Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 666
  • 33 886

Ralph

Jäsen
Jengi siis kirjottaa tänne, kun ne on paskalla, ilmenee Missä olet juuri nyt? -ketjusta.
Tätä itsekin harrastan ja paljon. Totta puhuakseni olen pari kertaa kakalla ollessani nähnyt kyseisen otsikon ja miettinyt, että pitäisikö kirjottaa "olen kakalla", mutta enpä ole kirjoittanut.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyn aamulla kylppärissä paskalla, suihkussa ja pesemässä hampaat (+satunnaisesti parranajo). Aikaa menee kuhunkin operaatioon se n. 5minuuttia eli varttitunnin keikka per aamu. Jos tekisin edellämainitut operaatiot samaan aikaan, niin aikaa säästyisi 10 minuuttia per päivä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@ernestipotsi en kykene. Noihin menee helposti 45min. Partakin pitää työaamuina ajaa joka päivä. Miten voi olla noin nopea?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mihin tuo 10 min säästyisi? Jonkinlaiseen aikapankkiinko? Voiko sinne tallettaa vähä isompia summia ja käyttää ne sitten, kun aika loppuu, vaikka joskus 89-vuotiaana?
No en tiedä. Tuus @ernestipotsi ite selittää. Mä lähden aamulla mieluusti kiireettömästi liikkeelle. Toki aiemmin sitten heräten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@ernestipotsi en kykene. Noihin menee helposti 45min. Partakin pitää työaamuina ajaa joka päivä. Miten voi olla noin nopea?

En todellakaan ymmärrä että mitä helvettiä jotkut miehet tekevät kylppärissä yli puoli tuntia.

10 minuutia päivässä voi käyttää paremminkin kuin tuijottamalla omaa rumaa naamaansa peilistä samalla kun vääntää paskaa. Voi kirjoitella turhuuksia internetin keskustelupalstoille, lähteä aikaisemmin liikenteeseen, nukkua pidempään tai sitten panna naapurintyttöä syvälle kurkkuun (ns. femakko-mute)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käyn aamulla kylppärissä paskalla, suihkussa ja pesemässä hampaat (+satunnaisesti parranajo).
Jos käyt kylppärissä paskalla, mitä teet vessassa?
---

Mulla on vakiona herätys 2h ennen duunien alkua, työmatka kestää sen viisi minuuttia. Vessa, suihku, vaatteiden valinta, hiustenlaitto+muut kemikaalit ja aamupalan teko vievät reilun tunnin. Rauhallinen aamupala puolisen tuntia, sitten muksujen jutut kuntoon, hampaidenpesu, eväät mukaan ja töissä 10-0 min. ennen tasaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi en näe naamaani kun istun paskalla. Siihen menee toki ensimmäinen 15 min (aamun hesari selaillen), seuraava 10 suihkuun, siihen parranajo, naaman rasvaus, hiusten kuivaus ja laitto, hampaiden pesu jne. Helppoa. Naapurintyttöä en koskaan ole pannut kurkkuun. Tai naapuria noin ylipäänsä.

Mukuloita ei ole ja aamupalan+kahvin nautin vasta duunissa. Duunivaatteet on katsottu etukäteen.

@ernestipotsi
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos käyt kylppärissä paskalla, mitä teet vessassa?
---
.

Noh, onhan siellä kylppärissäkin pönttö kuten useimmissa Suomalaisissa asunnoissa. Kaverin kämpässä oli aikoinaan pöntöltä suora näköyhteys keittiöön ja olohuoneeseen (koska kh-seinä oli remontin vuoksi auki). Siinä oli tietynlaista käytännöllisyyttä. Voi vääntää köntsää ja näkee töllöstä salkkarit sekä sen ettei keitinvesi kiehu yli.

Reilu viikko sitten kävin henkevän keskustelun muutaman naishenkilön kanssa eräässä keski-eurooppalaisessa pääkaupungissa. Minulle avautui, että osa naisista kusee suihkussa. On kuulemma helppo pestä römpsä samalla kertaa. Ei kuulemma jää sellaisia ikäviä pikkuisia vessapaperinpalasia pimpsalooraan. Pillua on kuitenkin vaikeampi ravistaa kusemisen jälkeen kuin lerssiä. Tästä puolestaan mieleeni juolahtaa Tom Nybondas ja ajatuskoe siitä, että pystyykö turbulenssissa virtsaamaan ilman että roiskuu. Yritin muuten em. irkkuleideille selittää mikä vika on Nybarin urheilujohtamisessa.

En ole muuten koskan kuullut naisen sanovan, että hän käy paskalla/kakalla/tortulla jne. Entinen tyttöystäväni puhui aina pissalla käymisestä. Epäilen kyllä, että kävi hän joskus paskallakin. Mokomakin valehtelija.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En tiedä Nybondaksesta, mutta mulla oli viimeksi lentokoneen vessassa hiukan vaikea tähdätä, kun ravisteli sen verran. Siis kone, ei Nybondas. Toisaalta vaikeaa on välillä kotonakin, jos lähtee jostain syystä kaksihaaraisena. Siinä sitten ei oikein tiedä, kumpi on päähaara, ja voi olla, että menee empiessä molemmat ohitse. Siinä saa paikkoja kuivailla taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä oli uutta tietoa, että tytötkin virtsaa suihkussa, mutta melkein pelkkää vettä se on muutenkin, niin miksi niin ei voisi tehdä. Hyvä pointti tuo vessapaperi pimpissä eli sehän on pelkästään järkevää.

Miettikää, jos joskus joutuisi panemaan ja siellä olisi vastassa likaisia vessapaperin palasia. Tai jos tunkisi suunsa sinne. Sitäkin kuulema jotkut isot pojat tekee.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Jos käyt kylppärissä paskalla, mitä teet vessassa?
---

Mulla on vakiona herätys 2h ennen duunien alkua, työmatka kestää sen viisi minuuttia. Vessa, suihku, vaatteiden valinta, hiustenlaitto+muut kemikaalit ja aamupalan teko vievät reilun tunnin. Rauhallinen aamupala puolisen tuntia, sitten muksujen jutut kuntoon, hampaidenpesu, eväät mukaan ja töissä 10-0 min. ennen tasaa.

Ite herään reilut puolituntista ennenkuin pitää olla töissä. Yritys on kyllä kova, mutta tyyny on aina liian hyvin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kimi ei ole Kimi Matias vaan on Kimi-Matias.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En tiedä Nybondaksesta, mutta mulla oli viimeksi lentokoneen vessassa hiukan vaikea tähdätä, kun ravisteli sen verran. Siis kone, ei Nybondas. Toisaalta vaikeaa on välillä kotonakin, jos lähtee jostain syystä kaksihaaraisena. Siinä sitten ei oikein tiedä, kumpi on päähaara, ja voi olla, että menee empiessä molemmat ohitse. Siinä saa paikkoja kuivailla taas.

Istu alas, hyvä mies. Ainakin lentokoneessa ja erityisesti jos satut olemaan samassa lentokoneessa kuin minä ja minäkin kävisin lentokoneen vessassa sinun jälkeesi.

Lentokoneiden vessoja sinänsä välttelen jos voin, koska yleensä niissä on jo ehtinyt käydä tähtäysongelmainen ja todennäköisesti känninen miesolettama kusemassa vessan märäksi ja lorottamassa kultaisen suihkunsa kaikkialle muualle paitsi pyttyyn. Jotkut onnistuvat myös paskomaan ohi pytyn ja vähintäänkin jättämään vetämättä.

Tosin ilmeisesti ainakin kotona kuivaat jälkesi, toivottavasti myös julkisissa vessoissa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jokainen vanhempi, joka antaa lapselleen jonkun typerän yhdistelmänimen on pahasti vinksahtanut. Samoin jos (suomenkielisen) lasen nimessä on W, C, B tai D-kirjaimia.

Onko X hyväksyttävä? Tiedän yhden lapsen, jonka nimi on Alex. Ihan looginen nimivalinta lapselle, jonka vanhemmat ovat Hannele ja Tapio (eivät oikeasti ole, mutta ajatus tuli varmasti esille). Nämä ihmiset katsovat aivan liikaa televisiota. Ja jos nyt joku tämän viestin lukijoista on antanut lapselleen nimeksi Alex, niin saa loukkaantua. Kunhan muistaa, että se on sinun oma syysi, sillä mitäs annoit lapsellesi niin typerän nimen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Istu alas, hyvä mies. Ainakin lentokoneessa ja erityisesti jos satut olemaan samassa lentokoneessa kuin minä ja minäkin kävisin lentokoneen vessassa sinun jälkeesi...

Tosin ilmeisesti ainakin kotona kuivaat jälkesi, toivottavasti myös julkisissa vessoissa.
En todellakaan istu kuselle. Mulla on hyvin vähän mitään periaatteellisia sukupuoleen liittyviä juttuja, mutta miehen istualtaan kuseminen on kyllä niin hinttaria kuin olla ja voi. Sorry nyt vaan ja kuskaa kukin miten tykkäätte, mutta nyt kun puheeksi tuli, niin en kuse istualtani kuin silloin kun hoidan molemmat toimitukset.

Yhtä vahva periaate mulla on tosin siitäkin, että varsinkin unisex-vessoissa korjaan jälkeni, jos sellaisia sattuu. 9/10 osun kyllä kohteeseen. Joskus yleisissä vessoissa on sellainen sotku jo lähtökohtaisesti, että yritän vain hoitaa oman asiani lisäämättä sotkua enkä ala siellä huseerata sen kummemmin.

No, saatiin tästä semitotinen tappelukin kerran työpaikalla, kun yksi naiskollega alkoi nalkuttaa unisex-vessoista. Vaati miehiä kusemaan istualtaan, mille purskahdin niin vilpittömään nauruun, että veti hirveät kilarit ja kertoi, kuinka on miehensäkin opettanut istumaan...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
@axe Noin viikko sitten kerroit, kuinka sinulle oli avautunut, että vakuutuslääkäreillä olisi lain suoma lupa valehdella. Tai jotain tuon suuntaista. Meitä oli parikin, jotka toivoivat asiaan lisävalaistusta, voisitko sitä meille tiedonjanoisille tuottaa?

Axen kommentti taisi saada kimmokkeen yhdestä yleisonosaston kirjoituksesta, jossa joku kertoi katkaiseeensa jalkansa. Tämä henkilö ihmetteli, miten vakuutuslääkäri, joka häntä ei ole koskaan edes tavannut, on voinut päättää, että ei se jalka oikeasti olekaan katkennut. Vakuutuslääketiede on todella korkealuokkaista, melkein turkulaisen lääketieteen tasolla.

Jonne-Eemeli, Sara-Patricia, Henri-Marco jne

En minä noista muista tiedä, mutta kyllähän Patrisia olisi aika törpön näköistä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En todellakaan istu kuselle. Mulla on hyvin vähän mitään periaatteellisia sukupuoleen liittyviä juttuja, mutta miehen istualtaan kuseminen on kyllä niin hinttaria kuin olla ja voi. Sorry nyt vaan ja kuskaa kukin miten tykkäätte, mutta nyt kun puheeksi tuli, niin en kuse istualtani kuin silloin kun hoidan molemmat toimitukset.

Ei tuo asenteesi sukupuoleen liittyvä olekaan, vaan seksuaali-identiteettiin liittyvä, jos mielestäsi hintit kusevat istualtaan ja sinä heiluttelet letkuasi seisaaltaan todistaaksesi heteromiehisyytesi. Tämäntyyppinen homofobinen asenne lemuaa vahvasti virtsalle vessojen ulkopuolellakin.

Minä en määritä heterouttani kusemisen kautta vaan ihan muuta kautta, joten voin kusta istualtani ilman isompaa identiteettikriisiä tai tarvetta hekumoida asialla työpaikalla. Istualtaan kuseminen on siistissä vessassa kuten kotona kätevämpääkin, siinä voi samalla hoitaa isommankin hädän. Säästää aikaa ja vaivaa kun ei tarvitse erikseen miettiä tätäkään.

Työpaikoilla ymmärrän hyvin jos naiset tuohtuvat unisex-vessoissa siitä, että lattialla lainehtii kusta ja tahroja on joka paikassa, sillä sellaistahan se on vessoissa joita miehet käyttävät.

En minäkään kyllä yleisissä vessoissa istumaan lähde juuri sen takia, että siellä on todennäköisesti minua ennen asioinut joku heteromiehuuttaan kultaisen suihkun avulla todistava puutarhaletkuttaja.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eppujen Nuori poika onkin käännösbiisi. Kuuntelin randomina spotifyä ja ihmettelin, että joku on raiskannut Eppujen biisin englanniksi. Olikin muuten vaan cover-versio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös