti:
Heitelkää ne savupomminne Hjaffalassa, siellä ne HMV-pelit on tällä kaudella pelattu.
Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.
 
bozik kirjoitti:
Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?

Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.


Väärinhän sellainen sikäli ratkaisu olisi. Mutta jos kyse ei ole yksittäisestä tapauksesta ja tällaisesta haluttaisiin päästä eroon, niin se olisi yksi lääke rangaista seuraa, jolloin fanit eivät mahdollisesti haluaisi aiheuttaa näitä ongelmia. En tosin itse ole paras sanomaan millainen todiste taakka tässä pitäisi tekijästä saada, mutta ainakaan euroopassa tähän ei tarvitse hirveästi todisteita. Kovin totta siis, että saisit aikaan tällaiset sakot myös sitten muille seuroille, jos heidän nuttunsa päälle heittäisit ja sieltä häiriköisit. Lähtökohtana olisi tietysti hyvä yrittää ryhmäkuria, sekä asianomaisten tunnistamista ja tilaisuuksista sulkemista. Tämä taas ei ole kovin helppoa ja vaatisi taas muita jokerifaneja avuksi.

Itse lähtisin siitä, että tämä oli yksittäistapaus niin kauan kunnes tekevät uudestaan.. toivottavasti tästä ei mitään nassikoitten trendiä tule. (huonosti käyttäytyminen muuten onkin sitten jo ihan eri ongelma johon auttaa vain ryhmäkuri)
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Täytyy koettaa. Mulla ainakin on joka kerta vähinttäänkin pari pommia taskussa kun matseissa käyn.

Totta. Me ollaan kaikki samanlaisia, aina pommit mukana.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
bozik kirjoitti:
Joku tämäntyyppinen ratkaisu olisi niin syvältä anuksesta, että ei tosikaan. Tiedän että esim. eurooppalaisessa futiksessa tällaisia käytäntöjä on, mutta Suomeen ne eivät sovi. Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?


Tuohan toimisikin vain silloin jos heittäjän henkilöllisyys pystyttäisiin todistamaan. Tällä kertaa meillä on tekijältä kirjallinen tunnustus, jos jotakuta nyt se sattuisi kiinnostamaan. Minua ei liiemmin, vaikka ko. debiili muuten pistääkin ohimosuonet sykkimään.

Sille, joka kuvittelee tuollaisten tapahtumien parantavan ottelun ilmapiiriä tai vievän sitä pois "HMV-tunnelmasta", kehotan tutustumista vaikkapa WWE:n pellepainilähetyksiin. Siinä sitä shouta kerrakseen. Minä haluan nähdä vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta PELIÄ, en minkään keskenkasvuisen tenavan teinikännin tuomalla itsevarmuudella toteutettua idiotismia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juhaht kirjoitti:
Tällä kertaa meillä on tekijältä kirjallinen tunnustus, jos jotakuta nyt se sattuisi kiinnostamaan.
Jos tämä on näin, niin silloinhan homma on selvä. Tämä yksi tunnistettu henkilö kantaa vastuun tekemisistään. Minkä ihmeen takia edes pohdittaisiin mitään muuta. Tämä genious vastatkoon teoistaan, ihan turha edes miettiä vastuun siirtämistä jollekin muulle.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onhan tämä nyt maailman suurin asia selvästikin. Joku neppari jumissa ollut teinix viskaa jonkun papatin jäälle ja puoli Espoota itkee organisaatiotason sakkoja Jokereille tms. vedoten johonkin eurooppalaiseen käytäntöön... ja tietenkin muistuttaen samalla, että aina näitä ongelmia on kun Jokereiden faniporukka on liikenteessä.

En ole itse koskaan ko. porukan kanssa ollut missään, enkä kuulu fan clubiin tms. Silti uskallan väittää, että Jokereiden fan clubin "käytösongelmat" eivät loppujen lopuksi ole sen suurempia kuin muissakaan joukkueissa. Näitä teinipellejä riittää ihan joka jengissä. Jokereiden porukka tosin liikkuu paljon, ja porukasta löytyy sitten muutama todellinen juustopää, jotka ilmeisen tiiviisti pitävät huolen siitä että onnistuvat näkymään vähemmän positiivisesti etulinjassa. Näemmä tosin tämänkin ketjun perusteella eivät monet kirjoittajat kauaksi samasta tasosta jää, sen verran säälittävää kommentointia ovat esittäneet.

No mitä sitten pitäisi tehdä? Jos ko. henkilö kuulu fan clubiin ja on kerran tiedossa, niin fan clubin vetäjien vastuulla on ottaa asia käsittelyyn. Heti. Mitään paukkuja ei tarvitse tässä maassa jäälle heitellä enää koskaan. Mikäli näin (tai jotain vastaavaa) tapahtuu, niin kaveri erottaen fan clubista välittömästi - ilman mitään mahdollisuutta tulla takaisin. Ja porttari omankin hallin fanikatsomoon. Heippa.

Olkoonkin suuressa EUROOPASSA miten tahansa, ei Suomessa voida lähteä yksittäisen fanin toiminnasta seuroja sakottamaan. Sille tielle lähdettäessä mennään kyllä niin syvälle metsään kuin olla ja voi. Tuolla periaatteella joku voisi kiusaksi vetää vaikkapa Bluesin fanipaidan päälle (mikä sinällään on jo käsittämätön teko =), ja mennä vähän possuilemaan. Seuraus: sakot Bluesille? Sounds good.

Miettikää nyt vähän jälleen kerran ennen kuin lataatte tunteitanne ulos näppikseltä. Ketjun kommentit ovat toisiaan toistavaa höhhöä, joka alkaa ottaa kupoliin jo tämmöistä rauhallisempaa 30:n ikävuoden rajapyykin ylittänyttäkin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Juhaht kirjoitti:
Minä haluan nähdä vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta PELIÄ, en minkään keskenkasvuisen tenavan teinikännin tuomalla itsevarmuudella toteutettua idiotismia.
Niinpä. Oliko ko. peli mielestäsi vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta? Jos vastauksesi on kyllä, niin laskepa viestisti tästä viestiketjusta, jotka käsittelevät peliä ja jotka käsittelevät papattia ja Jokerifaneja. Niinpä.

Selvyyden vuoksi sanottakoon etten itse millään lailla pidä jalkapallosta tutuksi tullutta huliganismia lieveilmiöineen tervetulleena SM-liigaan, mutta se mun pointti tuossa aiemmin oli lähinnä se, että tällainen yksittäistapaus aiheuttaa tällaisen hälyn. Kaikessa turhuudessaan koko episodi oli mielestäni täysin mitätön.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mikäli itse nyt yritän lukea näitä viestejä mahdollisimman rauhallisesti, tällä ei oikeasti juuri kukaan vaadi Jokereille sakkoja tai Jokerien faniyhdistykselle porttikieltoja tms. Täällä todellakin tuomitaan ne muutamat yksittäiset reikäpäät, jotka tämän tempauksen takana olivat. Ja Jokerien kannattajayhdistykseltä nimenomaan odotetaan, että he eivät hyväksy tällaista. Siinä vaiheessa, kun tällaista tapahtuu, faniyhdistyksen pitää ottaa sisäisesti tiukka linja - vaihtoehtona on toiminnan hyväksyminen, jota jo ainakin omasta mielestäni asian hautaaminen hiljaisesti on. En usko, että kovinkaan monessa faniyhdistyksessä tällainen asia jätettäisiin käsittelemättä. Ja ei se mikään papatti tai kiinalainen ollut. En tiedä, mikä se oli, mutta helvatun kova pamaus siitä pääsi. Omasta puolestani asia on kuitenkin nyt loppuun käsitelty, ja olen oikeasti asiallisten Jokerien kannattajien puolesta pahoillani, että tällaiset muutama reikäpää pilaavat koko porukan maineen valtakunnalisesti.

Itse peli taas oli kyllä yksi viihdyttävimmistä ikinä. Tunteet vaihtelivat alun v*tutuksesta toisen erän uuden uskon nousemisesta kolmannen erän huikeaan putkeen, minkä jälkeen taas nousi minuutissa pelko persauksiin. Hurmeen maali tyhjiin taas purki pelon ja jännityksen... Jos tällaisen pelin jälkeen Espoossa ei ihmiset hallille uudestaan löydä, ihmettelen suuresti.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Minun oikeustajuni mukaan on aivan saatanan väärin rangaista sellaista tahoa, jolla ei ole asian/rikoksen kanssa mitään tekoa. Jonkun muun seuran paita päälle ja viskomaan kamaa jäälle, saanko mä sillä Jypille, Pelicansille, Tapparalle, Tepsille jne jne. aiheutettua sakon ?

Hei, onko SM-liigan päätökset koskaan olleet jotenkin järkeviä tai edes johdonmukaisia? Sm-liiga on perseestä ja sen päätökset ovat täysin naurettavia. Missä muualla voidaan joku todeta syyttömäksi mutta silti antaa rangaistus?

Ja toiseen kysymykseen. Toimii, kunhan pistät IFK-paidan päällesi. Tai puhut englantia, sillä sut voidaan tulkita Sheddenin kätyriksi.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
En tosin itse ole paras sanomaan millainen todiste taakka tässä pitäisi tekijästä saada, mutta ainakaan euroopassa tähän ei tarvitse hirveästi todisteita.

Ei tämä nyt kovin vaikea asia ole Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa. Jos jotain halutaan rangaista niin tarvitaan sellainen todiste joka todistaa jonkun tietyn tahon tehneen jotakin- ei enempää eikä vähempää. Ei riitä että muuten vaan ärsyttää jonkun joukkueen kannattajat.

Tämähän tarkoittaa että
a) selvitetään mitä on on todellisuudessa tapahtunut
b) selvitetään kuka on tehnyt jotakin

Jos nämä kaksi asiaa eivät selviä niin mihinkään toimenpiteisiin ei voi ryhtyä. Jos kohtiin a ja b saadaan selvyys voidaan miettiä mahdollisia rangaistuksia. Rangaistusten kuuluu olla Suomen Lain mukaisia.

JOS nyt on niin että tekijältä on saatu tunnustus niin hommahan on niin harvinaisen selvä kuin ikinä voi olla. Tätä tekijää rangaistaan tietyn mittaisella porttikiellolla ja homma on sillä selvä. Jos jotain muita rangaistuksia halutaan, niin asiasta tehdään rikosilmoitus, jolloin poliisi tutkii asian ja päättää seuraako siitä toimenpiteitä. Käytännössä poliisi siis voisi kirjoittaa pienen sakon tekijälle ja todeta että tyhjään kohtaan jäälle heitetty pikkupapaatti ja kaksi paperimukia eivät ole uhanneet kenenkään henkeä.
 
Aake kirjoitti:
Ei tämä nyt kovin vaikea asia ole Suomen kaltaisessa oikeusvaltiossa. Jos jotain halutaan rangaista niin tarvitaan sellainen todiste joka todistaa jonkun tietyn tahon tehneen jotakin- ei enempää eikä vähempää. Ei riitä että muuten vaan ärsyttää jonkun joukkueen kannattajat.

Tämähän tarkoittaa että
a) selvitetään mitä on on todellisuudessa tapahtunut
b) selvitetään kuka on tehnyt jotakin

Jos nämä kaksi asiaa eivät selviä niin mihinkään toimenpiteisiin ei voi ryhtyä. Jos kohtiin a ja b saadaan selvyys voidaan miettiä mahdollisia rangaistuksia. Rangaistusten kuuluu olla Suomen Lain mukaisia.

JOS nyt on niin että tekijältä on saatu tunnustus niin hommahan on niin harvinaisen selvä kuin ikinä voi olla. Tätä tekijää rangaistaan tietyn mittaisella porttikiellolla ja homma on sillä selvä. Jos jotain muita rangaistuksia halutaan, niin asiasta tehdään rikosilmoitus, jolloin poliisi tutkii asian ja päättää seuraako siitä toimenpiteitä. Käytännössä poliisi siis voisi kirjoittaa pienen sakon tekijälle ja todeta että tyhjään kohtaan jäälle heitetty pikkupapaatti ja kaksi paperimukia eivät ole uhanneet kenenkään henkeä.


Ei vain ole ollut sm-liigalla tarve todistaa asioita.. kuten ei kansainvälisellä jalkapalloliitollakaan. Siksi vain ihmettelin tuota.. sehän olisi hyvä määritellä ettei tulisi enää niitä sakkoja mutu-tuntumalla(kts. varmaan se käskytti yms. mutta ei tiedetä varmaksi). sm-liigan asettamien sanktioiden ei tarvitse missään kohdata suomen lakeja elleivät he itse halua virka-apua sieltä käsin joihinkin yksittäisiin juttuihin.

Parasta tietysti omasta mielestä olisi, että yksilöä rangaistaisiin, mutta aina ei massatapahtumista näitä yksilöitä löydetä. Ennalta ehkäiseväksi ovat isossa maailmassa todenneet sen, että kaikki tietävät seuran joutuvan kärsimään fanien munauksista (en ota kantaa ovatko oikeassa).

En tiedä mistä repäisit tuon, "ei vain riitä, että ei vain pidä jonkun joukkueen faneista", mutta lienen oikeassa olettaessa, että viittasit sillä mahdollisiin rankaisujen miettijiin etkä allekirjoittaneeseen?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Gags kirjoitti:
Niinpä. Oliko ko. peli mielestäsi vauhdikasta, viihdyttävää ja tapahtumarikasta? Jos vastauksesi on kyllä, niin laskepa viestisti tästä viestiketjusta, jotka käsittelevät peliä ja jotka käsittelevät papattia ja Jokerifaneja. Niinpä.

Niinpä. Valtaosa viesteistäni on kuitenkin kirjoitettu eilen ottelun jälkimainingeissa. Tuo lopun toiminta oli omiaan pilaamaan lähes täysin voitosta saadut kiksit, joten sikäli siitä kirjoittamatta jättäminen ei pitäisi yllättää.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Toistaiseksihan suomessa lähdetään siitä, että järjestäjä on tapahtumasta vastuussa.

Ja jaksatte te nyt vielä tästä muistuttaa. Kuka tahansa voisi tuoda mille tahansa hallille tai areenalle Suomessa taskussaan, munissaan tai hanurissaan (paukun eilen heittänyt Jokeri-fani huom!!) räjähteen, aseen tms...eivätkä yhdenkään joukkueen turvatarkastukset sille tällä hetkellä mitään voi. Jos näitä idiootteja ei keskuudestamme saada karsittua ja joskus jollekin "sattuu" tällaisen tempun vuoksi niin seuraavaksi halleille jonotetaan jo 5 tuntia ennen peliä turvatarkastusten vuoksi.

Jokeri-fanit huom! Vetoan teihin, että paljastatte heittäjän niin saadaan tämä episodi suljettua ja kaverista varoittava esimerkki rangaistuksineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös