Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 704 461
  • 33 901

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Heh, hyvä vastaus, @Musta Nuoli , arvostan. (Rasittavaa, ettei välimerkkejä voi käyttää tähtääminen yhteydessä kunnolla, menköön nyt noin)

Pakko täsmentää kuitenkin, että en pidä istualtaankusijoita homoina vaan hinttareina. Voi olla, että yleisemmin nämä ovat synonyymeja keskenään, mutta mulle homo on homo ihan vapaasti, mutta hinttari taas sellainen feminiinisti hihittelevä miesoletettu, olipa seksuaalinen suuntautumisensa mikä tahansa. Mä en siis kusemistyylilläni kehuskele julkisesti, vaikka opittavaa siitä varmasti monella olisikin, tämä työpaikkatapaus lähti ihan toisaalta, johon sitten vilpittömästi reagoin. Vittumainen tyyppi muutenkin se nainen. Ihmekään, että miehensä lähti ja kusee nyt vapaasti kuten ikunansa tahtoo!
 

sinikettu

Jäsen
Ei tuo asenteesi sukupuoleen liittyvä olekaan, vaan seksuaali-identiteettiin liittyvä, jos mielestäsi hintit kusevat istualtaan ja sinä heiluttelet letkuasi seisaaltaan todistaaksesi heteromiehisyytesi. Tämäntyyppinen homofobinen asenne lemuaa vahvasti virtsalle vessojen ulkopuolellakin.

Pakko täsmentää kuitenkin, että en pidä istualtaankusijoita homoina vaan hinttareina... mulle homo on homo ihan vapaasti, mutta hinttari taas sellainen feminiinisti hihittelevä miesoletettu, olipa seksuaalinen suuntautumisensa mikä tahansa.
Louis CK osaa selittää asian hieman elävämmin: Louis CK: Faggot - YouTube
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vittumainen tyyppi muutenkin se nainen. Ihmekään, että miehensä lähti ja kusee nyt vapaasti kuten ikunansa tahtoo!

Vaikka kusemismetodiemme osalta virtsasuihkumme risteävätkin, niin kusemisen vapauteen älköön tosiaan puoliso, virallinen vähemmistövaltuutettu tai sukupuolentutkimuksen dosentti puuttuko!

Nalkuttamalla tai sääntö-Suomen pykäliä lisäämällä ei hyvä tule.

Mutta peräänkuulutan silti istuallaan kusemista kätevänä laiskan miehen vaihtoehtona enkä yhdistä siihen erityisen feminiinisiä luonteenpiirteitä. Isomunaisille istualtaan kuseminen ei kuitenkaan taida sopia, koska vehjeen pituuden takia se on niin lähellä posliinireunaa, että ns. feedback on turhan roiskuava.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jokainen vanhempi, joka antaa lapselleen jonkun typerän yhdistelmänimen on pahasti vinksahtanut. Samoin jos (suomenkielisen) lasen nimessä on W, C, B tai D-kirjaimia.

Jonne-Eemeli, Sara-Patricia, Henri-Marco jne

Aika sama mikä se nimi on, mutta puhelimessa tai missä vaan kirjoitustilanteessa se pitää voida sanoa ongelmitta, niin että vastustaja ei joudu kysymään ja ihmettelemään.

Eli periaatteessa Jonne-Eemeli ja Sara-Patricia juuri ja juuri olisi hyväksyttävyyden rajoilla, mutta juurikin Henri-Marcolle en toivota pahaa elämää, mutta typerät vanhempanne halusivat tehdä siitä vaikeaa jo ristiäisistä lähtien.
--

Istualtaan kuseminen. Nyt vittu.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokainen vanhempi, joka antaa lapselleen jonkun typerän yhdistelmänimen on pahasti vinksahtanut. Samoin jos (suomenkielisen) lasen nimessä on W, C, B tai D-kirjaimia.

Jonne-Eemeli, Sara-Patricia, Henri-Marco jne
Aika sama mikä se nimi on, mutta puhelimessa tai missä vaan kirjoitustilanteessa se pitää voida sanoa ongelmitta, niin että vastustaja ei joudu kysymään ja ihmettelemään.

Eli periaatteessa Jonne-Eemeli ja Sara-Patricia juuri ja juuri olisi hyväksyttävyyden rajoilla, mutta juurikin Henri-Marcolle en toivota pahaa elämää, mutta typerät vanhempanne halusivat tehdä siitä vaikeaa jo ristiäisistä lähtien.
--
Istualtaan kuseminen. Nyt vittu.

Voi persele, tuli seppukun paikka?! Tyttäreni toinen etunimi on Alexandra. Siihen ei kyllä liity mitään yhdysviivoja. Saa vaihtaa, kun tulee oikea määrä vuosia plakkariin.
Hieman vastaava henkinen törppöys löytyy yhdysnimi suomalaisella ja täysin sopimattomalla ulkomaalaisnimellä tai sen irvokkaalla väännöksellä: Lyyti-Smaragdiina, Tyyne-Bridgetti, Mämmi-Charlotta, Jimi-Roogeri...

Toisaalta, tyhmyys on katsojan silmissä tjsp.
--
Seuraavaksi joku varmaankin tuomitsee seisaalta paskantamisen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Istualtaan kuseminen. Nyt vittu.
Jos voisin valita menenkö seuraavaksi vessaan, jossa on 10 miestä kussut seisaaltaan vaiko 10 miestä on tehnyt samaisen toimituksen istuaaltaan, niin valinta olisi hyvin helppo. Tietenkin jos tykkää kusileikeistä, niin valitsee sen seisaaltaan virtsanneiden jälkeisen vuoron, vaan kun en tykkää.

Seuraavaksi joku varmaankin tuomitsee seisaalta paskantamisen?
Yritin viitisen vuotta sitten keskustella asiasta, mutta siitä ei näemmä saanut keskustella, vaan ketju fasistisesti lukittiin: Jöpäleitkö julkisissa tiloissa pönttöön istuaaltaan vai seisaaltasi? | Jatkoajan keskustelupalsta
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus yläasteella oli liikuntasalin pukukopissa vuotava pönttö. Sen vuoksi vessakopin lattia usein tulvi. Nuorten poikien tavaksi tuli käydä kusella viereisessä siivouskaapissa, jonka ovi oli aina auki. Siellä sitten loroteltiin ties mihin siivousämpäreihin ja käytävillä sitten naureskeltiin kun siivoojatäti saapui mopin ja kusiämpärin kanssa voitelemaan lattioita tai kiillottamaan ikkunoita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seuraavaksi joku varmaankin tuomitsee seisaalta paskantamisen?

Pakistanissa, Kiinassa ja vissiin joissain muissakin kehitysmaissa vessat on semmosia reikiä lattiassa, eli niihin kai jonkunnäköisessä seisoma-asennossa paskotaan vai oisko se sitten slaavikyykky? Omakohtaisten pienimuotoisten kokemuksieni mukaan suurin osa Pakistanin ja Kiinan asukeista on vitunmoisia retardeja, joten minä todellakin tuomitsen seisaalta paskantamisen ja sitä harjoittavat alimpaan helvettiin. Istumakusijat ei nekään kyllä ihan normaaleja ole.

Itse menen aina julkisissa vessoissa koppiin kuseksimaan, mutta seistä pönötän siellä kyllä oikein miehekkäästi, tykkään vain mennä omaan rauhaan kuseksimaan. Vain äärimmäisessä hädässä käytän pisuaareja tai niitä semmosia vesiputouksia joissa aina on vieressä jotain random-jengiä pippelistään kiinni pitämässä, se on vaivaannuttavaa. Olen muuten pannut merkille siellä julkisissa vessoissa koppeihin jonottaessani, että useimmat niistä vitun hulluista jotka kusevat pisuaareihin eivät pese käsiään. Toivottavasti vanhetessani muutun vielä niin vajaaksi että uskaltaisin joskus alkaa huutelemaan siellä että hei, mikä unohtu, nyt on sulla kädet kusessa, kuules poika meepä kädet pesemään vitun syfilis-koura.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruotsissa ei oo jonoja kusilaareille, kun jengi siellä käy kopissa kusella
Ruotsissa kuseminen on perseestä. Vanha avautumiseni aiheesta:
Tukholma oli perseestä taas. Eniten tällaista päivätallustelijaa vituttaa wc-tilat. Joku NK on olevinaan niin helvetin fiini tavaratalo, mutta vessaan toki maksetaan ja jonotetaan porteista niin kuin karja lypsylle tai teuraaksi. Mikä järki? NK:n ja Åhlensin vessat on jossain kellarin viimeisessä nurkassa, moniko sinne sitten tulisi örveltämään jos se olisi ilmainen? Asiakasta alentavaa ja loukkaavaa, niinkuin minä siellä paskalla piirtäisin kattoon. Ja 10 kruunulla ainakin sen teen. Ja eihän mulla edes ole mitään kruunuja mukana. Toki rakkoni on kuin Adenauerilla mutta mieluusti sitä välillä silti oloaan helpottaisi.
Ja hirveäksi kaljoitteluksi menee romanttinen shoppailureissu, kun pitää ravintoloissa käydä vessassa. Ei pysty illalla buffetissa juomaan lapparia niin paljon kuin muuten pystyisi, vituttaa sekin.

Ihmettelen kyllä muuten melkein järki-ihmisen @FASlapsi tapaa vältellä kusilaaria. Pidän varsin epäilyttävänä tyyppiä joka menee kuselle koppiin. Onhan sillä oltava jotain salattavaa, vagina on tietysti ensimmäinen ajatus (mutta hypätään ensin). Muutenkin kusilaarilla asian voi hoitaa nopeasti ja mukavasti ja yleensä niin ettei tarvitse koskea kuin siihen omaan itseensä, edellyttäen tietysti että hanat on elektroniset.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse menen aina julkisissa vessoissa koppiin kuseksimaan, mutta seistä pönötän siellä kyllä oikein miehekkäästi, tykkään vain mennä omaan rauhaan kuseksimaan.
Viime viikonloppuna QStockissa oli 20-30 metrin jonoja vessoihin. Pisuaareihin ei ollut yhtään jonoja. Siinä ajassa kun sinä jonotat kusi- ja paskahätäisten miesten kanssa, niin minä olen ehtinyt jo virtsata ja panna pusikossa hemaisevaa naista. Tai vaikka järjestää Rubikin kuution, sulle nörtille ehkä kivempi esimerkki.

Tai ehkä kuset jo jonossa housuihisi, niin ei tartte jonottaa eikä pisuaarille mennä.

Vaipat ois kätevät?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaipat, kopissa kuseminen, pisuaari, istualtaan, seisaaltaan, virtsaaminen ja samaan aikaan hemaisevan naisen paneminen (johon pystyy vain @Käyttäjänimetön), käsille kuseminen ja käsien pesemättä jättäminen, housuihin kuseminen ja bonuksena seisaltaan paskomisen aasialaisnäkökulma.

Tämähän olisi miltei Suuren Jatkoajan Kusemisgallupin perustamisen paikka. Kuka pistää pystyyn?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No okei, voin kertoa totuuden miksi menen aina koppiin piiloon kuseksimaan. Ne kerrat kun menen sinne munanpitelyriviin, aiheuttaa aina valtavan itsemurha-aallon kun vierelläni seisovat töpönakit joutuvat todistamaan kuinka oman vetoketjuni avautuessa sinne pisuaariin/vesiputoushässäkkään lötkähtää valtava parimetrinen paloletku. Jos ei pelkkä näköhavainto riitä masentamaan kanssakusijoitani seppukun partaalle, he kaikkoavat viimeistään siinä vaiheessa kun kusi alkaa dikistäni suihkuamaan niin kovalla paineella että useimmiten menetän hallinnan ja suoran osuman saaneiden iho kuoriutuu osumakohdalta orvasketeen asti pois. Kopissa voin rauhassa vyyhditellä slaikkarini ensin kolmelle kiepille, ja tukea sen olkapäälleni ja sitten nojata reippaasti eteenpäin jottei virtsanpaine lennätä minua selälleni.

Miten muuten @Käyttäjänimetön virtsataan hemaisevaa naista? Tuleeko sun pippelistä pissan sijaan kaunista naisihmistä, ja mitä se ees tarkottaa jos sieltä ei tule ihmisiä vaan ihmistä? Jotain suolia ja vertako sieltä tulee, jotka ovat joskus kuuluneet nätille tytölle? Ootko käynyt lääkärissä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ymmärrän kyllä miten pannaan perätysten, mutta kun virtsataan perätysten niin jotenkin tuntuisi luontevammalta että naamat on eri suuntaan. Toki jos samaan aikaan pannaan niin eihän se onnistu, eli ehdottaisin että homma hoidettaisiin naamatusten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Huomautan, että käyn vain pisuaareissa, joissa on suojaava reunus. Avomallin pisuaarit ovat minun mieleeni liian homoja. Esim. Raksilan jäähallissa kustaan pää/keho seinän suuntaan ja kummallakin puolen eli sivuilla on lyhyt mutta riittävän iso seinä.

QStockissa oli sellainen pyöreä kivi tai joku kera suojaavien reunojen. Ja nyt päästäänkin asiaan: siinä kun muna kädessä virtsasi, niin naisia meni noin 3 m päästä ohi. Onkohan tämä sallittua... Mutta onhan se. Samaan aikaan bajamajojen miehet katsovat seinää ja välillä alemmas, jolloin näkevät roppakaupalla kusta ja paskaa. Elämä on valintoja.

E. En kuitenkaan suosittele esim. nk. silmäpeliä naistenkaan kanssa siinä kun itse on kusella. Toki 10 kaljan jälkeen se on tietenkin hyvä idea harrastaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt tuli mieleeni, ja joku turkulainen kusimestari voi vahvistaa, mutta minulla on sellainen muistikuva että Gatorade Centerissä kun ne miestenvessojen pisuaarit on juuri sellaisia rosteripellistä väännettyjä kaukaloita joissa ollaan vieretysten, niin ne on (ainakin osassa vessoja) viemäröity pintavetona lattiakaivoon?! Olisinkohan kuullut legendan että putkisuunnitelmista olisi pisuaarit puuttuneet ja olisi päädytty sitten jälkikäteen näinkin aistikkaaseen asennustapaan?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tehdäänkö ne Oulussa perätysten saman naisen kanssa? Mikäpä minä olen kultaisen suihkun leikkejä tuomitsemaan, vaikkeivat ne omaan makuuni olekaan.
Riippuu toki henkilöstä, mutta suurin osa em. asioista ovat Oulussa todellakin samanaikaisia. Aika harva sikäläinen nainen kumminkaan arvostaa kun hänen tarjoamansa oraaliseksin myötä rintojen päälle putoaa palkinnoksi neljänneslästillinen ahkivän uroksen luomaa... kröhm, biomassaa?
Jäsen Käyttäjänimetön kumminkin nuorten miesten tapaan liioittelee urinoidessaan sukupuoliyhdynnän aikana, koska se on sula mahdottomuus, näin koska virtsanjohtimien laskukohdan läppä on erektion aikana suljettuna.

Oulu ja sen asukkaiden primitiiviset lisääntymisriitit tulivat tutuiksi, kun asuin ja opiskelin sekä välillä opiskelin ja asuin siellä yli kymmenen vuotta.
Syvempi tutustuminen paikallisiin tapoihin ja henkinen palautuminen niistä vievät molemmat useampia vuosia.

Mielenkiintoinen vierailupaikka kumminkin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt tuli mieleeni, ja joku turkulainen kusimestari voi vahvistaa, mutta minulla on sellainen muistikuva että Gatorade Centerissä kun ne miestenvessojen pisuaarit on juuri sellaisia rosteripellistä väännettyjä kaukaloita joissa ollaan vieretysten, niin ne on (ainakin osassa vessoja) viemäröity pintavetona lattiakaivoon?! Olisinkohan kuullut legendan että putkisuunnitelmista olisi pisuaarit puuttuneet ja olisi päädytty sitten jälkikäteen näinkin aistikkaaseen asennustapaan?

Nyt tarvitaan joku Turkuhallin konkari vahvistamaan tätä asiaa. Minä olen Kupittaan miehiä (en mielisairaalan, ainakaan toistaiseksi vaan Kupittaan jäähallin ja TuTon kotipelien) enkä käy Turkuhallissa tai ainakaan sen vessoissa niin usein, että muistaisin niistä tarkemmin mitään.

Välttelen muutenkin massatapahtumissa kuten kiekkopeleissä yleisissä vessoissa käymistä sekä siihen menevän ajan että vessojen sotkuisuuden takia. Jos menen vessaan niin suosin koppeja koska en ole pisuaarien ystävä, joten en muista Kupitaankaan hallin pisuaarien detaljeja. Näin yleisesti suhtaudun kuitenkin epäluulolla ns. kuivapisuaareihin joissa ei ole vettä tai selkeää huuhtelumekanismia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmaan nuo seisojakusijat myös syövät aina seisaaltaan, katsovat tv:tä seisaaltaan ja nukkuvat seisaaltaan.

Aa, nythän mä vasta hogasin että säkin oot istuviltes kuseskelija? Se selittää kyllä sen silmäpelinkin siellä Qstockissa, kyllä on varmana siellä oikein porukalla kateltu että minkä helvetin takia tuo yksi artolänsman on mennyt istumaan tonne ulkopisuaariin, ei vittu, sehän kusee, muna kädessä roiskii ties minne ja vinkkailee samalla silmää ohikulkeville naisille. Vitun lappalaiset!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aa, nythän mä vasta hogasin että säkin oot istuviltes kuseskelija? Se selittää kyllä sen silmäpelinkin siellä Qstockissa, kyllä on varmana siellä oikein porukalla kateltu että minkä helvetin takia tuo yksi artolänsman...!

Hiemen arveluttaa nuot weecee-koppien autuus, yksinäisyys, hiljaisuus ja oma rauha.
Eikös se ollut se George Michael, joka poraili julkisten käymälöiden väliseiniin nyrkinmeneviä reikiä siellä Lontoossa? Ole siinä nyt omassa kopissasi rauhassa.
Saihan hän sitten mojovat rapsut julkisen omaisuuden tuhoamisesta tai sitten jostain muusta.

Liittyykö tuo termi ”Glory Hole” jollain tapaa jumalanpalvelukseen tai Neitsyt Mariaan?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo, kiitokset vaan. Lähdin lukemaan päivän aikana kertynyttä kusikeskustelua kahvikuppi kädessäni tässä Ison Omenan käytävällä ja jo meinaa olla kuset housussa ja kahvit näytöllä yms yms.

Mutta hyvät kahvit silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös