Ilmoitukset

Nimimerkit cauna ja Ralph ovat seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

Nimimerkki Daespoo on viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n ja 6§:n perusteella.

Asia, joka ”avautui” minulle

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Carlos, 16.12.2002 klo 10.57.

1. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Nyt jos Hyypiästä puhutaan, niin olihan Benitez aikoinaan ihan vitun ääliö ja sitä häpeää edelleen Copin yleisö. Ja tähän on tullut tieto faneilta itseltään.

2. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Kyllä. Faneilta itseltään.

3. attendo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Hyvinkään Ahmat
    Ihan niiltä ketkä siellä katsomossa on

4. Tuusa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jukurit
  5. Ilmari Ahde Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Timppa-setä, Hamsteri, Desmond Määttä
    Lainaus:
    Ja Ranskakin oli lepopäivää vaille maailmanmestari. Aika pitkään siinä prosessissa vierähti ennen kuin Ranskasta kisaisäntä tuli, mutta Tamille sulka hattuun tästäkin saavutuksesta.

6. Sanainen arkku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ne, joilta ei odoteta mitään ja JYP
    Avautui, että nimimerkin @stoneofage takana on ilmeisesti Sami Kapanen, koska "ei sulata, että minun joukkueen pelaajaa...."

7. cottonmouth Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitetyt tiedostot:

8. cottonmouth Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Äsken radiossa Cheek lauloi:

Lainaus:
    Nyt liikutaan jo sellaisilla tasoilla, että ei avaudu onko tuo sanoituksellisesti aivan helvetin nerokasta vai nolointa ikinä.

9. Everton Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KooKoo
    Lainaus:
    14 vuotta scouttina kuitenkin, montaks sulla?

10. Jokeri23 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, HerTo
    Lainaus:
    Paskaahan tuo on mutta ymmärrettävää koska kohdeyleisö on samaa kuin risumiehelle naureskelijat.

11. FutureHockey Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, NYI, Junnut ja Tilastot
    Ja jos kyseinen "risumies" ei olisi kuolla kupsahtanut tuossa taannoin niin kukaan täälläkään ei edelleenkään välittäisi vittuakaan jostain Cheekin sanoituksista..

Tekopyhyys se on kaunis asia.

12. cottonmouth Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Toisaalta olihan Risumies vuoden 2016 suurimpia kotimaisia nettimeemejä eli kyllähän ukon tiesivät suunnilleen kaikki. Näemmä jopa lahelaiset.

Allekirjoittanut ei sinänsä kiinnosta onko paatsolle naureskelu tekopyhää vai hauskaa, mutta lähinnä tuo kyseinen sanoitus ja erityisesti artisti oli jotain hyvin hyvin hämmentävää.

13. Mazaa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Karsinnat
    Lainaus:
    "Risumies" Youtube-videolle tuli nyt sitten hintaa 4000 euroa!

1700 euron sakot + 2300 euron oikeudenkäyntikulut napsahtivat videon kuvaajalle maksettavaksi tänään käräjäoikeudessa.

Kuvaaja ei valita saamastaan tuomioista, joka tuli yksityiselämää loukkaava tiedon levittämisestä

14. disco-stu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JK Mylly
    Lainaus:
    Heh, spontaani turpaanvetäminen olisi tullut halvemmaksi. Hassu on tämä läntinen maailma kyllä.

Avautui, että ei oo mitään käryä koko risumiehestä tai sen tarinasta, eikä kyllä kiinnostakkaan. Taidan olla vanha parru kun ei tällaset internet-paskeet jaksa enää innostaa sitten yhtään. Twiittaan kintaalla moisille nykyajan hömpötyksille.

15. Ujcik#11 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, Pittsburgh
    2500 veromätkyt ei haittaa jos lomarahoja tulee 20 000 ..

16. pettter Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    No niin. On se totta. Mä on hukannut mun mojoni. Mä olin kuusi vuorokautta runkkaamatta, siis oikeasti kuusi vuorokautta, eikä tehnyt edes tiukkaa. Aiemmin kolmekin vuorokautta oli täyttä tuskaa ja itsensä kiduttamista. Tota yritin monesti ennen Tallinnaa että olisin siellä innoissani, mutta harvoin pystyin. No joskus reissatessa, jos joka päivä on ollut liikkeessä, tehnyt uusia juttuja ja maisemakin on vaihtunut, on saattanut pystyä tohon kuuteenkin, mutta noin muuten olishan tossa väkisin se karsea tunne että pallit oikeasti räjähtää minä hetkenä hyvänsä.

Mikä muuten on teidän enkka runkkaamattomuudessa?

17. BileTooth Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Pelicans, Tampa Bay Lightning
    Lainaus:
    Joskus teininä kerran melkein kolme viikkoa. Eka viikko oli pahin, sitten helpotti. Sen jälkeen ei edes oikein muistanut koko hommaa. Ekalla kerralla sen jälkeen kyllä lähti siihen malliin, että olisi varmaan pitänyt ottaa videolle ja myydä vaikka japanilaisille tai jotain.

18. Wiljami Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
    Hätätiedotteet eivät ilmeisesti menekään automaattisesti kaikilla kanavilla vaikka olen kuvitellut että jos Suomessa ylipäätään tv-toimintaa pyörittää niin nuo tulevat väkisin ohjelman päälle. Havainnon tein n. tunti sitten kun YLEn ja Nelosen kanavilla kerrottiin hätätiedotteessa 112-hätäviestipalvelun toimimattomuudesta, mutta muilla kanavilla kyseistä tiedotetta ei ainakaan samanaikaisesti näkynyt.

19. Pekkis Jäsen

Jos Juuso-karhu olisi heti talviunille mentyään sairastunut nopeasti edenneeseen dementiaan, niin keväällä olisi Sulo-setä saattanut olla hunajapurkkeineen ja porkkanapusseineen pulassa.

Tällainen asia minulle avautui.

Viimeksi muokattu: 28.04.2017 klo 19.56
  20. Hollanti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa
    Mass Effect-trilogian Jokeria ja Family Guyn Chrissiä ääninäyttelee sama henkilö.

MITEN MÄ EN OO AIKASEMMIN TAJUNNU TUOTA?!

21. Tuamas Jäsen

Lainaus:
    Sama jannu tuttu myös mm. Austin Powerseista.

Tässä muuten Meg samasta sarjasta mila kunis - Google-haku

22. RedRave Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
    Uusin MadCook-show opetti että Looney Tunesin Maantiekiitäjälle on olemassa esikuva: Kalifornianjuoksukäki.
    En ole suuren suuri Looney Tunes-fani, mutta knoppitietona mielenkiintoinen.

23. Useful Idiot Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Detroit Red Wings
    Avautui, että punkinfinlandin "keksi itse Sami Hedbergin vitsi" -ketjun vitsit ovat hauskempia, kuin Sami Hedbergin vitsit.

24. Ollakseni Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Samoin se ketju jossa keksittiin syytöksiä natsismista.

25. Zoidberg Jäsen

Suosikkijoukkue:
    San Jose Sharks, SaiPa, Jokerit
    Tero Lehterä lukee tekstejäni Jatkoajassa. Sekin ihme toteutui.