Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 095
  • 33 886

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

@aceman81 on varmaan sitten joku naapureista, kun osasi luonnehtia Vartiaisen kroppaa niinkin yksityiskohtaisesti.

Silkkipillu nyt ei kyllä äkkiseltään kuulosta mitenkään negatiiviselta luonnehdinnalta, toki vaikea assosioida mitä se miehen kohdalla tarkoittaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Aamusuihkun kasteinen Juhana Vartiainen synnyinasussa kaikkine arpineen ja elämän jälkineen, mutta silti vantterana ja vibraattina voimamiehenä valmiina antamaan isällisen korvatillikan veltolle kansanosalle. Siinäpä kansallismaisemaa kerrakseen, sano!
 

Pekkis

Jäsen
Avautui se, että VilleGalle osaa hienosti hokia, sillä Koreassa pelaava Marko Anttila sai luistelu-, taito- ja laukauskilpailussa VilleGallen kanssa samat yhteispisteet.

Pitäisikö olla toisen suorituksesta yllättynyt, vai toisen suorituksesta pettynyt?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis ei hemmetti miten hyvä ääni on laulaja-Robinilla. Kuunnelkaapa tuo sen duo Loirin kanssa, kun vetävät Lapin kesä -biisin (vaikka siitä ajasta 2.50 kohdasta eteenpäin). Löytyy nopeesti, luurin linkitys on huono.

Enpä olis suorilta uskonu :)
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Siis ei hemmetti miten hyvä ääni on laulaja-Robinilla. Kuunnelkaapa tuo sen duo Loirin kanssa, kun vetävät Lapin kesä -biisin (vaikka siitä ajasta 2.50 kohdasta eteenpäin). Löytyy nopeesti, luurin linkitys on huono.

Enpä olis suorilta uskonu :)

Kokeilin, en usko vieläkään.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avautui se, että VilleGalle osaa hienosti hokia, sillä Koreassa pelaava Marko Anttila sai luistelu-, taito- ja laukauskilpailussa VilleGallen kanssa samat yhteispisteet.

Pitäisikö olla toisen suorituksesta yllättynyt, vai toisen suorituksesta pettynyt?
Olin ensin että bullshit, sitten avasin eliteprospectsin ja ilmeisesti kyseessä tämä -78 syntynyt Marko Anttila jolla tausta kaljaliigoista ja uran huipennuksena yksi kausi Tapparan A-junnuissa 20 vuotta sitten? Sitten ei yllätä kun VilleGalle kuitenkin myös lätkätaustalla (opiskelukaverin kanssa pelannut samoissa junnuissa, eli olen melkein sukua julkkikselle) ja ilmeisesti aika ahkeraan tykkää harrastaa edelleen.
 

Pekkis

Jäsen
Olin ensin että bullshit, sitten avasin eliteprospectsin ja ilmeisesti kyseessä tämä -78 syntynyt Marko Anttila jolla tausta kaljaliigoista ja uran huipennuksena yksi kausi Tapparan A-junnuissa 20 vuotta sitten?

Ihan kuule toi Iso Marko oli kyseessä. Eilen tuli joku leikkimielinen Tero Karhun vetämä skaba toosasta. VilleGalle todellakin osaa pelata hokia. Mä olin kyllä, että WTF?

Muutenkin erittäin symppis jannu kyseessä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihan kuule toi Iso Marko oli kyseessä. Eilen tuli joku leikkimielinen Tero Karhun vetämä skaba toosasta. VilleGalle todellakin osaa pelata hokia. Mä olin kyllä, että WTF?

Muutenkin erittäin symppis jannu kyseessä.
Hah, ajattelin että joku markoanttila kuka pelailee Koreassa jotain paikallista sarjaa päivätyön ohella, juuri äsken tuli mieleen että niin onhan siellä jotkut maajoukkueskabatkin vissii käynnistymässä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ai se, pitikin tsekata ne tässä olympialaisten välipalana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehdessäkin juttu tosta kun eilen helikopteri haki jonkun laivalta ja reilu tunti myöhässä tultiin maihin. No kuka ei lentokoneeseen noustessakaan miettisi että kunpa tää syöksyisi vaikka jonnekin Alpeille niin pääsis ottaa miehestä mittaa, tai laivalla että kaatuispa tää. Me ihmiset halutaan olla siellä missä tapahtuu. Sen takia jengi just käy mielenosoituksissa ja muissakin. Ei sillä sen tarkoituksella niin väliä kun antaa nynnyjen miettiä niitä juttuja. Yhteiskunta, hoidapa action, i can't get no satisfaction.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Indica on näemmä edelleen kuvioissa, vaikka muutamaan vuoteen ei ole kuulunut mitään ja Jonsu on aloitellut soolouraansa. Esiintyivät näemmä SuomiLovessa. Kitarassa tosin näkyi olevan Tiktakin Emppu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää on niin nykyaikaa. Tää on tulevaisuutta. Scifiä. Ennen ryyppyreissujen jälkeen laskettiin mustelmia kropasta ja hampaiden lukumäärää, nyt naarmuja kännykän lasista. On tossa joo pari halkeamaa enemmän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ollut Teerenpelissä. Kaks kaljaa ja Kauppalehti ja naapuripöydän kyttäyskeikka. Ylänappi auki cool man sä oot jotain, vaikka ootkin insinööri. Mut mitähän muut ajattelee meistä? Ja kuka ajattelee lapsia. Ööö mä, buah-hah-hah-haa! Mulla on autossa lisää karkkia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos jatkoajan jäsenille tehtäisiin ns. musteläikkätesti, niin veikkaampa että vastaukset olisivat suurelta osin vahvasti aanusorientoituneita. Ainakin kun tuota "lause viimeisestä sanasta"-ketjua lukee, niin voi päätyä tällaiseen ajatukseen. Myönnän kyllä ilman oikeudenkäyntiäkin myös oman panokseni em. aiheeseen.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Korea tunnissa ohjelmassa Lahden brankkarit antoivat vinkin Ylen katsojille naisten takaa-ajosta, ei siis ylenkatsojille. Miten kyseinen sanaleikki-mahdollisuus on mennyt aiemmin multa ohi...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos jatkoajan jäsenille tehtäisiin ns. musteläikkätesti, niin veikkaampa että vastaukset olisivat suurelta osin vahvasti aanusorientoituneita. Ainakin kun tuota "lause viimeisestä sanasta"-ketjua lukee, niin voi päätyä tällaiseen ajatukseen. Myönnän kyllä ilman oikeudenkäyntiäkin myös oman panokseni em. aiheeseen.

Tämä johtuu Jatkoajan omasta aapisesta, jossa A=anus.

A on myös melkoisen yleinen kirjain suomenkielisissä sanoissa. Itse asiassa yleisin 11,62% osuudella (tämän tiedon oli joku blogiinsa kirjannut ja Oulun yliopiston laitoksen julkaisua siteerannut). Joten tämän perusteella "lause viimeisestä sanasta"-ketju on väistämättä anusvoittoinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös