Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 699 347
  • 33 886

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
NoSmokingin Antti Suomela on noin kolmisen vuotta (20 -> 23) vanhempi kuin olen mielessäni ajatellut. Analysoi peliäkin Ruudun haastiksessa kuin aikamies, vaikka näytti kameroiden edessä juuri 16 täyttäneeltä.
 

Liitteet

  • Suomela.jpg
    Suomela.jpg
    129,2 KB · kertaa luettu: 425

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos en väärin muista, niin @pettter kertoi olevansa tällä viikolla Turkissa. Hitto, jotkut ne käy ulkomailla. Odottelemme raportteja, vaikka voihan siinä niinkin käydä, että nälkäkuolema iski, kun ei vain ollut ruokaa.
Jo vain. Istanbul. Eilisen istuin baarissa ja tän päivän pussikaljottelin puistoissa kun päivän tuolla kiertelin. Kissat hässi vieressä tai raiskaus se enemmänkin oli. Siinä jossain moskeijassakin kävin ja hitto että jalat meinasi lähteä alta pihalla. Onko toi joku merkki? Onko toi uskon asia? No parit kaljat ja meno jatkui. Hitto kun viikon ryyppäsi ennen reissua ja tärisyttää. Akat on kauniita. Huomenna toisaalle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Suomesta löytyy yksi seksikäs Kepulainen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En niistä ukkeleista osaa sanoa mutta kyllä mä ainakin Tanja VienonenKarpelaSaarelalle antaisin.
Mistäs muuten tiedät kenestä puhuin? TanjaSaarelaVienonenKarpela taitaa olla sinulle pikkaisen vanha? Olen muuten siis taas melkein sukua julkkikselle, oli puolisen vuotta opiskelutoveri.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistäs muuten tiedät kenestä puhuin? TanjaSaarelaVienonenKarpela taitaa olla sinulle pikkaisen vanha? Olen muuten siis taas melkein sukua julkkikselle, oli puolisen vuotta opiskelutoveri.

En mää tiedäkään mutta naisista tuo on ainoa tietämäni "ajettava". Varmaan sieltä toinenkin löytyy ja luultavasti niissä ukoissa joku hunkki on mutta siihen en osaa ottaa kantaa.

On muuten kauheeta ikäsyrjintää tuommoinen, ei kai Tanjan seksielämä vallan tuossa iässä ole vielä hiipunut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On muuten kauheeta ikäsyrjintää tuommoinen, ei kai Tanjan seksielämä vallan tuossa iässä ole vielä hiipunut.
Toivottavasti ei, nimittäin aika limiiteillä mentäisiin sitten täälläkin... ja mistäs tiedät että jostain ukosta puhuin?
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivottavasti ei, nimittäin aika limiiteillä mentäisiin sitten täälläkin... ja mistäs tiedät että jostain ukosta puhuin?

En mä tiedä kenestä puhuit mutta kerro ny oliko Tanja vai joku muu. Eihän sitä tiedä jos sieltä se toinenkin löytyy.

Tää on kyllä melkosen järjetön aihe ainakaan vängätä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En mä tiedä kenestä puhuit mutta kerro ny oliko Tanja vai joku muu. Eihän sitä tiedä jos sieltä se toinenkin löytyy.

Tää on kyllä melkosen järjetön aihe ainakaan vängätä.
Ei tässä vängätä yhtään mitään, kunhan kiusoittelen. Nimeä en tiedä, mutta olihan komea mies. Kepua en silti äänestä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Musta Nuoli tietenkin nuo pettävät. Yksikään kepulainen ei ole, eikä tule, saamaan ääntäni.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ennen Nascarin alkua jenkeissä rukoillaan koko yleisön voimin. Oli vähän outoa näin eurooppalaisena katsoa tuota.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Jos 27 vuotias naisopettaja harrastaa seksiä 17 vuotiaan oppilaansa kanssa joutuen pahimmassa tapauksessa törkeästä rikoksestaan 20 vuodeksi vankilaan, niin mikään USA:sta kantautuva uutinen ei minua enää hetkauta. Kerrassaan outo maa.

USA tuntuu (näin Eurooppalaisen silmin) monilta osin kaksinaismoralistiselta moraalikoodistoltaan. Itse en ole koskaan ymmärtänyt kyseisessä kulttuurissa miltei hysteeristä alastomuuteen suhtautumista? Vakivallan näyttämisellä ei ole juurikaan rajoja, mutta auta armias, jos tissit hiukan vilahtavat ruudussa. Suomessa asuessa tunsin aika montakin USA:sta maahan töiden tai naisen perässä tullutta ja suurimmalle osalle heistä oli tekemätön paikka esimerkiksi saunoa alastomana. USA:sta on varmaan myös lähtöisin pimeässä naimisen perinne...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sen verran kaksinaismoralistista on touhu rapakon takana, että mahtaisivatko edes julkaista Naamakirjassa Ylen kosteusvaurioartikkelin melko räväkkää kuvituskuvaa?

Ainakin minulle tuli tuota nopeasti vilkaistessa mieleen jotain ihan muuta kuin betoniseinän kosteusvaurio.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vähän piti silmiä hieraista, mutta Ilta-sanomien jutun kuvassa onkin sittenkin Riki Sorsa vaimoineen, ei pelkkä Riki pitkällä ja lyhyellä tukalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös