Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 986
  • 33 886

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Junttimaista on innostua suomalaisen maajoukkueen pelejä seuraamaan. Varsinkaan kun itse ei ole pelannut, ei oikein lajin hienouksia ymmärrä. Tai ei se tietenkään ole junttimaista ennen kuin laji vetää ison tuvan täyteen ja töllöä seuraa miljuuna immeistä. Ja pressi takoo juttuja.
Jääpallon, nurmipallon, Suomessa myös kriketin entusiatistiksi näyttäytyminen on arvostettavaa. Lentopallo on vähän passee, joten sitä saa hiljaisena katsella. Koripallo: voi perkele, kaikki juntit ovat sitä nyt seuraamassa, pilaavat hienon lajin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Abhorrence on julkaissut live levyn taannoisesta Tuska keikastaan. On kyllä helvetin mureat soundit tuolla levykäisellä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minun 76-siivuinen Playboy lehdykäinen on muuttunut tiiliskiveksi, eikä enää aukea. Ajattelin vaatia 234 miljardin korvauksia.
Onneksi löytyy paperiversioita lehdista; Ratto. Jallu...
Hyvä olo, hymyilyttää, kourallinen hiusgeeliä, hymyilyttää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minusta tuli lähes täysin Apple. Puhelin ja Padi olleet jo pitkään. Nyt vielä kotiläppärikin. Kelloa en osta.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löysinpä kuvankin! Varmaan vain toistan itseäni, mutta suokaa se suruiselle. Tytär lähtee huomenna leirikouluun ja mielessäni velloo myrsky. Naista kaipaan kotini koristeeksi, mutta vielä syvempi on kaipuuni suo, sillä tytärtä haluaisin hoivata ja käskeä, komentaa ja kiroilla, ehkä palloakin pelata, mutta aina ei käy onnen lahjat oikein, tai ainakaan minulle.

Hieman taisin liioitella tuon tumman miehen tapaamisen suhteen, kun vanhin lapsi syntyi kuvanottovuotta vuoden aiemmin. Pahaa en tarkoittanut ja antakaa anteeksi. Mutta siis, tossa se kunnon kaveri Kremliltä ja toisessa kuvassa elämäni ensimmäinen ilta Moskovassa. Siitä lienee parempi tarinoida joskus toiste, sillä ilta ei suinkaan käynyt ihan vain olutta tuon pöydän äärellä litkien.

Todella tummia kavereita ovatkin kun ei edes valkoiset silmämunat paista. Ensimmäisen kuvan vasemmalla oleva tyyppi vasta jännä onkin, kun naama on pikimusta, mutta käsivarret vaaleat.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Englannin pitkän oppimäärän syksyn 2017 kuuntelussa oli (kolmessa eri osiossa) käytetty alkuperäislähteenä breitbart.comia.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lindsey Vonnin nettiin vuotaneet kuvat olivat aika mietoja. Ihan nätti nainen ja hyvä kroppa ja silleen, mutta miinusta tulee posliinista. Panisin kuitenkin, kun hän pyytäisi.
Avautui juuri etten osaa etsiä noita googlella, eikä kukaan ystävällinen sielu ole edes yksityisviestillä lähettänyt linkkiä.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Avautui, että 25 vuotta kännykkää käyttänyt ei aina osaa.Tilasin Kiinasta puhelimen, löin sisään simmin ja laturiin yöksi. Ei tapahdu mitään, laturi rikki, ei oie. No siinä klroamaan, vuorokauden ihmettelyn jälkeen, että paskan möivät. Käyttöohjetta oli kaksi sivua tikkuaskin kokoisessa vihkossa, fonttikoko 4, netistä en löytänyt.
Sitten ajattelin akun irroitusta. Nyt kun oli lukulasit päässä, niin huomasin että Zhang oli suojannut akun liittimen kynnen kokoisella, liki näkymättömällä teipin palalla. Ei sitten tullut aluksi mieleen...On muuten hintaansa nähden, 76e, toimivan oloinen peli ja sen verran iso, 5.7" että nyt pystyy jopa lukemaan Jatkoaikaa ilman laseja.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
On muuten hintaansa nähden, 76e, toimivan oloinen peli ja sen verran iso, 5.7" että nyt pystyy jopa lukemaan Jatkoaikaa ilman laseja.

Avautui tämän pohjalta, että tuommonen luurihan se ehkä kannatais ostaa pojalle...jos vaan vinkkiä kehtaat heittää
android? mikä merkki ja mistä?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + 5, saat €-merkin!

Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + e
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viherväki oikeasti luulee että rajoittamalla EU-alueen hakkuut samaa (tai isompaa) puumäärää ei kaadettaisi EU:n ulkopuolella. Taivas varjele...
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + 5, saat €-merkin!

Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + e
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + e, saat €-merkin!

Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + 5
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Painamalla näppäimistöllä Alt Gr + e, saat €-merkin!

Olen aina luullut, että merkki tulee ainoastaan Alt Gr + 5

Eikös noin 99%:ssa skandinaavien käyttämistä tietokonenäpppiksistä ole sellaisia joissa e-nappulan kohdalla on pieni eurosymboli?

Ääh. Ainiin suosikkijoukkueesi perusteella kirjoittanet tänne kyrillisellä näppiksellä :D
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Viime vuosina kun on syönyt pelkkää ruisleipää ja äkkiä vaihtaa leipälajia. Voi Jumaleisson, että mä havahduin, kuinka hyvää uunituore ranskanleipä voi olla! Voilevitteen jälkeen ei tarvitse mitään särpimiä kylkeen. Pelkkä leipä riittää.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Viime vuosina kun on syönyt pelkkää ruisleipää ja äkkiä vaihtaa leipälajia. Voi Jumaleisson, että mä havahduin, kuinka hyvää uunituore ranskanleipä voi olla! Voilevitteen jälkeen ei tarvitse mitään särpimiä kylkeen. Pelkkä leipä riittää.

Laitathan toki aitoa voita? Makukokemus ei ole samanlainen millään kevytlevitemargariinilla tai muulla lähinnä auton polttoaineöljyihin verrattavalla tavaralla. Aito voi on aitoa voita. Myös kunnon paahtoleipä johon sipaisee juustohöylällä siivullisen voita on todella hyvää.
 

Nick Neim

Jäsen
Kotimainen mänätseri on tehnyt paluun palstalle. Nimimerkin jätän kyllä muille arvoitukseksi.

Ei ollut mielestäni vaikea laskuyhtälö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös