Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 881
  • 33 830

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

JKyykka

Jäsen
Pidin yhtä Jatkoajan jäsentä asiallisena kirjoittajana sen perusteella, mitä hän on vuosia kirjottanut yhden NHL-seuran keskusteluihin. Nyt kun viime aikoina olen lukenut hänen viestejään suomalaisesta jääkiekosta, Jokereista ja yhdestä tamperelaisesta jääkiekkoilijasta, niin on vaikea uskoa samaksi kaveriksi. Siinä ei nyt mitään yllättävää ole, jos jääkiekkopuolella asiallisesti esiintyvä kaveri trollaa vapaalla puolella, mutta nyt puhutaan kuitenkin pelkästään jääkiekkoon liittyvistä viesteistä. Hämmentävää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pidin yhtä Jatkoajan jäsentä asiallisena kirjoittajana sen perusteella, mitä hän on vuosia kirjottanut yhden NHL-seuran keskusteluihin. Nyt kun viime aikoina olen lukenut hänen viestejään suomalaisesta jääkiekosta, Jokereista ja yhdestä tamperelaisesta jääkiekkoilijasta, niin on vaikea uskoa samaksi kaveriksi. Siinä ei nyt mitään yllättävää ole, jos jääkiekkopuolella asiallisesti esiintyvä kaveri trollaa vapaalla puolella, mutta nyt puhutaan kuitenkin pelkästään jääkiekkoon liittyvistä viesteistä. Hämmentävää.
Kuka on kyseessä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
T.J. Oshien oikea nimi on Timothy Leif Oshie, eikä tuo J tarkoita mitään vaan TJ on nimi josta äitinsä tykkää.

Leif. Tirsk.

Itse en kyllä tykkäisi jos oma etunimeni olisi T piste J piste. Vaikkakin nykyinenkin on ihan paska.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
T.J. Oshien oikea nimi on Timothy Leif Oshie, eikä tuo J tarkoita mitään vaan TJ on nimi josta äitinsä tykkää.

Leif. Tirsk.

Itse en kyllä tykkäisi jos oma etunimeni olisi T piste J piste. Vaikkakin nykyinenkin on ihan paska.
Itse en kyllä tykkäisi jos oma etunimeni olisi Leif vaikka nykyinenkin on ihan paska.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Scholl oli pois palstalta melkein neljä vuotta. Jos olisi pitänyt arvata, niin olisin arvannut jotain kahta vuotta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tolla halvalla "vaellustakilla" ei tee mitään. Muutaman tunnin käppäilin Korkeasaaressa ja muuallakin ja alla olevat paidat aivan hiestä märkiä kun ei toi hengitä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei hitto tolla halvalla "vaellustakilla" ei tee mitään. Muutaman tunnin käppäilin Korkeasaaressa ja muuallakin ja alla olevat paidat aivan hiestä märkiä kun ei toi hengitä.
Siinä on se koodisana "halpa". Tosin aika kallis takki pitää jo olla että hengittää muttei päästä vettä sisään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitkin kesää nähnyt mainitoja jostain superhitistä nimeltään Despacito ja olen miettinyt mistä mahtaa olla kyse. Nyt sitten kävin sen yuubista tarkistamassa ja todellakin, en muista ikinä aikaisemmin kuulleeni sitä. Olen tyytyväinen elämääni.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Keskustapuolueen nouseva kyky Katri Kulmuni on kuin ilmetty Paula Lehtomäki. Samanlainen esiintymistapa kuin Lehtomäellä nuorena ja on puhdas lande.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Terveysjalkine on selkä!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Terveysjalkine on selkä!
Katopas vain. Erityisemmin en osannut kaivata, mutta kyllähän tässä vähän nostalgiaa on ilmassa, pakko myöntää. Kuitenkin tullut täällä jo vaille 17 vuotta roikuttua, ja jokunen sataa ellei tuhansia hänen viestejään luettua enempi vähempi ihmeissään. Speedot jne.

Ei kai siinä mitään, mahtuuhan tänne väriä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Krista Kosonen on todennäköisesti uransa huipulla uudessa Blade Runnerissa. Torille?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Krista Kosonen on todennäköisesti uransa huipulla uudessa Blade Runnerissa. Torille?

Maksettiinkohan sille roolistaan? Eikö Krista oo ollut muissakin kv. tuotannoissa? Kyselyikä vissiin. Oikeesti mua ei kiinnosta.

Semmonen juttu "avautui" (on siis avautunut ajat sitten), että ns. kulttuuripiireissä saa kivaa ahdistuneisuutta aikaan toteamalla jotenkin julkisesti, että "ai niin, sähän sanoit kerran että toi sun kaveris on paskapää." Yleensähän kavereista ei puhuta näin, mutta em. piireissä kyllä, joten on kiva kun pläjäyttelee ilmoille tuommoisia huomioita. Eräs taas moitti työkaverinsa lausahdusta tietämättä, kenen lausahduksesta oli kyse, no minäpä sitten valistin. Joo, ei mulla oo kavereita juurikaan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Täällä tarvitse nykyään lukea kuin pettterin ja schollin jutut. Lisäksi ne liigamestisseurafanien puheet siitä, miten hyvä asia on kun liiga on eristetty, vaikka lajiniiloista 99/100 on eri mieltä.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Kaveripiirissäni oli aikoinaan yksi oman elämänsä "jerekaralahti". Oli siitä syystä, että välimme menivät poikki kun kännipäissään muistutin häntä äidistä ja tulevasta lapsesta, jotka hän työkomennuksellaan jätti köyhään maahan oman onnensa nojaan. Avautui kuinka paska jätkä hän oli.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Avautui että Karalahti herättää edelleen tunteita palstatovereissa. Haiseva palanen suomalaista kiekkohistoriaa tässä vaiheessa. Antakaa olla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ehkä Jere Karalahti on voinut aikoinaan ollut koulukiusaaja. En tiedä. Sen tiedän, että siinä ketjussa, joka kyseistä herraa käsittelee on näitä koulukiusaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös