Asia, joka ei avaudu minulle

  • 1 236 967
  • 7 312
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei avaudu miksi joka helvetin juhannus ja joulu aamutelevisioissa, uutisissa ja radiossa haastatellaan jotain liikkuvan poliisin Niiloa joka räjäyttää todellisen shokkeriuutisen kertomalla meille sopuleille että tänään on liikenteessä poikkeuksellisen kova ruuhka ja jonoihin kannattaa varautua. Kannattaa myös varata siihen mökkimatkaan puoli tuntia, tuntikin enemmän jos matka on pitkä, aikaa kun normaalisti. Ja ehdottomasti rakkaat sopulit, maltti on valttia sielä liikenteessä, eks niin?
Olisi ihan mielenkiintoista tietää että kenelle nämä asiat tulevat ihan puun takaa ja yllätyksenä? Kuinka monen ihmisen lomapyhät ovat pelastuneet näiden elämää mullistavien tietoiskujen ansioista? Montako ihmishenkeä Ensio on pelastanut kun on kehottanut televiissiossa malttiin liikenteessä?

"Oli se vaan Hilma hyvä kun avasit ration juur ennen kun lähdettiin. En olisi ikunaan uskonu että täällä kolmostiellä on tänään enämpi liikennettä kun toissa viikonloppuna. Ja oli se hyvä se kun se polliissi toppuutteli ja rauhotteli, aattelinkin eilen nyt ajetaan mökille kolmia sataa ja ajetaan jokasen yli joka kehtaa eteen tulla. Mutta ny minä oon nähny valon ja oon muuttunu mies ja Juhannus on pelastettu!"
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei varmaan normaalistikin juhannuksena ja viikonloppuna mökkireissuja ajavalle aikuiselle olekaan mikään yllätys, mutta jollekin nuorelle, joka on vasta saanut kortin ja autonkin lainaksi, voi noista höpinöistä olla hyötyäkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Tai työleirihän tää mökki on hehe". Siis ööö. Ei vaan ymmärrä. Toi on vähän sama kun jotkut tuntuu kehuskelevan että olin 20 päivää putkeen duunissa tai että tein 16-tuntista päivää. Sielusta asti lähtee se tonnin seteli -ilme.

Joo voihan rikkaruohojen kitkeminen tai ojankaivuu olla jollekin aivot narikkaan hommaa, mutta on ihmisen elämä silloin aika mitätöntä. Tai mikä minä olen sanomaan jos joku tykkää sellaisesta.
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En oikein tajua miten joku voi saada täältä kenkää tuon ykköspykälän perusteella. En minäkään mikään kirkkain timantti ole, mutta täällä vielä vaan porskutan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
"Tai työleirihän tää mökki on hehe". Siis ööö. Ei vaan ymmärrä. Toi on vähän sama kun jotkut tuntuu kehuskelevan että olin 20 päivää putkeen duunissa tai että tein 16-tuntista päivää. Sielusta asti lähtee se tonnin seteli -ilme.

Joo voihan rikkaruohojen kitkeminen tai ojankaivuu olla jollekin aivot narikkaan hommaa, mutta on ihmisen elämä silloin aika mitätöntä. Tai mikä minä olen sanomaan jos joku tykkää sellaisesta.

Juurikin näin. Se 50-tuntia ylitöitä viikossa pitää vielä vähän niinkuin valittaa, että saisit seläntaputuksia ja tsemppiä. Vittumitäpaskaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En oikein tajua miten joku voi saada täältä kenkää tuon ykköspykälän perusteella. En minäkään mikään kirkkain timantti ole, mutta täällä vielä vaan porskutan.
Harmillisen hankalaksi on tehty nuo ikibannattujen viestihistorian löytäminen tehty (aiemminhan käyttäjälistalla näkyi kaikki käyttäjät, nykyisin ilmeisesti pelkästään top10 no-lifettäjät, tai siis eniten viestejä kirjoittaneet), mutta kun sain tuoreimman ykköspykälän takia kengityn viestihistorian kaivettua niin kyllähän tuolla aika vakuuttava sisääntulo palstalle oli täräytetty.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
...mutta kun sain tuoreimman ykköspykälän takia kengityn viestihistorian kaivettua niin kyllähän tuolla aika vakuuttava sisääntulo palstalle oli täräytetty.

Juu. Mutta toisaalta mietin juuri siltä kantilta, että vaikken nyt ole kaikkia kengittyjä vartavasten seurannut, niin ns ihan peruskirjoittajan tuntuisiakin on lähtenyt. Ei vain näitä vitsiveikkoja, joiden viestihistoria on melkein pakko tarkistaa, koska eksyn niin harvoin samoihin ketjuihin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei avaudu, kuinka hankala bännättyjen nimimerkkien viestihistoria on saada selville joillekin ihmisille. Äsken meni about kymmenen sekuntia, kun kirjoitin hakuun tuoreimman bännätyn nimimerkin. Näin helppoa se elämä välillä on.

Onko?
 

Liitteet

  • IMG_0412.PNG
    IMG_0412.PNG
    276,7 KB · kertaa luettu: 517

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Menkää veljet hollilla.comiin ja kirjottakaa sinne nimimerkki. Meidän jokaisen lähes jokainen viesti löytyy sieltä, vaikka olisitkin poistanu jotain.
Ei toiminut, kirjoitin Roger Moore ja löytyi vaan jotain kuolemiseen liittyviä juttuja. Ihme hommia, olen kyllä erittäin elossa vaikka polvi onkin paskana.

No tuli siellä vastaan tällainen otsikko kuin "Hirviörasisti Roger Moore!", no tiedä sitten tuostakaan...
 

sinikettu

Jäsen
Veikkaan, että nuo generoidut hakulinkit vanhenevat jossain kohtaa. Jos henkilöhakuun (jäsenen nimi) laittaa "KH-29", löytyy vielä samat setit kuin aiemmin.

Edit: onpas outoa. Ekaa kertaa painaessani tuota linkkiä tuli sama juttu kuin kuvassasikin, mutta kun tein uuden haun, tuo edellisen viestini linkki alkoi toimimaan. Vaikuttaa salaliitolta.

Edit2: tuo linkki toimii näköjään vain silloin, kun olen kirjautuneena sisään. Salaliittoepäilykseni vahvistuu entisestään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Veikkaan, että nuo generoidut hakulinkit vanhenevat jossain kohtaa. Jos henkilöhakuun (jäsenen nimi) laittaa "KH-29", löytyy vielä samat setit kuin aiemmin.

Edit: onpas outoa. Ekaa kertaa painaessani tuota linkkiä tuli sama juttu kuin kuvassasikin, mutta kun tein uuden haun, tuo edellisen viestini linkki alkoi toimimaan. Vaikuttaa salaliitolta.

Edit2: tuo linkki toimii näköjään vain silloin, kun olen kirjautuneena sisään. Salaliittoepäilykseni vahvistuu entisestään.
Salaliitto on kyseessä. Linkki ei toimi mulla kirjautuneenakaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Haku näytti toimivan, uusikaan linkki ei.

Onneksi on ensi viikko lomaa ja saan muutaman tunnin olla landella ihan omissa oloissani. Jussiseura lähti. Olisi vanhemmatkin voineet tulla tänne vasta huomenna, mutta tuossa ne muutaman tunnin sisään tänne tunkevat. Keleper. Eli sekään ei avaudu miksi niiden pitää tunkeutua valtakuntaani. Nehän pääsevät tänne käytännössä milloin vain. Mutta ei, tulevat mestoille kun kerrankin saisin olla täällä ihan itsekseni.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
- Aikuisten ihmisten naureskelu lasten keppihevosharrastukselle. Toki naureskelijat ovat usein elämäm koulun malli oppilaita, joten tämä selittänee ilmiön osittain.

- Kun jossain joku kertoo, että on menettänyt läheisen*, niin aina joku kysyy, että "Mihin hän mahtoi menehtyä?"

* Näin tapahtuu etenkin silloin, kun menehtynyt on iältään nuori.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
- Aikuisten ihmisten naureskelu lasten keppihevosharrastukselle. Toki naureskelijat ovat usein elämäm koulun malli oppilaita, joten tämä selittänee ilmiön osittain.

Tämä on vähentymään päin. On raskasta olla pioneeri, mutta jos sen kestää, niin ei välttämättä edes ymmärrä heti olleensa sellainen.

Hieno harrastus ja kyllä sitä vähän muutkin harrastaa kuin vain lapset.
 

Katto

Jäsen
En tajua tätä Ville Leinon billebeino vaatemerkkiä. Aika kalliita tuotteita, eikä edes mitään hienoja. Kaiken huippu on ne uudet hupparit, jotka tämä suuri taiteilija on tehnyt itse. Viime viikon urheilusanomissa nämä hienot tekeleet ovat näytillä. En ymmärrä mitään taiteesta, mutta huppareissa olevat kuvatukset näyttävät minusta tikku-ukoilta. ihan kauheilta näyttivät. maksavat varmaan satasen, ei aukea.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En tajua tätä Ville Leinon billebeino vaatemerkkiä. Aika kalliita tuotteita, eikä edes mitään hienoja. Kaiken huippu on ne uudet hupparit, jotka tämä suuri taiteilija on tehnyt itse. Viime viikon urheilusanomissa nämä hienot tekeleet ovat näytillä. En ymmärrä mitään taiteesta, mutta huppareissa olevat kuvatukset näyttävät minusta tikku-ukoilta. ihan kauheilta näyttivät. maksavat varmaan satasen, ei aukea.
No en minäkään, mutta vastaaviahan on maailma täynnä. Ihmiset, jotka haluavat erottua vaatteillaan, ovat valmiita maksamaan ylihintaa vähän harvinaisemmasta brändistä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tajua tätä Ville Leinon billebeino vaatemerkkiä. Aika kalliita tuotteita, eikä edes mitään hienoja. Kaiken huippu on ne uudet hupparit, jotka tämä suuri taiteilija on tehnyt itse. Viime viikon urheilusanomissa nämä hienot tekeleet ovat näytillä. En ymmärrä mitään taiteesta, mutta huppareissa olevat kuvatukset näyttävät minusta tikku-ukoilta. ihan kauheilta näyttivät. maksavat varmaan satasen, ei aukea.
Sinänsä tässä ei mitään ihmeellistä ole, tuohon voisi lisätä about ~85% kalliimmista vaatebrändeistä.

Tuskin noitakaan moni ostaa ulkonäön takia, vaan sen, että siinä lukee "billebeino". Nerokas brändihän tuo on, mitä tulee varallisuuteen, antaa palaa vaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuskin noitakaan moni ostaa ulkonäön takia, vaan sen, että siinä lukee "billebeino". Nerokas brändihän tuo on, mitä tulee varallisuuteen, antaa palaa vaan.

Eikä billebeino edes tarkoita mitään millään kielellä vaan on joku krapulassa keksitty läppä. Silti ihmiset ostaa, koska kellä nyt ei olisi pillepeinoa.

Milloinkohan ihmiset tajuaisivat, että vaatteita tarvitaan suojautumiseen ja ne vähän halvemmatkin näyttävät ihan samalta. Ja jos ei näytä, niin ainakin silti täyttävät tehtävänsä.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Nyt haisee markkinarako, kuudellakympillä huppareita myyntiin joiden rinnassa lukee monotoonisilla kirjaimilla "killekeino". Tai Baljabeikko.

Joutuis Leinon poika takaisin oikeisiin töihin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuus nyt @VilleLeino selittämään asioiden todellinen tila.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Milloinkohan ihmiset tajuaisivat, että vaatteita tarvitaan suojautumiseen ja ne vähän halvemmatkin näyttävät ihan samalta. Ja jos ei näytä, niin ainakin silti täyttävät tehtävänsä.
Keskimäärin halvemmat kuteet eivät näytä yhtä hyvältä ja vaikka näyttäisivätkin, niin brändiä niillä ei saa mukana.

Koskahan ihmiset alkavat ymmärtämään markkinointia. Billebeino on onnistunut tekemään itsestään nuorten miesten viiteryhmässä aika raikkaan ja omaperäisen brändin. Heidän kuteitaan on jatkuvasti päällä ties millä maailmantähdillä (enimmäkseen jääkiekkoilijoilla) ja puuhamiehet Putkonen&Leino ovat aika rentoja ja pidettäviä hahmoja. Ihan brändinsä näköisiä.

Minun mielestäni Billebeino on nimenä todella tyhmä ja vaatteet hintaluokassaan aika keskitasoa, mutta olen harkinnut yhden paidan ostamista ihan kannatustarkoituksessa, koska tykkään siitä mitä ne kuteet edustaa. Ja lisäksi Leino oli ihan saatanan kova Jokereissa eikä putcola vetänyt mua tauluun kun joskus baarin jälkeen kävin kysymässä milloin tulee uutta NHLWAM-matskua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös