Battleaxe, Ex, Oiva

  • 1 422
  • 6

Äänestä

  • Battleaxe

    Ääniä: 3 23,1%
  • Ex

    Ääniä: 4 30,8%
  • Oiva

    Ääniä: 6 46,2%

  • Äänestäjiä
    13
Tila
Viestiketju on suljettu.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt teemme niin, että äänestäkää sitä, jota ette haluaisi suosikkivaihtoehtonne äänestävän. Joka toinen äänestäjä äänestäköön kuitenkin suosikkivaihtoehtonsa mukaisesti, jos se on häviöllä.

Ottakaa huomioon, että häviäjä on se joka saa toiseksi eniten ääniä. Eniten ääniä saanut voittaa, jos häviäjällä on enemmän ääniä kuin Ex:llä. Jos Ex taas saa eniten ääniä, niin voittajaksi nousee se, jolla on vähiten ääniä. Jos Ex häviää, niin eniten ääniä saaneen äänimäärä jaetaan Ex:n äänimäärällä ja kerrotaan vähiten ääniä saaneen äänimääräällä. Tämän mukaisesti vähiten ääniä saanut voittaa tässä tapauksessa.

Kaikissa muissa tapauksissa Ex voittaa.

Äänestämään siitä tai kalma korjaa !

P.S. Sekaisin menneet astukaa tästä uusiin seikkailuihin
d
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilannekatsaus

Tämän hetkisen tilanteen (B 2, E 3, O 2)mukaan minä ja Battleaxe näytämme jakavan voiton. Toisaalta meillä on myös toiseksi vähiten ääniä, joten me myös näytämme häviävän.

Ex:n sijoitus ei näytä selviävän, vaikka kuinka miettisi. Jatketaanpa äänestämistä. Tsupi tsupi!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttää siltä että pääsen aloittamaan viikonlopun selkeässä kiistanalaisen epäilyksen sävyttämässä johtoasemassa!

Hyvä Minä!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jopas

Nyt tilanne on B 2, E 3, O 3. Kukaan ei ainakaan ole häviöllä. Toisaalta E:llä on ääniä eniten yhdessä minun kanssani, joten sen perusteella Battleaxe näyttäisi voittavan. Toisaalta eihän EX:llä varsinaisesti eniten ääniä ole, vaan yhtä paljon. Kukaan ei siis oikeastaan ole voittamassa. Tässä tapauksessa lienee kysymyksessä muu tapaus, jolloin Ex siis aina voittaa.

Olennainen kysymys siis on: onko Ex:llä eniten ääniä? Jos vastaus on kyllä, niin B voittaa, jos ei niin Ex voittaa.

Itse näköjään en sjoitu tässä tilanteessa ollenkaan.

Mutta, jottei homma menis liian selväksi, niin lisää ääniä! No niiin!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Annoin juuri itselleni kymmenen tsiljoonaa ääntä joiden turvin uskoisin joko voittavani kisan tai ainakin nousevan palkintopallille!

Mutta mikseivät ääneni näy?
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pihteinen...

...sanos Pakarinen. Tässä 3-3-3 tilanteessa näyttää siltä, että kaikki häviävät ja voittavat. Eli siis ilmeisesti Ex on voittamassa. Ei helevetti!

Äääääniiiäää!!!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs mä sanoin? Toivottavasti seison voittajien puolella huomennakin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös